دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۳May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 3 خرداد 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 2 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 3 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 4 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 5 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 6 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 7 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 8 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 9 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 10 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 11 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 12 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 13 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 14 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 15 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 16 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 17 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 18 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 19 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 20 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 21 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 22 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 23 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 24 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 25 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 26 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 27 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 28 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 29 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 30 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۲۰:۱۸    
مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تربیت مدرس طی اطلاعیه ای از تمامی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی خواست تا کاربرگ خودارزیابی سلامت را تکمیل کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۲۰:۱۸    
کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران، اقدام به ارائه متن کامل بیش از 41 هزار رساله دکتری و پایان نامه های ارشد روی وبسایت خود کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۲۰:۰۸    
سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران، نکوداشت فاتحان خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت روز شنبه 3 خردادماه از طریق ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۹:۰۶    
محمدپور گفت: امسال 25 کتابفروشی از تبریز و 5 کتابفروشی از شهرهای مراغه، بناب، مرند و قره آغاج در طرح بهارانه کتاب آذربایجان شرقی مشارکت کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۷:۰۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از برگزاری جشنواره مجازی هنرهای تجسمی با موضوع مقاومت و پایداری در آستانه چهارم خرداد روز دزفول خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۶:۵۶    
تاملی گفت: شهرستان اردستان در طول عملیات بیت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد 60 نفر از جوانان خود را تقدیم نظام و انقلاب کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۶:۵۶    
کاروان قرآنی کار و خدمت به همت کانون فرهنگی هنری توحید بوشهر طی حرکتی جهادی و مؤمنانه با همکاری کانون توحید و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به اجرای چهارمین مرحله طرح ضیافت همدلی ویژه کودکانی که در ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۴:۵۴    
آستان قدس رضوی طی اطلاعیه ای ساعات بازگشایی حرم مطهر و نکات ضروری که هنگام تشرف توسط زائران باید رعایت شود را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۴:۱۲    
عضو هیات رئیسه مجلس با انتقاد شدید از دروغ پردازی برخی رسانه ها درباره تغییر مصوبات مجلس تاکید کرد: تضعیف مشروعیت قوانین مقدمه قانون شکنی است و دستگاه قضا باید با آن برخورد کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۲:۴۲    
نماز عید سعید فطر در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) به امامت آیت الله ناصری برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۱:۵۲    
امام جمعه شیروان گفت: عید فطر، لحظه جشن و سرور حقیقی برای گذر از آزمون الهی و موسم شادمانی بندگان صالحی است که از هیچ تلاشی برای رسیدن به وصال معبود فروگذار نکرده و از صراط مستقیم غافل نشده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۲    
کاربران اپلیکیشن پات می توانند وجوهات شرعی خود را جهت یاری رساندن به هم نوعان خود واریز کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۲    
