سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۱Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 30 دی 1399 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 31 فروردین 1399 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1399 صراط نیوز 31 خرداد 1399 صراط نیوز 31 تیر 1399 صراط نیوز 31 مرداد 1399 صراط نیوز 31 شهریور 1399 صراط نیوز 30 مهر 1399 صراط نیوز 30 آبان 1399 صراط نیوز 30 آذر 1399 صراط نیوز 1 بهمن 1399 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 1 دی 1399 صراط نیوز 2 دی 1399 صراط نیوز 3 دی 1399 صراط نیوز 4 دی 1399 صراط نیوز 5 دی 1399 صراط نیوز 6 دی 1399 صراط نیوز 7 دی 1399 صراط نیوز 8 دی 1399 صراط نیوز 9 دی 1399 صراط نیوز 10 دی 1399 صراط نیوز 11 دی 1399 صراط نیوز 12 دی 1399 صراط نیوز 13 دی 1399 صراط نیوز 14 دی 1399 صراط نیوز 15 دی 1399 صراط نیوز 16 دی 1399 صراط نیوز 17 دی 1399 صراط نیوز 18 دی 1399 صراط نیوز 19 دی 1399 صراط نیوز 20 دی 1399 صراط نیوز 21 دی 1399 صراط نیوز 22 دی 1399 صراط نیوز 23 دی 1399 صراط نیوز 24 دی 1399 صراط نیوز 25 دی 1399 صراط نیوز 26 دی 1399 صراط نیوز 27 دی 1399 صراط نیوز 28 دی 1399 صراط نیوز 29 دی 1399 صراط نیوز 30 دی 1399 
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۹    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 6204 بیمار جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۷    
مه لقا باقری، بازیگر سینما و تلویزیون و همسر جواد عزتی، تصویری دیده نشده از کودکی خود را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۶:۴۶    
پرونده مرگ مشکوک پسر نوجوان در کانون اصلاح و تربیت به دادسرا برگردانده شد تا با تکمیل تحقیقات راز مرگ پسر نوجوان افشا شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۵:۲۲    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: 70 درصد داروهای تنفسی در داخل تولید می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۵    
تصویر جدید منتشر شده از ریحانه پارسا که بر خلاف تصاویر قبلی اش حجاب دار. بعد از مدت ها انتشار عکس های منشوری توسط ریحانه پارسا بازیگر زن مشهور و جنجالی که مدتی است به ترکیه سفر کرده ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۲    
تهیه کننده سریال گاندو در توئیتی نسبت به انتقادات محمدجواد ظریف به فیلمش واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۳    
یک زن مصری که محصولات نانوایی می فروشد به دلیل تهیه کیک با تزئینات ناپسند دستگیر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۶:۲۹    
اثرات افسردگی می تواند از سلامت روان و احساسات فرد فراتر رفته و سلامت جسمی او را نیز تحت تاثیر قرار دهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۵:۴۷    
مدیر عامل گروه دارویی برکت با اشاره به تولید داروی ایورمکتین برای درمان کرونا در کشور گفت: این دارو جدید نیست و سال های سال است به عنوان داروی ضد شپش در دنیا مصرف می شود و جزو داروی اساسی محسوب می ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۵:۲۶    
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه سایت های همسریابی و صیغه یابی بستری برای کلاهبرداری های یک میلیارد تومانی از مراجعه کنندگان است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۴:۴۷    
جشنواره فیلم ونیز با افزودن یک بخش جدید اعلام کرد آماده پذیرش فیلم های علاقه مند برای برگزاری هفتاد و هشتمین دوره خود در ماه سپتامبر است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۴:۲۶    
سرپرست دفتر و مشاوره سلامت سازمان امور دانشجویان با اشاره به نقش مهم مراکز مشاوره در حمایت از دانشجویان به ویژه در ایام کرونا ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۳:۴۷    
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه کمبود نقدینگی را مهم ترین مشکل متروی تهران عنوان کرد و گفت: با تمام توان برای سرویس دهی مطلوب به مسافران شهر زیر زمینی تلاش می کنیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۳:۲۶    
رامین ناصرنصیر ضعف سریال های طنز تلویزیونی را نبود استمرار در پخش کارهای کمدی در سال های اخیر می داند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۲:۴۷    
نائب رئیس کمیته ملی بیماریهای غیرواگیر بابیان اینکه 60 درصد افراد مبتلا به ویروس کرونا به بیماری غیرواگیر مبتلا بوده اند، هشدار داد: 70 درصد افراد بالای 60 سال که درپی ابتلا به کرونا فوت می کنند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۲:۲۳    
