شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۱May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1395 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 1 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 2 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 3 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 4 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 5 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 6 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 7 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 8 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 9 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 10 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 11 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 12 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 13 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 14 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 15 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 16 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 17 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 18 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 19 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 20 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 21 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 22 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 23 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 24 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 25 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 26 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 27 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 28 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 29 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1395 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۲    
وزارت خزانه داری آمریکا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که هفت شخصیت حقیقی، هشت شخصیت حقوقی و دو کشتی به فهرست تحریمهای آمریکا علیه روسیه افزوده شده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۰    
منابع خبری از وقوع یک انفجار در حی العزیزیه حلب در جریان برگزاری جشن های پیروزی و اعیاد کریسمس خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۷    
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله دوشنبه شب در برلین پایتخت آلمان را که 12 کشته و 48 زخمی برجای گذاشت، برعهده گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۲    
سفر آتی رییس جمهوری اسلامی ایران به ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان در ادامه دورخیز تازه سیاسی- اقتصادی کشور برای دستیابی به جایگاه بهتر در آسیا به شمار می رود که ماه های گذشته در چارچوب حضور بلندپایه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۶    
جشن باستانی شب یلدا همراه با شاهنامه خوانی و اجرای موسیقی محلی سه شنبه شب با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان در کوالالامپور برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۷    
نماینده سازمان ملل در امور یمن اعلام کرد، طرح های پیشنهادی که در کویت ارائه شده است، اساس نقشه راهی است که امروز مطرح شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۴    
اخراج های بیشمار در ارتش ترکیه موجب نگرانی بسیاری از جمله ناتو و برخی نهادهای اروپا شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۱    
پس از اخراج مقابل استوک سیتی در بازی آخر هفته، مهاجم لسترسیتی با محرومیت مواجه می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۸    
وزیر خارجه ترکیه پس از نشست دوجانبه با همتای روس خود به جان کری زنگ زده و گفته که از نظر مسکو و آنکارا، جماعت فتح الله گولن پشت ترور دیروز سفیر روس ها است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۹    
سفیر سوریه در لبنان اعلام کرد که حلب هدف اصلی آمریکا، عربستان و قطر بوده است، چرا که این شهر اساس محور مقاومت است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۳    
جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز امشب به ریاست آیت الله موحدی کرمانی برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۷    
وزیر اطلاعات با اشاره به اقدامات انجام شده سربازان گمنام کشور در ایجاد امنیت گفت: امروز به واسطه رشادت این عزیزان امنیت کامل در کشور برقرار است، هر حرکت مشکوک دشمن با اشرافیت اطلاعاتی خنثی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۴    
ترزا می نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه در نشستی با نمایندگان ارشد مجلس عوام ضمن تاکید بر عزم لندن مبنی بر آغاز فرایند برگزیت تا پیش پایان ماه مارس آینده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۱    
جشن آیینی یلدای تشکل های غیردولتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری با تجلیل از رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۸    
صدها تن روز سه شنبه در تونس در اعتراض به قتل یک مهندس در هفته گذشته که حماس آن را به ر ژیم صهونیستی نسبت داده است، تظاهرات کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۳    
مدیر برنامه های بازیکن چلسی از احتمال بسیار بالای خروج این بازیکن در فصل نقل و انتقالات پیش رو خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۲    
