دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 17 تیر 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 تیر 1395 شعار سال 2 تیر 1395 شعار سال 3 تیر 1395 شعار سال 4 تیر 1395 شعار سال 5 تیر 1395 شعار سال 6 تیر 1395 شعار سال 7 تیر 1395 شعار سال 8 تیر 1395 شعار سال 9 تیر 1395 شعار سال 10 تیر 1395 شعار سال 11 تیر 1395 شعار سال 12 تیر 1395 شعار سال 13 تیر 1395 شعار سال 14 تیر 1395 شعار سال 15 تیر 1395 شعار سال 16 تیر 1395 شعار سال 17 تیر 1395 شعار سال 18 تیر 1395 شعار سال 19 تیر 1395 شعار سال 20 تیر 1395 شعار سال 21 تیر 1395 شعار سال 22 تیر 1395 شعار سال 23 تیر 1395 شعار سال 24 تیر 1395 شعار سال 25 تیر 1395 شعار سال 26 تیر 1395 شعار سال 27 تیر 1395 شعار سال 28 تیر 1395 شعار سال 29 تیر 1395 شعار سال 30 تیر 1395 شعار سال 31 تیر 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۳    
شهر تهران با تراکم جمعیتی معادل 12183291 نفر و سرانه مصرف آب حدود 351 متر مکعب در سال، از نظر منابع آبی در تنگنای بسیاری قرار گرفته همچنین رشد جمعیت و مهاجرت از مناطق مختلف کشور به این شهر و وجود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۳    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه 80 درصد ریزگردها منشاء خارجی دارد، گفت: منشاء 50 تا 60 درصد ریزگردها مربوط به کشور عراق است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۶:۴۸    
وزیر راه و شهرسازی آخرین وضعیت پروژه آزادراه تهران- شمال را تشریح کرد و با تخمین حدود 93 هزار میلیاردتومانی کل پروژه از مشارکت کره ای ها در اجرای منطقه سوم خبر داد و بهره برداری از منطقه یک آزادراه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۶:۴۸    
نهادها و انجمن های مختلف سینمایی کشور درگذشت زنده یاد عباس کیارستمی را تسلیت گفتند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۶:۴۸    
معاون داخلی شرکت بازرگانی دولتی گفت:با توجه به بحث تنظیم بازار و عرضه بیش از نیاز داخل در بورس موجب شده قیمت شکر سه هزار تومانی به مرز 2 هزار و 500 تومان کاهش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۹    
معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران از کاهش 500 تومانی قیمت شکر در یک هفته اخیر خبر داد و گفت: درحال حاضر عرضه این کالا بر تقاضا پیشی گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۴    
یک متخصص پوست و مو گفت: استفاده بیش از حد از ضد تعریق ها منجر به ایجاد حساسیت های پوستی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۴    
رئیس دانشکده هنر آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیای آمریکا معتقد است ظهور شاخه ها فلسفه مضاف در غرب به فرهنگ پسارنسانس بازمی گردد. هرچند که مدل چنین تخصص گرایی در فلسفه به عهد عتیق باز می گردد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۴    
دفتر حفظ و نشر آثار رهبری با انتشار مطلبی به روایت خاطرات رهبری از شیوه زندگی پدر و مادرشان پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۴    
شرکت مخابرات استان تهران پایان شهریور ماه امسال را آخرین مهلت استفاده از اعتبار موجود در کارت های اعتباری تلفن همگانی در این استان اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۹    
سایت افشاگر ویکی لیکس در جدیدترین اقدام خود بیش از یکهزار مورد از ایمیل های وزیر خارجه سابق آمریکا را منتشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۹    
براساس اطلاعیه مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران، وجه تضمین اولیه قرارداد آتی سکه افزایش یافت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش از تلاش برای ساخت زیردریایی نیمه سنگین کلاس فاتح خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۹    
نشست سفرای عضو کمیته میراث جهانی با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور توضیح اهمیت پرونده های ارائه شده از سوی ایران برای ثبت در فهرست میراث جهانی، برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۳:۵۹    
فلاحیان گفت که دشمن به هر نحو ممکن دنباله ضربه زدن به آرمانها و ارزشهای کشور ماهستند و یکی از راههای که اخیراً در پیش گرفته اند.همین ترورهای بیولوژیکی است .
