چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۰May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 24 تیر 1399 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 31 فروردین 1399 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1399 صراط نیوز 31 خرداد 1399 صراط نیوز 31 مرداد 1399 صراط نیوز 31 شهریور 1399 صراط نیوز 30 مهر 1399 صراط نیوز 30 آبان 1399 صراط نیوز 30 آذر 1399 صراط نیوز 30 دی 1399 صراط نیوز 1 بهمن 1399 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 1 تیر 1399 صراط نیوز 2 تیر 1399 صراط نیوز 3 تیر 1399 صراط نیوز 4 تیر 1399 صراط نیوز 5 تیر 1399 صراط نیوز 6 تیر 1399 صراط نیوز 7 تیر 1399 صراط نیوز 8 تیر 1399 صراط نیوز 9 تیر 1399 صراط نیوز 10 تیر 1399 صراط نیوز 11 تیر 1399 صراط نیوز 12 تیر 1399 صراط نیوز 13 تیر 1399 صراط نیوز 14 تیر 1399 صراط نیوز 15 تیر 1399 صراط نیوز 16 تیر 1399 صراط نیوز 17 تیر 1399 صراط نیوز 18 تیر 1399 صراط نیوز 19 تیر 1399 صراط نیوز 20 تیر 1399 صراط نیوز 21 تیر 1399 صراط نیوز 22 تیر 1399 صراط نیوز 23 تیر 1399 صراط نیوز 24 تیر 1399 صراط نیوز 25 تیر 1399 صراط نیوز 26 تیر 1399 صراط نیوز 27 تیر 1399 صراط نیوز 28 تیر 1399 صراط نیوز 29 تیر 1399 صراط نیوز 30 تیر 1399 صراط نیوز 31 تیر 1399 
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۷    
میترا ابراهیمی با انتشار پستی خبر ازدواجش با پیمان قاسمخانی را تکذیب کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۳    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمارهای کرونا در ایران را اعلام کرد و گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته، 199 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۶    
بازخوانی اعمال مجرمانه اعضای باند امیرآلمانی حکایت از این دارد که این افراد معترض نبوده بلکه به دنبال ایجاد آشوب و سوءاستفاده از اغتشاشات برای دست زدن به اعمال مجرمانه خود از جمله سرقت مسلحانه بوده ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۴    
همسر علیرضا عسگری معاون اسبق وزارت دفاع در پی انتشار خبری مبنی بر اعدام یک جاسوس سازمان سیا به نام رضا عسگری و انتشار تصویر همسرش به جای این جاسوس ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۵۶    
یک زوج در ریودوژانیرو برزیل برای محافظت از خود در برابر ویروس کرونا لباس فضانوردی به تن کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۵    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در نامه ای به رئیس جمهور، مواردی را پیرامون اوج گیری دوباره بیماری کووید 19 در کشور، مطرح کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۵    
نگهبان امانتدار بازار میوه و تره بار فروزش تهران با وجود مشکلات مالی و معیشتی، پس از پیدا کردن کیف پولی حاوی 2500 دلار (معادل 55 میلیون تومان) و یک فقره چک به مبلغ 50 میلیون تومان را به صاحبش ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۴    
فیفا بیانیه ای درباره تایید محرومیت مادام العمر رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان در دادگاه جهانی حکمیت ورزش صادر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۵    
بانک مرکزی در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی عمومی فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما را بِروزرسانی و منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۰۲    
آگوری های هند کنار محل سوزاندن مردگان زندگی کرده و استخوان آنان را محل استراحت خود می دانند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۵۰    
به تازگی نامه ای از شهید قاسم سلیمانی منتشر شده است که ایشان در آن از ساخته شدن فیلم درباره خودشان ممانعت می کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۸    
شهروند بافقی که این مار را در کارخانجات لکوموتیو بافق زنده گیری کرده بود، پیش از تحویل آن به محیط زیست شاهد تخم گذاری مار در داخل بطری بوده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۰۵    
دوربین های مداربسته یک فروشگاه لحظه ای متفاوت از سرقتی مسلحانه را ضبط کردند. یک سارق پس از دریافت پول های صاحب فروشگاه ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۷:۰۲    
بهرام سرمست،استاندارقم که به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه خانگی به سر می برد، امروز در دفتر کار خود حاضر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۶:۰۲    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از اجرای طرح های امنیتی محله محور در محلات شهر تهران خبر داد و گفت: در این طرح 171 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 515 معتاد متجاهر جمع آوری شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۵:۰۸    
