سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۲Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 3 شهریور 1397 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 30 فروردین 1397 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1397 صبحانه انلاین 31 خرداد 1397 صبحانه انلاین 31 تیر 1397 صبحانه انلاین 31 مرداد 1397 صبحانه انلاین 30 مهر 1397 صبحانه انلاین 30 آبان 1397 صبحانه انلاین 29 آذر 1397 صبحانه انلاین 30 دی 1397 صبحانه انلاین 30 بهمن 1397 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 صبحانه انلاین 1 شهریور 1397 صبحانه انلاین 2 شهریور 1397 صبحانه انلاین 3 شهریور 1397 صبحانه انلاین 4 شهریور 1397 صبحانه انلاین 5 شهریور 1397 صبحانه انلاین 6 شهریور 1397 صبحانه انلاین 7 شهریور 1397 صبحانه انلاین 8 شهریور 1397 صبحانه انلاین 9 شهریور 1397 صبحانه انلاین 10 شهریور 1397 صبحانه انلاین 11 شهریور 1397 صبحانه انلاین 12 شهریور 1397 صبحانه انلاین 13 شهریور 1397 صبحانه انلاین 14 شهریور 1397 صبحانه انلاین 15 شهریور 1397 صبحانه انلاین 16 شهریور 1397 صبحانه انلاین 17 شهریور 1397 صبحانه انلاین 18 شهریور 1397 صبحانه انلاین 19 شهریور 1397 صبحانه انلاین 20 شهریور 1397 صبحانه انلاین 21 شهریور 1397 صبحانه انلاین 22 شهریور 1397 صبحانه انلاین 23 شهریور 1397 صبحانه انلاین 24 شهریور 1397 صبحانه انلاین 25 شهریور 1397 صبحانه انلاین 26 شهریور 1397 صبحانه انلاین 27 شهریور 1397 صبحانه انلاین 28 شهریور 1397 صبحانه انلاین 29 شهریور 1397 صبحانه انلاین 30 شهریور 1397 صبحانه انلاین 31 شهریور 1397 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۵    
یکی از فروشگاه هایی که تا همین چند سال پیش در شهرها جایی نداشت یا اگر هم بود به ندرت، پت شاپ ها بود. ما ایرانی ها با فرهنگ نگهداری از حیوانات اهلی بیگانه نیستیم اما این امر به طور سنتی در روستاها و ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۴    
گمرک آمار و ارقام مربوط به صادرات غیرنفتی پارس جنوبی در یکسال گذشته را منتشر کرد که براساس این آمار، رشد 23 درصدی در این مدت به ثبت رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۲:۱۸    
دختر جوانی که به همراه خانواده به کنار رودخانه رفته بودند در حال غرق شدن بود که نجات یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۶:۳۰    
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: زمانی که امنیت کامل سامانه ثبت حقوق و مزایا تائید شد، دسترسی به این سامانه برای عموم مردم و دستگاه های نظارتی فراهم می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۳:۱۶    
شرکت های پتروشیمی که یکی از مهم ترین منابع ارزآوری برای کشور هستند موظفند که ارز صادراتی خود را در سامانه نیما عرضه کنند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۱    
صبح امروز خبری مبنی بر کشت گلخانه مواد مخدر با تسهیلات کمیته امداد منتشر شد که با واکنش شدید مسئولان کمیته امداد روبرو شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۱    
مادرانگی بعضی ها در این روز ها شکل پیچیده عجیب و غریبی پیدا کرده است که شباهت زیادی با گذشته ندارد. مادرانگی که بروز و ظهور آن را بیشتر در شبکه های اجتماعی و میان جشن ها و هیاهو ها شاهد هستیم تا در ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۱    
درصد شیشه دودی، در واقع مقداری از نور است که می تواند از شیشه عبور کند، مثلا شیشه دودی 35 درصد، فقط اجازه عبور 35 درصد از نور را از خود می دهد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
لاستیک های غیراستاندارد بسیاری از سوانح مرگبار خیابان های ایران را رقم می زنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش عالی کشور گفت: نتایج نهایی آزمون دکتری 97 اعلام شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۳:۴۵    
سارقی که با تهدید آتش زدن بنزین در بانک، بالغ بر 135 میلیون ریال سرقت کرده و متواری شده بود با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان در مخفیگاهش دستگیر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۳:۴۵    
کارخانه تسلا شعبه فریمونت دچار حریق شد. این اتفاق در ساعت 5:20 دقیقه بعد از ظهر به وقت محلی رخ داد و باعث شد اهالی کالیفرنیا برای ساعاتی صدای ماشین های آتش نشانی را در نزدیکی کارخانه ایلان ماسک ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۳:۳۰    
