جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۳:۵۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

روزنامه سپهر (sepehrnewspaper.com)

  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۷:۵۸   + ۳ سایت دیگر  
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: حدود 120 پزشک فوق تخصص و متخصص به مدت پنج روز تا نیمه خردادماه در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان به اقشار کم برخوردار به صورت رایگان خدمات درمانی ارائه می ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۸:۴۶   + ۱ سایت دیگر  
به مناسبت وقایع اخیر فلسطین و مظلومیت مردم آن برای تبیین اندیشه امام خمینی (ره) گفت وگوی خانم دکتر زهرا مصطفوی، صبیه محترم حضرت امام خمینی (ره) ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۸   + ۵ سایت دیگر  
جهاد کشاورزی استان همدان با صدور اطلاعیه ای نسبت به افزایش ناگهانی دما در روزهای اخیر و رشد سریع پوره سِن غلات به کشاورزان استان هشدار داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۷:۵۶   + ۴ سایت دیگر  
شهردار همدان گفت: تمامی توان و ظرفیت مدیریت شهری را برای ایجاد شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری به میدان می آوریم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۷:۴۳    
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه به همت دولت مردمی شهیدرئیسی 32 هزار کلاس درس به فرزندان ایران عزیز هدیه داده شد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۳   + ۹ سایت دیگر  
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از صدور افزون بر 300 پروانه بهره برداری و دو هزار و 300 جواز تأسیس برای واحدهای تولیدی و صنعتی در دولت مردمی سیزدهم خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۵:۴۱   + ۳ سایت دیگر  
زندان مرکزی همدان در محفلی که به یاد شهدای خدمت برگزار شد، میزبان مسئولان و مدیران ارشد قضائی و اجرایی استان بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۴   + ۶ سایت دیگر  
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برآورد کرد، امسال 570 تن توت از توتستان های استان برداشت شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۱   + ۱۰ سایت دیگر  
در دولت سیزدهم برای نخستین بار شفاف سازی آمارهای اشتغال با ایجاد سامانه ملی رصد اشتغال صورت گرفت و برنامه ایجاد اشتغال میلیونی بر مبنای آمار و اطلاعات شفاف و دقیق عملیاتی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
مراسم بزرگداشت خادم الرضا (ع) شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت با سخنرانی سردار مهدی ظفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان در محل نمازخانه نیروگاه برق شهیدمفتح برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۶   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان از محکومیت 52 میلیارد و 470 میلیون ریالی یک واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط تعیین شده دولت و احتکار کالا در استان خبرداد. ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۴   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: صادارت تخم مرغ خوراکی، آلایش مرغی و عسل از این استان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 100 درصد افزایش داشته است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۴   + ۱۵ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیش از دو میلیون و 600 هزار واحد نهضت ملی مسکن به مرحله ساخت رسیده است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۳   + ۲ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با هیئت همراه از منطقه همدان بازدید و بر تبیین مسئولیت خطیر سوخت رسانان در استان ها تأکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۱   + ۱۷ سایت دیگر  
از سال 69 که دولت مکلف شد ماهیت مشاغل مستمر و غیر مستمر مشخص کند و وزرای کار دولت ها آمدند و رفتند و هیچ کاری برای این نیاز مبرم کارگران نکردند تا یازدهم اردیبهشت که بالاخره وزارت تعاون ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۱   + ۳۷ سایت دیگر  
گمرک ایران با اشاره به وقفه چند روزه صادرات و ترانزیت کالا از گمرکات مرزی ایران به سمت اقلیم کردستان عراق به دلیل اعتراض رانندگان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۱   + ۱۲ سایت دیگر  
جنگ روایت ها در هر حوزه ای محل منازعه در عرصه های فکری و ذهنی برای تصاحب افکار عمومی است تا گویندگان خبر، روایت خود را به عنوان روایت غالب، درست و متقن در ذهن مخاطب جا بیندازند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۹   + ۱۵ سایت دیگر  
مدیرعامل پتروشیمی شازند گفت: این شرکت برای نخستین بار در کشور موفق به ساخت وسل و راکتور با حجم و ابعاد صنعتی و بزرگ از جنس تیتانیوم در داخل مجموعه خود شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۹   + ۱ سایت دیگر  
خوشه های گندم با دستان سخت کوش مردمان کهگیلویه و بویراحمد درو شده تا خودکفایی در سرزمین دانه های طلایی به واقعیت بپیوندد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۴   + ۱۲ سایت دیگر  