متخصصان ارشد انگلیسی نسبت به لزوم آمادگی برای مقابله با اوج شیوع بیماری کووید-19 در فصل زمستان تاکید کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۴:۰۲    
پدید آمدن ویروس کرونا و خانه نشینی میل به گفتگو و روابط تعاملی در فضای مجازی و ارتباطی را بیشتر می کند، در این بین شبکه های اجتماعی نقش بسزایی در اطلاع رسانی دارند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۳:۱۱    
استفاده اشتباه از سیستم تهویه خودرو، عدم سلامت رانندگی را در پی داشته و یکی از عوامل موثر در تصادفات در ماه های گرم سال است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۲:۳۲    
پسر جوان که به اتهام قتل در زندان است برای پرداخت دیه به خانواده مقتول از داخل زندان کلاهبرداری می کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۱:۵۳    
باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرده است که فدراسیون و سازمان لیگ هنوز پاسخ روشنی به آخرین مکاتبه این باشگاه برای برگزاری یا عدم برگزاری دیدار مقابل پرسپولیس نداده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۱:۵۰    
مجوز عجیب و غریبی که اخیراً درباره امر به معروف صادر شده مباحث و انتقاداتی را در فضای مجازی پدید آورده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۱:۵۰    
بارش چند دقیقه ای باران، عصر روز دوشنبه سبب آبگرفتگی برخی معابر و کوچه های شهر تبریز شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۱:۴۱    
در دوره کرونا هر رفتار پرخطری که به شیوع بیشتر ویروس کمک کند رفتاری ضد ارزش محسوب می شود؛ حتی اگر آن رفتار به جای آوردن یکی از فروع مهم دینی مثل حج و زیارت باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۱:۲۶    
پیش تولید فیلم قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی در شیراز متوقف شد و گروه بخشی از کار را در تهران پی می گیرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۱:۲۳    
تصویربرداری سریال سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه کنندگی حسین طاهری در نیمه اول مردادماه امسال در استان سمنان از سر گرفته می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۱:۲۰    
سرمربی تیم والیبال زنان سایپا تهران می گوید برنامه ریزی برای والیبال بانوان به شرایط شیوع کرونا در کشور بستگی دارد و هنوز وضعیت مشخص نیست.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۱:۱۷    
غلامحسین اسماعیلی در خصوص علت تأخیر در اجرای حکم اعدام عوامل شهادت 12 هموطن کرد و آذری زبان گفت: پرونده دارای متهمان دیگری بود که فراری بودند و کماکان نیز فراری هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۱:۰۲    
در بررسی های کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی استان مشخص شد جوانی 32 ساله بر اثر اصابت چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۰:۵۹    
با موافقت هیأت مدیره باشگاه شهرخودرو، سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۰:۵۳    
مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران در پی ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی یک هفته ای مساجد کلان شهر تهران، طی پیامی اعلام کرد: در این مدت، مساجد، بدون برگزاری نماز جماعت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۰:۲۰    
وندی شرمن از اعضای سابق تیم مذاکره کننده آمریکا در پنجمین سالگرد برجام از عملکرد دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده در قبال این توافق انتقاد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۰:۱۱    
رئیس اپیدمیولوژی کرونا گفت: یک نفر آلوده در مترو اگر عطسه کند می تواند 10 نفر را به کرونا مبتلا کند و رفتار اجتماعی مردم آمار مبتلایان را متغیر می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۵۶    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: کرونا در این استان 9 فوتی دیگر به جا گذاشت و شمار جانباختگان به 401 نفر از ابتدای شیوع کرونا رسید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۵۰    
هادی حجازی فر با انتشار این عکس نوشت: تفاوت مدرسهِ نسلِ بدبخت ِما با نسلِ اینا وقتی هامون دعا میکنه کلاسِ آنلاینِ یه ساعته زودتر تموم بشه . بگیرم بزنمش ؛) پسر بابا
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۴۴    
آمریکا مدعی تعطیلی 5 پایگاه نظامی ارتش این کشور در افغانستان به دنبال توافق با طالبان شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۳۵    
اقتصادنیوز نوشت: برخی فعالان فضای مجازی از مرگ مریم رجوی ، سرکرده گروه تروریستی منافقین خبر می دهند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۲۳    
