پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۷:۰۴Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 22 اردیبهشت 1398 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 27 اسفند 1396 ستاره نیوز 29 اسفند 1397 ستاره نیوز 31 فروردین 1398 ستاره نیوز 1 خرداد 1398 ستاره نیوز 31 تیر 1398 ستاره نیوز 31 مرداد 1398 ستاره نیوز 31 شهریور 1398 ستاره نیوز 2 آبان 1398 ستاره نیوز 2 آذر 1398 ستاره نیوز 14 دی 1398 ستاره نیوز 1 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 2 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 3 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 4 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 6 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 7 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 8 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 9 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 10 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 11 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 12 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 13 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 14 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 15 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 16 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 17 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 18 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 20 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 21 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 22 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 23 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 24 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 25 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 26 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 27 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 28 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 29 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 30 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 31 اردیبهشت 1398 
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۹:۱۲    
تصویری از 29 سال پیش نیکی کریمی در فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی .
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۸    
قیمت سکه طرح جدید، امروز دوشنبه 23 اردیبهشت 98 به 5میلیون و 50 هزار تومان رسید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۲    
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد از مراجعه یک خانواده 4 نفره به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد بر اثر مصرف قارچ های کوهی خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۲    
احمد مهرانفر و همسرش مونا فائزپور.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۷    
4 کشتی تجاری در نزدیکی آب های امارات مورد هدف اقدامات خرابکارانه قرار گرفتند. در این اتفاقات هیچ آسیبی به کسی وارد نشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۳    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: جسد جوان 29 ساله که پس از قتل در داخل سد سرخ آباد رها شده بود، کشف شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قوه قضائیه باید تکیه گاه مردم باشد، گفت: اظهار نظر افراد در قوه قضائیه باید صرفاً بر اساس قانون بوده و رنگ و بوی جناحی نداشته باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۷    
در پی تعقیب جوانی روزه خوار توسط ماموران، پسر جوان خودش را به رودخانه پرت می کند و جان می بازد؛ این شایعه ای است که طی ساعات اخیر دست به دست می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۴    
بازیگر تئاتر و تلویزیون گفت: من تلویزیون نگاه نمی کنم و مدت ها است که تئاتر و نمایشی هم ندیده ام، با زمین خوردن و آسیبی که دیده ام خانه نشین شده ام و نمی توانم حرکت زیادی داشته باشم یا کار کنم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۴    
مدیر گروه بهبود تغذیه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با نخوردن سحری مواد حاصل از سوخت چربی ها در بدن جمع شده و سبب بروز خستگی زیاد در طول روز می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۸:۴۲    
دادگاهی در جنوب نجف عراق امروز، علوش جرمانه که در کلیپی به امام موسی کاظم (ع) توهین کرده بود را به سه سال زندان محکوم کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۹    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با اشاره به اینکه سرریز سد طالقان تا خردادماه امسال ادامه خواهد داشت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۷    
این روز ها و پس از حرف های برانکو در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی، دوباره بحث جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس مطرح شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۸    
بر اساس گزارشی که توسط توئیتر منتشر شده، حدود یک سوم درخواست های ارسالی برای این شبکه اجتماعی به منظور دریافت اطلاعات کاربران مربوط به دولت آمریکا بوده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۲    