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۰:۰۹    
لایحه تعیین نرخ ضوابط سرویس های مدارس در سال تحصیلی 95-96 مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با پیشنهاد افزایش 15 درصدی نرخ سرویس مدارس موافقت شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۰:۰۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی گفت:دیدگاه ایران این است که باید با نا امنی های منطقه ریشه ای برخورد شود و رشد تروریست نوعی تفکر وهابی است که نگرشی غیر معقول از اسلام را ارائه می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۹    
معاون اول رییس جمهور در دستوری به اعضای هیات دولت تاکید کرد: بر حقوق مدیران شرکت ها و نهادهای زیرمجموعه خود را اصلاح و بر آن نظارت کنید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۹    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس با اشاره به سواستفاده سیده فاطمه حسینی از تریبون رسمی مجلس گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید در این مساله با نماینده خاطی برخورد کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۹    
اپراتور ایرانسل در حالی پس از 5 روز، سکوت خود را درباره افشای اطلاعات 20 میلیون مشترک شکست که در جوابیه اش توجهی به درز اطلاعات این مشترکان که وزیر ارتباطات آن را تایید کرده بود، نداشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۹    
نماینده مردم قصرشیرین از انتخاب هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۹    
سه رباعی از محمد مهدی سیار با موضوع مفاسد اقتصادی و رانت خواری این روزها در فضای مجازی بازتاب زیادی پیدا کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۹    
رئیس شورای حوزه علمیه تهران با تاکید بر ضرورت حمایت از توسعه کمی و کیفی حوزه های علمیه از تحصیل 9 هزار طلبه در بیش از 70 مدرسه علمیه استان تهران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۹    
علی اکبر ناطق نوری در بخشی از خاطرات خود آورده است: جناح دوم خرداد برخلاف شعار شایسته سالاری، تمام نیروهای مقابل خود را که در انتخابات با آنها نبودند قلع و قمع کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۴    
نمایندگان مجلس در تذکرات شفاهی خواستار توضیح راهکار برگرداندن پول هایی که در قالب فیش های نجومی پرداخت شده به بیت المال شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۴    
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: رفع نگاه آمیخته با تبعیض در ورزش از اقدامات ارزشمند دولت است که اگر میسر شود دختران ما به دلیل داشتن انگیزه بالا موفق تر خواهند بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۴    
وزیر نیرو اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در صنایع پیچیده برق و انرژی کشور به بیش از 90 درصد خوداتکایی رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با ارائه گزاشی ازآخرین وضع اجرای برجام در جلسه غیر علنی مجلس، به تلاش امریکا برای حفظ ساختارتحریم ها و محدودسازی توانمندی های دفاعی و قدرت منطقه ای ایران اشاره کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۴    
با صدور بخشنامه ای از سوی رئیس قوه قضاییه، اصلاحیه بخشنامه "یکنواخت سازی اخذ هزینه دادرسی طبق قانون وصول برخی از درآمدهای دولت مصوب 1373" به واحدهای قضایی و دادسراهای سراسر کشور ابلاغ شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۴    
همه چیز از تصمیم دو وزارتخانه برای تعیین تکلیف چند رشته آغاز شد، وقتی گفته شد رشته های مرتبط با سلامت از دانشگاههای وزارت علوم می روند، کلید اختلاف درباره روانشناسی بالینی زده شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۴    
ارزیابی پایگاههای خبری، بر اساس فرمهای خود اظهاری و نظر کارشناسی کمیته 7 نفره رتبه بندی انجام و برترین ها معرفی شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۰    
رودخانه پیلکومایو در مرز بین اروگوئه و آرژانتین با بدترین خشکسالی 2 دهه اخیر خود مواجه است و این مسئله حیات وحش منطقه را با خطر جدی مواجه ساخته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۲۱    
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: حنای داعش که سعی می کرد در میان اعضایش، خود را دوستدار پیامبر اسلام نشان دهد، با تلاش آنها برای بمبگذاری در حرم نبوی رنگ باخت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۲۱    
سازمان عفو بین الملل با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که ارتکاب جنایت از سوی گروه های تروریستی مورد حمایت برخی کشورهای غربی و عربی در حلب و ادلب سوریه جنایت جنگی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۲۱    