جنازه آندره کارلوف سفیر فدراسیون روسیه که شب گذشته در آنکارا مورد سوء قصد قرار گرفته و جان خود را از دست داده بود، عصر سه شنبه طی مراسم دولتی در فرودگاه اسن بوغای آنکارا به کشورش بدرقه شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مدارس نوبت صبح مقاطع ابتدایی در استان چهارمحال و بختیاری تعطیل است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۵    
'سامح شکری' وزیر خارجه مصر روز سه شنبه درخصوص راه حل سیاسی بحران سوریه گفت: هرگونه راه حل سیاسی بحران سوریه باید ضامن حفظ تمامیت ارضی این کشور و یکپارچگی نهادهای آن باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۵    
نشریه موندودپورتیوو همانطور که برنده توپ طلا را یک هفته زودتر به درستی اعلام کرده بود، شب گذشته ادعا کرد که کریستیانو رونالدو عنوان بهترین بازیکن سال 2016 از نگاه فیفا را از آن خود کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۰    
سخنگوی شورای نگهبان دستور جلسه این شورا در روز چهارشنبه 1 دی ماه را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۷    
امروز بسیاری از رسانه های انگلیسی خبر از احتمال انتقال ایوان راکیتیچ به منچستریونایتد دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۸    
20 نفر از سرنشینان سه خودروی گرفتار بهمن در گردنه های سخت گذر شهرستان تکاب در آذربایجان غربی توسط نیروهای امدادی و راهداری این شهرستان نجات یافتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۵    
محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در تماسی تلفنی، تشکیل دولت جدید این کشور را به سعد حریری نخست وزیر لبنان تبریک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۹    
در حالی لیگ روسیه به خاطر تعطیلاتی سه ماهه برگزار نمی شود که در 17 بازی اول این لیگ در فصل جدید، سردار آزمون درخشش خیره کننده ای داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۳    
سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی عصر سه شنبه در دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: پیشرفت ما موجب عصبانیت دشمن می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۰    
سرمربی تیم استقلال می گوید تیمش در شرایطی از نفت سه گل خورد که روی چنین صحنه هایی کار کرده بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۴    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به همراه سردار حسین دهقان وزیر دفاع و هیأت همراه دقایقی قبل مسکو را به مقصد تهران ترک کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۱    
معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه ایران با حضور در سفارت روسیه در تهران و امضای دفتر یادبود گفت: این ترور ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۸    
رئیس جمهور روسیه سرویس های اطلاعاتی این کشور را مأمور کرده که تدابیر ویژه ای را برای افزایش امنیت در داخل و خارج از کشور در دستور کار قرار دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۵    
سرمربی تیم نفت تهران پیروزی بر استقلال را به خانواده بهزاد غلامپور تقدیم کرد و گفت امیدوار است تیمش قهرمان جام حذفی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۲    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: عوارضی که روی بلیت هواپیما وضع می شود، نظیر عوارض شهرداری و هلال احمر مشکلی برای ایرلاین ها است که این معضلات باید رفع شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۴۰    
حساسیت دیدار استقلال و نفت به حدی بود که علی دایی و علیرضا منصوریان با یکدیگر درگیر شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۴۰    
دانش آموزان ایرانی و خارجی مجتمع آموزشی پیام امام خمینی (ره) در مسکو جشن یلدا را همراه آموزگاران و مسئولان این مرکز و همچنین شماری از اعضای خانواده خود برگزار کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۷    
ولفانگ سوبوتکا وزیر کشور اتریش گفت که هیچ دلیلی برای جلوگیری از جشن های کریسمس یا شب سال نو میلادی وجود ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس مجلس نمایندگان اقوام بوسنی و هرزگوین تاکید کرد: ایران همواره در جهت کمک به برقراری صلح و امنیت در منطقه و جهان تلاش کرده است و در این راستا آماده همکاری است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۱    
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل با تاکید بر این که اروپا علم را از مسلمانان آموخت، گفت: انتقال علما، کتاب و ترجمه از عوامل تمدن ساز است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۸    
گروهک تروریستی شاهین های آزاد کردستان وابسته به گروه تروریستی پ ک ک مسئولیت انفجار در مسیر اتوبوس نظامیان ترکیه در شهر قیصریه را برعهده گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۶    
تمامی فدراسیون های ورزشی از اعزام تیم ها و نفرات ورزشی به کشور ترکیه تا اطلاع بعدی با دستور معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان منع شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۰    
سفارت ایران در آنکارا در اطلاعیه ای اعلام کرد که ارائه کلیه خدمات کنسولی در سرکنسولگری های جمهوری اسلامی ایران در استانبول، ترابوزان و ارزروم فردا (چهارشنبه) اول دی ماه تعطیل خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۷    
تیم فوتبال نفت با برتری مقابل استقلال، به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۱    
یوونتوس شرایط جیان لوئیجی دوناروما، دروازه بان میلان را زیر نظر دارد و این بازیکن را جایگزینی برای جیان لوئیجی بوفون می داند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۸    
مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه ای را علیه روسیه با مضمون محکومیت نقض حقوق بشر در شبه جزیره کریمه تصویب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۹    