بدتر از توطئه، توهم آن است. در این چند وقت در ایران بیشتر از اینکه از فوتبال لذت ببریم، گوشمان از جمله های تکراری سنگین شده ؛ جمله هایی که در نقد و نکوهش فساد در فوتبال ایران ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۳    
کارگردان جان ویک 3 که در معرفی این فیلم این روزها فعال است، اعلام کرد لیلی و لانا واچوفسکی این روزها روی ساخت ماتریکس4 کار می کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۹:۰۴    
کامبیز دیرباز با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۸    
بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس در خصوص اتفاقات هفته بیست و نهم لیگ برتر و اشتباهات داوری صحبت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۷    
دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: یک نفر به علت انتقام گیری مسلحانه در جایگاه سوخت بلوار آزادی نیکشهر کشته و یک نفر زخمی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۴    
مجلس شورای اسلامی امروز میزبان فرماندهان ارشد سپاه بود تا درباره تهدیدات آمریکا با نمایندگان گفتگو کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۸    
بسیاری از والدین دوست دارند هنگام پیاده روی، خرید یا گردش در پارک، نوزاد خود را در کالسکه قرار داده و از دیدن وی لذت ببرند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۹    
داریوش باباییان تهیه کننده سینما عنوان کرد که در حال حاضر 2 فیلم سینمایی تبسم تلخ و سه کله پوک را آماده اکران دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۷    
یک فعال اقتصادی می گوید: چرا مردمی که در شرایط سخت جنگ تحمیلی پشت هم ایستادند و با همدلی و اتحاد از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند امروز مسئولیت های اجتماعی خود را نادیده گرفته و با رفتارهای غلط اجتماعی ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۸    
سایت رسمی لیگ برتر انگلیس هم چایزه بهترین بازیکن فصل را به ویرجیل فان دایک اهدا کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۲    
بهنوش طباطبایی با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۷    
هر چند زردچوبه به خاطر برجا گذاشتن لکه ای زرد روی انواع سطوح معروف است، اما ماده ای مؤثر برای سفید کردن دندان های زرد است!
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۸    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به حواشی موجود و اظهارات برخی از مسئولان تیم های دیگر واکنش نشان داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۸    
اداره کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: در سال گذشته 424نفر به دلیل حوادث کار فوت کردند و به مراکز پزشکی قانونی این استان ارجاع شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن (1396) پنج درصد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۲    
به روزرسانی سیستم عامل ویندوز 10 معمولاً بسیاری از کاربران را به دردسر می اندازد، اما این بار موجب اختلال در ارتباط مچ بندهای کنترل مجرمان هلندی با مراکز پلیس شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۶    
تصور اکثر مردم از یک مصرف کننده، کسی است که ظاهری ژولیده و نامناسب داشته و کارتن خواب باشد؛ در حالی که این گروه از مصرف کننده ها آماری زیر ده درصد دارند و بخش بزرگ مربوط به اعتیاد یقه سفیدهاست که ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۸    
قیمت کلیه برند های لوازم خانگی (داخلی و خارجی) بین 80 تا 120 درصد رشد داشته که همین موضوع باعث کوچک تر شدن بازار شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۹    
عضو شورای فنی کشتی فرنگی با بیان اینکه این شورا بنا بر خواست سرپرست فدراسیون به کارش ادامه می دهد، گفت: بیشترین تعامل را با سرمربیان تیم های ملی داریم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۲    
پولاد کیمیایی خبر داد که قصد دارد به زودی با یک تئاتر روی صحنه برود. این بازیگر سینما که کمتر در عرصه تئاتر در این سال ها فعال بوده است از حضورش در نمایشی به نام جلاد ویولن زن به کارگردانی آرش پورمحک ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۹    
چین، آمریکا و روسیه سه عامل خارجی در جنگ سرد منطقه کارائیب هستند و در این میان چین که از راه سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی وارد شده است نسبت به دو کشور دیگر موفق تر عمل کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۷    
علی خسروی، کارشناس داوری اعتقاد دارد کمیته داوران باید درباره صحنه دیدار استقلال و نفت آبادان تصمیم واضحی بگیرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۸    
تفاهم نامه همکاری میان هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها به نمایندگی نیلی احمدآبادی و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به نمایندگی نجفی نژاد در راستای افزایش همکاری های مشترک، به امضا رسید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۲    
نخست وزیر پاکستان از حمله روز شنبه به هتل 'پرل کانتیننتال' گوادر به عنوان 'کارشکنی در روند شکوفایی و رونق' این منطقه یاد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۳    
بیوک میرزایی بازیگر رادیو، تلویزیون، تئاتر و سینما از شیوه توزیع نقش ها بین بازیگران گله مندست و می گوید به پیشکسوت ها که می رسد می گویند پول نداریم!
