سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 24 مهر 1397 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 1 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 2 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 3 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 4 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 5 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 6 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 7 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 8 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 9 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 10 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 11 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 12 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 13 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 14 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 15 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 16 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 17 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 18 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 19 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 20 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 21 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 22 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 23 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 24 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 25 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 26 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 27 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 28 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 29 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1397 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۷    
رویداد دانشجویی کارینو به منظور ارتقاء توانمندی های دانشجویان در حوزه های مختلف سلامت، تغذیه و آشپزی، بازاریابی و فروش، مدیریت امور مالی و کارتیمی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۲    
معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان گفت: یک هزار مددجوی اصفهانی با حمایت کمیته امداد و با دریافت کمک هزینه 750 هزارتومانی عازم پیاده روی اربعین می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۳۵    
دومین کنفرانس مهندسی مکانیک کاربردی در دانشگاه شهرکرد به همت گروه مهندسی مکانیک دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد آبان ماه سال جاری برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۹:۲۰    
نام داوود میرباقری طی سال گذشته و جاری بیشتر با عناوینی مربوط به ساخت سریال "سلمان فارسی" به گوش می رسید، اما به تازگی وی قصد بازگشت به عرصه سینما را دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۶    
دانشگاه اراک برای سال تحصیلی 98-97 به دانشجویان مقاطع مختلف خود کارت سلامت ارائه می دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۰۷    
رئیس دانشکده علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: سومین همایش ملی نقش و جایگاه مادر با همکاری بنیاد بین المللی فرهنگی مادر در دانشگاه فردوسی برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۰    
استاد جامعه شناسی دانشگاه خوارزمی گفت: تا زمانی که جامعه شناسان به پرسش های نئولیبرالیسم پاسخ ندهند، بازار و نئولیبرالیسم به آن پاسخ می دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۰    
نخستین نشست یک ارتباط دوست داشتنی با همکاری جهاددانشگاهی البرز در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۱    
معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با تصویب هیات وزیران، مردم نیز می توانند حقوق و دستمزد مدیران را در سامانه ملاحظه کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۱    
رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح از صدور قرار برای برخی از افراد احضارشده در پرونده حادثه تروریستی اهواز خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۲۵    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: برخی معتقد بودند با تصویب CFT دلار به 5 هزار تومان خواهد رسید؛ در حالی که ظریف در مجلس می گوید برای اجرای این موارد تعهدی نمی دهم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۱    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: ایران در فناوری نانو رتبه چهارم را دارد و همچنین رتبه نوآوری جهانی کشورمان در چهار سال گذشته 60 رتبه بهبود یافته و از 122 به 65 رسیده و سریع ترین رشد را در دنیا از ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۶    
سخنگوی شورای نگهبان خبر از بررسی لایحه CFT در جلسه فردای این شورا داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۷    
رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) از ارائه تسهیلات ویژه سفر اربعین برای دانشجویان دانشگاه امام رضا(ع) خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به گزارش وزارت نفت گفت: توانسته ایم دو میلیون و 313 هزار بشکه نفت با قیمت متوسط هر بشکه 70 دلار و 76 سنت صادر کنیم در حالی که در قانون بودجه قیمت را حدود 55 ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۵    
ده هزار نفر از بانوان انقلابی کشور طی نامه ای به مقام معظم رهبری ضمن بیعت مجدد با معظلم له از اعلام آمادگی خود برای امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با مروجان بدحجابی خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۳۰    