قائم مقام دانشگاه فرهنگیان گفت: در سال تحصیلی 95 - 96 ، 10 هزار نفر جذب دانشگاه فرهنگیان شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۳    
وزیر اطلاعات با تاکید بر این که نگاه دستگاه امنیتی ، ایجاد امنیت برای حوزه های مختلف است نه حاکم کردن امنیت بر آنها ، گفت : وزارت اطلاعات از سرمایه گذاران حوزه تولید و اشتغال حمایت می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۵    
دیدار دو تیم نفت و استقلال در یک چهارم نهایی جام حذفی به وقت اضافی کشیده شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۸    
شبکه ان تی وی گزارش داد که عامل ترور سفیر روسیه در زمان تجمعات اعتراضی مردم ترکیه علیه مسکو از اعضای گارد حفاظت از ساختمان سفارت بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۶    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در دیدار سرگئی لاوروف همتای روسی خود در مسکو با هشدار به خطرهای گسترده تروریسم در مناطق مختلف ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۶    
رئیس دومین همایش بین المللی روش های کم تهاجمی زنان مامایی ایران و سیزدهمین همایش بین المللی زنان مامایی ایران گفت: روش های کم تهاجمی در کاهش عوارض جراحی های زنان بسیار مؤثر است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۳    
موسس انجمن سلامت خانواده ایران، گفت: تغییرات اقلیمی می تواند باعث بروز مشکلات باروری و جنسی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۴    
عضو شورای اسلامی شهر تهران به ضرورت تراکم زدایی از مراکز پر مراجعه تهران از جمله بازار اشاره کرد و گفت: متاسفانه در ترافیک های شدید تهران پلیس راهور حضور چشمگیری ندارد و منفعلانه برخورد می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۵    
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که کارشناسان روسی "بیانیه مسکو" را طراحی و تدوین کرده اند که نقشه راهی برای پایان دادن به بحران سوریه خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۲    
رئیس انجمن علمی اقتصاد شهری ایران گفت: ایران مانند سایر کشورهای درحال توسعه شهرنشینی سریع و مهار نشده را تجربه کرده و با توجه به تخمین نرخ رشد شهرنشینی در ایران به احتمال قوی در نتایج سرشماری سال ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۶    
رئیس مرکز خدمات رسانی خراسان رضوی با اعلام این خبر که حدود 70 درصد سرمایه گذاران خارجی خراسان رضوی افغانی هستند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه به تصویب قطعنامه حقوق بشری مجمع عمومی سازمان ملل علیه کشورمان واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۳    
مدیرکارگروه کنسرسیوم آموزش تخصصی تجهیزات پزشکی اردبیل گفت: برگزاری کارگاه های آموزش تخصصی تعمیرات تجهیزات پزشکی در استان اردبیل تداوم می یابد و برنامه ریزی های اساسی در این زمینه انجام شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۷    
عضو اتاق بازرگانی ایران و افغانستان با اشاره به این مطلب که فرصت توانمندی در حوزه های نرم افزاری و مدیریت در میان مهاجرین افغانی به وجود نیامد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۴    
محمدحسین صفار هرندی در اولین گردهمایی بزرگ انقلابیون جوان استان البرز گفت: زمزمه پیروزی در حلب به دلیل الگوپذیری از انقلاب اسلامی محقق شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۴    
سرمربی سایپا گفت: گرفتن پنالتی آن هم در دقایق اول مسابقه، تمرکز ساپیا را به هم زد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۱    
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران توانست طبق نظرسنجی های به عمل آمده از مراجعان نتیجه رضایتمندی بیش از 84 درصدی را دریافت کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۵    
نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی با حمله به مناطق مختلف کرانه باختری چندین فلسطینی را بازداشت کردند و این موضوع همزمان با یورش تعدادی از شهرک نشینان به مسجدالاقصی و هتک حرمت آن بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۲    
انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طی بیانیه ای در واکنش به سخنان مجتهد شبستری اعلام کرد: ما دانشجویان مسلمان اعلام می داریم که با طرح بحث و نقد بر ساختار عظیم فکری اسلام در دانشگاه مخالف ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۹    
مهندس فتاح از ابتدای سکانداری کمیته امداد تاکنون به تمامی استان ها و شهرستان های مختلف جهت رسیدگی به آلام جامعه مددجویی سفر کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۳    
تصاویری از دیدار امروز وزرای خارجه ایران و ترکیه منتشر شد که در این تصویر محافظ جواد ظریف نگاه خاصی به محافظ وزیر خارجه ترکیه می اندازد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۵    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مرحله یک چهارم نهایی موفق شد نفت و گاز گچساران را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۵    
هواداران استقلال بازیکنان قرمزپوش نفت را هو کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۲    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز (سه شنبه) ضمن نفرت انگیز خواندن قتل سفیر روسیه در آنکارا و محکوم کردن آن، به مردم روسیه تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۲    
عضو شورای شهر تهران گفت: نیروهای پلیس راهور آموزش مدیریت بحران ندیده اند و نمی توانند در مواقع خاص اقدامی موثر انجام دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۹    
اولین تیزر برنامه خندوانه رونمایی شد؛ این برنامه از امشب به روی آنتن شبکه نسیم می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۶    