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۷    
مربی استقلال می گوید تمام اتفاق های داوری طوری رقم خورد که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۸    
115 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار برگزاری علنی محاکمه رئیس سازمان خصوصی سازی و انتشار اخبار مربوط به آن شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۲    
طبق نتایج تحقیقات جدید، استرس مزمن می تواند با تولید بیش از حد هورمون مرتبط با اشتها، به عملکرد باروری زنان آسیب برساند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۳    
ستاره عراقی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازگشت به میادین به 2 ماه زمان نیاز دارد. او به جدایی از این باشگاه هم واکنش نشان داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۷    
کمند امیرسلیمانی با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۱    
یکی از طرفداران پرسپولیس که برای حمایت از تیم محبوبش به ورزشگاه آزادی رفته بود، این طور سفره افطار خود را روی زمین پهن کرد و پس از شنیدن نوای ملکوتی اذان مغرب، شروع به افطار کرد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۲    
حماسه ساز ملبورن به خبرورزشی گفت: در روز هم ساعت ها بیرون خانه هستم و مردم را می بینم و تا به امروز یک نفر هم بابت برنامه یا کار خودم به من ایرادی نگرفته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۶    
آخرین کار پیام صابری کارگردانی سریال کوله پشتی برای شبکه زاگرس بود که متأسفانه اجل مهلتش نداد و ناتمام ماند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۸    
یوسف اوهانس آخرین هنرمند آشوری در حوزه موسیقی عاشیقی مکتب ارومیه شامگاه 22اردیبهشت در ارومیه جان به جان آفرین تسلیم کرد تا صدای این هنرمند ارومیه ای در اذهان دوستداران فرهنگ ماندگار شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به اظهارات فرهاد مجیدی واکنش نشان داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۷    
یک متخصص طب سنتی با تاکید بر این که به هیچ عنوان چای های وارداتی و دارای اسانس و رنگ را مصرف نکنید، گفت: حتی چای طبیعی هم برای سحری گزینه مناسبی نیست و منجر به دفع آب از بدن و عطش می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۸    
تا به حال برایتان پیش آمده که تشنگی بر شما مستولی شود و حوصله نداشته باشید که بلند شوید و یک لیوان آب برای خودتان بریزید؟ آیا تجربه این را داشته اید که هفته ها در خانه نامرتبتان شب و روز را سر کنید و ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۲    
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: فرمانده کل سپاه عنوان کرد که اعزام ناو آمریکایی به منطقه تنها یک جنگ روانی است و آمریکا با توجه به توان نیروهای دفاعی ایران و ضعف آسیب پذیری ناوهای ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۳    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری جوانی که در پوشش خواستگاری از دختری جوان اقدام به اخاذی 20 میلیون تومانی از وی کرده بود، خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۷    
مدافع پرسپولیس در توییتر پاسخ حرف های مجیدی در اینستاگرام را داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۱    
تیلور سوییفت خواننده مشهور آمریکایی در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که آلبوم مشهورش با نام اعتبار تحت تاثیر عشق و علاقه اش به سریال بازی تاج و تخت بوده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۱    
دونالد ترامپ این بار پیت بودجج نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا را مورد تمسخر قرار داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران که تیمش شانس قهرمانی در لیگ را از دست داده در کمتر از 2 ساعت تیغ تیز انتقادش از وزارت ورزش و جوانان را به وزارت امور خارجه تغییر داد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۴    
استاندار هرمزگان گفت: بخشی از نخلستان های سیاهو در شهرستان بندرعباس دچار آتش سوزی شده و تلاش برای خاموش کردن آتش ادامه دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۲    