یک سایت حامی دولت، سخنان اخیر روحانی در دانشگاه تهران را نارسا و ضعیف ارزیابی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۱    
یک روزنامه حامی دولت معتقد است دولت برخلاف تخطئه رئیس جمهور، امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند نقد است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۰۶    
گفت: برخی از روزنامه های زنجیره ای که وقتی یک جاسوس در ایران بازداشت می شود کلی صفحه در دفاع از او سیاه می کنند چرا درباره بازداشت دیپلمات ایرانی در آلمان و بازجویی کشور های اروپایی از او سکوت محض ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۰۶    
اگر اصلاح طلبان شورای شهر تهران درانتخاب شهردار ناتوانند یا مسائل حزبی شان بر منافع مردم پایتخت چربش دارد،پیشنهاد می کنیم برای حفظ آبروی خودشان هم که شده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۵۷    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مشکلات حوزه پزشکی این دانشگاه باعث شد تا مدیران ناکارآمد برکنار شون چرا که به منافع مردم و سازمان توجهی نداشتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۵۷    
شیوه تفکر و نحوه مشاهده محیط اطراف توسط برخی حیوانات تا به امروز الهام بخش بسیاری از اختراعات بوده و این بار نوعی میگو برای تولید دوربینی دقیق و حساس در خودرو های خودران به کار رفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۵۱    
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: رشته های جدید دانشگاهی در راستای توسعه آموزش عالی در مراکز دانشگاهی و آموزش عالی گرمسار راه اندازی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۰    
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف محموله لوازم بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۲۷    
جف بزوس در مصاحبه ای اعلام کرد در نیمه نخست 2019 میلادی نخستین پرواز فضایی توریستی شرکت بلواوریجین انجام می شود. مدت این پرواز 11 دقیقه است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۳:۰۵    
بسیاری از دانشجویان و کاربران فعال در فضای مجازی با نزدیک شدن به اربعین حسینی با هشتگ #حب-الحسین-یجمعنا و ابراز دوستی و همبستگی مردم دو کشور، واکنش های مختلفی نشان دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۳:۰۲    
رئیس سازمان FATF همان مسئول وزارت خزانه داری آمریکاست و 2 عضو ناظر آن نیز عربستان و اسرائیل غاصب هستند، با این وجود آیا عربستان، آمریکا و اسرائیل اجازه می دهند که ایران از لیست سیاه خارج شود؟
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۳:۰۲    
مسئول کارگروه ایران در دولت آمریکا در تلاش برای ترغیب کشور ها جهت همراهی واشنگتن در اجرای دور دوم تحریم های ضد ایرانی از آنکارا خواستار کمک شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۵۰    
وزارت خزانه داری آمریکا بانک های ملت، مهر اقتصاد، پارسیان و سینا و شرکت های تراکتورسازی ایران و خودروساز بهمن را تحریم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۲۰    
شانزدهمین قسمت از پرمخاطب ترین برنامه تلوزیونی آموزش کسب و کار، به همت سامانه میدون و با موضوع معرفی کسب و کار راه اندازی اکوکمپ های عشایری ، امشب از شبکه یک سیما پخش می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۷    
غرفه مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه بوعلی سینا با هدف ارائه تازه ترین طرح ها و محصولات فناورانه، در سیزدهمین نمایشگاه الکامپ برپا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۵    
اردوی توجیهی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد بندرعباس در روز های سوم و چهارم آبان ماه برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۲    
رئیس جمهور ارمنستان در اقدامی جهت برگزاری زودتر از موعد انتخابات مجلس این کشور، از سمت خود کناره گیری کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۳۲    
مقامات آمریکایی می گویند، سفیر عربستان سعودی در واشنگتن که هفته گذشته در پی بحران خاشقچی به ریاض بازگشت، احتمالا دیگر به سفارت عربستان در ایالات متحده بر نگردد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۰۵    
بیش از یک هزار نفر از دانشگاهیان استان خوزستان در خصوص FATF به شورای نگهبان نامه دادند و خواستار بررسی دقیق فقهی و حقوقی این موضوع شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۵۰    
شرکت گوگل طی بیانیه ای اعلام کرد: مدیرعامل این شرکت سفر خود برای شرکت در کنفرانس سرمایه گذاری ریاض را لغو کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۵    
مدیرعامل پالایشگاه مانگالور با اشاره به اینکه جایگزینی نفت ایران آسان نیست و عربستان توان افزایش تولید ندارد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۶    
هیات وزیران جدول سن فرسودگی خودرو های شخصی اعم از سواری، ون استیشن و سواری کار را 20 سال و خودروی عمومی سواری دوگانه سوز را 10 سال تعیین کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۰۷    
دانشگاه آزاد گچساران به بهانه اینکه خوابگاه این دانشگاه طی قراردادی به دانشکده نفت دانشگاه دولتی واگذار شده است، به تعدادی از دانشجویان که حدود 50 نفر هستند، خوابگاه اختصاص نداد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۰۱    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه بخشی از بالا رفتن قیمت ارز ناشی از اجرای الزامات FATF بود، گفت: ما در زمان تحریم، نفتمان را می فروختیم و پولش را از مسیر غیر رسمی به دست می آوردیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۳۱    
