شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۲May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 17 بهمن 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 بهمن 1396 شعار سال 2 بهمن 1396 شعار سال 3 بهمن 1396 شعار سال 4 بهمن 1396 شعار سال 5 بهمن 1396 شعار سال 6 بهمن 1396 شعار سال 7 بهمن 1396 شعار سال 8 بهمن 1396 شعار سال 9 بهمن 1396 شعار سال 10 بهمن 1396 شعار سال 11 بهمن 1396 شعار سال 12 بهمن 1396 شعار سال 13 بهمن 1396 شعار سال 14 بهمن 1396 شعار سال 15 بهمن 1396 شعار سال 16 بهمن 1396 شعار سال 17 بهمن 1396 شعار سال 18 بهمن 1396 شعار سال 19 بهمن 1396 شعار سال 20 بهمن 1396 شعار سال 21 بهمن 1396 شعار سال 22 بهمن 1396 شعار سال 23 بهمن 1396 شعار سال 24 بهمن 1396 شعار سال 25 بهمن 1396 شعار سال 26 بهمن 1396 شعار سال 27 بهمن 1396 شعار سال 28 بهمن 1396 شعار سال 29 بهمن 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۰۶    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: طرح ها و پروژه های آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعتباری بالغ بر 11 هزار میلیارد ریال از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی به 76 درصد پیشرفت فیزیکی رسید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۷    
رئیس سازمان مدارس غیردولتی با اشاره به حذف آزمون از دوره ابتدایی مدارس غیردولتی درخصوص حذف آزمون ورودی پایه هفتم مدارس غیردولتی توضیحاتی ارائه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۲:۴۰    
طی نامه ای از سوی معاون پژوهش دانشگاه شهیدچمران اهواز به مدیرکل میراث خوزستان، این دانشگاه خواستار همکاری برای تبدیل عمارت سه گوش به موزه علم و فناوری شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۲:۲۲    
فرماندار ویژه آمل از افتتاح قطعه چهارم چهاربانده شدن محور هراز تا پایان سال جاری خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۱:۲۳    
معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که در آینده نزدیک در زمینه واردات تخم چشم زده قزل آلا به کشورهای دیگر وابسته نخواهیم بود، چراکه تکثیر حدود 500 جفت مولد از آن را که عاری از بیماری است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۱:۲۳    
طبق آمارهای رسمی منتشر شده، در هشت ماهه امسال صادرات قند و شکر که با آب بهای بالا در کشور تولید می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۰:۴۷    
این نامه برای ارجاع به کمیسیون مربوطه به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی طی روزهای گذشته تحویل داده شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۷:۲۹    
کانون های کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور، درخصوص پرداخت واریز مبالغ 9درصد سهم درمان به حساب خزانه داری کل کشور، بیانیه ای صادر کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۰:۳۲    
معاون دانشجویی دانشگاه تهران در خصوص لغو سکونت تعدادی از دانشجویان دختر این دانشگاه در خوابگاه شهید چمران توضیحاتی ارائه داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۶    
یک مقام آگاه گفت: در راستای مبارزه جدی با پولشویی و با دستور مقام محترم قضایی، صدها حساب از حساب های عاملان غیرمجاز ارزی بسته شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۰    
با وجود تولید روزانه 800 میلیون متر مکعب گاز در ایران، کشور همچنان در مصرف داخلی رتبه دار است و سهم چندانی از بازارهای جهانی ندارد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۰    
بر اساس مصوبه 908 جلسه شورای عالی آموزش و پرورش در یازدهم اسفند سال 93 اساسنامه مدارس عشایری به امضای رئیس جمهور روحانی رسیده است، بر اساس آن وزیر آموزش و پرورش موظف به اجرای بندهای اساسنامه شد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۲    
بازار قیصریه کرمان که تا چندی قبل در حال تخریب بود با اتحاد و همکاری بازاریان بار دیگر به دوران اوج خود باز گشته و به یکی از مهمترین جاذبه های تاریخی کرمان تبدیل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۲    
صدور گاز مجانی به ترکیه سرانجام به پایان رسید و از این به بعد ایران بابت صدور گاز به ترکیه، از این کشور پول دریافت خواهد کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۲    
رشد پروازهای چارتری و در راستای آن کاهش پروازهای برنامه ای باعث شده که در برخی از ایام سال مانند پیک سفرهای نوروزی شاهد افزایش قیمت چند برابری برخی از مسیرها باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۰۳    