در خلال رسیدگی مجلس به جزئیات لایحه برنامه ششم توسعه، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در پیشنهادی خواستار حذف بخشی از ماه 7 لایحه که اجازه برداشت دولت از حساب ذخیره ارزی را تحت شرایطی ممنوع می کرد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۶    
در نامه تشکل های دانشجویی دانشگاه اصفهان به شورای تأمین استان آمده است: گویا حضور احزاب سیاسی در دانشگاه در حال تبدیل شدن به یک روال عادی است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۳    
دبیر اجرایی دومین همایش بین المللی روش های کم تهاجمی زنان و مامایی ایران گفت: بروز درد در هنگام قاعدگی یکی از نشانه های اولیه بروز اندومتریوز در زنان و دختران است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۳    
داوران نهمین جایزه ادبی جلال آل احمد در بخش ویژه افغانستان، نام 9 کتاب را به عنوان نامزدهای دریافت جایزه در دو بخش رمان و داستان کوتاه معرفی کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۰    
دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس در اتفاقی عجیب به طور همزمان سرما خوردند و در تمرین امروز غیبت داشتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۷    
پس از دو تروری که در ترکیه و آلمان رخ داد بازارها آنطور که کارشناسان انتظار داشتند به این دو حادثه واکنشی نشان ندادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۷    
فرهنگسرای اشراق میزبان مردم تهران در بلدنترین شب سال و در جشنواره انار است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۴    
نائب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به این که در منشور حقوق شهروندی که بر مبنای قانون اساسی تهیه شده است، بحث ادغام بیمه ها در وزارت بهداشت لحاظ نشده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۱    
ترجمه و دوبله مجموعه پویانمایی صلحبانان جهان به پایان رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۸    
باشگاه پرسپولیس با عجیب خواندن مشمول شدن امید عالیشاه و نوراللهی در حالی که آنها تا پیش از حضور در اردوی امارات و دریافت برگه اشتغال مشکلی برای همراهی کردن این تیم نداشتند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۸    
بنا به اجازه آیات عظام سیستانی، مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی، وحیدخراسانی، شبیری زنجانی و مقام معظم رهبری مومنین می توانند سهم امام (ع) را تا پایان ربیع الاول به زندانیان غیرعمد اختصاص دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۵    
پیرغلامان و مداحان پیشکسوت صبح امروز، دوشنبه 29 آذرماه 95، طی دیداری با جانبازان مدافع حرم در نقاحتگاه جانبازان از مجروحان فاطمیون و زینبیون عیادت کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی مضحک سفر سردار سلیمانی به سوریه را نقض قطعنامه 2231 دانست!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۵    
دبیرخانه جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر10 اعلام کرد: با توجه به نقش تعیین کننده کارشناسان برای اولین بار در جشنواره دهم از کارشناسان برتر نشریات دانشگاه ها تقدیر می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۵    
مرکز ترجمه در جشن هنر انقلاب اسلامی 13 عنوان از تولیدات سال 95 خود را رونمایی می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۵    
رئیس صندوق بین المللی پول سرانجام به جرم اتهامات وارده در ارتباط با دوره تصدی گری خود در وزارت دارایی فرانسه محکوم شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۵    
کرسی آزاداندیشی با موضوع آیا در دانشگاه های کشور آزادی ابراز عقیده و فعالیت وجود ندارد؟ به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین در این دانشگاه برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۲    
حضور رئیس پلیس راهور تهران در جلسه علنی شورای شهر، باعث طرح برخی انتقادها توسط اعضای شورا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۲    
شبکه های سیما در آستانه شب یلدا ویژه برنامه هایی متنوع و شاد در نظر گرفته اند که همراه با بینندگان به شب نشینی در این بلندترین شب سال می روند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۲    
دبیرعلمی دومین کنگره بین المللی روش های کم تهاجمی زنان و مامایی، گفت: امروزه استفاده از روش های کم تهاجمی در علم پزشکی جای خودش را باز کرده است،زیرا علاوه بر کاهش هزینه ها، عوارض کمتری دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۶    
مدارس سراسر کشور صبح فردا چهارشنبه اول دی ماه مطابق روال روزهای گذشته دایر خواهند بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۶    
او در طول دوره مدیریتش توانست فروش داخلی قوی، کارایی مداوم و باثبات در اروپا و رشد جدید در بازار لوکس و شاسی بلندهای چین را رقم بزند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۳    
نخستین آیین نکوداشت شب یلدا به همت کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در سالن اجتماعات مرکزی این دانشگاه برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۳    
تیم ویسی با گل های حاج صفی و نویدکیا موفق شد سایپا را از پیش رو بردارد و راهی چهار تیم نهایی جام حذفی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۰    
عضو شورای شهر تهران گفت: پلیس هنوز اراده نکرده که مشکل ترافیک تهران را حل کند، چرا پلیس اجازه می دهد نمایشگاه در تهران برگزار شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۷    
پلیس آلمان از کشته و زخمی شدن سه نفر در حادثه تیراندازی در این کشور خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۷    
یک دستگاه آپارتمان 113 متری در محدوده میدان توحید، دارای 3 اتاق خواب، با قیمت 495 میلیون تومان به فروش می رسد.