کابینه عراق 10 اکتبر آتی (18 مهر 1400) را تاریخ برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمان اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۱:۵۳    
فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم تجسس کلانتری 12 مشهد در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی خود با مشاهده درگیری یک جوان و دو شهروند بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۱:۰۲    
وزیر بهداشت قزاقستان از صدور کارت های دیجیتالی واکسیناسیون کووید-19 در این کشور خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۲۶    
رئیس جمهور منتخب آمریکا در سخنرانی خود پیش از ترک دلاوِر به سوی واشنگتن برای شرکت در مراسم تحلیف، به سخنرانی احساسی پرداخت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۸    
کارشناس هواشناسی گفت: از فردا شب شاهد کاهش محسوس دما و بارش باران و برف در بیشتر نقاط کشور خواهیم بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۵    
سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر، میزبان 4 فیلم از آثار تولیدشده در سازمان هنری-رسانه ای اوج خواهد بود؛ 4 فیلمی که بدون استفاده از سینماگران نجومی و با اعتماد به جوانان ساخته شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۲    
برنامه سینما گاف با نگاهی طنز به اشتباهات ناخواسته در ساخت فیلم های مشهور سینمایی می پردازد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۳    
صداوسیما: گروه های امداد در ژاپن تلاش می کنند تا بیش از صد خودرو و سرنشینان آن ها را که در پی برف و طوفان شدید در یک بزرگراه گرفتار شده اند، نجات دهند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۰    
دولت رئیس جمهور منتخب آمریکا از قصد دارد از روز نخست فعالیت خود ممنوعیت مسافرت از ایران و کشورهای عمدتاً مسلمان به آمریکا را لغو کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۸    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز چهارشنبه 1 بهمن 99 که از شبکه های 7، 4 و معارف پخش می شود، منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۲    
تعدادی انبار باربری در خیابان شوش عصر سه شنبه طعمه آتش شد که ماموران چندین ایستگاه آتش نشانی موفق به مهار آن شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۱    
پرویز مظلومی می گوید پرسپولیس از برنامه لیگ عقب افتاده اما سازمان لیگ بازی های استقلال را زودتر برگزار می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۸    
سریال پیکی بلایندرز با فصل ششم به پایان می رسد، اما داستان این سریال در قالب دیگری ادامه خواهد یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۸    
حمید گودرزی بازیگر سریال روزهای ابدی درباره بازی در این سریال توضیحاتی را ارائه کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۵    
پلیس نسخه کپی شده تابلو نقاشی مشهور سالواتور موندی که به سرقت رفته بود را کشف کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۰    
با همکاری مشترک شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و شهرداری تهران در راستای تامین برق مورد نیاز شهروندان، روشنایی برخی از بوستان های پایتخت کاهش داده شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۰    
بازار خودرو همانند روزهای گذشته روند کاهشی خود را حفظ کرده و با وجود ریزش قیمت ها از 500 هزار تا 25 میلیون تومان، خریداران همچنان دست به معامله ای نمی زنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۰    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه ای اعلام نمود: استعفای حسن قالیباف اصل رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسات آتی شورای عالی بورس و اوراق بهادار بررسی و تصمیم ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۷    
زمان آغاز نقل و انتقالات نیم فصل اعلام شد و از 15 بهمن تیم ها می توانند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۷    
بازیکن کروات استقلال شایعه منتشر شده درخصوص رد درخواست استقلال را تکذیب کرد. ساعاتی پیش خبری مبنی بر عدم توافق هروویه میلیچ و باشگاه استقلال منتشر شد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۱    
ارزان ترین تبلت محبوب بازار را باید تبلت لنوو مدل Tab E7 ظرفیت 8 گیگابایت حافظه است که برای خرید آن باید از یک میلیون و 569 هزار تومان تا 2 میلیون و 550 هزار تومان هزینه کنید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۳    
خرید روزانه مایحتاج، نیازمند اطلاع از قیمت های روز بازار است، شما می توانید قیمت مصوب اقلام اساسی مورد نیاز هر روز خود را در این خبر بخوانید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۳    
