پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۲:۴۱Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای راوی نیوز 18 بهمن 1394 - ravinews.com

راوی نیوز 30 مهر 1394 راوی نیوز 30 آبان 1394 راوی نیوز 30 آذر 1394 راوی نیوز 30 دی 1394 راوی نیوز 29 اسفند 1394 راوی نیوز 1 بهمن 1394 راوی نیوز 2 بهمن 1394 راوی نیوز 3 بهمن 1394 راوی نیوز 4 بهمن 1394 راوی نیوز 5 بهمن 1394 راوی نیوز 6 بهمن 1394 راوی نیوز 7 بهمن 1394 راوی نیوز 8 بهمن 1394 راوی نیوز 9 بهمن 1394 راوی نیوز 10 بهمن 1394 راوی نیوز 11 بهمن 1394 راوی نیوز 12 بهمن 1394 راوی نیوز 13 بهمن 1394 راوی نیوز 14 بهمن 1394 راوی نیوز 15 بهمن 1394 راوی نیوز 16 بهمن 1394 راوی نیوز 17 بهمن 1394 راوی نیوز 18 بهمن 1394 راوی نیوز 19 بهمن 1394 راوی نیوز 20 بهمن 1394 راوی نیوز 21 بهمن 1394 راوی نیوز 22 بهمن 1394 راوی نیوز 23 بهمن 1394 راوی نیوز 24 بهمن 1394 راوی نیوز 25 بهمن 1394 راوی نیوز 26 بهمن 1394 راوی نیوز 27 بهمن 1394 راوی نیوز 28 بهمن 1394 راوی نیوز 29 بهمن 1394 راوی نیوز 30 بهمن 1394 
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۶:۴۲    
همزمان با هجدهم بهمن ماه ، روز فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی جلسه هم اندیشی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا برگزار شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۲    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری بیش از 100 تن از اراذل و اوباش نقاط مختلف شهر تهران در شب گذشته خبر داد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۶:۰۷    
رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان های استان تهران با تاکید بر اینکه ولایت فقیه نقطه اصلی عزت مندی ایران اسلامی است، گفت: دشمن این جایگاه را نشانه گرفته است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۵:۵۲    
نقاشی که روی شیشه 900 سال دوام می آورد، حکایت هنری دوهزارساله است که حالا شابلون های چینی می خواهند با مونتاژکاری ردپایش را محو کنند، این روزها حال میناکاری خوب نیست.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۵:۵۲    
اجرای سرود ولایت توسط هزار و 357 دانش آموز کرجی در حرم مطهر امام راحل یکی از برنامه های هفتمین روز از دهه فجر بود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۷    
کمبود نیروی انسانی و راه اندازی مرکز دیالیز در بخش صفادشت، عمده ترین دغدغده های مردم ساکن در این منطقه از شهرستان ملارد محسوب می شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۲    
دانش آموزان و جوانان شهرستان ورامین که برای نخستین بار در انتخابات آتی شرکت خواهند کرد روز یکشنبه در آیینی با عنوان رأی اولی ها، رسیدن به بلوغ سیاسی خود را جشن گرفتند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۷    
عضو شورای شهر کرج نبود برنامه ریزی سازمان های متولی را دلیل عدم جذب بودجه یک میلیارد و 100 میلیون تومانی آموزش شهروندی در این کلان شهر اعلام کرد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۷    
فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: هنرمندان در اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی نقش بارزی دارند چرا که تا کنون با هنر خود بخش عظیمی از واقعیات جنگ تحمیلی و پیروزی انقلاب اسلامی را به تصویر کشیده اند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۷    
سومین هفته فرهنگ و هنر و نمایشگاه آثار هنری شهرستان قرچک صبح امروز با حضور فرماندار و معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران افتتاح شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با خطاب قرار دادن روحانی، گفت: آقای رئیس جمهور! برجام که به نتیجه رسید این گوی و این میدان؛ مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان که مطالبه جدی مردم است را حل کنید.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۹    
به سنت همه ساله همزمان با طلیعه فجر،جامعه ورزش پاکدشت اعم از ریاست و پرسنل اداره ورزش و جوانان و روسای هیاتهای ورزشی همگام با خیل ورزشکاران در رشته های مختلف حضور پرشوری در حرم امام داشتند و با حضور ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۹    
جشن بزرگ انقلاب همزمان با دهه ی فجر در حسینه صاحب الزمان (عج) به همت پایگاه بسیج شهید باهنر (برادران) و پایگاه سمیه (خواهران) برگزار شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۴    
هیئت شنای بانوان شهرستان پاکدشت با دعوت از شناگرانی از شهرستان پیشوا یک دوره مسابقه کرال سینه ویژه گرامیداشت دهه خجسته فجر برگزار کرد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۰    
شهردار ورامین گفت: طی دو ماه گذشته، بیش از 20 هزار متر مربع آسفالت ریزی در کوچه های مختلف ورامین انجام شده است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۰    
شهردار قدس گفت: برای کاهش حداکثری هزینه ها در عرصه مدیریت شهری قدس، کمیته ای ویژه تشکیل شده که بر مبنای آن برنامه های شهری به گونه ای تنظیم می شود که با بار مالی حداقلی همراه شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۵    
همزمان با دهه مبارک فجر مسئولان جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با خانواده معظم شهدای این شهرستان دیدار و گفت وگو کردند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۵    
دانشجویان دانشگاه های شهرستان ورامین به مناسبت دهه فجر با صدور بیانیه ای تاکید کردند: یوم الله 22 بهمن یادمان حماسه پیروزی و روز استحکام پایه های انقلاب است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۰    
معاون سیاسی فرمانداری ملارد گفت: 24 تن از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهریار، ملارد و قدس مورد تایید قرار گرفتند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۰    
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز گفت: بودجه بخش درمان در سال 94 نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد و بودجه درمان غیرمستقیم حدود 61 درصد افزایش داشته است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۵    