واژگونی اتوبوس در بلغارستان جان 15 گردشگر را گرفت و به مجروح شدن 27 گردشگر انجامید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۳:۳۰    
تصویری از سکه جدید کشور الجزایر که بر روی آن جمله "القدس لنا" حک شده است، را مشاهده می کنید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۳:۱۵    
آمارهای نفت صادراتی به چین نشان می دهد، سیاست جدید ایران برای مقابله با تحریم نفتی جواب داد و ایران به راحتی می تواند تمام صادرات نفت خود را با ناوگانش انتقال دهد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۳:۱۵    
رئیس نظام صنفی کشاورزی ایران، با بیان اینکه قیمت پیشنهادی ما برای نرخ خرید تضمینی گندم در سال جاری 1800 تومان است، گفت: 63 درصد مطالبات گندم کاران تاکنون پرداخت شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۳:۰۰    
رئیس مرکز ملی فرش با بیان اینکه ذی نفعان با حفظ اصالت این هنر صنعت با بازنگری اساسی در شیوه خود به این هنر صنعت بنگرند، گفت: ثبت ملی و جهانی نشان جغرافیایی فرش در دستور کار قراردارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۳:۰۰    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور زیارت سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به افزایش نرخ دلار و بلیت هواپیما نرخ سفر کاروان های هوایی به عتبات عالیات با حدود 60 درصد افزایش به سه میلیون 400 هزار ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۰    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، نرخ تورم دوازده ماه منتهی به مردادماه 1397 به 9,7 درصد رسید که در مقایسه با ماه قبل (8,7 درصد) یک درصد افزایش نشان می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۰    
حامد بهداد در تازه ترین اثر سینمایی محسن قرایی با عنوان سطح یک ، قرار است نقش وحید مرادی، شرور معروف تهران را که مدتی پیش در زندان کشته شد، ایفا کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به واژگونی مینی بوس در لرستان گفت: بر اثر این حادثه 8 مسافر مصدوم شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۰    
مردم در برخی استان های شمالی الجزایر در چند روز گذشته و در پی انتشار اخباری مبنی بر شیوع بیماری 'وبا'، بسیار نگران و وحشت زده شده و با توجه به شایعه آلوده بودن آب آشامیدنی لوله کشی شهرها ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۰    
آذری جهرمی در پاسخ به کاربران در توییتر خود نوشت: بارها عرض کرده ام که تصمیم گیری وبعضا اجرای فیلترینگ ارتباطی به وزارت ارتباطات ندارد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۱:۴۵    
تعداد فوتی های آتش سوزی در مراتع مریوان در استان کردستان به چهار نفر افزایش پیدا کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۱:۴۵    
سی امین نمایشگاه ملی صنایع دستی که بزرگترین رخداد تجاری این حوزه محسوب می شود، از عصر امروز (سوم شهریور ماه) افتتاح شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۱:۴۵    
وزیر نیرو گفت: صادرات برق ایران پس از برطرف شدن مشکل خاموشی ها، به کشورهای همسایه عراق، افغانستان و پاکستان آغاز شد و در عین حال در مواقع نیاز، امکان واردات برق نیز وجود دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۱:۴۵    
محراب قاسمخانی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به طرز عجیبی، ازدواج سمانه پاکدل و هادی کاظمی را تبریک گفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۱:۰۴    
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری 2 کلاهبردار حرفه ای که با راه اندازی سایت شرط بندی، 257 میلیارد ریال از افراد مختلف کلاهبرداری کردند، خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۴۹    
دادگاه بررسی قتل یک زن توسط شوهرش در شعبه 2 دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۳۴    
برخی خودروهای تولید داخلی در حاشیه بازار 2 تا 3 میلیون تومان نسبت به هفته گذشته افزایش قیمت داشتند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۱۹    
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در چهار ماه نخست سال جاری علاوه بر افزایش کشفیات سه برابری کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از 28 تن مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۱۹    
