جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۱:۱۵Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای سلام دنا 17 اسفند 1394 - salamdena.ir

سلام دنا 31 تیر 1394 سلام دنا 31 مرداد 1394 سلام دنا 31 شهریور 1394 سلام دنا 30 مهر 1394 سلام دنا 30 آبان 1394 سلام دنا 30 آذر 1394 سلام دنا 28 دی 1394 سلام دنا 18 بهمن 1394 سلام دنا 1 اسفند 1394 سلام دنا 8 اسفند 1394 سلام دنا 9 اسفند 1394 سلام دنا 10 اسفند 1394 سلام دنا 11 اسفند 1394 سلام دنا 12 اسفند 1394 سلام دنا 13 اسفند 1394 سلام دنا 14 اسفند 1394 سلام دنا 15 اسفند 1394 سلام دنا 16 اسفند 1394 سلام دنا 17 اسفند 1394 سلام دنا 18 اسفند 1394 سلام دنا 19 اسفند 1394 سلام دنا 20 اسفند 1394 سلام دنا 21 اسفند 1394 سلام دنا 22 اسفند 1394 سلام دنا 23 اسفند 1394 سلام دنا 24 اسفند 1394 سلام دنا 25 اسفند 1394 سلام دنا 26 اسفند 1394 سلام دنا 27 اسفند 1394 سلام دنا 28 اسفند 1394 سلام دنا 29 اسفند 1394 
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۴    
رییس جمهوری به منظور انجام بیست و پنجمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید به یزد رفت.در این سفر محمدرضا عارف منتخب اول تهران در انتخابات مجلس رییس جمهور را همراهی می کند.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۴    
حامد عطایی، روزنامه نگار و مدیرمسئول نشریه آینا نیوز در ارومیه در پی حادثه ای از سوی افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۴    
چهار پیامد مثبت سکوت برای مغز بررسی شده اند که موجب کاهش استرس و تمرکز بیشتر می شوند.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۴    
از ابتدای تیرماه پرداخت یارانه به افراد مذکور در حکم تصرف در اموال عمومی خواهد بود که جرم محسوب می شود.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۴    
محیط بان دنا پس از تحمل هفت سال حبس با رضایت خانواده مرحوم مجتبی رضایی از زندان آزاد شد.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۲    
تعداد شکایات دریافت شده اعم از گزارش های مردمی، دستگاه ها و هیات های نظارت زیاد است، منتهی طبق قانون شکایات باید مستند و مستدل باشد که در بخش های کارشناسی در حال بررسی است.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۷    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در سراسر استان در روز جمعه خبر داد و گفت: مقصد نهایی این همایش گلزارهای شهدای سراسر استان است.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۲    
فوق تخصص کلیه و فشار خون گفت: یکی از علل ابتلا به اختلالات کلیوی، عفونت ادراری ساده در دوران کودکی افراد است، به طوری که در 25 درصد از کودکانی که به عفونت ادراری ساده مبتلا می شوند ...
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۲    
رئیس قوه قضاییه بخشنامه اعطای مرخصی به زندانیان به مناسبت فرا رسیدن سال نو را به واحدهای قضایی و دادسراهای سراسر کشور ابلاغ کرد.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۶    
مقایسه قیمت خودرو های داخلی و وارداتی در هفته جاری نسبت به هفته گذشته نشان از کاهش قیمت در این بازار در هفته های پایانی سال دارد.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۶    
رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از کشته و زخمی شدن 8 نفر در حوادث رانندگی بامداد امروز در استان خبر داد.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۶    
گوگل با ایجاد تغییری بی سابقه در جستجوگر اینترنتی خود به شرکت ها و افراد مشهور امکان داده تا فیدخبری خاصی مشابه با توییتر را ایجاد کرده و به طور مستقیم مطالبی را در جستجوگر این شرکت وارد کنند.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد با حضور در برنامه پیک سلامت شبکه استانی دنا به تشریح برنامه های خدمات سفر نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان پرداخت.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۶    
یکی از همسران سابق نویسنده کتاب موهن آیات شیطانی پس از جدایی از وی، با انتشار کتابی اقدام به افشاگری درباره سلمان رشدی کرده است.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۶    
جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اخبار منتشر شده پیرامون تصویب فروش سربازی تاکید کرد که موضوعی به نام فروش سربازی صحت ندارد.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۱    
بی توجهی به خواسته های معلولان در این شهرستان تا جایی پیش رفته است که استفاده از باجه بانکی به یکی از آرزوهای دست نیافتنی معلولان تبدیل شده است.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۱    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی علیه السلام منصوب کردند.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۱    
این بانوی جودوکار در سال 93 توانست با کسب مقام نایب قهرمانی جودو بانوان آسیا برگ افتخار دیگری به ورزش استان اضافه کند.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۶    
زمان شناسی برای خرید از اهمیت ویژه ای برخوردار است، در صورتی که خریدار عجله نکند و خرید را برای 3-4 روز آخر موکول کند برای فروش اجناس عید با تخفیف های ویژه ای از جانب فروشندگان رو به رو می شوند.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۱    
ریاست مجلس یکی از مهم ترین پست ها در کشور محسوب شده که جریان های سیاسی برای رسیدن به آن تلاش می کنند و قطعا انتخابات هیات رئیسه در سال اول فعالیت هر دور از مجلس بسیار مهم تر است
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۶    
امروزه مهمترین عامل بی خوابی و کم خوابی استفاده بی رویه از تکنولوژی است.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۱    
معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از لغو مجوز دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی پایتخت در یاسوج خبر داد.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۶    
جوری به دنیای مجازی عادت کرده ایم که یک روز هم نمی توانیم آن را رها کنیم. اگر یک روز بسته ی اینترنتی ما به پایان برسد سرگردان و بی حوصله به نظر می رسیم و نهایت تلاشمان را می کنیم ...
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۱    
حکم صادر شده در مرحله بدوی قرار دارد و با پرداخت مطالبات شرکت نفت امکان تغییر حکم وجود دارد.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۱    
رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از دعوت ستاره فوتبال کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در اردوی تم ملی فوتبال بانوان و تورنمنت کشور روسیه خبر داد ...
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش باران در سه محور شمالی خبر داد و گفت: در حال حاضر در باند جنوبی آزادراه تهران-کرج ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۱    
دنیای خرید مردان و زنان از آسمان تا زمین تفاوت دارد، خرید کردن حال و هوای اکثر زنان را به طور معجزه آسایی بهتر می کند حتی وقتی کسالت داشته باشند!
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۶    
هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در شرایطی به پایان رسید که استقلال تهران توانست خیز بلندی برای قهرمانی بردارد اما پرسپولیس با یک نتیجه تکراری یک پله سقوط کرد.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۱    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز هفدهم اسفند 94 به شرح ذیل می باشد.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۶    
رژیم غذایی ورزشکاران براساس وضعیت جسمی و میزان فعالیت های بدنی که دارند تعیین می شود و با حجم بالای مواد غذایی که مصرف می کنند یا میزان حرکات ورزشی که انجام می دهند متناسب است.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۷:۰۷    
خداوند هفت گروه را در سایه رحمت خود جای می دهد، روزی که سایه ای جز سایه او نیست: اول زمامداران دادگر و دوم جوانی که در عبادت خداوند پرورش یافته باشند.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۶:۳۸    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: نرخ دیه سال آینده 190 میلیون تومان تعیین شد.
سلام دنا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۹    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه گفت: پیکر مطهر شهید مفقودالاثر ‘نصرالله خاکسار’ پس از 32 سال توسط گروه های تفحص در جزیره مجنون پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت.