سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۵:۴۴May 2024 28
جستجوی پیشرفته

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای (rmto.ir)

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 29 اسفند 1394 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 30 اسفند 1395 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 27 شهریور 1396 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 29 اسفند 1397 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 29 اسفند 1398 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 30 اسفند 1399 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 29 اسفند 1400 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 29 اسفند 1401 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 29 اسفند 1402 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 31 فروردین 1403 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 31 اردیبهشت 1403 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 1 خرداد 1403 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 3 خرداد 1403 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 4 خرداد 1403 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 5 خرداد 1403 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 6 خرداد 1403 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 7 خرداد 1403 
  ۵ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان برای اعزام زائران به مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) آمادگی کامل دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۱    
همزمان با ایام شهادت خادم الرضا(ع)، سید محرومان و شهید خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۱    
مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از ادامه روند افزایشی ترانزیت جاده ای از قلمرو کشور در دو ماهه سال جاری درنتیجه تداوم ثمرات دیپلماسی موفق منطقه ای رئیس ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۱    
جهش تولیدات نوآورانه، راهبرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بمنظور اثر گذاری مطلوب تر خدمات با مشارکت مردمی فناوران و نوآوران است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۹:۳۱    
رییس اداره ایمنی راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان از نصب 50 برچسب شبرنگ بر روی ناوگان حامل مواد سوختنی در این استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۵:۰۴   + ۲ سایت دیگر  
از همسران معلم شاغلین در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر به همت روابط عمومی و در هفته بزرگداشت مقام معلم تقدیر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۹   + ۴ سایت دیگر  
جلسه هماهنگی حمل و نقل مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و ایام اربعین به ریاست مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در سالن راهبران اداره کل راهداری برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۹   + ۲۳ سایت دیگر  
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از نصب 15 دوربین نظارت تصویری جدید در سطح محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد .
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۴   + ۵ سایت دیگر  
????آماده باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش باران مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز از رانندگان خواست تا از توقف در حاشیه جاده کرج_کندوان و رودخانه ها خودداری کنند. ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۹   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از شناسایی 19 نقطه حادثه خیز در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: از این تعداد هفت نقطه با هدف کاهش حوادث رانندگی طی سال گذشته اصلاح شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۹   + ۱ سایت دیگر  
سومین کارگاه آموزش عکاسی مستند گزارشی روابط عمومی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان زنجان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۲۲   + ۸ سایت دیگر  
در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای سرافراز عشایر به ویژه ایل قشقایی در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع) ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۲:۱۹   + ۱۴ سایت دیگر  
️مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی 2ماهه سال جاری 509 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان کرمانشاه جابه جا شده اند که نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش داشته ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۸   + ۷ سایت دیگر  
حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اردیبهشت 1403 ، بیش از 1.926 ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۸   + ۳ سایت دیگر  
عظیمی گفت: روز شنبه پنجم خرداد 1403 آیین گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و هیات همراه و بزرگداشت شهدای دفاع مقدس به همراه گلباران قبور مطهر شهدا و مراسم زیارت عاشورا برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۶:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گرامی داشته شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۰۸:۴۲   + ۶ سایت دیگر  
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چگنی گفت: علف زنی و پاکسازی 40 کیلومتر از حاشیه راه های اصلی و فرعی این شهرستان طی 2 ماهه سال جاری انجام شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۲۲:۴۶   + ۱۴ سایت دیگر  
رئیس مرکز مدیریت راه های استان بوشهر گفت: طی دو ماهه ابتدای امسال نزدیک به 32 میلیون تردد در محور های مواصلاتی استان به ثبت رسیده که از رشد 12 درصدی برخوردار بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۵   + ۹ سایت دیگر  
مرکز مدیریت راه های کشور، محدودیت های ترافیکی 2 تا 5 خرداد در برخی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۶   + ۳۳ سایت دیگر  
