پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۶:۲۳Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 19 آذر 1398 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 صبحانه انلاین 31 فروردین 1398 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1398 صبحانه انلاین 30 خرداد 1398 صبحانه انلاین 31 تیر 1398 صبحانه انلاین 31 مرداد 1398 صبحانه انلاین 31 شهریور 1398 صبحانه انلاین 30 مهر 1398 صبحانه انلاین 30 آبان 1398 صبحانه انلاین 30 دی 1398 صبحانه انلاین 30 بهمن 1398 صبحانه انلاین 29 اسفند 1398 صبحانه انلاین 1 آذر 1398 صبحانه انلاین 2 آذر 1398 صبحانه انلاین 3 آذر 1398 صبحانه انلاین 4 آذر 1398 صبحانه انلاین 5 آذر 1398 صبحانه انلاین 6 آذر 1398 صبحانه انلاین 7 آذر 1398 صبحانه انلاین 8 آذر 1398 صبحانه انلاین 9 آذر 1398 صبحانه انلاین 10 آذر 1398 صبحانه انلاین 11 آذر 1398 صبحانه انلاین 12 آذر 1398 صبحانه انلاین 13 آذر 1398 صبحانه انلاین 14 آذر 1398 صبحانه انلاین 15 آذر 1398 صبحانه انلاین 16 آذر 1398 صبحانه انلاین 17 آذر 1398 صبحانه انلاین 18 آذر 1398 صبحانه انلاین 19 آذر 1398 صبحانه انلاین 20 آذر 1398 صبحانه انلاین 21 آذر 1398 صبحانه انلاین 22 آذر 1398 صبحانه انلاین 23 آذر 1398 صبحانه انلاین 24 آذر 1398 صبحانه انلاین 25 آذر 1398 صبحانه انلاین 26 آذر 1398 صبحانه انلاین 27 آذر 1398 صبحانه انلاین 28 آذر 1398 صبحانه انلاین 29 آذر 1398 صبحانه انلاین 30 آذر 1398 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۶    
غده های چربی زیر پوست در قسمت های مختلف پوست به صورت برامدگی های دایره ای شکل، در اندازه های گوناگون به چشم می خورند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۳۱    
دانشگاه پیام نور برای کاهش فشار روحی، روانی و مالی کنکور به دانشجویان، در مقطع کارشناسی ارشد طرحی را ارائه کرده است که با استفاده از آن می توان با تکیه بر دانش و تلاش فردی و بدون نیاز به شرکت در ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۱    
وب سایت آنتوتو با انتشار 2 نمودار مجزا، فهرست 10 گوشی اندرویدی برتر در طیف محصولات پرچم دار و میان رده را اعلام کرد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۸:۱۶    
آمار نشر کتاب در هشت ماهه نخست سال جاری نشان می دهد که میانگین قیمت کتاب در بازه زمانی فوق نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 57 درصد افزایش داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۸:۰۱    
متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: تزریق بوتاکس به جهت از بین بردن چین و چروک پوست صورت، اطراف لب، دور چشم مورد توجه افراد قرار گرفته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۱:۳۱    
روز سه شنبه بازار ارز صحنه سقوط یک ساعته قیمت دلار بود؛ شاخص ارزی درابتدای روز به بالای مرز 14 هزار تومانی رفت و حتی تا نقطه 14 هزار و 200 تومانی جهش کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۱:۱۶    
یکصد و ششمین مرحله از یارانه نقدی امشب20 آذر ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۱:۰۱    
امروز می خواهیم شما را با ترفند هایی آشنا کنیم که به ارتقای کیفیت زندگی کمک می کنند و به خوبی می دانیم که اهمیت مسائل مالی را نمی توان در جهان امروزی نادیده گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۳:۳۰    
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران شایعه لو رفتن اطلاعات شهروندان تهرانی را تکذیب کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۳:۱۵    
تغییرات شدید جوی اثرات ناخوشایندی روی پوست دارند، این تغییرات در فصل سرما شدیدتر هستند و معمولا افراد از عوارضی مانند خشکی و ترک پوست، احساس خارش ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۳:۱۵    
یارانه نقدی فردا چهارشنبه 20 آذر ماه ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۲:۴۵    
فردا 20 آذر ماه آخرین فرصت ثبت نام طرح معیشتی خانوار در سایت حمایت است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۲:۴۵    
بهنام بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در صفحه توئیتر خود نوشت: کنسرت پرواز همای در لرستان به خاطر نبود توالت در محل برگزاری کنسرت و با هدف تامین حقوق مردم لغو گردید!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۲:۴۵    
مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان غربی گفت: یک خیر ارومیه ای به نام قدرت الله مریدی ثلث اموال خود را جهت بهره برداری آموزشی و فرهنگی به این نهاد واگذار کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۲:۳۰    
فردا (چهارشنبه 20 آذرماه) همه مدارس استان زنجان تعطیل است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۲:۳۰    
اختلالات شخصیت گروهی از مشکلات روانی و خلقی هستند که افراد نسبت به بیماری خودشان خودآگاهی و اعتقاد ندارند و دیگران را آزار می دهند. اختلالات شخصیتی 14تیپ دارد که در4گروه تقسیم بندی می شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۲:۳۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه نوسانات بازار ارز کوتاه مدت و زودگذر است، گفت: براساس متغیرهای بنیادی اقتصاد نرخ واقعی دلار بین 8500 تا 9000 تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۲:۳۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: در دهه فجر شاهد افتتاح قطعی پروژه اتوبان همت به کرج خواهیم بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۵    
قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دیروز (18 آذرماه) از رقم 65 دلار برای هر بشکه گذشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۱:۱۶    
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق منزل خبر داد و گفت: استفاده از چک های سرقتی مالباخته، سارقان را لو داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۱:۱۶    
عضو کمیته کشوری آنفلوانزا، گفت: احتمال اینکه فرد مبتلا به آنفلوانزا پس از بهبودی، به یکی دیگر از ویروس های این بیماری مبتلا شود، وجود دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۱    
بارش سنگین برف در مرکز شهرستان کوهرنگ به 90 سانتی متر و در ارتفاعات به 150 سانتی متر می رسد و زندگی را برای مردم دشوار می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۱    
سخنگوی اورژانس 115 بابل گفت: تصادف عابر پیاده با کامیون در کمربندی دو شرقی جمع تالاب نیلوفر آبی به سمت میدان هادی نورزوی موجب مرگ عابر پیاده در اثر تصادف با کامیون شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۱    
سخنگوی وزارت خارجه مصاحبه ظریف با ایران اینترنشنال را تکذیب کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۰:۴۶    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش تخریب ها با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات، گفت: افراد اگر هنری دارند باید آن را عرضه کنند، نه اینکه به تخریب دیگران دست بزنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۰:۳۱    
اورنگ ضیاء شاعر صاحب اثر و آئینی آستارا دار فانی را وداع گفت و پیکر او با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۰:۳۱    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آتش سوزی در یک کارگاه جمع آوری ضایعات در جنوب تهران خبر داد و گفت: این حادثه سه کشته و چهار مجروح برجای گذاشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۰:۱۶    
فرمانده انتظامی شهرق استان تهران از دستگیری 13 توزیع کننده خرد مواد مخدر و تخریب 3 مکان عرضه این مواد افیونی در دماوند خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۰:۱۶    
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر سه شنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور اعضا برگزار شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۰:۱۶    
وکیل محمدعلی نجفی با اشاره به اینکه دادگاه در حال انشای حکم صادره برای موکلش است، گفت: هنوز حکم، صادر و ابلاغ نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۰:۱۶    
سرهنگ محمدبخشنده رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت: منابع اطلاعاتی خبر از انتقال مواد مخدر هروئین از استان های جنوبی به تهران دادند که در بررسی ها توانستیم یک خودروی تیبا حامل 117 کیلو ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۹:۳۱    
رئیس پلیس فتا گفت: هموطنان هرچه زودتر رمز دوم یکبار مصرف حساب های اینترنتی خود را فعال کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۹:۳۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه نوسانات بازار ارز کوتاه مدت و زودگذر است، گفت: براساس متغیرهای بنیادی اقتصاد نرخ واقعی دلار بین 8500 تا 9000 تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۹:۳۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: فوت کودک ایلامی بر اثر ابتلا به آنفلو انزا صحت ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۶    
سران شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه پایانی چهلمین نشست این شورا در ریاض که با غیبت سه تن از سران عضو برگزار شد، با تاکید بر اهمیت همکاری های نظامی و امنیتی میان کشورهای عضو ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۶    
فرمانده انتظامی قزوین از انفجار کپسول گاز سی ان جی یک دستگاه وانت نیسان و جان باختن یک تن و مصدومیت 4 نفر در این حادثه خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۶    
فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و دستگیری فردی که در اغتشاشات آبان ماه سال جاری، بانک ملت شعبه عادل آباد شیراز را آتش زده بود، خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۶    
رئیس شبکه بهداشت و درمان بیجار از مرگ یک نفر در این شه رستان به علت ابتلا به بیماری آنفلوانزا خبر داد و گفت: با توجه به نمونه آزمایشگاهی ار سالی این فرد به مرکز استان ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۱    
مدیرکل محیط زیست استان یزد از انتقال 6 راس گورخر به پارک ملی سیاه کوه اردکان خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۱    
بازار خودرو پس از یک روز از افزایش چشمگیر امروز روز نسبتا آرامی را سپری کرد. البته باید توجه داشت نوسانات روز دوشنبه امروز بازار را از مشتری خالی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۶:۴۶    