مدیرکل آموزش و برنامه ریزی گردشگری گفت: دوره های آموزشی فعالان گردشگری سلامت با هدف توانمندسازی و به روزرسانی نحوه فعالیت در این حوزه برای اجرا به ادارات کل استان های سراسر کشور ابلاغ شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۴   + ۲۸ سایت دیگر  
عضو شورای عالی کار گفت: درخواست نمایندگان جامعه کارگری مذاکره کارشناسی با وزارت بهداشت و تدوین جدول غذایی متناسب با فعالیت کارگران و مختص این جامعه هستیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۴   + ۱۶ سایت دیگر  
در اقدامی تازه، ما به التفاوت ارز ترجیحی و ارز نیمایی مربوط به مواد اولیه دارو در فاکتورهای صادره توسط داروخانه ها درج می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۴   + ۴۲ سایت دیگر  
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، ذخایر راهبردی و موجودی کالا در کشور را در بالاترین سطح طی سال های اخیر اعلام کرد و گفت: بازار نهاده های دامی اشباع است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۴   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل گمرکات استان مرکزی از رشد 54 درصدی ارزش و افزایش 37 درصدی وزن کالاهای صادراتی در 2 ماه نخست سال جاری از اداره کل گمرکات این استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۱   + ۳ سایت دیگر  
استاندار کردستان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته 144 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت و دهه فجر در سالجاری در حسین آباد به سرانجام می رسد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۴    
تبصره ماده 100 از این لحاظ برای مؤدیان فایده دارد که دیگر درگیر بوروکراسی عریض و طویل مالیات دهی نمی شوند و به حسابرسی های دستی از طرف ممیزان نیازی نیست ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۴    
یکی از مشکلاتی که کشور های نفتی با آن دست وپنجه نرم می کنند، نحوه هزینه درآمد های حاصل از نفت است. از طرفی صرف درآمد های نفتی در اقتصاد کشور به بیماری هلندی و از طرف دیگر با کاهش قیمت نفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۱    
رئیس هیئت گلف استان همدان با بیان اینکه استان ما ظرفیت لازم برای راه اندازی سایت تخصصی مینی گلف غرب کشور را دارد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۱    
جامعه انسانی که اجتماع ما هم مستثنا از آن نیست، حاوی پدیده هایی است که بعضاً و به درستی مورد انتقاد و اعتراض قرار می گیرد، اما در اکثر موارد وقتی ریشه یابی می کنی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۱   + ۱۲ سایت دیگر  
تکمیل طرح های افزایش ظرفیت پالایشی نفت و میعانات گازی و همچنین افزایش کیفی فرآورده های نفتی در پالایشگاه های نفت در دولت شهید سیدابراهیم رئیسی رقم خورد و شاهد ارقام و اعداد خوبی در این بخش بودیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۱   + ۱۸ سایت دیگر  
در دنیای عمیق اینترنت، جهانی رازآلود و مخفی به نام دارک وب وجود دارد که فضای ممنوعه ای است و از طریق مرورگرهای معمولی به سادگی قابل دسترسی نیست و فعالیت های غیرقانونی و معاملات مخفیانه ای در این محیط ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۱   + ۱۰ سایت دیگر  
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا از تامین 11 میلیارد و 700 میلیون دلار ارز از سوی بانک مرکزی برای رفع نیازهای وارداتی کشور خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۱    
خبر: برخی از مردم همدان نماز شکر باران خواندند تلخک: البته محله ای دیگر از شکر، مصرف درست است. خبر: جزئیات جدید فروش اینترنتی نان تلخک: نکنه به روزی برسیم که نان مجازی بخوریم؟ ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۱   + ۷ سایت دیگر  
بیمارستان ویژه مادر و کودک استان کرمانشاه که کادر پزشکی آن از جامعه بانوان هستند، با حضور استاندار شروع بکار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۹   + ۱۷ سایت دیگر  
سرپرست وزارت امور خارجه گفت: فعالیت های هسته ای ایران در چارچوب تدابیر نظام زیر نظر شورای عالی امنیت ملی ادامه دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۹   + ۲ سایت دیگر  
در بحبوحه تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، فلسطینی های آواره در رفح سردرگم شده اند و نمی دانند که دیگر کجا باید بروند. نه سرپناهی وجود دارد، نه زندگی و نه آینده ای.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۹   + ۲۴ سایت دیگر  
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از آغاز ساخت چهار میلیون واحد نهضت ملی مسکن تا مرداد سال آینده خبر داد و افزود: تا این زمان، از این تعداد دو میلیون واحد تحویل متقاضیان می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۹   + ۹ سایت دیگر  
در ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم بالغ بر 50 هزار واحد صنعتی راکد شناسایی شد که تا پایان سال 1402 این عدد به 41 هزار واحد رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۹   + ۱۷ سایت دیگر  
وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: برای تسهیل بهبود محیط کسب و کار شرایط سخت و غیر ضرور حذف شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۴   + ۴ سایت دیگر  
کیفیت میراث فرهنگی ایران از نگاه هنری و علمی، ذوق هنری گردشگران را سیراب می کند و روح خسته از زندگی مدرن آن ها را حیاتی دوباره می بخشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۴    
بود و نبود بلیط هواپیما، حضور و عدم حضور شرکت های هواپیمایی و وعده های عجیب و غریب مسئولین اینروزها در ایلام به یک بازی برای مردم این استان تبدیل شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۴   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل تعاون روستایی ایلام گفت: در سال جاری 60 هزار تن گندم از کشاورزان حوزه جنوب استان ایلام خریداری شده که تاکنون 10 هزار تن از این محصول حمل شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۱   + ۲۲ سایت دیگر  
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هشدارهایی را برای نصب و راه اندازی ایمن کولرها در فصل تابستان ارائه کرد. ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۱   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: بیش از 450 فقره انشعاب فاضلاب در مناطق حاشیه نشین شهر ایلام اجرا و نصب شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۹   + ۵ سایت دیگر  
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: برگزاری جشنواره های کشاورزی فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردها و توانمندی های کشاورزان استان است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۱   + ۹ سایت دیگر  
یک مدرس دانشگاه فرهنگیان گفت: در مناطق محروم و دورافتاده، معلم بلاگری می تواند فرصت مناسبی باشد. در زمینه معلم بلاگری باید نشست های علمی برگزار و قوانین لازم وضع شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۱   + ۶ سایت دیگر  
219 خانه حمایتی بهزیستی در سطح کشور فعال است که بیش از دو هزار نفر از توانخواهان و سالمندان را در خود جای داده است؛ خانه هایی که علاوه بر امور روزمره زندگی، در زمینه توانبخشی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۲:۱۹   + ۵ سایت دیگر  
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 21 هزار و 967 فرصت شغلی در قالب مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در این استان تثبیت شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۲:۱۹   + ۸ سایت دیگر  
ناظر گمرکات کردستان گفت: 14 هزار و 800 عدد قرص دامی در گمرک باشماق مریوان کشف شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۸:۳۶   + ۵ سایت دیگر  
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در فاز دوم ظرفیت پذیرش مرکز صیانت کوثر نهاوند به دو برابر ظرفیت فعلی یعنی 400 نفر خواهد رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۰   + ۶ سایت دیگر  
به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و در راستای تقویت اقتصاد فرهنگ دفتر ارتباطات و صادرات فرهنگی کردستان راه اندازی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۵   + ۶ سایت دیگر  
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: روزانه چهار میلیون و 500 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان توسط 233 دستگاه نفتکش تامین و توزیع می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۸:۱۵   + ۵ سایت دیگر  
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری متناسب با آسیب های اجتماعی و محله ای برنامه های اوقات فراغت فرهنگی را تدوین کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۰   + ۲ سایت دیگر  
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر گفت: برگزاری دوره های عمومی صنایع دستی در رشته هایی همچون عروسک بافی، مُرواربافی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۶:۴۵   + ۳ سایت دیگر  
مدیر جهاد کشاورزی گیلانغرب گفت: پنج هکتار از مزارع و زمین های کشاورزی مسیر جاده میاندار این شهرستان دچار آتش سوزی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۵   + ۵ سایت دیگر  
سرپرست گمرک استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه 29 میلیون و 891 هزار و 880 دلار انواع محصولات کشاورزی از مرز بین المللی مهران به کشور عراق صادر شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۸:۲۶   + ۶ سایت دیگر  
سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از پیش بینی تولید 700 هزار تُن گندم و 300 هزار تُن جو در استان طی سال زراعی جاری خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۸:۲۵   + ۴ سایت دیگر  
مدیر شهرداری منطقه چهار همدان از ایجاد مجتمع فرهنگی، تفریحی و آموزشی بانوان در مجاورت کوی علی آباد با همکاری شهرداری و حوزه علمیه بانوان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۱۶   + ۲۳ سایت دیگر  
بررسی ها نشان می دهد میانگین قیمت خودروهای وارداتی ترخیص شده در سال 1402 نزدیک به 20 هزار دلار بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۸:۱۱   + ۶ سایت دیگر  