نمایشگاه مجازی عکس سردار دل ها و سوم خرداد به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در زنجان گشایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۲    
تسلی نیا از جمع آوری زکات فطریه شهروندان آستارایی به صورت الکترونیکی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۱:۲۲    
رضا خواجه ای به اجرای طرح هادی روستایی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: میانگین اجرای طرح هادی روستایی در استان زنجان 56.3 درصد است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۱:۱۲    
در بیانیه نماینده ولی فقیه در استان زنجان و استاندار زنجان آمده است: حماسه آزادسازی خرمشهر می تواند به عنوان درسی بزرگ تا همیشه برای ملت ایران آموزنده و راه گشا باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۱:۰۰    
هدایت صفری گفت: محوریت جمع آوری زکات فطره به مساجد و مراکز نیکوکاری واگذار شده است و در همان روز به حساب مددجویان واریز می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۱:۰۰    
ایرانسل به مناسبت عید سعید فطر، برای مشترکان اینترنت پرسرعت همراه، پیشنهاد ویژۀ شگفتانۀ عید فطر و برای مشترکان اینترنت پرسرعت ثابت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۹:۵۰    
رییس دفتر رییس جمهوری در یادداشتی تاکید کرد که گفت و گوی مردم و رییس جمهوری از راهبردهای مبنایی دولت تدبیر و امید است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۹:۴۰    
سخنگوی دولت در یادداشتی با عنوان سوم خرداد / آنچه بود و آنچه شد با تبریک سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس تاکید کرد که این روز یک نماد از نوعی زیستن و تجربه ای شیرین است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۹:۳۰    
هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی 10 نماینده منظم مجلس دهم را معرفی کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۰    
ثبت درخواست تأسیس موکب جدید اربعین و نیز تمدید پروانه موکب داری از سه شنبه، ششم خردادماه، آغاز می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۹:۰۰    
بر اساس آیات و روایات اهل بیت (ع)، انسان قبل از ورود به عالم، در عوالم دیگری خداوند را با تمام صفات جمال و جلالش تصدیق کرده است و این همان خلقت خاص و خداشناسی فطری است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۸:۴۸    
پهلوانی با اشاره به اینکه تا پایان سال 97، شاهد رشد اقتصادی منفی 5.22 بودیم، گفت: در مقابل بهره وری نیز منفی 6 ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۸:۱۸    
تولیت های آستان های مقدس نسبت به بازگشایی حرم های مطهر از دوشنبه 5 خردادماه امسال بیانیه مشترک صادر کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۸:۱۸    
مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری نماز عید سعید فطر در 2 هزار بقعه متبرکه کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۱:۱۶    
سرهنگ احمدی با اشاره به ادامه رزمایش مواسات و همدلی گفت: در این راستا یک هزار و 600 بسته معیشتی میان اقشار آسیب دیده از کرونا ویروس در آبادان توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۰:۳۴    
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر چند پروژه بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال با حضور استاندار خوزستان در این شهرستان به بهره برداری رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۰:۲۴    
فرماندار شیروان گفت: هزار و 100 میلیارد ریال تسهیلات پایدار اشتغال روستایی در شیروان جذب شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۵۴    
حسنی با بیان اینکه چهار هزار خانوار بخش بیرم از نعمت گاز بهره مند می شوند، گفت: گازررسانی به بخش بیرم لارستان به زودی به بهره برداری می رسد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۴۴    
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه ای اعلام کرد فردا 4 خرداد 1399 روز اول شوال المکرم و عید سعید فطر است. به همین منظور شما می توانید احکام مناسبتی عید فطر را طبق نظر رهبری در این مطلب بخوانید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۲۴    
جزئیات بازگشایی صحن آستان مقدس حضرت صالح ابن موسی الکاظم (ع) و چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی برای زائران اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۰۴    
عید سعید فطر از راه می رسد و با آداب و رسوم مذهبی و فرهنگی در شهری با قدمت مذهبی و تاریخی شیراز، رنگ و بوی دیگری دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۰۴    
سهرابی گفت: تولید آثار فرهنگی، ادبی و هنری با موضوع دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر در استان فارس و برگزاری جشنواره های فرهنگی در این حوزه باعث تقویت این رشادت ها و مقاومت های تاریخی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۰۴    
همراه اول به منظور تکریم مشترکانش هم زمان با عید سعید فطر، در روزهای 4 و 5 خردادماه یک بسته ویژه مکالمه با قیمت 750 تومان برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ارائه می دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۰۴    
نمایندگان خراسان جنوبی با تاکید بر ضرورت توجه به معادن، خواستار رسیدگی به وضعیت قیمت بالای زمین در این استان کویری شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۵۴    
رحمانی فضلی تصریح کرد: آمریکا تمام ملت ایران را حتی در این شرایط سخت ناشی از شیوع بیماری کرونا تحریم کرده است و بنده و فرماندهان ناجا هم بخشی از مردم هستیم که تحریم شدیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۵۴    
معاون اول رییس جمهوری در توئیتی با تبریک عید سعید فطر تاکید کرد رمضان امسال جلوه همبستگی و خیرخواهی ملت ایران بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۴۴    
حجت الاسلام حمید بامری گفت:یکی از نام های مهمی که در روایات برای روز عید فطر بیان شده، روز جایزه یا یوم الجوائز است برای رسیدن به این جوایز و فوز عظیم در روز عید فطر 2 راه وجود دارد و آن توبه و ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۴۴    
صادقی نیارکی با بیان اینکه پیش ثبت نام 25 هزار خودرو ساخت داخل، از ساعت 24 امشب آغاز می شود و یک هفته ادامه دارد، گفت: در چند مرحله فروش خودرو داریم و این مرحله فروش فوق العاده محسوب می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۴۴    
بیش از 100 مسجد و 40 سازمان مهم اسلامی نامه ای را امضا کرده و در آن از سازمان دیده بان برابری انگلیس خواستند تا تحقیقاتی را در مورد گزارش های ارائه شده درباره اسلام هراسی در حزب محافظه کار انجام دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۳۴    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی(ره) ایلام و مساجد سایر شهرستان های استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۳۴    
حجت الاسلام والمسلمین دوست محمدی با بیان اینکه نماز عید فطر جلوه ای از شکوه و عظمت اسلام است، گفت: این نماز امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۳۴    
سلیمانی دشتکی با بیان اینکه مردم فکر نکنند که همه چیز تمام شده و نباید نسبت به پروتکل های بهداشتی بی توجه شوند، گفت: بی توجهی به تهدید کرونا نتیجه ای پشیمان کننده به دنبال خواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۲۴    
قیمت جدید محصولات سایپا، ایران خودرو و زامیاد برای فروش فوق العاده عید فطر اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۱۲    
رئیس جمهوری در پیامی خطاب به ملت ایران، فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت و قبولی طاعات و عبادات مردم شریف و متدین ایران در ماه مبارک رمضان را آرزو کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۱۲    
جمعی از محکومان امنیتی از جمله تعدادی از دانشجویان، برخی کارگران هفت تپه و چند نفر بازداشت شدگان روز کارگر در لیست عفو قرار دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۱۲    
نماز عید فطر دو رکعت است که نمازگزار باید در هر رکعت بعد از خواندن حمد و سوره سه تکبیر بگوید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۱۲    
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه ای اعلام کرد فردا یکشنبه 4خرداد ماه 1399 روز اول شوّال المکرّم و عید سعید فطر است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۱۲    
نماز عید سعید فطر با همکاری گروه جهادی، حوزه علمیه و کانون فرهنگی هنری و بسیج مسجد جامع حضرت حجت(عج) و با رعایت پروتکل های بهداشتی در این خانه خدا برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۰۴    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای عید بزرگ فطر، جشن موفقیت در اطاعت نسبت به اوامر الهی را به سران کشورهای اسلامی، دولت ها و ملت های مسلمان تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۰۴    
معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به آخرین وضعیت ویروس کرونا در کشور گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با همت همه فرماندهان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۱:۵۴    
دیار گفت: دو هزار پرس غذای گرم در قالب طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه به همت گروه جهادی سید الشهدای هرمزگان و کانون فرهنگی هنری محبان المهدی و پایگاه بسیج روستای گزریز طبخ و بین نیازمندان و آسیب ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۲    
شیرانی گفت: با فوت یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان طی 24 ساعت گذشته، تعداد فوتی های ناشی از این ویروس در استان چهارمحال و بختیاری به 29 نفر رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۱:۱۲    
بیش از 500 پرس غذای حضرتی طبخ و بین فقرا و مستمندان روستاهای عشق آباد و گل تپه از روستاهای اطراف شهرستان ری توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۳۲    
رئیسی از آزادی خرمشهر به عنوان افتخاری شبیه به معجزه یاد کرد و گفت: رشادت و دلاور مردی رزمندگان در آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس برای همیشه در تاریخ ماندگار است .
