پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۰May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای رجا نیوز 3 اردیبهشت 1403 - rajanews.com

رجا نیوز 21 بهمن 1393 رجا نیوز 29 اسفند 1394 رجا نیوز 30 اسفند 1395 رجا نیوز 29 اسفند 1396 رجا نیوز 29 اسفند 1397 رجا نیوز 29 اسفند 1398 رجا نیوز 4 اسفند 1399 رجا نیوز 29 اسفند 1400 رجا نیوز 29 اسفند 1401 رجا نیوز 29 اسفند 1402 رجا نیوز 31 فروردین 1403 رجا نیوز 1 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 2 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 3 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 4 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 5 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 6 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 7 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 8 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 9 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 10 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 11 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 12 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 13 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 14 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 15 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 16 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 17 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 18 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 19 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 20 اردیبهشت 1403 
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۱    
طرفین این ماجرا، هردو حاضرند که به ازای پول، هر نوع محتوای نابهنجار و غیراخلاقی تولید شود و از این جهت میان هنرمند و صاحب پلتفرم تفاوت چندانی وجود ندارد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۳    
تورم سالانه خوراکی ها در فروردین 3.9 درصد کاهش یافت.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۱    
اقدامات گسترده و اساسی دولت سیزدهم و بارش های چشمگیر باران دست به دست هم دادند تا دریاچه ارومیه پس از سال ها خشکی و تشنگی، جان دوباره ای بگیرد و سیراب شود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۵    
چندی پیش گروهک تروریستی جیش الظلم جهت دریافت کمک مالی، درگاه رمز ارزی را در کانال رسمی خود درج کرد که در ادامه کانال ها و گروه های اسرائیلی جهت حمایت مالی از این تروریست ها درگاه رمز ارز آنها را ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۳    
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کشور در چهارمین اطلاعیه خود پیرامون طرح برخورد با کشف حجاب در معابر و اماکن عمومی که از 25 فروردین ماه آغاز شده است ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۹    
دولت سیزدهم در لایحه ای به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد تا 2 روز در هفته به طور کامل تعطیل اعلام شود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۶    
رئیس جمهور گفت: شکست بزرگ تر رژیم صیهونیستی و حامیان او آشکار شدن چهره بدون روتوش و نقاب آنان در تابلویی است که در قامت غزه در برابر دیدگان جهانیان ترسیم شده است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۷    
رئیس قوه قضاییه گفت: فراجا علاوه بر وظایف ذاتی و قانونی که در حوزه عفاف و حجاب، به موجب قوانین مختلف و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی دارد ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۴۵    
خضریان با اشاره به دستور دیگر کمیسیون در مورد میزان تخصیص خودرو به ازای اسقاط خودرو گفت: مقرر شد وزارت صمت میزان فروش خودرو در سامانه یکپارچه و میزان تخصیص سهمیه به خودروهای فرسوده را اعلام و برنامه ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه مقامات رسمی آمریکایی اعتراف می کنند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۷    
رئیس جمهور در پیامی روز ملی جمهوری عربی سوریه را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۱    
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از ورود نخستین گروه زائران حج عمره استان تهران در ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز سوم اردیبهشت 1403 به فرودگاه مدینه خبر داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۸    
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیر 2 نفر که با 37 ضربه چاقو اقدام به قتل مدیرعامل یک شرکت پخش لوازم آرایشی کرده بودند، خبر داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۶    
مدیرکل سازمان امور مشارکت های مردمی و سرمایه گذاری شهرداری تهران،گفت: در سال جدید تولید مشارکتی اتوبوس و تاکسی برقی در داخل برای حوزه حمل و نقل عمومی پایتخت در اولویت اول قرار دارد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۳    
رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف و توقیف بیش از 15 دستگاه موتورسیکلت سنگین و غیرمجاز قاچاق واقع در نمایشگاهی در محدوده چیتگر خبر داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۰    
آهارون هالیوا به این امر متهم است که برآورد غلطی از پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق داشته و همین امر دلیل نهایی استعفای او بوده است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۷    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه 3 اردیبهشت) با 3 هزار و 960 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 316 هزار و 779 واحدی قرار گرفت.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۴    
هر قطعه سکه طرح جدید امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت) در بازار طلای تهران با 200 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، 43 میلیون تومان معامله شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۱    
حوضه آبریز قره قوم با مقدار میانگین 2.6 میلی متر و بیشینه نقطه ای 20.7 میلی متر، کم باران ترین حوضه درجه 1 کشور در هفته جاری است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۸    
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: نخستین رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران (ISBE 2024) از تاریخ 25 الی 27 اردیبهشت 1403 در جزیره قشم برگزار می شود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۵    
معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری با اشاره به نمایش دستاوردهای بزرگ علمی سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت های زیرمجموعه آن، در حاشیه نمایشگاه پتروتک ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۴    
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: پنجاه و چهارمین نشست فنی اعضای کدکس مواد غذایی از شنبه (یکم اردیبهشت) تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری (20 تا 26 آوریل) در چین برگزار می شود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۵    
سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی گفت: از زمان تصویب قانون و قابلیت مطالبه مالیات بر اساس احکام بندهای ب و پ ماده 17 قانون رفع موانع تولید ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به معامله 85 درصد سهام سرخابی های پایتخت در فرابورس و واگذاری به بخش غیر دولتی، گفت: بعد از ناکامی تلاش سه دولت گذشته ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۴    
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده باید امسال 2 هزار حلقه میانی در محلات هدف بازآفرینی شهری شکل گیرد که سهم هر استان به طور متوسط 60 حلقه میانی خواهد بود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۴    
پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی سازی، مزایده رسمی برای واگذاری 85 درصد از سهام این دو باشگاه از صبح امروز (دوشنبه) در فرابورس آغاز شد و در نهایت سهام سرخابی ها به ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۹    
واکاوی آمارهای وزارت راه و شهرسازی حاکی است عملیات تخلیه و بارگیری بنادر تجاری عملیات تخلیه و بارگیری بنادر تجاری کشور در سال 1402 به میزان 158 میلیون تن بود که در مقایسه با سال 1401 (152 میلیون تن) ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سفر آیت الله رئیسی به پاکستان را بسیار مهم و راهبردی دانست و گفت: دو کشور اشتراکات زیادی در حوزه های مختلف با یکدیگر دارند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۳    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه 1403 کل اعتبارات بخش رفاهی 626 همت در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته 119 همت افزایش یافته است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۳    
وزرای کشور جمهوری اسلامی ایران و پاکستان طی یک نشست رسمی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۷    
هشت سند همکاری بین مقامات عالی رتبه ایران و پاکستان در حضور آیت الله رئیسی و محمد شهباز شریف به امضا رسید.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۲    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: شخصیت شهید قرنی همچون شهید صیاد شیرازی می تواند به عنوان الگو مورد بهره برداری قرار گیرد و خط فکری، اقدامات و رفتار وی در دانشگاه ها تدریس شود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات و جزئیات لایحه دو فوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به مدت 2 سال موافقت کردند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۷    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه فرصت های زیادی برای گسترش همکاری میان ایران و پاکستان وجود دارد ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۴    
با حضور رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان، نهال دوستی دو کشور در خاک کاخ نخست وزیری این کشور کاشته شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۴    
وزیر مسکن پاکستان با تمجید از مواضع شجاعانه جمهوری اسلامی ایران در مقابله با توطئه های رژیم صهیونیستی ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۴    
سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (سپند) با موافقت نمایندگان مجلس و با هدف تداوم و تثبیت راه دانشمند شهید محسن فخری زاده تشکیل می شود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۴    
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه همبستگی ملی بهترین پادزهر برای تفرقه ها و توطئه های دشمنان است، گفت: هر اظهارنظری که به همبستگی، وحدت و انسجام جامعه لطمه بزند، حرف دشمن است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۱    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان با بیان اینکه سفر آیت الله رئیسی به اسلام آباد در راستای تقویت تعاملات انجام شده است ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۱    
تحلیلگران صهیونیست، وضعیت رژیم اشغالگر در غزه را به گیر افتادن در باتلاق تشبیه کردند و نسبت به بدتر شدن شرایط هشدار دادند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۷    
روزنامه فرهیختگان در تازه ترین گزارش خود علیه پیام رسان های داخلی، با تیتر دنیای کوچک ایتا به این پیام رسان و مخاطبان گسترده آن نقدی غیرمومنانه کرده است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۷    
نشست خبری مشترک آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد دقایقی قبل آغاز شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۱    
حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه از صبح امروز دوشنبه و در صد و نود و نهمین روز از جنگ علیه غزه نیز همچنان ادامه دارد که براثر این حملات از شب گذشته در رفح 26 نفر به شهادت رسیدند که 16 ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هماهنگی میان دستگاه دیپلماسی و ستاد کل نیروهای مسلح نتیجه بسیار درخشانی را برای دولت ایران در سطح جهانی به ثبت رساند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۱    
در گروه های واتساپی من مشاهده می کنم که شیعیان و اهل سنت برای استقبال از آیت الله رئیسی فراخوان می زنند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۴    
دانلود فیلم
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۴    
پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه بعد از گذشت 9 سال انجام شد و زائران راهی عربستان شدند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۴    
رییس جمهور با استقبال مقامات پاکستان وارد فرودگاه اسلام آباد شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۱    
خبرنگار BBC بعد از بازدید از پایگاه نواتیم اسرائیل: آنچه که ما دیدیم واقعا وحشتناک است. مخزن سوخت موشک پرتاب شده 11 متر است.