چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۴May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه صبح اقتصاد 12 مهر 1396 - sobh-eqtesad.ir

روزنامه صبح اقتصاد 1 فروردین 1395 روزنامه صبح اقتصاد 2 فروردین 1396 روزنامه صبح اقتصاد 1 اردیبهشت 1396 روزنامه صبح اقتصاد 31 خرداد 1396 روزنامه صبح اقتصاد 31 تیر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 1 مرداد 1396 روزنامه صبح اقتصاد 31 شهریور 1396 روزنامه صبح اقتصاد 19 آبان 1396 روزنامه صبح اقتصاد 29 اسفند 1396 روزنامه صبح اقتصاد 1 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 2 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 3 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 4 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 5 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 6 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 7 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 8 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 9 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 10 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 11 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 12 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 13 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 14 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 15 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 16 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 17 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 18 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 19 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 20 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 21 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 22 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 23 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 24 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 25 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 26 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 27 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 28 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 29 مهر 1396 روزنامه صبح اقتصاد 30 مهر 1396 
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۰    
معاون اجتماعی پلیس پایتخت از اجرای عملیات ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر برای جمع آوری معتادان متجاهر از حاشیه بزرگراه ها خبر داد .
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۴:۰۵    
قاریان ترکیه در مسابقات بین المللی حفظ و قرائت قرآن کریم که در زاگرب کرواسی برگزار شد، موفق به کسب مقام های برتر شدند.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۵    
وزیر آموزش و پرورش از پرداخت بخشی از مطالبات حق التدریس ها و سرانه مدارس تا هفته آینده خبر داد.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۱:۵۵    
سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد با اشاره به سفر رئیس جمهور ترکیه به ایران و دیدار ایشان با رهبر معظم انقلاب ...
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۵    
سرمربی پرسپولیس از خوش گذرانی چند بازیکن شب قبل از بازی با الهلال اظهار بی اطلاعی کرد. برانکو ایوانکوییچ ...
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۰    
نرخ بیکاری تابستان 96 معادل 11.7 درصد اعلام شد که نسبت به بهار امسال 0.9 درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش را نشان می دهد.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۴۵    
پوتین خواستار شناسایی و بی اثر کردن فوری تروریست های خارجی بازگشته از سوریه و عراق به کشورهایشان شد. ...
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۴۰    
برنامه کامل تور اروپایی کنسرت های گروه دستان با حضور تعدادی از شناخته شده ترین هنرمندان موسیقی کشورمان و خوانندگی شهرام ناظری اعلام شد.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تا جام جهانی 2018 چهار مرحله اردو و شش بازی دوستانه خواهیم داشت. کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر توگو اظهار کرد ...
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اقدام آمریکا در تهیه گزارش های غیر واقعی در زمینه قاچاق انسان و طرح اتهامات به دیگر کشورهای مستقل را کاملا مردود می دانیم.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۵    
رئیس سازمان حج و زیارت از مدیران سازمان حج و زیارت خواست که بر پیاده سازی سه اصل روانسازی، پویا سازی و کم هزینه تر کردن فرآیندها در حج تلاش کنند.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۰    
عراق فروش دلار به بانک های بزرگ کردستان را متوقف کرده است و در روز سه شنبه هم نقل وانتقال ارز خارجی به این منطقه را ممنوع کرده است.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۱۰    
روحانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:مردم کردستان عراق همسایگان خوب و برادران عزیز ما هستند؛اماتجزیه طلبی که از سوی بیگانگان برای منطقه ما طراحی شده نمی پذیریم.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۵    
وزیر خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: یک روز پس از دیدارهای پربار با سلطان عمان و امیر قطر، دیدار موفقیت آمیز سران ایران و ترکیه در تهران برگزار شد. همسایگان اولویت ما هستند.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۵    
رهبر انقلاب برگزاری همه پرسی در کردستان عراق را خیانت به منطقه و موجب تهدید آینده آن، خواندند و تأکید کردند: ایران و ترکیه باید در مقابله با این حادثه، هر اقدام ممکن را انجام دهند.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۰:۴۹    
وزیر نفت در حاشیه سفر به مسکو اعلام کردکه اعضای اوپک برای هر اقدام لازم به منظور کمک به ثبات بازار آمادگی دارد.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۹:۳۴    
با ابلاغ دستورالعمل جدید نحوه توقف و بازگشایی نمادها، از این پس نمادهای بورسی طی 60 الی 90 دقیقه بازگشایی خواهند شد و در شرایط عادی، نمادی بیش از 90 دقیقه متوقف نخواهد بود.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۸:۴۹    
حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران، به 9 هزار و 818 قرارداد و ارزش معاملات نیز به یک هزار و 389 میلیارد ریال رسید.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۴    
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی اعلام کرد که این اتحادیه هر کاری که بتواند برای حفظ توافق هسته ای ایران انجام می دهد.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۴    
تعزیه برای نخستین بار توسط گروهی اعزامی از ایران گروه تعزیه قزوین به سرپرستی سیف الله شکری در آلمان و لهستان اجرا می شود.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۴    
دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش از آماده شدن لیست زنان توانمند به منظور معرفی به دولتمردان و شهردار تهران در راستای بهره مندی از آنها در پست های عالی وزارتخانه ها و شهرداری پایتخت خبر داد. ...