مسئول هماهنگ کننده تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: بانوی بروجنی نجاتبخش جان 7 بیمار شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۰۴    
رئیس اتحادیه موبایل یک پیشنهاد عجیب برای کم شدن قیمت موبایل در بازار داد و گفت دولت اجازه فروش گوشی های توقیفی را که با ارز دولتی وارد شده بودند و به علت گران فروشی ( با قیمت ارز آزاد ) توقیف شده اند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۴۹    
گزارش ها از افزایش 300 تومانی نرخ مرغ نسبت به اواخر هفته گذشته خبر دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۴۹    
گوهر خیراندیش با تاکید بر اینکه خاطرات روزهای جنگ با تماشای فیلم تنگه ابوقریب برایش زنده شده است، بیان کرد که تنها مشکلی که این اثر داشت نامشخص بودن جغرافیای محیط بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۳۴    
بر اساس گزارش های رسمی، بدهی ملی آمریکا به رقم بی سابقه 21 تریلیون و 400 میلیارد دلار رسیده که رکوردی جدید محسوب می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۳۴    
هر چند بازار صبح ریزش های خوبی را به ثبت رساند ولی رشدهای بازار عصر افت های صبح را تا حدودی جبران کرد و مختصری کاهشی ماند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۳۴    
معاون وزیر خارجه روسیه گفت روسیه قطعا به تحریم های آمریکا واکنش نشان خواهد داد و به تلاش های خود برای رهایی از ارز آمریکایی در مبادلات خود شتاب خواهد بخشید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۳۴    
وزارت صنعت معدن و تجارت از تدوین بسته حمایتی از خودروسازان با تامین ارز مورد نیاز و مواد اولیه خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۹    
رئیس اتحادیه آهن فروشان با بیان اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلو آهن و میلگرد حدود 4600 تا 4500 تومان است، افزود: این قیمت ها نسبت به هفته گذشته شاهد کاهش 700 تومانی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۹    
عربستان سعودی و عراق که دو رقیب بزرگ ایران در اوپک هستند با افزایش تولید گریدهای مشابه تلاش می کنند سهم بازار اروپایی را پیش از آغاز مجدد تحریم های آمریکا علیه صادرات نفت ایران تصاحب کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۹    
انجمن شرکت های هواپیمایی نرخ های جدید پروازهای داخلی مصوب جلسه امروز ایرلاین ها با سازمان هواپیمایی کشوری را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۴۹    
حضور خودروی کلاسیک آمریکایی "اولدزموبیل تورنادو" (Oldsmobile Toronado) مدل سال 1966 میلادی در خیابانهای تهران!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۴۹    
دانشجویان متقاضی دریافت ارز از فردا چهارم شهریور ماه فرصت دارند برای ثبت نام به سامانه سازمان امور دانشجویان ثبت کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۴۹    
به تازگی از نمونه اولیه یک خودروی تک نفره برقی رونمایی شده که توجهات را به خود جلب کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۳۴    
معاونت عملیات و نظارت بازار فرابورس از اعلام اصطلاحات دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۹    
در یک سال منتهی به 26 مرداد ماه، درصد رشد قیمت ها در گروه لبنیات، تخم مرغ، برنج، میوه های تازه، سبزی های تازه، گوشت قرمز، گوشت مرغ ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۰۴    
مدیرکل خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: میزان خرید تضمینی گندم رکورد سال گذشته را شکست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۰۴    
برنامه هایی برای ارتقای ظرفیت برق هسته ای در ایران در نظر گرفته شده که از جمله این برنامه ها، آغاز مذاکرات ایران و روسیه به منظور احداث 3000 مگاوات ظرفیت جدید تولید برق هسته ای در ایران است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۴۹    
ریزش 3 ساختمان در محله پورسینای مشهد 10 کشته و 9 مصدوم برجای گذاشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۴    
عضو شورای ملی زعفران، با بیان اینکه حدود 45 روز آینده محصول نو وارد بازار می شود، گفت: خرید و فروش زعفران توسط دولت شفاف نبود و همه انصاف در این حوزه رعایت نشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۴    
