سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۱:۴۶May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 11 دی 1399 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 31 فروردین 1399 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1399 صراط نیوز 31 خرداد 1399 صراط نیوز 31 تیر 1399 صراط نیوز 31 مرداد 1399 صراط نیوز 31 شهریور 1399 صراط نیوز 30 مهر 1399 صراط نیوز 30 آبان 1399 صراط نیوز 30 آذر 1399 صراط نیوز 1 بهمن 1399 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 1 دی 1399 صراط نیوز 2 دی 1399 صراط نیوز 3 دی 1399 صراط نیوز 4 دی 1399 صراط نیوز 5 دی 1399 صراط نیوز 6 دی 1399 صراط نیوز 7 دی 1399 صراط نیوز 8 دی 1399 صراط نیوز 9 دی 1399 صراط نیوز 10 دی 1399 صراط نیوز 11 دی 1399 صراط نیوز 12 دی 1399 صراط نیوز 13 دی 1399 صراط نیوز 14 دی 1399 صراط نیوز 15 دی 1399 صراط نیوز 16 دی 1399 صراط نیوز 17 دی 1399 صراط نیوز 18 دی 1399 صراط نیوز 19 دی 1399 صراط نیوز 20 دی 1399 صراط نیوز 21 دی 1399 صراط نیوز 22 دی 1399 صراط نیوز 23 دی 1399 صراط نیوز 24 دی 1399 صراط نیوز 25 دی 1399 صراط نیوز 26 دی 1399 صراط نیوز 27 دی 1399 صراط نیوز 28 دی 1399 صراط نیوز 29 دی 1399 صراط نیوز 30 دی 1399 
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۰    
رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، با بیان اینکه کیفیت هوای کلانشهر تهران در وضعیت بسیار ناسالم قرار دارد، گفت: شهروندان از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۲۰:۳۰    
یک مرد اروپایی که برای افزایش فالوور های خود، در دوبی اقدام به پرتاب اسکناس یورو از شیشه خودرو خود در جمع کارگران کرده بود به 2 جرم مختلف دستگیر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۶    
یک مرد انگلیسی به دلیل اینکه روزانه پنج لیتر آب می نوشید تا به کرونا مبتلا نشود در نهایت از حال رفته و در بیمارستان بستری شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۶    
نقاش اهل جمهوری تاتارستان روسیه تابلویی با چهره سردار سپهبد شهید سلیمانی را به تصویر کشیده که قرار است به آستان مقدس امام رضا (ع) تقدیم شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۹    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات از دستگیری گرداننده یک صفحه اینستاگرامی که به بهانه فروش حیوانات خانگی از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد، خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۶    
رییس اداره محیط زیست شهرستان رضوانشهر گفت: دو حیوان آزار در این شهرستان به 74 ضربه شلاق محکوم شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۰    
رفتار تازه گل محمدی واکنش های مثبت بسیار زیادی را به همراه داشت؛ هر چند این اولین باری نیست که فوتبال، ابزاری برای تسخیر قلب آدم ها می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۹    
نسرین مقانلو، بازیگر سینما و تلویزیون در جدیدترین فعالیت مجازی اش تصویرنوشته ای را به اشتراک گذاشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۰۷:۳۳    
ست کتری و قوری پونته مدل parma به قیمت 650 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۰۷:۰۳    
تاثیرات اجتماعی ویروس کرونا پس از برطرف شدن آن در همه کشور ها یکسان نخواهد بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۰۶:۰۳    
هوتن شکیبا، بازیگر حبیب در سریال لیسانسه ها و صداپیشه عروسک دیبی در مجموعه کلاه قرمزی، با انتشار تصویری از مرحوم دنیا فنی زاده، عروسک گردان کلاه قرمزی یاد او را گرامی داشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۰۵:۳۳    
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A11 SM-A115F/DS دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت با 2 گیگابایت رم به قیمت 4 میلیون و 490 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۰۳:۳۰    
نوشابه های گازدار بدون قند برخلاف ادعایی که می کنند، بی ضرر نیستند بلکه به دلیل استفاده از قند مصنوعی، اسید فسفریک، طعم دهنده های مصنوعی و کافئین برای سلامت من و شما ضرر دارند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۰۱:۰۰    
در تاریخچه فعالیت گسل مشاء دو زلزله بزرگ دیده می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۰۰:۲۱    
در میان تبلت های پرفروش بازار، تبلت لنوو مدل Tab E7 ظرفیت 8 گیگابایت را با قیمتی از یک میلیون و 569 هزار تومان تا 2 میلیون و 550 هزار تومان را باید ارزان ترین محصول به شمار آورد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۳:۵۴    