جبارکوچکی نژاد،سراوان رابام رشت دانست و عنوان کرد: نمی دانیم کدام مغز علیلی سراوان را به عنوان محل دفن پسماند انتخاب کرد، زیرا بیش از یک میلیون نفر جمعیت در رشت زندگی می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۳:۴۵    
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از تبلیغات سایت های فروش بلیت هواپیما در صداوسیما و خبرگزاری ها انتقاد می کند و می گوید این تبلیغات در حالی صورت می گیرد که از این سایت ها ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۱    
شورای پول و اعتبار به استناد ماده 14 قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، ضوابط ناظر بر انتشار اوراق رهنی توسط بانک ها و موسسات اعتباری را در 10 ماده تصویب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۲    
در این مطلب انواع بیمه های عجیب و غریب موجود که احتمالا اسم بسیاری از آن ها را هم نشنیده اید را مشاهده می کنید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۹    
3 سال است میراث فرهنگی قزوین با شهرداری این شهر چالش بزرگی دارد. شهرداری قصد دارد خیابانی را از وسط مسجد-مدرسهٔ حیدریه که 1000 سال قدمت دارد و گرمابهٔ بلاغی با قدمتِ 400 ساله عبور دهد که در صورت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۶    
محسن چگینی معتقد است: تلویزیون با حساسیت نشان دادن به پخش برنامه هایی مانند مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر وپخش نکردن تیزر برخی فیلم ها به خاطر یک بازیگر، خطای بزرگی انجام می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۶    
فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی گفت: باید کمترین بزه دیدگی در گردشگری کشورمان را شاهد باشیم حتی بزه دیدگی های خرد هم می تواند منجر به ضربات جبران ناپذیری به بحث گردشگری کشورمان شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۳    
محمدحسین حرمی از بنیان گذاران رادیو جبهه درباره این رسانه بیان کرد که مدیران به این رسانه بها دهند تا بتواند مثل گذشته اولین رسانه مرجع باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۰    
معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور اقدامات صورت گرفته در عرصه خوابگاه های دانشجویی را ارزشمند توصیف کرد و گفت: باید این موضوع از سوی دولت مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اصلاح رویه های غلط فعلی در فضای مجازی گفت: طبق قولی که دادیم، مصمم به حفظ حریم خصوصی مردم هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۹    
موسسه اعتباری کاسپین از تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله بدرتوس خبر داد و از مشتریان آن خواست برای دریافت سپرده خود تا سقف 200 میلیون ریال به شعب کاسپین مراجعه کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۴    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، پیکر خلبان روسی به این کشور تحویل داده شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۷    
وزارت نیرو با صدور اطلاعیه ای از برکناری یکی از مدیران این وزارتخانه به دلیل تخلف و نداشتن کفایت لازم در امر مدیریت خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۷    
بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی آتا با داشتن 61 درصد تأخیر در پروازهای خود، رکورددار تأخیرهای پروازی بود و آسمان نیز بیشترین تأخیر را در کل پروازهای داخلی دیماه ثبت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۷    
یک کارشناس اقتصادی گفت: سیستم دولتی در تخصیص منابع به هیچ وجه کارآمد نیست درحالی که 70درصد تخصیص منابع را به دولت دادیم ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۷    
اتکا به بودجه شهریه ای در آینده دانشگاه آزاد اسلامی جایی ندارد. این خبری است که دیروز عبدالرسول پورعباس، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۶    
نماینده مردم خمینی شهر گفت: سال گذشته از بنده به خاطر خبری که در بعضی از اتاق فکر ها و محافل اقتصاددانان مکتب نیاوران شنیده بودم مبنی بر اینکه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۶    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست نمایندگان اهواز با وزیر کشور درباره کاهش اعتبارات قطار شهری اهواز اظهار کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۶    
دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری نشستی برای نهایی کردن سند "علم و فناوری بخش کشاورزی" خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۳    
وزیر آموزش و پرورش در پیام توئیتری خود نوشت شرمنده این کودکان هستم؛ آنها یقینا حق داشتن کلاس مناسب و امکانات آموزشی را دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۳    