یک سناتور آمریکایی در قالب شوخی در یک برنامه تلویزیونی شبکه فاکس نیوز ، به نژاد ایرانی اهانت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۱۶    
محمد مخبر با اشاره به اینکه سالانه حدود 3 هزار میلیارد تومان در ستاد اجرایی در مناطق محروم هزینه می شود گفت: بیش از 70 درصد آن مربوط به اشتغال بوده و کلیدی ترین هدف ما هم همین است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۷    
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان شمالی گفت: سه سال است که میراث فرهنگی، راهنمای مسافر نوروزی را به دانشجویان فعال در کانون های ایران گردی واگذار کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۱    
نمایندگان کشاورزان و فعالان اقتصادی امروز در اتاق بازرگانی ایران و در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی، از مشکلات این حوزه گفتند و وزیر جهاد نیز پاسخ داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۴۶    
با توجه به اینکه سازوکار تصمیم گیری در FATF براساس اجماع موثر است و حداقل سه عضو این نهاد مخالف ایران هستند، احتمال خروج ایران از لیست سیاه این نهاد بین الدولی بسیار اندک است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۴۰    
رسانه های ترکیه اعلام کردند که کنسول عربستان در استانبول، ترکیه را ترک کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۳۱    
رئیس دانشکده محیط زیست کرج گفت: برخی متخصصان حوزه مدیریت بر این باورند که در 30 سال آینده شاید فقط بنای یادبودی از دانشگاه های بزرگ بر جای بماند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۲۵    
شهردار تهران نبود معاون خانم در این نهاد را رخدادی عجیب دانست و بیان کرد: چطور ممکن است که در پایتخت کشور حتی یک معاون زن در شهرداری وجود نداشته باشد؟
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۱۶    
وزارت ورزش و جوانان در راستای تغییرات در فدراسیون های ورزشی به خاطر قانون منع بکارگیری بازنشسته ها، روسای چهار فدراسیون را کنار گذاشت که در بین آن ها مرحوم بهرام شفیع هم بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۰۷    
فدراسیون سرآمدان علمی ایران در سال جدید 70 سرآمد علمی کشور را شناسایی کرد و دانشگاه بوعلی رتبه 16 را به دست آورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۰۷    
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی در راستای اهداف و سیاست های راهبردی دومین فراخوان سال جاری حمایت از طرح های پژوهشی خود را منتشر کرد تا از پژوهش های پایه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۳۶    
رئیس جهاد دانشگاهی گفت::تفاهم نامه منعقد شده بین جهاد دانشگاهی و شرکت راه آهن با توجه به اهمیت صنعت حمل و نقل ریلی همکاری با این شرکت از سال های قبل در دستور کار جهاد دانشگاهی بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۱۵    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال زیر بارش باران و البته در غیاب شفر برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۰۰    
نمایشگاه معرفی دستاوردهای حوزه فناوری و دانش بنیان بانک پارسیان، با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۵۷    
نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه شهرکرد با نماینده مجلس در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۵۱    
در ادامه مسابقات دوستانه ملی، تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و پاناما در ورزشگاه چونان به مصاف یکدیگر رفتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۲    
میزان ذخایر سد های ایران در سال آبی جدید به 19، 30 میلیارد مترمکعب رسیده است که این رقم در مقایسه با سال گذشته کاهشی 14 درصدی را نشان می دهد که سهم سد های پنجگانه تهران به گونه ای است که 69 درصد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۲    
معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس در واکنش به خبر سرقت مقاله توسط دکتر سید مهدی سجادی، مدیر گروه تعلیم و تربیت این دانشگاه گفت: در حال حاضر اقای سجادی موظف به رفع مشکل و رزومه است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۷    
در ادامه مسابقات دوستانه ملی، ژاپن و اروگوئه به مصاف یکدیگر رفتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۱    
فیلمبرداری فصل دوم مجموعه روز های بیقراری همچنان ادامه دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۱    
دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی، گفت: ایجاد ساختار های مبتنی بر آیین نامه های هوایی برای شرکت های خصوصی فعال در این حوزه یک ضرورت است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۱    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان از لغو سخنرانی حسن عباسی در این دانشگاه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۵    
عناوین مستند های راه یافته به مرحله مسابقه سینمای ایران پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت اعلام شد. این آثار از میان بیش از 300 عنوان مستند رسیده به بخش ملی این رویداد سینمایی انتخاب شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۵    
سرمربی پرسپولیس فقط یک ملی پوش تیمش را به اردو فراخواند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۵    
پایان نامه پیرعلایی، دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی در هفدهمین جشنواره ملی پایان امه سال دانشجویی رتبه شایسته تقدیر را کسب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۲    
اجتماع عظیم مردمی نه به cft پنجشنبه 26مهرماه ساعت15 در محل مسجدجامع جمهوری برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۲    