خرید روزانه مایحتاج، نیازمند اطلاع از قیمت های روز بازار است، شما می توانید قیمت مصوب اقلام اساسی مورد نیاز هر روز خود را در این خبر بخوانید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۶    
امیر آقایی را در کنار آهنگساز معروف در نیویورک در تصویر زیر مشاهده می کنید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۳:۲۴    
رئیس تامین کنندگان دام زنده از کاهش20 هزار تومانی هر کیلو گوشت قرمز در بازار خبر داد و گفت: در تولید دام شرایط مناسبی داریم.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۲:۵۷    
مدیرعامل بزرگترین شرکت تولید خوراک دام و طیور شمال کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه کربلا مازندران دستگیر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۲:۴۲    
مصرف بلندمدت ایبوپروفن می تواند به سلول های کبد آسیب وارد کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۲:۲۴    
سردار حسین دهقان مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی به ترامپ توصیه کرد:سال نو میلادی را برای آمریکایی ها به عزا تبدیل نکند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۱:۵۴    
یادمانی در محل شهادت شهیدان بزرگ مقاومت و مبارزه با تروریسم در فرودگاه بغداد، بلوار ابومهدی المهندس آماده سازی شده تا در سالگرد این جنایت بزرگ ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۱:۰۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز آینده در 22 مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۰:۵۷    
روایتی از نظر جالب حاج قاسم درباره خالکوبی زنجیرزن ها: اینها رزمنده های خیلی خوبی می شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۰:۴۸    
ویروس کرونا از سال گذشته و از زمان شیوع اش روزانه جان قربانیان زیادی را در سراسر جهان می گیرد، یکی از نشانه های خطرناک شدن این ویروس حمله به ریه ها است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۰:۴۵    
مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه اعلام کرد که پیامک ارسال شده به تلفن همراه شهروندان مبنی بر ثبت نام ثنا و پرداخت هزینه ،جعلی بوده و کلاهبرداری است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۰:۴۲    
استنلی جانسون 79 ساله، پدر نخست وزیر فعلی بریتانیا، مانند هزاران بریتانیایی دیگر پس از اجرایی شدن بریگزیت از فرانسه درخواست تابعیت می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۰:۳۰    
در آستانه اولین سالروز شهادت شهید سپهبد سلیمانی، پوستری از شهید سلیمانی با عنوان مرد میدان منتشر شد. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۰:۲۷    
در پی انتشار گزارشی از یک نهاد ناظر مالی استرالیا مبنی بر انتقال 1.7 میلیارد دلار پول از واتیکان به استرالیا، کلیسای کاتولیک رم و کلیسای کاتولیک استرالیا اطلاع از چنین تراکنش هایی را تکذیب کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۰:۲۴    
بهاره رهنما در پستش نوشت: 2020 داره تموم میشه، دوست داری شروع سال جدید میلادی رو اول از همه به کی تبریک بگی؟با عکس من تگش کن و بگو قول میدم 2021 خیلی مهربونتره و کلی معجزه های کوچیک و بزرگ براش ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۰:۲۱    
فرماندار گناباد گفت: عده ای از شهروندان که تحت عنوان اردوی آموزشی به شمال سفر کرده بودند هنگام برگشت و ورود به شهرستان، بنا بر حساسیت های موجود نسبت به شیوع کرونا ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۰:۰۹    
فرمانده انتظامی مانه و سملقان گفت: پسربچه 4 ساله ای در این شهرستان بر اثر خوردن قرص ترک اعتیاد پدرش، جان خود را از دست داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۰:۰۳    
رئیس کل دادگستری تهران در نشست بررسی و آسیب شناسی وضعیت کودکان کار و خیابان با حضور تمام دستگاه های مسؤول بر اجرای دقیق قانون حمایت از اطفال و کودکان تأکید کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۰:۰۰    
7 نشانه هشداردهنده کمبود ویتامین D را در اینفوگرافیک زیر مشاهده کنید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۹:۴۲    
فهرست خودرو هایی که مشمول قیمت گذاری جدید و تغییر قیمت هستند، اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۹:۳۹    