رئیس ستاد انتخابات استان تهران از ارسال نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به شش مرکز حوزه انتخابیه اصلی استان خبر داد و گفت ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۱    
فرماندار شمیرانات با اشاره به اقدامات لازم در خصوص سازماندهی ستاد انتخاباتی این شهرستان به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات هفتم اسفندماه اظهار کرد ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۱    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای نگهبان مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر کاهش تعداد اعضای شورای شهر تهران را به 21 نفر را تایید کرد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۶    
فرماندار ورامین از تأئید صلاحیت 49 درصد از نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ورامین ، قرچک و پیشوا خبر داد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۱    
حمید اسماعیلی رییس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا با حضور در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان با سید مهدی طاهری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا دیدار و گفتگو کرد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۱    
دوره های آموزش های کاربردی به خانواده بهبود یافتگان بیماری اعتیاد در پیشوا برگزار می شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۱    
رییس و کارکنان بهزیستی شهرستان پیشوا به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور در منزل تعدادی از شهیدان با خانواده شهدای این سازمان در پیشوا دیدار نمودند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۱    
به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یک دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی میان کارکنان اداره بهزیستی شهرستان پیشوا برگزار شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۸    
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مراسم راه اندازی سیزدهمین مرکز غیردولتی اداره بهزیستی شهرستان پیشوا برگزار شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۸    
حمید اسماعیلی رییس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا حضور حداکثری و پرشور مردم در عرصه های انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۸    
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت حجاب گفت: حجاب در ایران یک نماد انقلابی است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۳    
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به توطئه های شوم استکبار گفت: استکبار جهانی می خواهد فرهنگ را بگیرد تا اقتصاد و سیاست ایران اسلامی را در دست بگیرد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۳    
فرماندار شهرستان ورامین گفت: آزادی خواهان جهان ادامه دهنده مسیری هستند که امام خمینی (ره) ترسیم کرده بود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۸    
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: ملت ایران با حضور پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا ثبات می کند که در دفاع از اصول انقلاب تا پای جان ایستاده اند و بستر خلق حماسه در انتخابات هفتم اسفند را فراهم می سازند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۳    
شهردار باقرشهر از اتمام پروژه های عظیم عمرانی باقرشهر با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این پروژه ها بخشی از مطالبات و دغدغه های مردم مومن و ولایت مدار باقرشهر را پاسخگو است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۳    
فرماندار شهرستان ورامین گفت: اقتدار و عزت ایران اسلامی مدیون خون هزاران شهید انقلاب اسلامی است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۱۳    
عضو حقوقدان شورای نگهبان با انتقاد از برخی رفتارهای انتخاباتی، گفت: اگر تبلیغات دروغین و پخش پول ملاک انتخاب قرار گیرد، این رفتارها به یک رویه تبدیل خواهد شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۸    
وزیر نیرو گفت: میزان اعتبارات سال 95 طرح های عمرانی وزارت نیرو مشابه امسال است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۳    
رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی عنوان کرد که واکسن های تولیدی این موسسه نیاز داخل کشور را پوشش می دهد و نیازی به واردات نیست اما سه برابر نیاز کشور، مجوز واردات داده شده است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۳    
روایت هنر چهار هزار ساله ایرانی حکایتی است از تهران تا ونیز، هنری که هرچقدر آن طرف طالب دارد، این طرف شیشه عمرش ترک برداشته تا حالِ این روزهای شیشه گری تعریفی نداشته باشد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۸    
یک ناشر برگزیده دارالقرآن با انتقاد از کیفیت قرآن های چینی می گوید: وقتی جنس بی کیفیتِ ارزان وارد شود، خیلی به ناشر ضربه می زند و خیلی ها را بیکار می کند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۸    
جلسه ای با حضور دادستان عمومی تهران، تعدادی از معاونان دادستان و رئیس پلیس امنیت عمومی و اطلاعات تهران بزرگ در دادستانی تهران ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۳    
ازد واج جوانان بیمه شد . متقاضیان این بیمه از همین امروز می توانند با مراجعه به یکی از 9 هزارو500 شعبه بیمه ایران، خود را بیمه کرد ه تا هزینه های قبل و بعد از ازد واج ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۳    
رئیس سازمان بهزیستی از اعلام آمار نهایی شیوع شناسی اعتیاد در طرح خانه به خانه خبر داد و گفت: طی ماه آینده میزان و نوع مصرف مواد مخدر در کشور مشخص می شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۱۸    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در رابطه با اجرایی شدن لایحه کاهش ساعت کاری زنان گفت: پس از رفع ابهام و تأیید آن در شورای نگهبان، امیدواریم اواخر اسفند سال جاری این لایحه به دولت ابلاغ شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۱۳    
از نخستین بار که تلفنش زنگ خورد و دختر خاله اش درباره چال های روی گونه اش پرس و جو کرد، خیلی نمی گذرد. می خواست بداند چقدر برای درست کردن چال های روی صورتش هزینه کرده و پیش کدام دکتر رفته است ...