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از تغییر شیوه قاچاق موادمخدر به تهران از سوی سوداگران مرگ خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه کاهش ارزش پول ملی مصنوعی بوده و تهدید بزرگی به حساب نمی آید، کاهش ارزش پول با وجود اینکه خوب نیست، اما فرصت بزرگی برای صادرات به حساب می آید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۹    
در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز، هر دو گروه کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران نسبت به افزایش قیمت طلا در هفته جاری ابراز خوش بینی کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۴    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند جعل اسناد و مدارک املاک خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۴    
وزیر نیرو گفت: انتقال آب از یک حوضه به حوضه دیگر نه به طور کامل می توان آن را رد کرد و نه می توان آن را تائید کرد، چرا که ابتدا باید مشکل بهره وری حل شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۴    
بانک مرکزی در بخشنامه ای مقررات و شرایط سپرده گیری ارزی را به شبکه بانکی ابلاغ و اعلام کرد: بانک ها نسبت به سپرده گیری ارزی به صورت اسکناس به ارزهای یورو، درهم امارات و دلار با نرخ سود به ترتیب 3 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۹    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 3تا 7میلیون تومانی قیمت انواع خودروهای داخلی دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۹    
گرمی بازار احتکار دلالان از فرصت استفاده کرده و فولاد تولید داخل را در انبارها ذخیزه کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۰    
طبق اعلام گمرک، کالاهای مشمول اخذ مابه التفاوت ارزی با اخذ تعهد از واردکنندگان ترخیص می شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۰    
در جریان جلسه ای که میان مسئولان شرکت های هواپیمایی داخلی و سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد، نرخ پروازها تا پایان مهر ماه تعیین شد و هیچ شرکتی اجازه ندارد بالاتر از این نرخ ها بلیت بفروشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۱۵    
طبق بررسی میدانی از سطح بازار، قیمت انواع خشکبار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 70 تا 100 درصدی داشته، به طوری که قیمت پسته و گردو به مرز کیلویی 100 هزار تومان رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۵    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی نظاره گر مقابله خریداران و فروشندگان کم تعداد سهام در گروه های پیشرو بود که به نظر می رسید تا تعیین تکلیف قیمت ارز در بورس کالا ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۵    
سامانه ثبت طرح های متقاضیان وام اشتغال فراگیر و روستایی که پیش از این متوقف شده بود چند روزی است فعالیت مجدد خود را از سر گرفته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۹    
شرکت آلمانی زیمنس اعلام کرد پس از اعمال مجدد تحریم ها، به میزان چشمگیری فعالیت های تجاریش در ایران را کاهش خواهد داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۹    
طبق آخرین اطلاعات از سوی وزارت راه و شهرسازی در بررسی قیمت منطقه ای مسکن شهر تهران طی مدت زمان 4 ماهه ابتدایی سال جاری افزایش حداقل 2.9 درصدی و حداکثر 36 درصدی گزارش شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۳    
مدیرکل استاندارد استان تهران از شناسایی و توقیف چهار برند غیر استاندارد الکتروموتور کولر و الکتروپمپ خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۳    
ایران کشوری است که در هر یک از فصول زیبایی های خاص خود را دارد. ایران با داشتن سواحل زیبا، کوهستان های سرسبز، آب وهوای فوق العاده در چهارفصل ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۷    
دولت در یک تصمیم مهم به تمامی پتروشیمی ها اعلام کرده که از این پس باید ارز موجود در حسابهای خارجی، شرکت های تراستی، کارگزاران و صرافی های خود را تسلیم بانک مرکزی کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۱    
جانشین فرمانده انتظامی فارس پیرامون حادثه درگیری راننده یک خودرو در محور دشت ارژن با مامور گشت پلیس توضیحاتی ارائه داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۶    
به دنبال ابلاغیه بانک مرکزی در رابطه با ممنوعیت صرافی ها برای فروش ارزهای صادراتی خریداری شده با نرخ 4200 تومان ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۱    