اتخاذ تدابیر لازم برای مدیریت در ایام بحران و جلوگیری از بروز حوادث و مقابله با آن بسیار ضروری و باعث کاهش تلفات انسانی و مالی خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۰    
معاون حقوقی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از بخشش جریمه دو برابری ناشی از دیرکرد پرداخت جرایم رانندگی تا پایان سال 96 خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۶    
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور طی نامه ای خطاب به سعیدی کیا اعلام کرد: بنیاد مستضعفان ظاهراً علت وجودی خود را فراموش کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۰    
درس بهداشت عمومی 3 یا همان بهداشت خانواده و امور جمعیتی که برای دانشجویان پزشکی ترم چهارم در دانشکده های پزشکی کشور تدریس می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۲۷    
درحالی دولت در گزارش عملکرد خود خبر از ایجاد 749هزار شغل در 6ماهه نخست امسال داده که ایجاد این میزان شغل در جامعه ملموس نیست. علت آن گذر از اشتغال رسمی به غیر رسمی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۲۷    
دبیر ستاد توسعه صنایع هوایی و هوانوردی گفت: محققان شرکت های دانش بنیان تا 3 سال دیگر یک هواپیمای 72 نفره می سازند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۲۴    
در پی اخبار منتشره پیرامون تصویب بودجه میلیاردی جهت نماکاری و به سازی ساختمان بنیاد مستضعفان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور طی نامه ای خطاب به سعیدی کیا رئیس بنیاد اعتراض خود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۱۸    
معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: ماه آینده در اسفندماه که فصل درخت کاری است، به دانشگاه ها اعلام کردیم که یک اصله درخت به نام تک تک دانشجویان و اساتید در دانشگاه ها کاشته شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۰۶    
پلیس راهور تهران محدودیت های تردد و توقف مربوط به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۷:۴۲    
عباس محمد نژاد به عنوان رئیس خبرگزاری بین المللی تصویری ایران پرس منصوب شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۱:۲۱    
نماینده فرودگاه مهرآباد اعلام کرد که پروازهای این فرودگاه در روز راهپیمایی 22 بهمن کنسل نشده است و ادامه خواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۳    
استاندار یزد با بیان اینکه این استان ظرفیت های خوبی در حوزه آی سی تی دارد گفت: در این حوز،ه جزو استان های پیشتاز هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۳    
استاندار مرکزی گفت: قدم های دولت برای رفاه حال مردم بلندتر شده و مشکلات یکی پس از دیگری در حال رفع شدن است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۰    
حسن روحانی رییس جمهور در نشست خبری خود گفت: تنها شنیدن کافی نیست. جوان ها نمی خواهند ما فقط صدای ان ها را بشنویم. آن ها دارای افکار و ایده هستند، دارای خوسته هایی هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۱۱    
به مناسب گرامیداشت دهه مبارک فجر چندین پروژه عمرانی و خدماتی در روستاها و شهرستان های استان کردستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۱۱    
شهریاری گفت: تسهیلات بسیارخوبی را در اختیار سرمایه گذاران در منطقه مرزی قرار خواهیم داد
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۸    
استاندار سیستان و بلوچستان در اولین سفر خود به منطقه سیستان گفت: تغییرات اقلیمی و خشکسالی های 2 دهه اخیر مشکلات فراوانی را برای منطقه سیستان ایجاد کرده است که باید از ظرفیت دانشگاه ها برای رفع برخی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۸    
رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: معادنی که توسط دولت و بخش خصوصی معطل و بلوکه شده بودند، آزاد می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۸    
استاندار سمنان مشکل عمده در بازار استان را نوسانات ارزی و رکود دانست و گفت: وزارت اقتصاد سامان بخشی به بازار ارز و توجه به تولیدکنندگان را در اولویت خود قرار دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۰    
اتحادیه بین المللی گاز (IGU) با بیش از 140 انجمن و شرکت فعال، 95 درصد از بازار گاز جهان را در اختیار دارد و ایران نیز به عنوان یکی از کشورهای دارای ذخایر گاز که سال های گذشته شاهد توسعه بی سابقه این ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۰    
نماینده 7 دوره مجلس از خاطرات مبارزات انقلابی خود و برادر شهیدش و ساده زیستی مسئولان در سال های پس از انقلاب می گوید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۰    