برای نخستین بار در جهان یک قایق باری که از راه دور کنترل می شد محموله ای 5 کیلوگرمی را از انگلیس به بلژیک برد. این کشتی مجهز به فناوری های مختلف از جمله دوربین و رادار است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۹    
این روزها که بازار همه چیز، مشتریان و مردم را حسابی نقره داغ کرده، کالاهای اساسی هم سعی کرده اند تا از این غافله عقب نمانند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی موافقت کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۲    
معاون باشگاه استقلال بعد از تساوی مقابل صنعت نفت با بیان اینکه اتفاقاتی در لیگ برتر همانند بازی تراکتور و سپیدرود رخ می دهد، گفت: به ازای هر بازی در لیگ مبلغ 5 میلیون دلار شرط بندی می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۳    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: براساس هماهنگی های انجام شده جمع آوری پل گیشا در چند روز آینده کلید خورده و این اقدام دو ماه طول خواهد کشید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۷    
حساسیت هفته پایانی لیگ برتر انگلیس باعث شده تا یورگن کلوپ و پسرانش، امروز هوادار برایتون باشند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۸    
به گفته محققان، میزان اسیدآمینه هوموسیستئین در خون افراد گیاه خوار بالاست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۲    
نیکی کریمی از اشتباه نوشتن کلمات در شبکه های اجتماعی انتقاد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۶    
در تداوم حضور بازارساز در بازار و تلاش برای دوری نرخ از هیجانات کاذب سیاسی، نرخ دلار امروز یکشنبه 22 اردیبهشت 98 به 14880 تومان در صرافی های بانکی رسید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۰    
جردن باروز کشتی گیر آمریکایی و قهرمان المپیک و جهان قصد دارد یک بار شانس خود را در هنرهای رزمی MMA امتحان کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۴    
پگی لیپتون بازیگر سریال جوخه ماد و قله های دوقلو در سن 72 سالگی در گذشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۸    
پژمان منتظری یکی از کاپیتان های استقلال به اتفاقات دیدار برابر صنعت نفت واکنش نشان داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پیشنهاد واردات خودروی دست دوم به دلیل مشکل منابع ارزی، درست نیست و باید خودروسازهای داخلی خودروی بیشتری تولید کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۳    
سالوادور دالی، نقاش مشهور و جنجالی اسپانیایی بدون شک یکی از بزرگ ترین هنرمندان قرن بیستم و احتمالا خلاق ترین آنان بوده است که آثارش فراتر از تحسین در دوران خود ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۷    
فرهاد مجیدی با انتقاد شدید از وزیر ورزش تاکید کرد که آرزوی آنها قهرمانی پرسپولیس است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۴    
معمولا هر سال در پایان فروردین ماه، تمایل به خرید و فروش ویلا در بسیاری از شهرهای شمالی و خوش آب و هوا بیشتر می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۸    
فرزاد مرادی خواننده گروه رستاک که اخیراً کنسرتی به نفع سیل زدگان در سنندج برگزار کرده، می گوید: افتخار می کنم به اینکه مردم سرزمینم با عشق ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۶    
رهبر مخالفان ونزوئلا خواستار دیدار با مقام های ارشد وزارت دفاع آمریکا شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۳    
ستاره اسپانیایی السد بعد از دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی می کند تا رسما هدایت السد را بر عهده بگیرد و جایگزین فریرا شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۱    
مستند زندگی مایکل شوماخر راننده افسانه ای فرمول یک ساخته می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۷    
طبق آئین نامه با مشترکینی که بدهی برق دارند و بدهی آن ها از یک حد بالاتر می رود، برخورد قانونی می شود ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۴    
همه ما دوست داریم که در جمع های دوستانه، محیط کار و روابط عاطفی مان فردی محبوب باشیم. اما محبوب بودن هم ساده به دست نمی آید ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۲    