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۳۲    
رییس جمهوری با بیان این که علی لاریجانی از چهره های ارزشمند نظام از ابتدای انقلاب تاکنون است، گفت: قطعاً علی لاریجانی همچون گذشته در دیگر عرصه های نظام فعال خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۳۲    
محمد الحلبوسی، رئیس مجلس نمایندگان عراق بعد از ظهر امروز شنبه، سوم خرداد در گفت و گوی تلفنی با دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۳۲    
رییس جمهوری از تلاش ها، خدمات ارزنده و حضور موثر علی لاریجانی به عنوان رییس سه دوره مجلس شورای اسلامی و همراهی ها و همدلی ها با دولت تدبیر و امید تقدیر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۳۲    
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همتایان خود در کشورهای اسلامی تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۲    
به مناسبت عید سعید فطر، رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو یا تخفیف مجازات 3721 نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۲    
چندرسانه ای 1399/3/3 - 20:09 931816 دانلود
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۲    
پنجاهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر شنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه و دیگر اعضا تشکیل و با تعمیم قواعد و روش های تجارت الکترونیکی درخصوص فروش و تحویل ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۲    
مؤمنی گفت: چهار مرکز برای خرید تضمینی کلزا در شهرستان کردکوی پیش بینی شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۵۲    
دادجو گفت: سالانه 30 نفر در گلستان دچار مرگ مغزی می شوند اما تنها پنج الی 10 اهدای عضو در استان صورت می گیرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۴۲    
نیروهای کار مسلمان در نیوکاسل که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند در یک پیام ویدئویی به مناسبت عید سعید فطر از همه روزه داران و نمازگزاران درخواست کردند تا عید را در خانه های خود جشن ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۴۲    
داعی گفت: در سال جاری ایجاد باند دوم برای 250 کیلومتر راه های خراسان جنوبی با اعتبار بالغ بر یک هزار میلیارد تومان هدف گذاری شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۳۰    
فهیمه برخان گفت:کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج به مناسبت روز قدس یک پویش نقاشی و ساخت آدمک ترامپ راه اندازی کرد و در این پویش از اعضای کانون خواسته شد تا آثار تولیدی خود را در این زمینه ها برای ما ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۰    
مسلمانان در سراسر بریتانیا خود را آماده برگزاری مراسم عید فطر می کنند در حالی که بسیاری از مساجد این کشور قرار است میزبان نماز مجازی عید سعید فطر به دلیل ادامه روند قرنطینه برای جلوگیری از شیوع ویروس ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۰    
سلم مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود ساخت پنج هزار واحد مسکن محرومان تا پایان مرداد ماه به اتمام برسد، گفت: تاکنون سه هزار واحد تکمیل شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۰۰    
امیدوار با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید حضور بیشتر بانوان در حوزه های مشارکت مدنی و مدیریتی است، گفت: نرخ مشارکت اقتصادی زنان در گیلان 17/3 درصد( 16 درصد در کشور) است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۴۰    
علی اصغر شاه حسینی گفت: هرگونه مداخله گری در بازار محصولات کشاورزی به شکل خرید های حمایتی منوط به کسب مجوز قانونی ستاد تنظیم بازار کشور و تامین مالی سازمان برنامه و بودجه است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۰    
پخش سریال کمدی شرایط خاص با کارگردانی وحید امیرخانی از دوشنبه 5 اردیبهشت برای آی فیلمی ها آغاز می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۰    
مرحله دوم پویش امید و همدلی با توزیع 5 هزار و 500 بسته معیشتی به ارزش 27 میلیارد ریال در آستانه عید سعید فطر با همکاری آستان قدس رضوی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۰    
مستند پرواز به شهری در آسمان روایتگر عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، شنبه سوم خرداد، از شبکه افق پخش می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۰    
حجت الاسلام شمس الدین سوم خرداد را از برگ های زرین دفاع مقدس دانست و گفت: فتح خرمشهر ویژگی برجسته هشت سال دفاع مقدس است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۰    
برنامه رویای کاغذی شنبه 3 خرداد، کتاب رمان گرگ مغول (داستان زندگی چنگیزخان) نوشته امر یک را برای علاقه مندان معرفی می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۲۰    
روحانی امروز در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا از عملکرد رسانه ملی در زمینه اطلاع رسانی در مراحل مبارزه با این بیماری قدردانی کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۲۰    