سازمان جهانی بهداشت حیوانات اعلام کرد، یک مورد شیوع ویروس بیماری آنفلوآنزای پرندگان (اچ 5 ان 6) در میان اردک های وحشی در شمال ایران مشاهده شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۱۴    
یکی از چالش برانگیز ترین بحث های این روزهای اقتصاد ایران قیمت نرخ ارز است؛ نرخی که بیش از یک ماه گذشته با تغییرات محسوسی روبه رو شد و به شکل بی سابقه ای دست کم در سال جاری با افزایش قیمت مواجه شد و ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۱۱    
کارشناسان باستان شناسی با استفاده از سیستم رادار و اسکن درجست و جوی اتاقی مخفی متعلق به ملکه مصری نفری تیتی در مقبره فرعون توت عنخ آمون هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۸    
اعتراض دختران خیابان انقلاب این روزها نقل هر محفلی شده و هر کسی از دریچه ای به آن نگاه می کند، حتی زنان فعال در عرصه سیاست هم مواضع متفاوتی نسبت به این موضوع دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۸    
رییس دانشگاه آزاد اسلامی طی احکام جداگانه ای دکتر محمد حسن صادقی مقدم، دکتر محمد کاوه ناوچی و دکتر علیرضا حیدری را به مدت 2 سال به سمت "عضو هیات بدوی سازمان مرکزی" دانشگاه آزاد منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۵    
عبارت مقدس "بسم الله الرحمن الرحیم" مملو از رازهایی جالب و زیباست که حجت الاسلام قرائتی درباره آن توضیحاتی ارائه کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۲    
مدیر کل امور موزه ها و اموال منقول سازمان میراث فرهنگی از برگزاری بیش از 70 نمایشگاه فرهنگی، تاریخی و هنری در موزه های کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با به وجود آمدن فضای مجازی دوره ای نوین از تمدن بشری در حال رقم خوردن است و امروز هم فراگیر شدن فضای مجازی دوره جدیدی از تمدن بشری در حوزه های متفاوت را پدید آورده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد قیمت ارز کاهش می یابد و قطعا افرادی متضرر خواهند شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۶    
در رژیم گذشته سهم صنعت از تولید ناخالص ملی 18 درصد بود و در مقایسه با سهم بخش خدمات که 35 درصد و سهم نفت که این نیز 35 درصد بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۶    
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران با بیان اینکه باید بپذیریم تک صدایی در کشور جواب نمی دهد، تاکید کرد: گفت وگو در شرایط کنونی فقط یک انتخاب نیست بلکه ضرورتی تاریخی است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۶    
استاد حوزه علمیه قم در حرم کریمه اهل بیت(ع) چرایی وجوب حفظ نظام اسلامی را تبیین کرد و امکان انجام واجبات و عمل به دستورات شرعی را در سایه حکومت اسلامی میسور دانست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۳    
چند روز قبل یکی از نظرسنجی های موسسه مطالعاتی گالوپ درباره عصبانی ترین مردم جهان در سال 2017 بعد از چند ماه از انتشار آن دوباره در رسانه های ایران انعکاس یافت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۳    
مدیر سرمایه گذاری شرکت چنگ دا چین در ایران از طراحی قطعه سوم آزاد راه تهران - شمال توسط متخصصان این شرکت چینی خبر داد و گفت : مذاکرات مسئولان با این شرکت برای طراحی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۳    
در صورت اصلاح نشدن جدول تبصره 14 لایحه بودجه 97 درباره شفافیت منابع و مصارف هدفمندی یارانه ها در مجلس ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۰    
مطالعات جامع اقتصاد ایران نشان می دهد که شکاف درآمدی در ایران نسبت به کشورهای موفق فاصله معناداری دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۰    
نتایج فاز نخست توقف تولید خودروهای غیراستاندارد اعلام شد. براساس اعلام مسوولان استاندارد کشور، در فاز اول اجرای استانداردهای 85گانه که از ابتدای دی ماه سال جاری اجرایی شد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۰    
اتلاف منابع در بخش انرژی مورد اعتراض دو مقام دولتی قرار گرفت. از یکسو وزیر نیرو با اشاره به اینکه سالانه میلیاردها تومان از جیب مردم برای ساخت نیروگاه هزینه می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۰    
اولیویه روآ یکی از مهم ترین پژوهشگران اسلام سیاسی معاصر است. آرای او از دو دهه پیش به شهرت او در این زمینه کمک کرد. او در ناکامی بنیادگرایی اسلامی را پیش بینی کرده بود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۰    
پیمانه هسته ای، نخستین دیپلمات زن ایرانی در سازمان ملل از 25 سال کار در وزارت خارجه می گوید .
