سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 5 آذر 1397 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 1 فروردین 1397 شهر فردا 1 اردیبهشت 1397 شهر فردا 31 خرداد 1397 شهر فردا 31 تیر 1397 شهر فردا 30 مرداد 1397 شهر فردا 31 شهریور 1397 شهر فردا 30 مهر 1397 شهر فردا 30 آبان 1397 شهر فردا 30 دی 1397 شهر فردا 1 بهمن 1397 شهر فردا 29 اسفند 1397 شهر فردا 1 آذر 1397 شهر فردا 2 آذر 1397 شهر فردا 3 آذر 1397 شهر فردا 4 آذر 1397 شهر فردا 5 آذر 1397 شهر فردا 6 آذر 1397 شهر فردا 7 آذر 1397 شهر فردا 8 آذر 1397 شهر فردا 9 آذر 1397 شهر فردا 10 آذر 1397 شهر فردا 11 آذر 1397 شهر فردا 12 آذر 1397 شهر فردا 13 آذر 1397 شهر فردا 14 آذر 1397 شهر فردا 15 آذر 1397 شهر فردا 16 آذر 1397 شهر فردا 17 آذر 1397 شهر فردا 18 آذر 1397 شهر فردا 19 آذر 1397 شهر فردا 20 آذر 1397 شهر فردا 21 آذر 1397 شهر فردا 22 آذر 1397 شهر فردا 23 آذر 1397 شهر فردا 24 آذر 1397 شهر فردا 25 آذر 1397 شهر فردا 26 آذر 1397 شهر فردا 27 آذر 1397 شهر فردا 28 آذر 1397 شهر فردا 29 آذر 1397 شهر فردا 30 آذر 1397 
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۳    
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: 86 درصد جمعیت روستایی کردستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۹:۵۴    
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: پدیده غالب در استان خوزستان طی دو روز آینده مه خواهد بود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۴    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: هوای پایتخت طی امروز (11 آذر) در مرز شرایط ناسالم برای گروه های حساس است و این شرایط تا فردا تداوم دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۵۴    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: 57 هزار متر مکعب به حجم مخازن آب شرب شهرهای خراسان شمالی افزوده می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۱    
مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: به منظور افزایش رضایت مندی مردم، تمام خدمات حمل متوفی از مناطق 15 گانه شهر اصفهان اعم از مراکز درمانی، بیمارستان ها ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۳    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل گفت: شهرداری اردبیل در خصوص ماده صد اقدامات اساسی انجام داده است که این اقدامات شهرداری میتواند در سایر استان ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۳    
در راستای تکریم از جایگاه والای خاندان موذن زاده اردبیلی در عرصه فرهنگ و خدمتگزاری در درگاه اباعبدالله الحسین (ع)؛ یادمان این خاندان در پارک آرتا به بهره برداری رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۳    
استثنایی ترین روز حراجی در دنیا یا همان بلک فرایدی (حراج جمعه) این روزها همه گیر شده است. خریداران همواره به این روز به عنوان فرصتی طلایی برای خرید نگاه کرده و نوع و تاریخ برگزاری این حراجی در هر یک ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۳    
شهردار اصفهان با بیان اینکه تخت فولاد نقش هدایت گر و آگاه بخشی دارد، گفت: تخت فولاد قبرستانی مرگ گریز و مرگ هراس نیست، بلکه جایی است که انسان در آن آرامش می یابد و معنای زندگی را می فهمد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۳    
شهردار بناب با رای اکثر اعضای شورا بعداز روزها بلاتکلیفی شهرداری بناب بالاخره انتخاب شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۳    
رییس اداره فنی و اجرایی مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های معاونت اقتصادی شهرداری مشهد مقدس از پروژه مشارکتی 1312 واحدی یاس در 65 هزار متر زمین رها شده در بافت پرجمعیتی ریزدانه و کم برخوردار بولوار توس ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۳    
با اجرای طرح خلاقانه گامی برای آرامش و اهدای گل به عابران در ازای لحظه ای لبخند، تلاش می شود اردبیل به عنوان شهر مهربانی ها و شهر لبخندها در کشور معرفی و شناسانده شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۳    
شهردار اردبیل گفت: اجرای دقیق قانون ماده صد در اردبیل یقینا منجر به کاهش تخلفات ساختمانی در این شهر خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۳    
بر اساس اطلاعات به دست آمده از عملکرد مالی کلانشهرهای کشور در سال جاری، کلانشهر اصفهان رتبه نخست جذب بودجه و وصول درآمد را در هفت ماه سال جاری به خود اختصاص داده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۳    