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۹    
وزیر خارجه سوریه و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران درباره پیامدهای منفی همه پرسی اقلیم کردستان هشدار دادند.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: میزان افزایش حقوق کارمندان دولت در سال آینده، به طور متوسط 10 درصد است و از این میزان تقلیل پیدا نمی کند.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۹    
تاریخ: 12 مهر 1396 در 3:08 ب.ظ کد خبر: 34033 منبع:
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۴    
وزیر اقتصاد گفت: دستور اخیر ترامپ به صندوق بین المللی پول، هیچ تأثیری در عملکرد بانک های اروپایی، و نهادهای بین المللی مالی و رفتار آن ها با ایران ندارد.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۴    
مهاجم پرسپولیس در اعتراض به رای فیفا ، به دادگاه CAS اعتراض می کند.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۵۹    
رئیس جمهور طی پیامی قهرمانی تیم ملی ووشو را در رقابت های قهرمانی بزرگسالان جهان در روسیه تبریک گفت.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۹    
معاون اقتصادی رئیس جمهور در خصوص احتمال خروج آمریکا از برجام توضیحاتی ارائه کرد. محمد نهاوندیان در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در خصوص واکنش ایران در ...
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۴    
رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت جلال طالبانی رییس جمهور پیشین عراق به دولت و ملت آن کشور، تصریح کرد ...
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۲۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت از اشتغالزدایی در سال تولید و اشتغال و تعطیلی کارخانه ها انتقاد کرد.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۵۹    
پردیس سینمایی ملت به عنوان محل برگزاری سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران انتخاب شد. به نقل از ستاد خبری سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ...
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۴    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتخاب معاونین، مدیران و شهرداران مناطق حق قانونی شهردار تهران است و شورا همچنان اعتقاد دارد که در فرایند انتصابات دخالت نکند.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۴    
وزارت امور خارجه روسیه و سفارت این کشور در اسپانیا، ادعای مطرح شده در مورد دخالت مسکو در همه پرسی در کاتالونیا را پوچ و بی اساس ارزیابی کردند.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۳۴    
یک فوریت طرح اصلاح بند ه تبصره 1 و الحاق یک بند به تبصره 9 قانون بودجه سال 96 کل کشور در دستور جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) قرار گرفت و نمایندگان با 168 رای موافق ...
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۹    
یکسال پس از انتخاب جنجالی باب دیلن برای دریافت نوبل ادبیات، فرهنگستان سوئدی آماده می شود تا برنده جایزه سال 2017 را معرفی کند.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۴    
سرمربی جدید استقلال از چالش جدیدش در فوتبال ایران سخن گفت و تیم جدیدش را با غول های فوتبال آلمان مقایسه کرد.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سهم سازمان فنی و حرفه ای از بودجه آموزش بر ضرورت افزایش این بودجه تاکید کرد. ...
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۹    
رئیس جمهور ترکیه در راس هیئتی بلند پایه با استقبال وزیر صنعت، معدن و تجارت و خلوصی آکار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح وارد تهران شد.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۹    
بر اساس نتایج تحقیقات جدید چای سیاه خواص متعددی دارد که از جمله آنها می توان به کاهش وزن اشاره کرد.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۴    
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید یک بار دیگر در امور خیریه حضوری فعال داشت. نسخه ای از توپ طلای رونالدو که توسط خود او اهدا می شود ...
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۴    
مدیرکل موزه ملی ایران اعلام کرد: براساس توافق دو موزه برای برگزاری نمایشگاهی مشترک در ایران، 103 شیء ازمجموعه آثار فرهنگ و تمدن کهن ارمنستان به ایران وارد شد. ...
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۹    
فرمانده ناجا اعتماد مردم به ناجا را رو به افزایش دانست و گفت: این اعتماد می تواند مشارکت مردم را در راستای ارتقاء امنیت افزایش دهد.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۳    
شرکت ملی نفت ایران و شرکت لوک اویل روسیه، برای ارزیابی زمین شناختی در دریای خزر 2 تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۸    
بر اساس مصوبه هیئت وزیران، داروهای ساخته شده برای بیماری های خاص، مزمن و صعب العلاج و داروهای مشمول یارانه از فهرست کالاهای یارانه ای حذف شد.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۳    
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد این کشور رفتارهای خصمانه آمریکا علیه نظامیان خود در سوریه را بی پاسخ نمی گذارد.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۳    
برادر رئیس جمهور سابق درگذشت.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۸    
رییس مجلس شورای اسلامی با تسلیت درگذشت جلال طالبانی، گفت: رییس جمهور پیشین و فقید عراق از شخصیت های مبارز و ممتاز در مبارزه با رژیم صدام بود. ...
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۸    
درحالی معاون امور صنایع وزیر صنعت بنا بر دستور شریعتمداری باید گزارش روزانه ای از وضعیت دو واحد تولیدی هپکو و آذرآب ارائه می کرد که با گذشت یک هفته هنوز خبری از این گزارش ها نیست.
روزنامه صبح اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۸    
دهه اول محرم امسال نسبت به دهه اول محرم سالهای قبل شور و شکوه بیشتری داشت . این شور و شکوه میتوانست منطقه تقابل سیاسی با غرب در ابراز خصومتهای اخیر از داعش گرفته تا برخورد ناشیانه ترامپ در مجمع عمومی ...