نایب رئیس انجمن صنفی مرغداران گوشتی گفت: امروز قیمت هر کیلو مرغ 21 هزار تومان بوده و فروش با نرخ بالاتر گرانفروشی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۷    
فرماندار کردکوی از نصب دوربین در جنگل این شهر خبر داد و گفت: پس از پیدا شدن جسد منتسب به معین شریفی در جنگل کردکوی، پلیس در حال بررسی ابعاد جنایی آن است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۱    
دو بازیکن فعلی و پیشین تیم فوتبال ایبار به خاطر انتشار یک فیلم غیراخلاقی از یک شهروند اسپانیایی در فضای مجازی به دو سال حبس محکوم شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۸    
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم جنبش انصارالله یمن که هفته گذشته نامش به فهرست سازمان های ترویستی خارجی از نظر وزرات خارجه آمریکا اضافه شده بود، خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۶    
رئیس قوه قضائیه ضمن تقدیر از اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری در ارائه آیین نامه پیشنهادی وکالت، اصلاح این آیین نامه 70 ساله را ضروری دانست.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۳    
آتش سوزی حوالی متروی شوش بر مسافرگیری سایر خطوط مترو تاثیر گذاشت و در شرایط کرونایی باعث ازدحام جمعیت و نقض پروتکل های بهداشتی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه از تحریم ترامپ، پامپئو و هشت نفر از مقامات ارشد آمریکا به خاطر نقش و دخالت در اقدامات تروریستی و ضد حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران و اتباع ایرانی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۹    
در جریان معاملات امروز صف های فروش بعد از حدود 4 هفته جمع شد و بورس با بازدهی مثبت به کار خود پایان داد. اما آیا این روند مثبت فردا هم ادامه دارد یا نه؟
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۹    
میثم مطیعی، مداح معروف و پرطرفدار کشور با اشاره به ابتلایش به ویروس کرونا، پستی را در صفحه اش منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۶    
براساس آمارها رکورد بیشترین بازگشت مهاجران افغانستانی فاقد مدرک از ایران در سال 2020 شکسته شده است. برخی از کارشناسان سقوط ارزش ریال و شرایط بازار کار را از علل بازگشت آنها می دانند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۳    
مدیرکل هواشناسی استان تهران از ورود سامانه بارشی به تهران خبر داد و گفت: بارش برف و باران، وزش باد شدید، کولاک برف، مه، احتمال وقوع بهمن پیش بینی می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۰    
رئیس شورای رقابت با بیان اینکه می توان گفت ثبات قیمت ها تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه پیدا کند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۰    
شورای عالی بورس در جلسه ای که دقایقی قبل به پایان رسید، با استعفای حسن قالیباف اصل از ریاست سازمان بورس مخالفت کرد. او فعلا در این سازمان ماندگار است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به کنترل حریق انبار باربری واقع در خیابان شوش از شروع عملیات لکه گیر خبر داد و گفت: این آتش سوزی تاکنون مصدوم و تلفاتی نداشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۱    
مهناز افشار بازیگر سینما که پس از مدت ها به توییتر بازگشته بود، توییت هایی را درباره خودکشی و مرگ خودخواسته منتشر کرد و نوشت خود او دو بار تصمیم به خودکشی گرفته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۳    
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: از فردا اول بهمن، مدارس بازگشایی می شود و دانش آموزان در صورت صلاحدید خانواده ها در مدرسه حضور می یابند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۰    
هزاران نفر در اتریش با برگزاری تظاهرات به زدن ماسک اعتراض کردند و خواستار استعفای دولت شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۴    
اگر کمیسیون تلفیق مجلس نسبت به اصلاح فرمول محاسبه حداکثر خالص دریافتی مدیران و کارکنان اقدام نکند، سال آینده شاهد پرداخت حقوق نجومی 60 میلیون تومان در ماه به صورت قانونی خواهیم بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۸    