هماهنگ کننده تیم پیوند اعضای چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای دو بیمار مرگ مغزی در چهارمحال و بختیاری اهدا شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۳    
با امضاء تفاهم نامه سه جانبه بین استانداری، راه و شهرسازی و شهرداری محمدیه ساخت جاده دسترسی ناحیه شهری مهرگان به قزوین با 15 میلیارد تومان اعتبار آغاز می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ساخت جاده دسترسی ناحیه شهری مهرگان به قزوین به مسافت 5 کیلومتر بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۳    
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی گفت: بیش از 2 هزار پروژه عمرانی توسط کمیته امداد خراسان رضوی تا پایان مهر انجام شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از ثبت جهانی روستای خراشاد این استان در شورای جهانی صنایع دستی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۳    
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آیین افتتاحیه نمایشگاه گرافیک و کارتون کالای استاندارد ایرانی در باغ موزه قصر اظهار کرد ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۳    
معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه 133طرح گردشگری در استان سمنان انجام می شود، گفت: این طرح ها دارای یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: با تشکیل جلسه کمیسیون ماده 12 در راهداری، یک شرکت حمل و نقل کالا در قزوین متخلف شناخته و تعطیل شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۳    
عضو شورای شهر شیراز گفت: راه اندازی سیستم یکپارچه پرداخت الکترونیک کرایه خدمات اتوبوسرانی و تاکسیرانی با توجه به نرخ های جدید الزامی است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۳    
فرماندار شهرستان البرز گفت: با ساخت جاده دسترسی ناحیه شهری مهرگان به قزوین ضمن پاسخگویی به مطالبات مردمی، سوانح و ترافیک در اتوبان قزوین به تهران هم کاهش می یابد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۳    
شهردار تهران با پیوستن به کمپین سه شنبه های بدون خودور، از مدیران شهرداری نیز خواست یک روز در هفته از وسیله حمل ونقل شخصی استفاده نکنند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۳    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه از تخریب حدود 200 تا 300 واحد مسکونی و چهار واحد تجاری در پی وقوع زلزله شب گذشته در استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۲۳    
معاون امداد و نجات هلال احمر اصفهان گفت: بر اساس اعلام سازمان هلال احمر ایران، اقدام به بارگیری 800 چادر خواب برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه کردیم اما دستوری برای ارسال نداشتیم.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۳    
کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال زراعی جاری میزان بارشها در یاسوج 411 میلیمتر گزارش شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۳    
سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از اعزام 16 تیم پایش و ارزیابی خسارت دامپزشکی به مناطق زلزله زده خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۳    
استاندار کرمانشاه از مصدومان زلزله6.4 ریشتری شب گذشته عیادت کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۳    
بعد از وقوع زلزله 6.4 ریشتری دیشب، از آن زمان تاکنون استان کرمانشاه هشت بار با شدت بیش 4 ریشتر لرزیده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۰۳    
شهردار منطقه 20 از جانمایی مخازن شن و مواد یخ زدا در 200موقعیت این منطقه برای مشارکت مردمی و استفاده عموم شهروندان در زمان بارش برف خبر داد و گفت: اولویت مدیریت شهری در زمان بارش های سنگین ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۰۳    
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در نشست مشترک با شهردار منطقه 11 از امضا تفاهم نامه با این منطقه در خصوص ساماندهی دستفروشان و اجرای طرح حیات شبانه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۵۳    
سرپرست و شهردار منتخب تهران در شورای سیاست گذاری همایش تهران هوشمند گفت: بنیان تحولی عمیق در راستای تغییر زندگی مردم با ایده تهران هوشمند می تواند ایجاد شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در توییترش از ایجاد تنگناها در صدور حکم شهردار منخب خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از برخورد یک دستگاه خودروی پراید با تیر چراغ برق بزرگراه تهران قم خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۳    
