دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۲May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صنعت ماشین 11 اسفند 1400 - sanatemashin.com

صنعت ماشین 24 مرداد 1400 صنعت ماشین 31 شهریور 1400 صنعت ماشین 30 مهر 1400 صنعت ماشین 30 آبان 1400 صنعت ماشین 30 آذر 1400 صنعت ماشین 30 دی 1400 صنعت ماشین 30 بهمن 1400 صنعت ماشین 1 اسفند 1400 صنعت ماشین 2 اسفند 1400 صنعت ماشین 3 اسفند 1400 صنعت ماشین 4 اسفند 1400 صنعت ماشین 5 اسفند 1400 صنعت ماشین 6 اسفند 1400 صنعت ماشین 7 اسفند 1400 صنعت ماشین 8 اسفند 1400 صنعت ماشین 9 اسفند 1400 صنعت ماشین 10 اسفند 1400 صنعت ماشین 11 اسفند 1400 صنعت ماشین 12 اسفند 1400 صنعت ماشین 13 اسفند 1400 صنعت ماشین 14 اسفند 1400 صنعت ماشین 15 اسفند 1400 صنعت ماشین 16 اسفند 1400 صنعت ماشین 17 اسفند 1400 صنعت ماشین 18 اسفند 1400 صنعت ماشین 19 اسفند 1400 صنعت ماشین 20 اسفند 1400 صنعت ماشین 21 اسفند 1400 صنعت ماشین 22 اسفند 1400 صنعت ماشین 23 اسفند 1400 صنعت ماشین 24 اسفند 1400 صنعت ماشین 25 اسفند 1400 صنعت ماشین 26 اسفند 1400 صنعت ماشین 27 اسفند 1400 صنعت ماشین 28 اسفند 1400 صنعت ماشین 29 اسفند 1400 
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۲    
صنعت ماشین- مطابق آمارهای رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت، از ابتدای سال 1400 تا پایان بهمن ماه 902 هزار و 575 دستگاه انواع خودروهای سواری، ون، وانت و تجاری در کشور تولید شده است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۷:۱۶    
صنعت ماشین: با تصویب مجلس شورای اسلامی، نیروی انتظامی مکلف به راه اندازی سامانه تعویض پلاک انواع خودرو و موتورسیکلت شد......
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۳    
صنعت ماشین : شرکت بهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور از فروش نقدی کشنده امپاور BD500 خبر داد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۷    
صنعت ماشین: هیوندایی، جنسیس و سوبارو به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خود درباره افزایش قیمت سر خود هشدار دادند.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۷    
صنعت ماشین: در ادامه تحریم های جهانی علیه روسیه به دلیل حمله به اوکراین، برخی خودروسازان فعالیت خود در این کشور را محدود یا متوقف کردند.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۸:۰۷    
صنعت ماشین: گروه خودروسازی کرمان موتور، شرایط پیش فروش محصولات جک T8، کی ام سی K7 و جک S5 اتومات را اعلام کرد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۷:۵۲    
صنعت ماشین: بک عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1401 از تصویب مجدد موضوع واردات خودرو از محل ارز غیرصادراتی با اعمال اصلاحاتی در جلسه این کمیسیون خبر داد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۲    
صنعت ماشین: بروزرسانی سیستم تعلیق و همچنین استفاده از جزئیات اسپرت در بدنه از دیگر ویژگی های هایس 12 سیلندر است. این خودرو برای فروش در فیس بوک با قیمت 85489 دلار قرار گرفته است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۲    
Yi از منظر ابعاد برابر با 4675 میلیمتر در طول، 1835 میلیمتر در عرض و 1480 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2750 میلیمتر است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۷    
صنعت ماشین: استلانتیس قصد دارد تا سال 2030، 100 درصد خودرو های الکتریکی در اروپا بفروشد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۲    
صنعت ماشین- دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، ضمن تاکید بر اینکه سختگیری های داخلی فشار مضاعفی علاوه بر تحریم ها، ایجاد کرده که کمر اقتصاد کشور را شکسته است ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۲    
صنعت ماشین: مدیران عامل بانک تجارت و گروه صنعتی ایران خودرو بر ضرورت تقویت همکاری ها به ویژه از طریق تامین مالی زنجیره تولید با هدف کاهش هزینه های ذینفعان مجموعه ایران خودرو تاکید کردند.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۲    
صنعت ماشین: این خودرو تا 31 مارس 2021 در هتل ME Dubai نمایش داده می شود.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۷    
صنعت ماشین- در حالی در آستانه مسافرات های نوروزی ماشین آلات راهداری به دلیل فرسودگی در شرایط نامناسبی قرار دارند که مجلس به دنبال واردات ماشین آلات دست دوم برای رفع این مشکل است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۲    
صنعت ماشین: جانشین پلیس راهور ناجا شرط سفر نوروزی برای خودروهای شخصی را تشریح کرد و گفت: برای سفر نوروزی نیاز به ثبت پلاک خودرو در هیچ سامانه ای نیست.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۲    
صنعت ماشین- اولین واریز سهمیه بنزین یارانه ای در کیش در حالی برای برخی از مشمولان، صورت نگرفته که دلیل آن به عدم ثبت یا تمدید کیشوندی افراد برمی گردد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۲    
صنعت ماشین- جیپ اولین خودروی شاسی بلند برقی خود را رونمایی کرد و قرار است از سال 2023 به تولید انبوه برسد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۲    