آهنگساز و نوازنده دانمارکی پس از تولید یک آلبوم مشترک با یک هنرمند ایرانی و انتشار قریب الوقوع آن توسط یک کمپانی جهانی، از تلاش خود برای معرفی ایران فرهنگی به دنیا با زبان موسیقی سخن گفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۳    
المیرا شریفی مقدم با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۳    
بیماری های نادر در چند سال گذشته به واسطه فعالیت رسانه ها و فعالین اجتماعی بیش از پیش شناخته شده اند؛ اما همچنان برخی افراد این بیماری ها را با بیماری های خاص یکی می دانند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۴    
به دنبال هجوم پروانه ها به برخی شهرستان های تهران از جمله ورامین و قرچک، کارشناس حشرات سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه این پروانه ها هیچ خطری برای محیط زیست ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۸    
مدیرعامل باشگاه استقلال از عملکرد داوران بازی این تیم با صنعت نفت انتقاد کرد و گفت: فردا به فدراسیون فوتبال اعتراض می کنیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۲    
نویسنده رمان محمدجواد و شمشیر ایلیا می گوید: گاهی ما مخاطب خود را کسی دور از دنیای پراطلاعات امروز می بینیم و به عبارتی برای مخاطب شعور و فهم کافی قائل نیستیم ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۱    
دنیای اقتصاد با انتشار دو گراف و جدول زیر، روند نرخ رشد قیمت و اجاره بهای مسکن و نیز تغییرات اجاره بها را نشان داده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۵    
ویلم دفو می گوید فیلم "فانوس دریایی" فراتر از محدوده های ژانر وحشت رفته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۲    
وزیر مهاجرین افغانستان در گفت و گویی تاکید کرد که توضیحات عباس عراقچی را پذیرفته و از نظر کابل جای نگرانی وجود ندارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۲    
دختر 17 ساله ای که عضو یک باند خطرناک زورگیری و سرقت بود زندگی خود را برای کارشناس کلانتری شهید باهنر مشهد توضیح داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۲    
دارنده مدال های نقره و برنز کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: درد زیادی را به خاطر مصدومیت مچ دستم تحمل می کردم و مجبور به عمل جراحی شدم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۱۹    
حسن معجونی بازیگر و کارگردان شناخته شده تئاتر، طی حدود 2 دهه فعالیت خود در عرصه کارگردانی، علاوه بر تأثیرگذاری و اجرای آثاری قابل تأمل، توجه ویژه ای به پرورش نسل جوان داشته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۱۳    
مطبوعات و کتاب نقش مهمی در فرهنگ سازی و پیشبرد توسعه ایفا می کنند؛ اما گرانی کاغذ باعث نابسامان شدن وضعیت رسانه ها شده است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۷    
رئیس جمهور ترکیه در ضیافت افطاری در استانبول با انتقاد از کشورهای غربی گفت که غرب همواره منافع خود را به ارزش های انسانی تریج داده و به سوی نفت و دلار گرایش دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۷    
رامبد جوان با انتشار یک عکس، صفحه اینستاگرامش را به روز کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۴    
زن جوان که از سر لجبازی با پسرخاله اش به عقد مردی معتاد درآمده بود نمی دانست این تصمیم اشتباه چه فرجام شومی خواهد داشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۸:۴۹    
مهاجم سال های دور پرسپولیس می گوید بودیمیر بازیکن مناسبی برای این تیم نبوده و باید در خرید بازیکنان خارجی دقت شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۸:۴۳    
بیژن طاهری، مربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد تیمش با اشتباهات داوری از دستیابی به سه امتیاز دیدار خارج از خانه مقابل صنعت نفت آبادان باز مانده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۸:۳۷    
یک پیشکسوت استقلال معتقد است که نبود یک تمام کننده حرفه ای در ترکیب این تیم، مهم ترین مشکل آبی پوشان در لیگ هجدهم بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۸:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برابر صنعت نفت شاهد یک فوتبال ناپاک نبودیم بلکه یک فوتبال کثیف را تماشا کردیم.
  • ۱