شهردار منطقه 12 از مساعدت شهرداری با مالکین ساختمان های دارای ارزش های میراثی برای ایجاد کاربری فرهنگی خبر داد و گفت: نرم افزار گردشگری اماکن تاریخی تا پایان امسال آماده می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۱۳    
شهردار منطقه چهار تهران گفت: با نزدیک شدن به فصل سرما سامانسرای لویزان به همراه مددسرای دائمی منطقه 4 آماده پذیرایی و اسکان 200 نفر از زنان و مردان آسیب دیده و بی پناه است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۳    
مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از پیاده سازی و استقرار جدیدترین نسخه نظام مدیریت محیط زیست در شهرداری تهران خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۳    
معاون فرهنگی مترو گفت:ایستگاه محمدیه محل تردد بسیاری از شهروندان اهل سنت تهران بوده و به دلیل بافت جغرافیایی این منطقه، این ایستگاه برای قرار گرفتن دیوار نگاره هفته وحدت انتخاب شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۳    
سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران با بیان اینکه هوای امروز تهران در شرایط سالم قرار دارد، گفت: هوای تهران روز گذشته در شرایط پاک قرار داشت.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۳    
عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک با بیان اینکه قاچاق در این صنعت علیرغم افزایش نرخ دلار پابرجا است، گفت: نبود مواد اولیه تأمین پوشاک شب عید را تحت الشعاع قرار داده است
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از اعزام یازده تیم و ارسال یک محموله اقلام امدادی جمعیت هلال احمر استان به کرمانشاه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۳    
دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار ایران با بیان اینکه توزیع تخم مرغ های وارداتی در تنظیم بازار تاثیری نداشت،گفت:با توجه به شرایط خوب تولید، انتظار کاهش قیمت این کالا را داریم.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۳    
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران، وضعیت جوی محورهای مواصلاتی و کوهستانی را برفی، ابری و مه آلود اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۳    
بنادر مسافری بندرعباس به قشم و هرمز و بالعکس که از عصر دیروز(چهارم آذر) تا پایان شب، به علت وزش باد شدید و مواج بودن دریا، تعطیل شده بود اکنون باز است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۳    
قاچاق بنزین که از اوایل سال جاری باآمار غیر رسمی قاچاق روزانه 20 میلیون لیتر بنزین از ایران به کشورهای همسایه توانسته بود آمار متفاوتی را در تاریخ قاچاق بنزین رقم بزند بالاخره با کاهش فرآورده های ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۳    
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران با اشاره به پرداخت 9 میلیارد تومان از سهم دولت در حوزه اتوبوسرانی گفت که این مقدار پول به مانند قطره ای در دریای هزینه های شهرداری است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۳    
عضو شورای شهر تهران گفت: پاسخ وزارت اطلاعات درباره استعلام پیروز حناچی به عنوان شهردار منتخب تهران روز شنبه، سوم آذر به وزارت کشور ارسال شده است و مانعی برای تأیید و صدور حکم نمی بینم.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۳    
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس قانون امروز پایان 10 روز کاری برای تایید حکم شهردار است و بر اساس خبرهای خوبی که به گوش می رسد منتظر صدور حکم شهردار هستیم.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۳    
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون شماره 171 خط تلفن لوله بازکنی های شهر که با نصب برچسب بر دیوار منازل چهره شهر را نازیبا و لکه دار کردند ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۳    
استاندار کرمانشاه گفت: استاندار کرمانشاه گفت: واحدهای مسکونی شهری و روستایی در حال ساخت و ساخته شده توسط بنیاد مسکن در زلزله شب گذشته آسیب جدی ندیدند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۳    
اورژانس کشور آمار مصدومان زلزله شب گذشته کرمانشاه را 716 نفر اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۳    
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 11 نفر در اثر وقوع حوادث و بلایای طبیعی جان خود را از دست داده اند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۳    