فصل دوم مسابقه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی امشب و فرداشب روی آنتن شبکه سه می رود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۱۰    
معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی اعلام کرد: سینماهای شهرهایی که ستاد ملی و یا استانی آن ها را دارای وضعیت سفید دانسته است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین توئیت خود نوشت: درخواست بازگشایی سینماها، سالن های تئاتر، موسیقی و آموزشگاه های هنری همراه با تدوین و ارایه دستورالعمل هایی بهداشتی انجام شده و در دستور کار ستاد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۰    
پلیس داکا ،پایتخت بنگلادش یک دستورالعمل 16 بندی برای برگزاری مراسم عید سعید فطر در این شهر صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۰    
یک کلیسا در برلین،پایتخت آلمان در اقدامی به نشانه همبستگی و پیوند میان اسلام و مسیحیت میزبان نمازگزاران مسلمان بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۵۰    
فیلم سینمایی کازابلانکا با صدای سحر دولتشاهی توضیح دار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۵۰    
حمید از توزیع یک هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان شهرستان باوی به همت کانون فرهنگی هنری شهید مدافع حرم نادر حمید خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۵۰    
معاون کتابخانه ملی ایران با اشاره به اینکه کارکرد کتابخانه ملی سالن مطالعات نیست در قالب پیشنهادی به شهرداری گفت: مکانهایی برای مطالعه کتاب در چهار نقطه تهران به همت شهرداری تجهیز شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۵۰    
ربیس دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به مناسبت برگزاری مجازی اختتامیه این رویداد یادداشت و پیامی را در اختیار رسانه ها قرار داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۵۰    
آسمانی مقدم گفت: 52 درصد از واحدهای مسکونی روستایی خراسان جنوبی از استحکام بسیار پایینی برخوردار هستند چراکه از مصالح کم دوام استفاده شده و هر لحظه باید منتظر حادثه باشیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۵۰    
فراخوان جشنواره جهانی موسیقی سنتی world folk vision که با توجه به انتشار ویروس کرونا بصورت مجازی برگزار می شود، منتشر و جزییات آن اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۰    
سرپرست مرکز پژوهش های مجلس از بررسی 1300 گزارش کارشناسی و 65 طرح پژوهشی در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در دوره دهم خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۰    
رییس دفتر رییس جمهوری در پیامی از حضور موثر و پربرکت علی لاریجانی طی سه دوره حساس در هدایت خانه ملت و اقدامات مدبرانه و تعاملات مثمرثمر با دولت تدبیر و امید، صمیمانه قدردانی کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۳۰    
زوربخش گفت: به دلیل تک سرنشین بودن دوچرخه های بیدود و تردد در فضای باز، در اجرای فاصله گذاری اجتماعی، عملکرد موثری دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۳۰    
معتمدیان با بیان اینکه امسال 400 روستای خراسان جنوبی گازرسانی خواهد شد، گفت: تخصیص اعتبارات باید در استان هدفمند و پروژه محور باشد و کمیته روان سازی ارائه خدمات به مردم تشکیل شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۰    
نمایشگاه تجسمی از کرمان تا بغداد امروز (شنبه 3 خرداد) همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور جمعی از مسئولان اندیمشک در دانشگاه پیام نور این شهرستان افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۱۰    
صحن های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام از روز دوشنبه 5 خرداد 99 بازگشایی و ساعت تشرف تا اطلاع ثانوی یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۱۰    
دشمن، خرمشهر را بهترین راه ورود برای فتح ایران می دانست امّا با آنکه خرمشهر را به خونین شهر تبدیل کرد نتوانست به آرزوی دیرینه خود برسد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۱۰    
سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر همیشه قهرمان یادآور شهادت، ایثار و فداکاری شیرزنان و دلاورمردانی است که با دست های خالی در مقابل رژیم غاصب و ستم کار بعث عراق ایستادند و جانانه از میهن اسلامی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۰    
صدای اذان در روز عید سعید فطر از مسجد شهر مِیْدِنْ هِد بریتانیا که درهای آن هم اکنون در راستای دستورالعمل های مربوط به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسته است پخش خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۰    
بنیاد خیریه عزیز درخواستی را مبنی بر تبدیل زیرزمین ساختمان مشهور تروکادرو به مسجد به شورای شهر وستمینستر که محدوده ای از لندن مرکزی است ،ارائه داده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۰    
وزارت کشور ترکیه دستورالعمل های جدیدی را برای بازگشایی مساجد در این کشور از روز 29 می صادر کرد.