متهم به سرقت از خانه پیرمردی در تحقیقات اولیه به سرقت با همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کرد. او در تحقیقات مدعی شد که داماد پیرمرد دستور سرقت را داده است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۲۰    
همه گیری کرونا به سرعت در هند به سرعت در حال گسترش است. تاکنون 906 هزار و 752 مورد آلودگی به ویروس کرونا در هند گزارش شده است که 23 هزار و 727 مورد آن به مرگ منجر شده است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۰۸    
طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی سلیمانی نیوز، نامه ای از شهید سپهبد سلیمانی برای ممانعت از ساخت فیلم درباره ایشان منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید: شهید سلیمانی: دعا کنید شهید شوم ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۵۳    
روابط عمومی فرودگاه مهرآباد تهران خبری مبنی بر اخطار استانداری تهران برای پلمب این فرودگاه را تکذیب کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۴۷    
سرهنگ جهانی گفت: پیرو مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا کلاس های تئوری آموزش آیین نامه و آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی به مدت یک هفته متوقف شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۳۵    
جلسه هماهنگی خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با حضور وزیر ورزش و جوانان و با هدف بررسی آخرین وضعیت دو باشگاه برای واگذاری سهام به بازار بورس برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۱۱    
تصاویری از بارش شدید باران در خلخال در اوج گرمای تابستان را می بینید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۰۵    
آذربایجان یک پهپاد متعلق به ارمنستان را در منطقه آق دام واقع در خط مقدم دو کشور سرنگون کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۰۲    
کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به نقل از عضو جداشده سازمان مجاهدین خلق نوشت:
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۵۰    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در قرارگاه کاهش تصادفات، گفت: تردد خودروها در پایتخت در مقایسه با دو هفته پیش 20 درصد کاهش داشته است که شدت گرفتن شیوع کرونا در این اتفاق تأثیرگذار بوده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۴۱    
دیوان بین المللی دادگستری در موضوع تحریم هوایی قطر از سوی چهار کشور عربی به نفع دوحه رأی داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۳۸    
وزیر ارشاد و امور اسلامی عربستان اعلام کرد که نماز عید قربان تنها در مساجدی که براساس پروتکل های بهداشتی آماده شده اند، برگزار خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۳۵    
استاندار تهران تأکید کرد سالن های سینمایی پایتخت مشمول محدودیت های کرونایی اعلام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونای استان نمی شوند و با رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان فعال خواهند بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۲۳    
سقف های جدید نرخ سود علی الحساب سپرده های سرمایه گذاری بانکی توسط شورای پول و اعتبار تعیین شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۰۲    
رکنا نوشت: زن 35 ساله اهل کوخان بخش نمشیر این شهرستان که با وزن 350 کیلوگرم عنوان چاق ترین زن ایران را داشت، ظهر دیروز به دلیل بیماری قلبی درگذشت اما ماجرای فوتش همچنان حاشیه هایی به دنبال دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۰:۵۶    
استاندار تهران با بیان اینکه از امروز با واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قاطعانه صورت خواهد گرفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۰:۵۰    
سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)نقطه اعتماد و اتکای جامعه است، گفت: این قرارگاه امروز بخش مهمی از آرایش ما برابر دشمن در جنگ اقتصادی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۰:۲۳    
مهاجمان مسلحی که سر قرار با ام وی ام سواران آمده بودند، با شلیک گلوله، جنایت هولناکی را در تاریکی شب رقم زدند و از محل گریختند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۵۶    
ببین شما مثل آبجی خودم می مونی. اینجا دوای تقلبی زیاده. دو جور دوا داریم. بمدسیویر و رمدسیویر، ما بمدسیویر داریم که داروی پودریه و اصله. توی هر پکش شش تا هست ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۴۴    
اسکلت یک انسان در پایه بتنی پل جناح پرونده ای معمایی را در برابر ماموران پلیس تهران قرار داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۳۵    
اگر فردی در پلاک خودروی خود تغییری ایجاد کند به حبس 6 تا یک سال محکوم می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۳۲    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از رسانه های آمریکایی انتقاد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۱۱    
نیروهای امنیتی روسیه درعملیاتی موفق پنج شهروند روس عضو گروه تروریستی داعش را در جنوب این کشور دستگیر کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۸    
رئیس کمیسیون بودجه مجلس گفت: در نشست روز گذشته شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا نه چالشی بین آنها بود و نه موضوعی که منجر به دلسردی شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۵    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش 22 هزار و 777 واحد روبه رو شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۲    
معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: سنجش بیش از 90 هزار دانش آموز بدو ورود آغاز می شود و فعلا وارد بحث سنجش پیش دبستانی نشدیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۴۱    
حسین حیدری یکی از بازیکنان قشقایی پس از گلزن تیمش به سبک فرهاد مجیدی خوشحالی کرد.قبل از آغاز این فصل قشقایی بازیکنی از جمع آبی پوشان پایتخت جذب کرد که در آخرین دیدار عملکرد مطلوبی از خود به جا گذاشت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۳۸    
صفحه توئیتری وزارت امور خارجه در پنچمین سالگرد برجام توئیتی را منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۳۵    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روزهای بسیار سختی در انتظار آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۱۱    
احسان خواجه امیری، خواننده موسیقی پاپ کشورمان، در استوری اینستاگرامش، از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر داد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۵۶    
با افزایش غلظت آلاینده ازن در هوای پایتخت، وضعیت هوای پایتخت مرزهای آلودگی برای گروههای حساس را گذراند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۵۳    
روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی درپی اجرای حکم 2 تروریست، باصدور اطلاعیه ای اعلام کرد: عوامل شهادت 12نفر از هم وطنان کرد و آذری زبان آذربایجان غربی به سزای اعمال خود رسیدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۴۷    
تدابیر ویژه تغذیه ای برای درمان "غلظت خون" / هرقدر غذا رقیق تر باشد، به رقت خون کمک می کند و عکس آن، غذاهای خشک و سفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۴۱    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای نتیجه حراج اوراق بدهی دولتی (24 تیر ماه 1399) را اعلام کرد و از برگزاری حراج جدید اوراق بدهی دولتی در تاریخ 31 تیر ماه سال جاری خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۳۵    
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که مشکلات اقتصادی قابل رفع شدن هست.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۳۲    
کلیپی در فضای مجازی دست به دست می شود که نشان می دهد عده ای درحال جداسازی ماسک های استفاده شده از بین زباله ها هستند و منتشر کنندگان این کلیپ تلاش کردند با انتشار این تصاویر ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۱۷    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از شنبه 28 تیر تا اواسط هفته آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۶    
درد به هر شکلی که باشد آزار دهنده است؛ اما بسیاری معتقدند درد سنگ کلیه با درد زایمان برابری می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۴۷    
غلامرضا تاجگردون در واکنش به صحبت های کدخدایی در صدا و سیما نوشت: اقایان خیلی صریح پیش آیت الله جنتی می فرمایند آقای تاجگردون در سال جاری حکم قضایی دارد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۹    
وزیر نفت با بیان اینکه افزایش قیمت گازوئیل یک دروغ بزرگ است، گفت: خارجی ها به منظور عصبانی و ناراحت کردن مردم ایران شایعه افزایش قیمت گازوئیل را به راه انداخته اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۶    
پوشیدن ماسک در مغازه ها و سوپرمارکت ها در انگلیس از 24 ژوئیه اجباری می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۰    
دروازه بان ایرانی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک در این کشور قرنطینه خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۷    
امروز یازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اکبر طبری برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۴    