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام از برگزاری مناظره بین حمید رسایی، نماینده مجلس سابق و جلال میرازیی، نماینده مجلس استان ایلام در مورد FATF خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۶    
هزاران نفر در اسکاتلند به طرح های ساخت و ساز خانه های خصوصی در نزدیکی زمین های گلف رئیس جمهور آمریکا در آبردن اعتراض کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۶    
مدیر کارگروه امور بین الملل ستاد توسعه فناوری نانو گفت: صادرات محصولات فناوری نانو نتیجه تلاش ها و برنامه های موفقیت آمیز ملی در سطح کشور است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۶    
روند ارزانی خودرو باز هم آغاز شده و پراید 131 نسبت به دیروز 500 هزار تومان ارزان شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۰    
عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در نشست خبری صبح امروز (سه شنبه) با اصحاب رسانه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۰    
وزیر خارجه پیشین آلمان با اشاره به نتیجه انتخابات ایالتی اخیر در این کشور درباره پیامد های شکست ائتلاف حاکم هشدار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۰    
فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به ربوده شدن 11 نیروی بسیجی و هنگ مرزی در میرجاوه گفت: این تروریستها در داخل خاک پاکستان مقر و پایگاه دارند و ما برای هرگونه عملیات مشترک با ارتش پاکستان علیه اشرار ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۱    
سفرای جدید ایران در پنج کشور اسپانیا، رومانی، کویت، بنگلادش و سیرالئون تعیین شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۵    
مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا که پیش از این حدود 200 ایراد از ورزشگاه آزادی گرفته بودند، هر روز با مدیران پرسپولیس و فدراسیون در ارتباط هستند تا در جریان روند ترمیم و تجهیز این ورزشگاه قرار بگیرند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۵    
رئیس جمهور ترکیه در کنگره حزب عدالت و توسعه درباره تحقیقات از کنسولگری سعودی در استانبول و همچنین عملیات نظامی در شرق رودخانه فرات صحبت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۵    
نماینده مردم مشهد در دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص دانشجویان ایرانی مقیم هند باید طی قراردادی با دولت هند جهت حل مشکلات دانشجویان انجام شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۲    
بیش از 4000 نفر از دانشگاهیان، حوزویان و فعالین عرصه فرهنگی طی نامه ای به اعضای شورای نگهبان خواستار عدم تایید لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۲    
سفیر سابق ایران در سوریه گفت: ما به عنوان جمهوری اسلامی همچنان در ضرورت حل و فصل مسالمت آمیز ادلب تاکید داریم و معتقدیم این معضل باید با کمترین خسارت نظامی و تلفات جانی حل شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۶    
در سفر دکتر مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استان کرمان در روز چهارشنبه 25 مهر ماه، طرح های اشتغال زایی و عمرانی برکت در شهرستان راور و سایر مناطق محروم استان کرمان افتتاح و به بهره ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۶    
کمیسیون اروپا موضوع مربوط به روزنامه نگار منتقد سعودی را نگران کننده توصیف کرد و خواستار روشن شدن ابهامات آن شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۶    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از استقرار دانشجویان این دانشگاه در مرز مهران برای خدمات رسانی به زوار اربعین خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۳    
عضو فراکسیون امید تصریح کرد: در یک کلمه اگر بخواهم نمره ای به مجلس بدهم قطعا آن نمره بالاتر از 12 نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۳    
دولت آلمان یکی از شرکای برنامه ریزان حادثه تروریستی 11 سپتامبر 2001 در نیویورک را از این کشور اخراج کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۳    
جلسه مشترک هیات مدیره و سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن صبح امروز در محل ستاد باشگاه ذوب آهن برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۳    
دانشجویان روشندل دانشگاه محقق اردبیلی همزمان با روز جهانی عصای سفید از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی مورد تجلیل قرار گرفتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۶    
طی حکمی یعقوبی از سمت ریاست دانشگاه آزاد سیرجان برکنار و آقاجانی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه منصوب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۰    
بلیت بازی پرسپولیس - السد به نرخ قبلی ارائه خواهد شد و امکان خریداری الکترونیک آن فراهم می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۰    
دو نفر از دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به علت سانحه تصادف جان باختند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۷    
سید مهدی سجادی از اعضاء هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به خبر سرقت علمی مقاله هایش به دست مدیر گروه تعلیم و تربیت دانشگاه تربیت مدرس واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۵    
رئیس جمهور تلاش در راستای توسعه مناسبات و همکاری های ایران و ژاپن در زمینه های مختلف تجاری، اقتصادی، انرژی، پتروشیمی، ماشین سازی، بهداشت و درمان، محیط زیست و گردشگری تأکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۵    
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای رفاه حال دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه برای حضور در مراسم اربعین تسهیلاتی از جمله وام و مرخصی تشویقی در نظر گرفته شد.