بر اساس اعلام متولیان سازمان حج و زیارت، گوگجه آق، هوشنگ حموله طرفی، رحیم حشمتی، فتحعلی مسیحی، امیرمحمد نحلانی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۶    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به وضعیت بازار طلا، تاکید کرد: مردم و افرادی که اهل فن نیستند و اطلاعات تخصصی لازم را ندارند، بهتر است در خرید طلای آب شده ورود پیدا نکنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۰۱    
یک عضو شورای عالی بورس، خواستار احترام گذاشتن دولت به اصل مکانیزم عرضه و تقاضا در بازار رسمی کالا شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۰۱    
سخنگوی آتش نشانی قم عنوان کرد: در انفجار یک کارگاه شارژ گاز مایع در قم 260 سیلندر گاز طعمه حریق شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۵    
متقاضیان دریافت اسکناس نو می توانند از امروز تا هفتم شهریورماه از شعب منتخب هفت بانک اسکناس نو دریافت کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۰    
بخش مربوط به حقوق مزایای دریافتی هیئت مدیره نیز اعلام کرده در سال 1395، 4 عضو هیات مدیره موظف و مدیرعامل، مجموعا 13 میلیارد ریال حقوق و مزایا به صورت ناخالص ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۰    
یک فعال حوزه بازرگانی گفت: قیمت اصلی دلار پیش از آغاز این بحران ها نزدیک به 6000 تومان بود و الان با تورم ایجاد شده، نرخ آن در کانال 7000 تومان قرار دارد و مازاد بر این قیمت نیز حباب است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۰    
با آغاز سیاست های جدید ارزی در تاریخ 15 مرداد ماه و از سرگیری فعالیت صرافی ها، معاملات حواله و نقدی روند صعودی به خود گرفته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۵    
یارانه نقدی یکی از موضوعاتی است که خانوار ها در پایان هر ماه در انتظار شنیدن اخباری مبنی بر زمان واریز آن هستند که در این میان بیش از 94 مردم در کشور یارانه دریافت می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۰۰    
معاون فنی و عملیات اورژانس کشور از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور سلفچگان به قم خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۰۰    
در صورت هرگونه ایجاد مزاحمت و یا ارتکاب اعمال مجرمانه از طریق سیم کارت، تا زمانی که مجرم اصلی شناسایی شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۵    
اخیرا موضوع کارت بانک اجاره ای، حساب اجاره ای، کارت بازرگانی اجاره ای و اعتبار ارزی اجاره ای در رسانه های جمعی مطرح شده است. نکات زیر در این رابطه حائز اهمیت است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۳۰    
ثبت نام وام ضروری بازنشستگان که از اول شهریور شروع شده، تا آخر این ماه ادامه دارد و به 400 هزار نفر تعلق می گیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۵    
راه اندازی بازار دوم دلار اگرچه آرامش را به بازار ارز برگرداند و باعث توقف روند صعودی دلار شد، اما برای رانت خواران دلار 4200 تومانی خبر خوبی نبود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۰    
در هفته جاری استیضاح وزیر اقتصاد و طرح سوال از رئیس جمهور در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۰    
با وجود کاهش چشمگیر واردات خودرو از گمرکات کشور، قیمت اکثر خودروهای خارجی با تغییرات ناچیز نسبت به دوهفته قبل عرضه می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۴۵    
روز به روز از تعداد مسافران کم می شود و تنها افرادی می توانند مسافرت کاری و تفریحی داشته باشند که به قول خیلی ها دستشان حسابی به دهنشان می رسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۰    
نامه نگاری بورس کالا با دادستان برای استعلام از انتشار یاعدم اعلام خریداران که مورد درخواست وزیر صنعت بوده، در حالی صورت می گیرد که برخی نگران انحراف در اعلام اسامی سوءاستفاده کنندگان هستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۰    
با توجه به اینکه کشورهایی نظیر چین و هند تمایلی به قطع کامل خرید نفت از ایران ندارند واتحادیه اروپا نیز از تایید خروج آمریکا از برجام خودداری می کند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۱۵    
این روزها و در زمان سررسید سپرده های مدت دار یک ساله، بانک ها روش های مختلفی برای نگهداشت سرمایه و جلوگیری از فرار سپرده ها به کار می گیرند ...