افزایش قیمت خوراک دام و طیور و نیز گندم در بازارهای جهانی هشدار به مسئولان است که روی برنامه های تولید کالاهای اساسی تمرکز بیشتری داشته باشند و حداقل در قیمت خرید تضمینی گندم بازنگری کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۹:۳۶    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم منصوره صدر به خانواده آن مرحومه، از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان رحمت و رضوان الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۹:۳۳    
مجری برنامه "جهان آرا": قرنطینه واقعی را مسئولان رعایت می کنند؛ طوری حرف می زنند که نشان می دهد مدت هاست بین مردم نبوده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۴    
دو بازیکن از پرسپولیس و ذوب آهن در آخرین دقایق بازی از زمین اخراج شدند.عکس:محمد کرمعلی
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۱    
رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به مشکلات بانکی واحدهای تولیدی، گفت: سازمان بازرسی با بانک هایی برخورد می کند که سود مازاد بر مصوبات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار می گیرند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۹:۱۵    
شماره دویست و شصت و هشتم نشریه حزب الله با عنوان دست قدرت خدا و با موضوع نگاهی به ابعاد حماسه 9 دی و غلبه ملت ایران بر دشمنان و فتنه گران توسط پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۹:۱۲    
رسانه های ماهواره ای فارسی زبان هجمه جدیدی را علیه اجرای احکام قضایی ایران به راه انداختند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۹:۱۲    
مقامات بهداشتی چین مشاهده اولین مورد ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا را که شیوع آن از انگلیس آغاز شد، در شهر شانگهای تایید کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۶    
کیفیت هوای تهران برای دومین روز پیاپی در شرایط ناسالم برای همه گروه های جامعه قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۰    
الهام حمیدی امشب ساعت 23 مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۸:۵۱    
سلفی بهرام رادان را بعد از مدت ها با کمی تغییر ظاهر مشاهده می کنید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در نیمه دوم بازی با پرسپولیس با تعویض هایی که انجام دادیم تیم ما جان گرفت و به بازی مسلط شد اما از فرصت ها استفاده نکردیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۸    
حادثه حریق در یک ساختمان قدیمی محدوده تقاطع دو خیابان منوچهری و لاله زار در ساعت 11:49 صبح پنجشنبه 11 دی ماه به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۲    
وزارت خارجه مصر به اخبار درباره نزدیک بودن تحقق آشتی بین کشورهای بحرین، مصر، عربستان و امارات با قطر واکنش نشان داد و گفت، این کشور همواره از تلاش های صادقانه برای حفظ وحدت عربی حمایت کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۸:۳۳    
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود توسط آبی پوشان از این تیم شکایت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۸:۳۰    
سعید آقایی و عبدالله حسینی دقایق پایانی مسابقه پرسپولیس و ذوب آهن به شدت با هم درگیر و با کارت قرمز مواجه شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۸:۱۸    
سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در ساعت 1:20 بامداد روز جمعه 13 دی ماه 1398 به همراه ابومهدی المهندس به دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا در پی حمله پهپادی ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۸:۰۳    
با برگزاری دیدار پرسپولیس و ذوب آهن جایگاه دو تیم در جدول رده بندی لیگ برتر مشخص شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۸:۰۰    
رییس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو با بیان اینکه دو واکسن دیگر به فاز بالینی نزدیک شده اند، گفت: به دنبال این هستیم که واکسن هایی که تاییدیه های سازمان جهانی بهداشت یا سیستم های نظارتی قوی دارند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۷:۵۷    
تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در چارچوب رقابت های لیگ برتر امروز به مصاف هم رفتند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۸    
قیمت طلا امروز در بازار در حالی روند صعودی را طی کرد که قیمت دلار و سکه پایین آمد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۵    
نتیجه تست کرونای صمد مرفاوی مربی تیم فوتبال استقلال مثبت شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۲    