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از هماهنگی برای تأمین ناوگان موردنیاز جابه جایی عزاداران درمراسم تشییع و خاکسپاری رئیس جمهور فقید و شهدای همراه درادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۱   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: کوشش و همت آیت الله رییسی در مسیر خدمت به مردم به ویژه محرومان جامعه در یادها خواهد ماند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۷   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای ایلام در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور عزیز کشورمان به همراه هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد در ورزقان آذربایجان شرقی پیام تسلیتی صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۸   + ۱ سایت دیگر  
پیام تسلیت محسن عمادی سرپرست راهدای و حمل و نقل جاده ای فارس در خصوص شهادت حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۸   + ۳ سایت دیگر  
سرپرست راهدای و حمل و نقل جاده ای فارس: شهادت سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۸   + ۹ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان طی پیامی شهادت رئیس جمهور مردمی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۳   + ۴ سایت دیگر  
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان با صدور پیامی شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۰   + ۳۶ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در پیامی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور و همراهان ایشان را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۶   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه، که حین خدمت جان خود را از دست دادند، با انتشار پیامی به ملت ایران تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۸   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از رسیدگی به 176 پرونده تخلفات راهداری وحمل و نقل جاده ای استان درکمیسیون ها ماده 11، 12 و 14 طی یکسال گذشته خبرداد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۵   + ۳ سایت دیگر  
پیام تسلیت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در پی وقوع سانحه بالگرد رئیس جمهور و لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۸   + ۶۷ سایت دیگر  
مدیر کل راهداری البرز در پیامی شهادت دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران و همراهان وی را تسلیت گفت:
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۶   + ۷ سایت دیگر  
️ پایان ماموریت مردان خدا شهادت است...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۲:۲۸   + ۱۱ سایت دیگر  
رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر از آغاز عملیات روکش آسفالت محورهای اصلی و شریانی استان به طول 140 کیلومتر خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۲۷   + ۵ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای اعلام کرد:با توجه به نزدیک تر شدن به ایام اربعین حسینی زیرساخت های فروش اینترنتی یا رزرو برای رفت و بازگشت زائران نیز در حال ایجاد است و ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۹   + ۳ سایت دیگر  
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود از عملیات تیغ زنی و تسطیح 9 کیلومتر و قنوسازی 18 کیلومتر محور روستایی ایلن گوکلر _عزیزلو_گرگ تپه در زنجانرود خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۳    
نیمی از مراجعه کنندگان به دستگاه های اجرایی استان کرمان از مراحل کار اداری اطلاعی ندارند و 31 درصد مراجعه کنندگان رضایتمندی بالایی از نحوه ارائه خدمات ندارند که در این راستا برپایی و فعالیت میز خدمت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۰   + ۹ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: اگر هدف ارتقا نباشد شکست خواهیم خورد، بنابراین تعیین هدف و رفع نقاط ضعف از مولفه های مهم برای ارتقا است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۸   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان در پنل تخصصی حمل ونقل و لجستیک، همایش بین المللی سرمایه گذاری و توسعه کرمان "آیدکس 2024 " با اعلام آمادگی این اداره کل در جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۰   + ۱۳ سایت دیگر  
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دلفان از انجام 63 تن لکه گیری آسفالت در محورهای مواصلاتی این شهرستان، طی دو ماهه نخست سال جاری خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۰   + ۲ سایت دیگر  
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر گفت: 11 کیلومتر روکش آسفالت محور روستایی توده بین از توابع شهرستان ابهر آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۲   + ۱۳ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: شمار جانباختگان سوانح رانندگی استان در راه های روستایی 43 درصد کاهش یافت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۱   + ۲ سایت دیگر  
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود از کاشت 500 اصله درخت پسته به منظور منظرآرایی و افزایش راندمان کاری کارکنان در محوطه باغ پیش بینی شده اداره زنجانرود خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۱   + ۶ سایت دیگر  
با اقدامات بموقع راهداران اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان خراسان رضوی هم اکنون تمام محورهای شریانی و اصلی استان باز است و تردد ایمن در آنها جریان دارد.c
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
برنامه پیاده روی کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام علی بن موسی الرضا (ع) و هفته ملی جمعیت امروز 29 اردیبهشت ماه برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۱   + ۱۴ سایت دیگر  
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان چهارمحال وبختیاری، متن کامل پیام روح الله غلامی مدیر کل به شرح زیر آمده است:
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۴   + ۱۰ سایت دیگر  