معاون اجرایی سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: دو هزار و 800 راننده متخلف خودرو مسافربر شخصی تحت عنوان سرویس مدارس ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۳    
پروازهای صبح فرودگاه ایلام به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۳    
22 آبان شورای پنجم پیروز حناچی را به عنوان پنجمین شهردار تهران در 14 ماه گذشته انتخاب کرد و حکمش را برای تایید به وزارت کشور ارسال کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۳    
گاز مناطق زلزله زده قصر شیرین، سرپل ذهاب و 50 روستای تابعه آن پس از حصول اطمینان نسبت به سلامت شبکه گازرسانی وصل شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۳    
بارش نزولات جوی که از روز جمعه در سمیرم آغاز شده به صورت برف وباران ادامه دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۳    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قم گفت: میزان برداشت سالیانه از منابع آب زیرزمینی در استان 600 میلیون مترمکعب است که محل مصرف 500 میلیون مترمکعب از آن در بخش کشاورزی است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۳    
مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از پیشرفت 69 درصدی آزادسازی خیابان آقانورالله نجفی خبر داد و گفت: برای آزادسازی این خیابان تاکنون اعتباری افزون بر شش میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۳۳    
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: احداث پروژه راه آهن پرسرعت ارومیه به تبریز لغو نشده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۳۳    
کارشناس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سرعت باد در زاهدان بین 50 تا 60 کیلومتر برساعت متغیر بوده و گاهی ممکن است به حدود 70 کیلومتر بر ساعت نیز برسد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۳۳    
فرمانده پلیس راه استان سمنان، از وقوع یک فقره تصادف بین تریلی و تاکسی در محور آرادان-سمنان خبر داد و گفت: این حادثه چهار کشته و زخمی برجای گذاشت.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۳۳    
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان از فعالیت 150 کانون دانش آموزی هلال احمر در این استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۳۳    
شهردار سنندج از پیشرفت 30 درصدی احداث بلوار30 متری ورودی ننله خبر داد و گفت: کاهش و روان سازی ترافیک، رفع نقاط حادثه خیز و بهبود و افزایش ارتباط جاده ای سنندج از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۲۳    
همزمان با هفته وحدت از دیوار نگاره گل وحدت در ایستگاه محمدیه رونمایی شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۱۳    
عضو شورای شهر تهران در خصوص تایید حکم پیروز حناچی شهردار منتخب شورایی ها در وزارت کشور گفت: خبر رسمی در این باره نداریم از این سو و آن سو شنیده ایم که امروز حکم صادر می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۰۳    
اورژانس کشور آمار مصدومان زلزله شب گذشته کرمانشاه را 634 نفر اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۳    
یک دستگاه سواری پژو پارس در محور سلفچگان به قم به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد که این حادثه 2 کشته و 3 مجروح به همراه داشت.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۳    
رئیس پلیس راه خراسان شمالی از لغزندگی سطح محورهای مواصلاتی این استان بر اثر باراش باران و مه آلود بودن گردنه ها خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۳    
طبق گزارش مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی، امروز کیفیت هوای مشهد سالم است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۳    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان از پیش بینی و آماده سازی محل های اسکان اضطراری درمواقع بحران در استان زنجان خبر داد و گفت: همه دستگاه های عضو مدیریت بحران آماده خدمات رسانی هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۳    
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف و باران تمام محورهای مواصلاتی و گردنه های کوهستانی استان زنجان مه آلود و لغزنده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۳    
انفجار گاز شهری در کمربندی آزادی خیابان تاکسیرانی باعث وحشت اهالی منطقه شد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۳    
مدیرکل هواشناسی استان زنجان بابیان اینکه باد شدید در راه استان است، گفت: وزش باد از بعدازظهر شروع می شود که سرعت آن بین 40 تا 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.