صنعت ماشین شرکت تویوتا موتور که پس از حمله سایبری به یک تامین کننده داخلی، فعالیت کارخانه هایش در ژاپن را متوقف کرده بود، از روز چهارشنبه تولید داخلی را ازسرخواهد گرفت.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۷    
صنعت ماشین- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از تعلیق پروانه فعالیت 15000 راننده تاکسی واکسن نزده خبر داد و گفت: کاهش تعداد رانندگانی که واکسن تزریق نکرده بودند نشان می دهد ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۷    
صنعت ماشین- رئیس جمهوری اسلامی ایران در حوزه تولید خودرو، تامین قطعات، افزایش رقابت پذیری و شفافیت در عرضه خودرو، افزایش ایمنی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، هشت دستور مهم صادر کرد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۲    
صنعت ماشین: مدیرعامل ایران خودرو به تازگی به مدیریت بازرسی این شرکت دستور داده تا حدود 500 دستگاه خودرویی که خارج از نیاز و مقررات و آیین نامه های شرکت در اختیار مدیران قرار دارد ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۲    
صنعت ماشین: در پی بازدید سرزده رییس جمهوری محترم از پارکینگ های خودروهای دارای کسری قطعه و خطوط تولید و با دستور ایشان ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۷    
صنعت ماشین: شرکت خودروسازی BMW اعلام کرد که علاوه بر توقف صادرات به روسیه، خط تولید خود در این کشور را نیز متوقف کرده است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۲    
صنعت ماشین- شرکت آمریکایی فورد در بیانیه ای در وب سایت خود اعلام کرد که در پی بحران اوکراین، این شرکت خودروسازی فعالیت خود را در روسیه به حالت تعلیق در آورده است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۲    
صنعت ماشین: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: شرکت بهمن دیزل باعث افتخار استان است و این گروه خودروسازی در حوزه طراحی محصول ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۷    
صنعت ماشین- آیت الله رئیسی در یک بازدید از پیش اعلام نشده از ایران خودرو بازدید کرده و دستورهای مهمی در حوزه خودرو صادر کرد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۷    
صنعت ماشین: این نسخه ویژه G کلاس در سه رنگ بیرونی، از جمله یک انتخاب جدید، موجود است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۷    
صنعت ماشین: فورد اورست 2023 با قدرت دیزلی V6 شاسی بلندی دارای سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC 4 معرفی شد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۲    
صنعت ماشین- رییس پلیس ترافیک شهری راهنمایی و رانندگی اعلام کرد که طرح ساماندهی و انضباط بخشی به تردد موتورسیکلت سواران که از سی ام بهمن ماه در تهران به اجرا درآمده ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۷    
صنعت ماشین: خودروسازی کشور در شرایطی از فروردین 1401 ملزم به اجرای استاندارد آلایندگی یورو 6 است که نشانه ای از اجرای این استاندارد از سوی تولیدکنندگان وجود ندارد ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۲    
صنعت ماشین: طرح عرضه خودرو در بورس کالا که مدتی به محاق رفته بود، حالا دوباره به نوعی احیا شده و گویا دولت نیز آن را به عنوان جایگزینی برای سیاست قیمت گذاری دستوری پذیرفته است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۷    
صنعت ماشین- سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اقدام به اجرای طرح پایش سلامت تاکسیرانان در پایانه های تاکسی سطح پایتخت کرده است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۷    
صنعت ماشین: شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران اقدام به برگزاری جشنواره خرید و فروش خودروهای BMW سری ایکس در نمایندگی 109 پرشیا خودرو نیاوران ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۷    
صنعت ماشین: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از برنامه تولید 750 هزار دستگاه انواع خودروی سواری و وانت در سال 1401 خبر داد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۲    
صنعت ماشین: آیا این 2 خودرو می توانند هم کاربردی و هم سرگرم کننده باشند؟
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۲    
صنعت ماشین: قیمت کامیون از ابتدای سال تاکنون بین 25 تا 30 درصد گران شده که صدای خریداران را در آورده است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۲    
صنعت ماشین: در حالی نمایندگان مجلس با تکیه بر راهکارها و پیش بینی بندهایی در قالب طرح های مختلف در تلاش برای آزادسازی واردات خودرو هستند که به طور قطع با تصویب بند 4 طرح ساماندهی صنعت خودرو نه تنها ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۲    
صنعت ماشین: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو طرح ویژه بازدید پیش از نوروز خودروهای تولیدی ایران خودرو را به مدت هشت روز، از یازدهم تا نوزدهم اسفند ماه امسال اجرا می کند.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۷    
صنعت ماشین: برخی مشکلات به وجود آمده در خودروها، مشکلات ساده و پیش پا افتاده ای است که با رعایت چندین نکته ساده می توان این موضوعات را برطرف کرد که ایراد سنسور MAP یکی از این موارد است.