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: پروژه احداث 29 پل در طول محورهای استان فعال است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۰   + ۹ سایت دیگر  
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ازنا گفت: با ایمن سازی، آشکارسازی و رفع نقاط حادثه خیز ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۱۰   + ۲ سایت دیگر  
در ارزیابی عملکرد سالانه حراست های سازمان ها و دستگاههای اجرایی که توسط حراست کل استان بوشهر صورت گرفت، مسئول حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر موفق به کسب رتبه برتر سال 1402 شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
محسن عمادی سرپرست راهدای و حمل و نقل جاده ای فارس در پیامی درگذشت راهداران تلاشگر اداره سروستان را که در حین انجام وظیفه و خدمات رسانی به هموطنان شریفمان در محور شیراز- سروستان به رحمت الهی پیوستند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۲   + ۴ سایت دیگر  
انالله و انا الیه راجعون خبر درگذشت شهادت گونه سه تن از راهداران تلاشگر استان فارس شادروانان ناصر مهدوی، سید احمد حسینی و حمید رضایی که در حین خدمت رسانی به هموطنان و ماموریت دچار سانحه شدند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۲   + ۳۱ سایت دیگر  
سه راهدار شهرستان سروستان در استان فارس ، در حین خدمت رسانی در محور شیراز-سروستان جان خود را از دست دادند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۳۳   + ۲ سایت دیگر  
از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر به عنوان روابط عمومی برتر دستگاههای اجرایی تقدیر شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۰   + ۲ سایت دیگر  
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود از تعمیر و بهسازی یک دستگاه پل 3 دهانه در بخش زنجانرود خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۰   + ۱ سایت دیگر  
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طارم گفت: آسفالت و بهسازی راه های روستایی شیرمشه نیاز به تخصیص اعتبار دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۲   + ۷ سایت دیگر  
رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت : بیش از 3هزار انواع تابلو و علائم افقی و عمودی، طی فروردین ماه سال جاری در محورهای اصلی ، فرعی و روستایی استان نصب شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان در پیامی 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
در ذیحسابی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان طی یک سال گذشته 3 هزار و 485 سند صادر شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۸:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
اطلاعات متوسط تردد های بین شهری وسایل نقلیه سبک و سنگین با استفاده از نرم افزار سیستم اطلاعات جغرافیا برای ارتقا سطح عملکردی راه ها و مطالعات پیشبرد اهداف حمل و نقلی کشور پیاده سازی می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۴   + ۸ سایت دیگر  
رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از کاهش حدود 37.5 درصد جانباختگان حوادث رانندگی در ایام نوروز 1403 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۳    
عملکرد اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان طی یکسال گذشته
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۶   + ۱ سایت دیگر  
مرکز مدیریت راه های کشور، محدودیت های ترافیکی 26 تا 29 اردیبهشت در برخی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۹   + ۱۲ سایت دیگر  
در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با حمایت ویژه محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، مبلغ 200 میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصویب ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۸   + ۶ سایت دیگر  
پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از محور یاسوج - بابامیدان گفت: ایمن سازی این محور در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۳    
لاله اشرفی رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش های اخیر در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۳   + ۵ سایت دیگر  
عادل تقی زاده رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان بروجن :از برگزاری طرح آموزشی کاربران آسیب پذیرراه ها ویژه مدارس روستایی حاشیه راه ها در این شهرستان خبر داد
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۵۱    
رئیس اداره منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: هزینه مازاد بیماری های خاص و صعب العلاج برای همکاران شاغل، بازنشسته و افراد تحت تکفل آنان پرداخت می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۳   + ۲ سایت دیگر  
با حکم مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان ، سجاد درگاه پور بعنوان سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان الیگودرز منصوب شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۳   + ۱۸ سایت دیگر  
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از نصب 2000 سامانه حمل و نقل هوشمند در محورهای مواصلاتی کشور با هدف تقویت کنترل هوشمند و ثبت تخلفات در سطح جاده ها خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۱   + ۳ سایت دیگر  
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلطانیه گفت: طی دو ماه گذشته 500 شاخه گاردریل با هدف ارتقای ایمنی کاربران جاده ای در محورهای تحت پوشش نصب و تعمیر شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۸   + ۴ سایت دیگر  
رئیس اداره راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان چهارمحال وبختیاری گفت : بهسازی و روکش آسفالت محور بنواستکی شهرستان کوهرنگ یکی ازمحورهای گردشگری منطقه ای ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۸   + ۲ سایت دیگر  
بهزادعظیمی مدیر روابط عمومی اداره کل گفت: در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در اجرای طرح جمعیت برای رانندگان و مردم شریف استان اقدام به اجرای طرح ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۱   + ۲۵ سایت دیگر  
در پی بارش شدید باران در شب گذشته در شهرستان طالقان برخی ازمحورهای روستایی پایین طالقان مسدود شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۹    
رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از برگزاری دوره آموزشی رویه آسفالت راه برای روسای ادارات، کارشناسان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۰   + ۲ سایت دیگر  
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایجرود از تعمیر و احیای 24 دستگاه چراغ چشمک زن به منظور افزایش ایمنی در نقاط پرحادثه و مناسب سازی تقاطع ها در 80 کیلومتر از محور زنجان _بیجار خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۷   + ۱۰ سایت دیگر  
سال گذشته 230 پروژه در حوزه راه های فرعی و روستایی واصلاح نقاط پرحادثه با صرف اعتبار 2 هزار و 300 میلیارد تومان با مشارکت خیرین در کشور اجرا شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۷   + ۹ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: 30 سامانه عکسبرداری ثابت در محورهای مواصلاتی این استان نصب و راه اندازی می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۰   + ۳ سایت دیگر  
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بر اهتمام ادارات کل استانهای مرزی برای برقراری حمل یکسره درخطوط برون مرزی به ویژه عتبات عالیات باهدف تسهیل و تسریع درجابجایی مسافران و توسعه گردشگری ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در خصوص بحث کاهش تصادفات گفت: پشتیبانی، نگهداری و حفظ مبلمان جاده ای در جهت ایمن سازی جاده ها بسیار موثر است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۹   + ۱۷ سایت دیگر  
مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اعلام کرد: به علت فعال بودن کارگاه جاده ای در محور اهواز-خرمشهر، این محور با محدودیت ترافیکی همراه است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۹   + ۳ سایت دیگر  
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایجرود گفت: روکش آسفالت محور زنجان_ بیجار به طول 8 کیلومتر با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد تومان آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۲   + ۱۸ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: 1190 مسافر در راه مانده 3 قطار مسافربری تهران_جنوب با اعزام 30 دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی استان به مقصد اندیمشک و اهواز جابجا شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۶   + ۱ سایت دیگر  
رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: طرح آموزش ایمنی در 64 مدرسه حاشیه راه های این استان اجرا شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۵   + ۱ سایت دیگر  
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماه نشان گفت: ساخت و تعریض راه های اصلی و فرعی بر عهده راهداری نیست و باید از طریق اداره راه و شهرسازی پیگیری شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
جلسه شورای عفاف و حجاب اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان البرز با محوریت بررسی اقدامات انجام شده در این حوزه برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۰   + ۱ سایت دیگر  
عملیات اجرایی ساماندهی طرح توسعه سایت پایانه مرزی باشماق در استان کردستان و احداث مسیرهای داخلی در مساحتی بالغ بر 25 هکتار به زودی آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۷   + ۲۷ سایت دیگر  
مدیر کل راهداری البرز از اجرای عملیات روکش آسفالت در محور کرج -کندوان خبر داد
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۳   + ۱۶ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت ورودی و خروجی مرکز استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۰۰   + ۱۶ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 18 میلیون تردد وسایل نقلیه در سطح کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۱   + ۳ سایت دیگر  
رئیس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در راستای هوشمندسازی و ارتقای ایمنی، 102 سامانه حمل و نقل هوشمند در سطح راه های این استان نصب و راه اندازی می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دیدار با مدیرکل ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۱   + ۹ سایت دیگر  
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: طی یک سال گذشته حدود یکصد هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل سنگین به مراکز معاینه فنی تحت نظارت این اداره کل مراجعه کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۱   + ۱۵ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: به منظور ارتقای نظارت و کنترل میدانی بر روند برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی و روان سازی تردد زائران در مرز بین المللی مهران ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۲۳   + ۲ سایت دیگر  
باحضور مدیر کل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و در راستای نوسازی و بازسازی و با هدف ارائه خدمات مطلوب ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
به منظور اطلاع رسانی و پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام میز ارتباطات مردمی در مصلی نماز جمعه این استان برپا کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۰   + ۱۵ سایت دیگر  
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از هدفگذاری برای اجرای آسفالت به طول 10 هزار کیلومتر در 10 کریدور اصلی جاده ای کشور در سال 1403 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی گفت: تخصیص اعتبار یکهزار و 100 میلیارد تومانی به پروژه های راهداری و اصلاح 725 نقطه پرحادثه طی سال گذشته، حرکتی قابل قبول و شایسته تقدیر است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۶   + ۱ سایت دیگر  
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: سه پروژه روکش آسفالت در شهرستان های دشتستان و تنگستان اجرا شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۰   + ۴ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز در پیامی از مردم شهید پرور استان البرز،کارکنان این اداره کل ...
مشاهده نتایج بیشتر...