در آستانه سالروز تولد زنده یاد داوود رشیدی، گنجینه این هنرمند با حضور خانواده اش در موزه سینمای ایران رونمایی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۰۸    
دختر 20 ساله کوهدشتی در سرنوتی مشابه با رومینا اشرفی و ریحانه عامری با ضربه پتک پدرش به کما رفت. در این جنایت پدر که نتوانسته بود همسرش را به قتل برساند خودکشی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۹    
بارش شدید باران شب گذشته در روستای سجیران اشکور رحیم آباد گیلان موجب سیلاب و مسدود شدن راه اهالی این روستا شده بود صبح امروز با حضور راهداری شهرستان رودسر پس از پاکسازی، بازگشایی شد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۳    
معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: تست "سرولوژی" صرفاً برای این است که ما بدانیم وضعیت انتشار بیماری در یک منطقه چگونه است و اینکه گفته می شود تست سرولوژی برای تشخیص کرونا به کار می رود، کلاهبرداری است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۳۸    
فیلمی از لحظه حمله بی رحمانه اراذل و اوباش به رستوران و خودروهای مردم در شهر سرخرود استان مازندران را مشاهده می کنید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۲۹    
سازمان لیگ فوتبال اسامی محرومان هفته بیست و پنجم لیگ برتر را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۲۶    
یک عکاس 59 ساله عکسی از یک پرنده استرالیایی گرفته که با دقت در آن می توان سر یک بُز را مشاهده کرد. به گزارش فرارو ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۲۳    
یوسف صیادی گفت: سیروس گرجستانی سر یک صحنه سیلی ای به من زد و بعدش آنقدر عذرخواهی کردند که خودم شرمنده شدم. من جز خوبی و محبت و مهربانی چیزی از ایشان ندیدم. روحشان شاد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۰    
براساس تصاویری که از شناسنامه رهبر انقلاب منتشر شده است،امروز 24 تیرماه سالروز تولد حضرت آیت الله خامنه ای است اما آیا تاریخ دقیق تولد ایشان همین امروز است؟
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۷    
در حالی که ارتش آمریکا خود را برای بدترین سناریو یعنی انهدام کامل و غرق شدن ناو هواپیمابر "یو اس اس بونهام ریچارد" و پخش شدن گالون های سوخت آن در بندر سن دیگو که منجر به یک فاجعه زیست محیطی بزرگ می ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۵    
باشگاه زنیت سنت پترزبورگ رقم سنگینی برای فروش سردار آزمون تعیین کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۳    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2هزار و 521 مورد جدید کووید 19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۹    
عده ای با تماس های نامربوط مزاحم خانواده سها رضا نژاد که هر لحظه چشم انتظار خبری از پیدا شدن دخترشان هستند، می شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۴    
مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران از حذف ارز دولتی برای تهیه سمعک از سوی وزارت بهداشت خبر داد و گفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۱    
از این پس بازنشستگان کشوری، خانواده و نزدیکان آنان می توانند بیمه های مورد نیاز خود را تا 30 درصد تخفیف علاوه بر همه تخفیفات موجود و هم چنین در یازده قسط از شرکت بیمه ملت خریداری نمایند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۱    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بیشترین ابتلاها را از مراسم عروسی و عزا داشته ایم؛ همچنین مهمانی های خانوادگی و سفرها نیز در ابتلا نقش مهمی داشته اند. کشور ما نیازی به بازیافت ماسک ندارد
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۸    
استاندار تهران از تعطیلی نماز جمعه این هفته در تهران خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۵    
با اعلام باشگاه پرسپولیس نتیجه تست کرونای اخیر تمام اعضای این تیم منفی شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۰    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: هفته گذشته حکم اعدام کارمند بازنشسته وزارت دفاع که برخی اطلاعات موشکی را به سیا فروخته بود، اجرا شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۱    
فناوری شارژ فوق سریع Vivo مزیت قابل توجهی را فراهم کرده است، اگرچه هنوز باید منتظر بود تا این گوشی به بازار عرضه شود و کارکرد این فناوری را از نزدیک ارزیابی کنیم و ببینیم چقدر خوب کار می کند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۳    
وریا غفوری کاپیتان استقلال که اخیرا به خاطر ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می برد، حالا به تمرینات بازخواهد گشت.
  • ۱