همسر شهید زمانی نیا سه روز پیش از شهادت همسرش، در پیامکی جویای وضعیت ماموریت او می شود که آخرین پیام ارسال شده به همسر شهیدش است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۹    
سیما تیرانداز، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون تصویری از شکل عجیب رعایت آیین نامه های بهداشتی را در استوری صفحه مجازی اش منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۳    
اعضای تیم فوتبال استقلال تست کرونا خواهند داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۳    
حاتم علی کارگردان تاثیرگذار سوری که درام های تاریخی تلویزیونی اش در جهان عرب با اقبال روبه رو شده بودند، در 58 سالگی درگذشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۷    
دفتر آیت الله مصباح یزدی درباره آخرین وضعیت سلامتی او اطلاعیه ای صادر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۷:۱۸    
یک روانشناس بالینی در رابطه با نحوه مقابله اغلب افراد با مشکلات توضیحاتی داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۷    
مصرف بیش از 3-4 فنجان چای در طول روز می تواند مضراتی برای افراد جامعه به همراه داشته باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۴    
هیچ کس فکرش را نمی کرد آسمان تهران که بعد از ماه ها آلودگی رخ نشان داده بود، جمعه پنجم دی چه در چنته دارد؟ بزرگ ترین حادثه کوهستانی تهران در دو دهه گذشته جمعه پنجم دی ماه در ارتفاعات شمال تهران رخ ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۸    
معادن منگنز ایران در استان قم و در روستای ونارچ قرار دارند. روزانه 300 نفر کارگر در اعماق 100، 190، 240، 290 و 340 متر در سه تا چهار شیفت 6 ساعته مشغول به فعالیت هستند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۵    
مهوش صبرکن گفت: چطور تهیه کننده ای با وجود شکایت بابت عدم پرداخت دستمزد کار های قبلی خود همچنان مشغول تهیه و تولید است؟
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۲    
سال 2013 یک هنرمند بنگلادشی به نام سو ها ناهیان اثری هنری کشید که مسی در حال عبور از مدافعان رئال بتیس بود. سال 2019 دقیقا همین اتفاقی که اون نقاشی کرده بود افتاد. منبع: برترین ها
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۶    
خبرگزاری صداوسیما، از دستور دادستان نظامی استان تهران برای بازداشت مامور پلیس متخلف خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۳    
رئیسی گفت: ورودی بیمارستان ها کاهش چشمگیری داشته و بیش از 60 درصد ورودی بیمارستان بین 50 تا 55 درصد مرگ و میر کمتر شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۰    
فدراسیون جهانی فوتبال به خبر لغو مسابقات جام جهانی فوتسال که جنجال زیادی به پا کرده است، واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۹    
نایب رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو اظهار داشت: همه 18 مدل خودروی شامل طرح شورای رقابت با افزایش قیمت روبه رو بوده اند و تقریبا بین 10 تا 15 میلیون تومان افزایش قیمت داشته اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۹    
جهانپور گفت: موضوع تأمین واکسن کرونا را از 4 مسیر خرید مستقیم، خرید از سبد کواکس، تولید مشترک و تولید داخل دنبال می کنیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۶    
مهدی نصیری، فعال سیاسی اصولگرا و سردبیر سابق روزنامه کیهان با انتشار تصویری تاسف برانگیز در حساب کاربری خود در توئیتر به زباله گردی یک زن واکنشی کنایه آمیز نشان داد. منبع: برترین ها
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۰    
سال 2020 با تمام خوبی ها و مشکلاتش آخرین ساعات خود را طی میکند. در جای جای دنیا کریسمس درحالی جشن گرفته میشود که سایه ویروس کرونا همچنان بر سر دنیاست ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۰    
قرعه کشی طرح پیش فروش 9 محصول گروه خودروسازی سایپا یکشنبه برگزار می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۱    
پسربچه ای 9 ساله می تواند سالانه چیزی حدود 30 میلیون دلار فقط با باز کردن جعبه اسباب بازی های نو و اظهارنظر درباره شان، پول درآورد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۵    
دکتر انوشه در بخشی از برنامه دورهمی شب گذشته در مورد عشق و ازدواج صحبت کرد. منبع:خبرآنلاین
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۹    