نخستین گفتاورد ملی نخبگان با هدف تعامل نخبگان، مدیران و مردم به میزبانی بنیاد نخبگان همدان برای پهنه غرب کشور با نام پهنه زاگرس آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۰   + ۶ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به اینکه بخش خانگی بدهکارترین مشترک این شرکت است، گفت: مطالبات شرکت توزیع برق استان مرکزی در این بخش 550 میلیارد ریال است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۰   + ۳ سایت دیگر  
استاندار همدان خواستار حمایت از خانواده های زندانیان شد و گفت: توجه به این خانواده ها مانع بروز آسیب های اجتماعی در سطح جامعه می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۷:۴۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: ویژه برنامه های هفته محیط زیست از تاریخ 16 لغایت 22 خرداد ماه با شعار سهم من در تداوم حیات در 12 خانه محیط زیست ایلام اجرا می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۶   + ۵ سایت دیگر  
استاندار ایلام گفت: شهید خدمت پایه گذار دکترین مدیریت در تراز انقلاب اسلامی است و این سبک باید نصب العین همه مدیران باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۵   + ۱۸ سایت دیگر  
دختر رکاب زن ایران در مرحله سوم تور دوچرخه سواری ازبکستان سوم شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۵   + ۲۵ سایت دیگر  
تیم ملی والیبال ایران بعد از توقفی 10 ساعته در تهران و انجام امور روادید لهستان، راهی ژاپن شد تا در مسابقات هفته دوم لیگ ملت ها شرکت کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۵   + ۴ سایت دیگر  
بوکسور وزن 92+ کیلوگرم ایران، نخستین مبارزه خود در رقابت های انتخابی المپیک را با برد پشت سر گذاشت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۵   + ۹ سایت دیگر  
حمیدرضا زورآوند در رقابت های 10 کیلومتر پیاده روی غرب آسیا به نشان طلا رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۱    
مشکل آب شرب سنندج که به دلیل بو و طعم بد آن به مطالبه جدی مردم و سوژه داغ رسانه ها تبدیل شده بود با وجود تمام وعده و وعیدهای دولت قبل همچنان پابرجا بود و روز به روز وضعیت آن بد و بدتر می شد تا اینکه ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۰   + ۸ سایت دیگر  
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: یکی از مهمترین برنامه های اولویت دار بخش کشاورزی استان در سال جاری افزایش تولید گوشت قرمز با احیای واحدهای دامداری در مناطق مستعد استان است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۵    
سپهرغرب، گروه - طاهره ترابی مهوش: در گفت وگو با عضو هیئت علمی مؤسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور و کاملیناکار کنگاوری مشخص شد؛ این گونه گیاهی تضمین کننده حیات اقتصادی تولید در دیم زارهاست. ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۰    
شهید امیر امیرگان در وصیت نامه خود آورده است: سعی کنید که موجبات خشنودی آقا امام زمان (عج) را فراهم کنید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۶:۴۶   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: هیچ ابلاغی مبنی بر خروج بیمارستان تاریخی مسیح از فهرست آثار ملی به استان نیامده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۶:۲۱   + ۳ سایت دیگر  
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: هر کاری که لازم باشد برای راه اندازی شهرک فناوری کرمانشاه انجام می دهم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۰   + ۲ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: روند تکمیلی هشت هزار و 112 واحدی طرح نهضت ملی مسکن اراک نباید به دلیل کمبود منابع مالی متوقف شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۶   + ۵ سایت دیگر  
استاندار مرکزی گفت: آمارهای اشتغال ایجاد شده در کشور و این استان خود بیانگر موفقیت بزرگ دولت سیزدهم در این بخش است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۵۶   + ۱ سایت دیگر  
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان گفت: مرحله نخست دهمین دوره مسابقات فوتسال و والیبال قهرمان کشوری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان با عنوان جام شهدای خدمت پایان یافت و طی آن 400 ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۵۵   + ۲ سایت دیگر  
درختان بلوط به عنوان یکی از با ارزش ترین ذخایر جنگلی حوزه رویشی زاگرس این روزها حال و روز خوشی ندارند و نیازمند اقدام اورژانسی هستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۴۰   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: تولد دوباره صنعت همدان را در دولت شهید جمهور شاهد بودیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۰    
استاندار همدان گفت: هرگونه نقل و انتقال، صلح و فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن ممنوع است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۶    
سپهرغرب، گروه - عباس سریشی: امروزه تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از مشاهدات میدانی خبرنگاران رسانه ها به موازات گزارش های مردمی، به وضوح مؤید این واقعیت است که باوجود گفته های مسئولان، مجریان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۵    