رئیس گروه پایش آلودگی هوا سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه هوای یک شهر در شرایط "بسیار ناسالم" قرار دارد، گفت: هوای مشهد با شاخص 111، بجنورد 112، اهواز 137، امروز ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۲    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ضمن اشاره به اختیاری بودن حضور دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد و آبی، بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس تأکید کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۹    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمه واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن رویکرد مثبتی در ارتقای کیفیت صنعت ساختمان و اطمینان متقاضیان و بهره برداران برای آینده این واحدهاست.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۳    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 از مصوبه امروز این کمیسیون برای حذف ضامن وام ازدواج در سال آینده خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۷    
جزئیات افزایش حقوق در بودجه سال آینده و نحوه محاسبه آن در گروه های مختلف حقوق بگیر.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۱    
دبیرکل کانون سراسری انجمن های صنفی پرورش دهندگان مرغ تخمگذار گفت: در حالی که قیمت تخم مرغ درب مرغداری از 18 تا 20 هزار تومان به 16 هزار تومان کاهش یافته اما مغازه داران حاضر به کاهش قیمت این محصول در ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۸    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تعطیلی ایستگاه شوش و توقف مسافرگیری در نیمه جنونی خط یک خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۵    
در حالی که سایت سازمان بورس نامه استعفای قالیباف اصل رئیس این سازمان را منتشر کرده، واحد مرکزی خبر، در مصاحبه ای با وی استعفای مذکور را تکذیب کرد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۳    
معامله گران غیر رسمی ارز با قیمتی بیشتر از قیمت صرافی رسمی نسبت به خرید دلار اقدام کرده و همچنین از فروش دلار امتناع می کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۴    
یک انبار حوالی میدان شوش لحظاتی پیش دچار آتش سوزی گسترده شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۲    
رئیس جمهور تاکید کرد که دولت مصمم است ظرف هفته های آینده و با ورود اولین محموله واکسن خریداری شده، عملیات واکسیناسیون را در کشور مطابق جدول طراحی شده از جامعه هدف آغاز کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۹    
پس از درخواست کره جنوبی از دوحه برای میانجیگری میان این کشور و ایران در ارتباط با نفتکش توقیف شده، وزیر خارجه قطر در گفت وگو با یک رسانه آمریکایی خبر داد که دوحه آماده میانجیگری میان ایران و کره ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برخی دخالت ها مانند قیمت گذاری های دستوری و همین طور بالا رفتن نرخ بهره بین بانکی به طور مستقیم بر بازار سرمایه تأثیر منفی می گذارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۴    
قیمت طلا، سکه و دلار در پایان معاملات امروز روند صعودی را تجربه کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۱    
ستاره بارسلونا به دلیل اخراج مستقیم در بازی فینال سوپرکاپ از 2 مسابقه بعدی تیمش محروم شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۸    
در پی مخالفت سازمان بازرسی با فرمول جدید شورای رقابت برای گرانی خودرو و با توجه به روند نزولی نرخ ارز ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۳    
آخرین وضعیت مصدومیت دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۴    
عباس عبدی نوشت: من حاضرم شرط ببندم که مطالعه ای درباره سیاستمداران کنونی طرفدار افزایش جمعیت انجام و نشان دهم که خودشان و فرزندان شان بیش از دیگران از فرزندآوری گریزان هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۱    
با کاهش ارزش دلار و تقویت امیدها برای اجرای یک بسته کمک مالی کرونایی از سوی دولت آمریکا سبب شد، تا قیمت طلا اندکی در بازارهای جهانی افزایش یابد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۵    
به گفته کارشناسان حوزه رمزارز و بلاک چین، خاموشی های شهر تهران ارتباطی به فعالیت ماینرها ندارد و در شرایط تحریمی و برای حل مشکل ارزآوری در کشور، استخراج بیت کوین باید غنیمت شمرده شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۲    
امروزه تکنیک های جالبی در قالب بازی برای کنترل خشم کودکان آموزش داده می شود، از جمله بازی با گل یا خمیر بازی و بادکنک های خشم که نوعی تعدیل یا کنترل خشم محسوب می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۶    
ستاره شناسان یک ابرسیاره جالب کشف کرده اند که به اندازه مشتری، اما 10 بار سبک تر است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۳    
سفارت آمریکا در بغداد دست داشتن واشنگتن در انفجار های بامداد امروز در استان بابل عراق را رد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۰    