سرپرست تیم فوتبال استقلال به برگزاری پیک نیک از سوی اسپانسر باشگاه واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۳    
رییس کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: 56 میلیون دوز واکسن برای مقابله با کرونا در کشور با استفاده از واردات و مجموعه کواکس و تولید داخل تامین خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۷    
شبکه اجتماعی اینستاگرام مصاحبه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را به دلیل اشاره به شهید قاسم سلیمانی حذف کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۱    
در پی بحث های پیرامون قیمت گذاری خودرو ها و آزادسازی آن ها که از نیمه دوم سال جاری مطرح و البته خواسته همیشگی فعالان صنعت خودرو و خودروسازان بوده است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۱    
شهردار تهران با اشاره به آلودگی هوا در پایتخت گفت: کاهش یک درجه ای دمای منازل، مصرف گاز خانگی را به میزان 10 درصد کاهش می دهد و در بهبود وضعیت هوا مؤثر است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۸    
مهران مدیری به نظرسنجی ماشینی روحانی واکنش نشان داد. منبع: عصر ایران
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۲    
نداشتن بازی ساز و طراح حملات و کسی که به بازی ریتم می دهد، مشکل اغلب تیم های ایرانی است. حتی تیم ملی ما هم از این معضل رنج می برد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۹    
محمدرضا حسنی سعدی گفت: عملیات بستان بود که حاج قاسم از ناحیه شکم به شدت مجروح شد طوری که برای مداوا او را به بیمارستان قائم مشهد منتقل کردند، اما روز به روز به جای بهتر شدن، حالش بد و بدتر می شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۳    
محمد ساجدی، کارشناس صداوسیما، در یک برنامه تلویزیونی درحالی که اعتراضات آبان 98 را حادثه بنزین می خواند، می گوید این اعتراضات را با لطافت هایی که انجام شد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۴:۲۷    
یک مقام دولت آمریکا می گوید که تلاش ها برای اعلام یک توافق سازش جدید میان تل آویو و یک کشور عربی یا اسلامی دیگر تا پیش از به قدرت رسیدن رئیس جمهور منتخب آمریکا در جریان است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۴:۲۷    
افزایش قیمت مسکن مهر پردیس که در واقع رشد هزینه های ساخت و به روزرسانی قیمت عرصه محسوب می شود موضوع جدیدی نیست ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران آخرین وضعیت حریق رخ داده در خیابان لاله زار را تشریح کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۸    
دو پیشنهاد آمریکا در دشمنی با برجام با مخالفت شدید اعضای سازمان ملل مواجه و رد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن 128 بیمار قطعی مبتلا به کووید 19 طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۳    
دادستانی بحرین بار دیگر مسئولانی از بانک المستقبل و دو بانک ایرانی را به اتهام ارتباط با بانک های ایرانی به حبس و جزای نقدی محکوم کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۰    
فدراسیون تاریخ و آمار، رامین رضاییان را نهمین مدافع گلزن جهان در سال 2020 انتخاب کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۷    
یک فرد فلج چهار اندام که کمترین حرکت و احساس در اندام خود را دارد، برای اولین بار پس از 30 سال توانست با کمک یک جفت بازوی رباتیک به خودش غذا بدهد و نکته جالب این است که این فرد این کار را با استفاده ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۴    
دو مستند خاتمه و آشو در فهرست 15 اثر مستند برتر سینمای آسیا در سال 2020 قرار گرفتند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی ستاد سالگرد مردمی شهید سردار سلیمانی گفت: با تکمیل مستندات قضایی در داخل و خارج از کشور، کیفرخواست پرونده ترور سردار قاسم سیلمانی با 48 آمر و عاملان این اقدام تروریستی آماده شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه نزدیک به 2 میلیون و 808 هزار مصرف کننده مستمر موادمخدر در کشور وجود دارد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۹    
چند روز بعد از خبر احتمال حضور لیونل مسی در لیگ فوتبال آمریکا، این فوق ستاره در میامی خانه ای خرید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۳    
یک عضو جمهوریخواه کنگره آمریکا احتمال داد که دست کم یکصد تَن از هم حزبی هایش در جلسه 7 ژانویه (17 دی)، با زیر سوال بردن آرای الکترال، پیروزی بایدن را به چالش بکشند.
  • ۱