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۰    
حضور سلبریتی ها در مکان های مختلف و عکس گرفتن با مردم بویژه با آسیب دیدگان و اقشار ضعیف در سال های اخیر رواج بیشتری پیدا کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۰    
در دنیای امروزی استفاده از خودروها به شدت زیاد شده است، بنا به همین دلیل تقاضای افراد برای استفاده از خودروها نیز زیاد شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۸    
معاون اقتصادی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ظرف سه سال آینده باید خودروهای سنگین فرسوده نوسازی شوند، از ارائه تسهیلات دولتی با اقساط 2.5 تا 6 میلیون تومان به متقاضیان این طرح خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۸    
افروغ معتقد است که کشور مشکلی دارد و ما شاهد نوعی قفل شدگی هستیم و انبساط و به روزشدگی در آن نیست، از این رو ما نیازمند نوعی انبساط و گشودگی هستیم ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۸    
نعمت الله ایران زاده می گوید: زبان فارسی ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به زبان علم را دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۸    
یک فعال گردشگری در منطقه پاسارگاد با انتقاد از سوء مدیریت در این میراث جهانی، گفت: آسفالت زیستگاه خرس های قهوه ای و پلنگ ایرانی و نصب تیرهای برق در حریم آرامگاه کوروش ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۸    
مدیر پایگاه میراث جهانی کلیساهای ایران با بیان اینکه 70 درصد از برنامه مرمتی 17 کلیسا در ایران انجام شده است گفت: در نظر داریم تا عصارخانه قره کلیسا را به موزه تبدیل کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۵    
با وجود مخالفت های بین المللی آمریکای ترامپ به سوی متنوع سازی زرادخانه های هسته ای به پیش می رود. آزمایشات و فعالیت های اتمی دولت جدید ایالات متحده این پرسش را به ذهن متبادر می سازد که آیا جهان شاهد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۲    
زمانی که از بازسازی عراق صحبت به میان می آید، باید به این نکته عنایت داشت که اساسا این موضوع به دو بخش مختلف قابل تفکیک است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۲    
احمدتوکلی نماینده سابق مجلس با بیان اینکه سخت گیری باید متوجه متهمان فساد شود نه افشاگران آن، گفت: تنها چیزی که یک حکومت را ساقط می کند، فساد است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۲    
سخنگوی انجمن صنعت تایر با اشاره به فرسودگی ماشین آلات قدیمی ترین کارخانه تایرسازی کشور گفت: حل مشکل این واحد صنعتی نیازمند ورود دستگاه های دولتی از جمله وزارت صنعت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۹    
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به تلاش آمریکا برای منتقل کردن داعش از سوریه به افغانستان گفت: تکفیری ها پیاده نظام استکبار هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۹    
یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به تولید کنتور هوشمندی شده است که از مصرف بی رویه آب جلوگیری می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۹    
دسترسی بیماران به اطلاعات و سوابق پزشکی شان موجب تشخیص بهتر بیماری ها و افزایش کارآمدی سیستم مراقبت های بهداشتی می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۶    
از ابتدای دی ماه سال 1396 ارائه پایان کار ساختمان منوط به ارائه گواهینامه واکنش در برابر آتش برای نمای ساختمان است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۶    
یک شب حاج احمدآقا به ما گفت که امام می خواهند به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی بروند این در حالی بود که از ساعت 9تا11 شب حکومت نظامی بود من یک بنز سبز داشتم آن را پشت مدرسه علوی بردم و امام را با ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۳    
مربی سپیدرود رشت نمی تواند در نشست خبری قبل و بعد از بازی شرکت کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۳    
رییس کمیسیون تلفیق بودجه سال 97، میزان مالیات بر حقوق و افزایش حقوق در سال آینده را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۱۱    
وزارت نیرو برای طرح مهمی نظیر طرح احیا و تعادل بخشی که تأمین کننده بخش اعظم آب موردنیاز کشور است، بودجه کمی در اختیار دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۰۸    
صاحب نظران درباره علل افزایش نرخ ارز، دیدگاه های مختلفی دارند، اما درباره یک نکته تقریبا اتفاق نظر دارند؛ تقاضای مردم عادی که بر اثر التهابات روانی، سراغ خرید ارز رفته اند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۰۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت مکلف شده در برنامه ششم توسعه، 90 درصد روستاهای بالای 20 خانوار را به شبکه های ارتباطی متصل کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۰۵    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است خرید و فروش جنگنده میان کشورها مرسوم است اما افزایش توان دفاعی حاصل از خرید 500 میگ از روسیه باعث هراس آمریکایی ها شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۰۵    
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 70 درصد افراد بالغ در ایران اضافه وزن دارند یا چاق هستند و حدود 34 درصد مردم هر روز اضافه دریافت کالری و مواد غذایی دارند که نشانه اسراف است و زیبنده ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۰۲    
مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی از تهیه سند ملی اسکناس خبرداد و با بیان اینکه تمام اسکناس های جدید باقطع کوچکتر و براساس ویژگی های خاص تهیه می شوند، گفت: اسکناس های موجود از رده خارج نمی شوند.
  • ۱