مناسبت: مسئولیت سنگین مجلس دوازدهم تلخک: بگذریم که برخی این مسئولیت را برای خود کوچک می انگارند! خبر: 9 نماینده استان همدان بر کرسی مجلس تکیه زدند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۵    
با شروع برنامه هفتم پیشرفت کشور، یکی از اهداف اقتصادی دولت سیزدهم رشد اقتصادی هشت درصدی و رشد صادرات غیر نفتی 22 ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۵   + ۲۷ سایت دیگر  
در سال گذشته حدود 2 میلیون و 700 هزار پرونده جدید مالیاتی توسط سازمان امور مالیاتی شناسایی شده، همچنین کشف 10 ابرپرونده فرار مالیاتی نیز از تحولات مهم اخیر بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۶   + ۵ سایت دیگر  
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: خدمات پرستاری در منزل برای بیماران خاص و صعب العلاج زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و از محل اعتبارات تبصره ذیل ماده 9 اساسنامه برحسب شرایط بیمار و با تأیید کمیته ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۰:۴۲   + ۲ سایت دیگر  
سلوک پدرانه شهید آل هاشم منحصر به دوران امامت جمعه ایشان در شهر تبریز نبوده و در مسوولیت های سابق نظیر ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز همین سلوک پدرانه، مبنای عمل ایشان بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۰:۵۷   + ۱ سایت دیگر  
برابری انسان ها و همکاری و همیاری برای بهره مندی از نعمت های الهی، یک سنت الهی است و این سنت، انسان ها را به سوی زندگی مسالمت آمیز، صلح و عدالت رهنمون می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۰:۴۷   + ۷ سایت دیگر  
توصیه های اخلاقیِ رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس دوازدهم قرابت زیادی با سفارش های مشهور امام رضا علیه السلام به شیعیان دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۷    
قال رسول الله(ص): ما ولد بار نظر الی ابویه برحمة الا کان له بکل نظرة حجة مبرورة. فقالوا: یا رسول الله و آن نظر فی کل یوم مائة نظرة؟ قال: نعم، الله اکبر و اطیب.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۰:۵۷   + ۴ سایت دیگر  
حجت الاسلام حمیدرضا شریعتمداری گفت: مسلمانان باید در فرصت حج ابراهیمی از دشمنان تبری جسته و نیز همدلی و همفکری برای یاری رساندن به مردم مظلوم غزه داشته باشند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۰:۵۷   + ۱ سایت دیگر  
رفتار اهل بیت علیهم السلام و نوع احساسات ایشان در قبال موضوعات مختلف می تواند برای ما شاخصی باشد تا از طریق آنها بتوانیم مسیر بندگی را راحت تر و صحیح تر طی کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۰:۵۷   + ۴ سایت دیگر  
حجت الاسلام مسعود عالی می گوید: ما رئیس جمهوری داشتیم که نسبت به مخالفان خود بداخلاقی می کرد و به آنها فحش می داد. اما آدم از مرحوم رئیسی چیزی نمی دید. این مسئله به بزرگمردی و سعه صدر او ارتباط داشت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۰:۴۲   + ۲ سایت دیگر  
حجت الاسلام عبداللهی گفت: شناخت صحیح فرد و جامعه از الزامات تبیین آرمانشهر صدرایی است که البته در این خصوص باید به مبادی اندیشه ای صدرالمتألهین نیز به طور ویژه توجه کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۰:۴۲   + ۸ سایت دیگر  
حجت الاسلام محمد میرزا محمدی از خطیبان بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه حج دارای اسرار زیادی است، گفت: فلسفه حج بریدن از تعلقات دنیوی و رسیدن به بندگی خداوند است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
جمعی از مردم دارالمؤمنین همدان به شکرانه بارش های رحمت الهی در چندین ماه گذشته، در محل سرریز سد اکباتان نماز اقامه کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۷   + ۲ سایت دیگر  
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه باید آیش را از کشاورزی استان همدان حذف کرد، گفت: کشاورزان به جای رها کردن زمین، به کشت های جایگزین چون گیاهان دارویی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۷   + ۳ سایت دیگر  
مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: فرودگاه ایلام نیازمند سرمایه گذاری خصوصی در بخش های مختلف بوده و متأسفانه فرودگاه در این زمینه ورود نکرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۷   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افزایش برداشت آب سد اکباتان خبر داد و گفت: درحال حاضر یک هزار و 100 لیتر بر ثانیه از سد اکباتان برای شرب همدان برداشت می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۷    
قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه آیت الله شهید سیدابراهیم رئیسی توجه به محرومین را مهم ترین اولویت در تمامی کار ها می دانست ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۷   + ۸ سایت دیگر  
77 هزار و 556 لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان قصرشیرین در غرب کرمانشاه با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان کشف شد.
مشاهده نتایج بیشتر...