رئیس شورای رقابت گفت: با توجه به شرایط بازار شورا تصمیم گرفت رفتاری هیجان انگیز را در بازار خودرو انجام نداده و محصولات ایران خودرو و سایپا تا سه ماهه پایانی سال هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۱    
رزمایش اقتدار 99 نیروی زمینی ارتش صبح سه شنبه 30 دی 1399 در سواحل مکران آغاز شد. در این رزمایش انواع تاکتیک های خلاقانه بومی به منظور ارزیابی مهارت های چندگانه تیپ های حرفه ای نزاجا عملیاتی می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۵    
سیروس مقدم کارگردان پایتخت با جزیره به شبکه نمایش خانگی می آید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۶    
باستان شناسان به تازگی توانسته اند گنجینه ای شامل مجموعه ای از آرامگاه ها و تابوت ها و اجساد مومیایی متعلق به مصر باستان را در گورستان سقاره واقع در جنوب قاره، پایتخت مصر کشف کنند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۳    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت روز گذشته مسئولان صدا و سیما با او تماس گرفته و گفتند ویدیوی شبکه 2 سیما برای دو سال پیش است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۰    
یک روزنامه آمریکایی نوشت اقدامات وزیر خارجه این کشور علیه ایران، چین، کوبا و انصارالله یمن طی روز های واپسین دولت ترامپ، طرح های دولت جدید آمریکا در امور سیاست خارجی را دشوار کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۷    
کاپیتان اینتراخت فرانکفورت پس از وداع با بوندس لیگا، پیراهنش را با داور مسابقه عوض کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۵    
مدیرعامل شرکت بورس نوشت: افت کنونی شاخص بورس مبنای بنیادی ندارد و اصلاح وضع موجود نیازمند تسریع نهاد های مسئول برای تصمیم گیری در مورد طرح های ارائه شده توسط کارشناسان بازار سرمایه است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۶    
واشنگتن پست به نقل از اف بی آی گزارش داد مقامات فدرال در آمریکا "رایلی جون ویلیامز"، یکی از آشوب گران کنگره را که ادعا می شود لپ تاپی از دفتر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به سرقت برده ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۳    
30 دی ماه سال 1395 ساختمان 54 ساله پلاسکو بدلیل آتش سوزی به خاطره ها پیوست و فرو ریخت. البته از همان زمان مسئولان متعددی برای ساختن دوباره این ساختمان وعده هایی به کسبه پلاسکو داده بودند که تنها از ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۷    
فیلمی با تهیه کنندگی مشترک ریحانه پارسا و هادی دهقان در جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۷    
ایرج زارعی، ساکن لندن هنگام ورود به ایران و شهر کرج با تصویر خودش روی تابلوی شهدا مواجه شده است!
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۴    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از ابلاغ جدیدترین دستورالعمل های بهداشتی بازگشایی مدارس خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۱    
طبق اعلام رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران در وضعیت بازار خودرو و تغییرات آن نسبت به هفته گذشته ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۵    
سید جلال از پای مصدوم خود ام آر آی گرفت مشخص شد که عضله پای او دچار کشیدگی شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۵    
میانگین تمامی نظرسنجی های اخیر در سطح کشور از کاهش قابل توجه و تاریخی میزان محبوبیت حسن روحانی خبر می دهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۶    
گپ و گفت با افسانه بایگان به مناسبت 59 سالگی و بازی اش در سریال باخانمان را از نظر می گذرانید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی وزارت بهداشت جدیدترین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۴    
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران با اشاره به اینکه 95درصد جامعه کارگری کشوربدون امنیت شغلی و زیرخط فقرزندگی می کنند گفت:دولت با تبیین سیاست های غلط باعث عمق شکاف شریف ترین قشر کشور شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۱    
پرسپولیس به عنوان هشتمین تیم آسیا و 131 جهان در رده بندی برترین تیم های باشگاهی جهان قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۵    
فریدون مجلسی گفت : این روز ها بار ها ترامپ و بایدن را با هم مقایسه می کنند که نظر شخصی من این است که اگر بخواهیم این 2 را با متر هنرمندان عرصه موسیقی مقایسه کنیم، ترامپ تتلو است و بایدن بنان!
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۵    
فوندا اریعیت بازیگر مشهور کشور ترکیه در مصاحبه خود با رسانه حریت گفت در بین فیلمسازان جهان کار های اصغر فرهادی ایرانی را خیلی دوست دارد.
  • ۱