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان از بررسی کارشناسی زمان دقیق برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری 96 خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۲۱    
نتایج مطالعات جدید برای اولین بار حکایت از پیشی گرفتن میزان ذخایر نفت آمریکا از ذخایر عربستان و روسیه دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۲۱    
اعضای شورای شهر تهران نسبت به تغییرات معاونان کلیدی شهرداری تهران بدون اطلاع شورا واکنش نشان دادند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۱۶    
کمیته مبارزه با تروریسم وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که نزدیک به 30 هزار عنصر تروریستی خارجی در سوریه و عراق حضور دارند و بازگشتشان به کشورهای اصلی خودشان بسیار خطرناک است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۱۶    
مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد جزییات دیدار صمیمانه تعدادی از هنرمندان برگزیده موسیقی کشورمان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۱۶    
عباس کیارستمی که کار هنری خود را با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شروع کرده بود اینگونه دوست داشته که پایان کارش نیز از همان مرکز باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۱۶    
مشاور دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت وی در صورت ورود به کاخ سفیدبه دنبال بازنگری برجام خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۱۶    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، روند درمان عباس کیارستمی را قبل از اعزام به فرانسه، تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۱۱    
اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم ، هشدارها درباره خطرات افزایش چنددستگی ها و اختلافات فرقه ای را در پی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۱۱    
رییس جمهور در تماس تلفنی با رییس جمهور ترکیه گفت: تردیدی ندارم که اگر ایران و ترکیه در کنار هم در برابر تروریسم، حرکت جدی تری داشته باشند، قادریم ریشه های تروریسم را در منطقه بخشکانیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۱۱    
رییس جمهور در تماس تلفنی با نخست وزیر عراق، پیروزی های دولت و ملت عراق بر تروریست ها را برای ایران بسیار با اهمیت دانست و تاکید کرد که تهران همواره در کنار دولت و ملت عراق خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۰۶    
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صبا به عنوان سرمربی جدید تیم نفت تهران با مسئولان این باشگاه به توافق رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۰۶    
تیم ملی بسکتبال ایران پس از شکست برابر یونان در روز نخست مسابقات انتخابی المپیک، نتیجه دیدار مقابل مکزیک را هم واگذار کرد و از کسب سهمیه حضور در بازیهای المپیک 2016 بازماند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۹:۰۶    
اعضای تیم کاراته ناشنوایان در بازگشت از اردوی تدارکاتی خود دچار سانحه رانندگی شده که طی آن دو عضو این تیم جان خود را از دست دادند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۸:۵۶    
صدراعظم آلمان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را مانعی برای ترقی این اتحادیه ندانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۸:۵۶    
کرمانشاه- پالایشگاه آناهیتا به عنوان یک پروژه ملی در استان کرمانشاه که می تواند نقش مهمی در توسعه استان و همچنین اشتغال زایی داشته باشد با گذشت 10 سال از زمان تصویب همچنان در ابتدای راه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۸:۵۶    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی از دوشنبه 28 تیرماه آغاز می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۸:۵۶    
همزمان با اوج گیری مصرف برق تابستانی، مدیرعامل توانیر جزئیات سه طرح تشویقی مشترکان کم مصرف برق در روزهای پیک مصرف تابستان را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۸:۵۶    
ژئوپلیتیک منحصر به فرد روسیه، برای قرن های متمادی حافظ امنیت این کشور بوده که اکنون نیز به نظر می رسد در برابر تهدیدات احتمالی ناتو، ناجی این کشور خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۸:۵۱    
رئیس سازمان حج و زیارت از آغاز نام نویسی از متقاضیان حضور در مراسم پیاده روی اربعین در کربلای معلی از اول مرداد ماه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۸:۵۱    
گروه کارشناسی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی اعلام کرد: رنگ قرمز مایل به صورتی تا زرشکی آب دریاچه ارومیه به سبب باکتری های شورپسند پروکاریوت ایجاد شده است.