مدارس برخی استان ها فردا چهار شنبه 20 آذر به دلیل جلوگیری از شیوع آنفلوآنزا و برودت هوا تعطیل است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۶:۳۱    
سفارت ایران در کوالالامپور در اطلاعیه ای با هشدار نسبت به افزایش موارد کلاهبرداری از ایرانیان در مالزی، از هموطنان ایرانی خواست که مشکلات کنسولی، قانونی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۶    
جزئیات عملکرد 8 ماهه دولت نشان می دهد بالغ بر 230 هزار میلیارد تومان درآمد وصول شده که حدود 29 هزار میلیارد تومان آن برداشت از صندوق توسعه ملی و حدود 28.5 هزار میلیارد تومان آن درآمدهای نفتی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۶:۰۱    
وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه با تلاش های همه افراد مؤثر در سیستم بهداشت و درمان، امروز موج سخت و نفس گیر آنفلوانزا در کشور مهار شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۴۶    
مشاور رئیس جمهور با بیان این که قاچاق کالا و ارز در کشور نزولی شده است، گفت: پیشرفت های خوبی در جهت محدودسازی قاچاق کالا و ارز در کشور داشته ایم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۳۱    
در این گزارش به این موضوع پرداختیم که سازوکار پرداخت مالیات چهره های مشهور سینمایی در کشورهایی مثل آمریکا، فرانسه، ایتالیا، انگلستان، اسپانیا، سوئیس، سوئد و آلمان چگونه است؟
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۳۱    
دادستان نظامی تهران گفت: سربازان غایت در صورت بازگشت داوطلبانه به خدمت از طرح های آموزشی و حمایتی برخوردار می شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۳۱    
سخنگوی ستاد بودجه ضمن جزئیات حمایت دولت از معیشت عمومی در 99، گفت: پرداخت تمامی منابع حاصل از مابه التفاوت افزایش قیمت بنزین به 60 میلیون ایرانی ادامه خواهد داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۱۶    
با افزایش میزان سوءاستفاده از کارت های بانکی، مشتریان می توانند با اقدامات امنیتی، از احتمال قربانی شدن در این حملات بکاهند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۰۱    
تشدید نوسان قیمتی در بازار طلا و ارز موجب شده تا قیمت طلا و سکه رکوردهای جدیدی را به ثبت برسانند؛ رئیس اتحادیه طلا و جواهر می گوید: نوسان در بازار آزاردهنده شده و هر لحظه قیمتها تغییر می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۰۱    
پرونده محمدمهدی آخوندی پسر عباس آخوندی وزیر سابق مسکن و شهرسازی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۰۱    
درحالی بازار واقعی خودرو در رکود به سر می برد و معامله ای نمی شود، بازار خودرو در فضای مجازی داغ است و هر روز به بهانه های واهی قیمت خودروها را افزایش می دهند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۰۱    
وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن آخرین وضعیت این پرونده را اعلام کرد و گفت: درصدد هستیم نسبت به سایر متهمان قرار جلب صادر شود که اگر این اتفاق رخ دهد به رد مال بیشتری کمک خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۶    
یک مقام مسئول در شرکت ارتباطات زیرساخت، بروز اختلال در شبکه زیرساخت ارتباطی کشور و دسترسی به اینترنت را تکذیب کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۶    
سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به توضیحات وزیر نفت در جلسه این فراکسیون گفت که در دولت های یازدهم و دوازدهم برخلاف ادعاهای مخالفان مبنی بر حذف کارت سوخت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۶    
قیمت ارز در صرافی های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۱    
امروز شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران 3642 واحد رشد کرد و به رقم 339 هزار و 434 رسید و رکورد جدید ثبت کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۱    
کاهش قیمت کاغذ چاپ و تحریر در بازار آزاد همچنان ادامه دارد و کاغذ امروز به مرز 300 هزار تومان رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۶    
قیمت خودرو امروز (سه شنبه 19 آذر 98) در بازار آزاد نسبت به روز گذشته با ثبات نسبی همراه است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی روز پنج شنبه (21آذر) از بارش باران و برف در برخی مناطق کشور خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از عملیاتی شدن گمرک الکترونیک در شهریور سال 99 خبر داد و گفت: اخذ مالیات تا پایان دولت دوازدهم به صورت کامل، هوشمند و الکترونیکی خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۳:۴۶    
قاضی مسعودی مقام که نامش به واسطه محاکمه مفسدان اقتصادی و آقازاده ها سر زبان ها افتاده، دستور ممنوع الخروجی "یاسین رامین" که در دادگاه بدوی جمعاً به 17 سال حبس و رد مال محکوم شده را تمدید کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۳:۳۱    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه سند بانکداری دیجیتال را تهیه کرده ایم، گفت: سند راهبردی و نقشه راه اقتصاد هوشمند در آستانه نهایی شدن است
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۳:۳۱    
در لایحه بودجه سال 1399 درآمدهای مالیاتی نسبت به امسال 23 هزار میلیارد تومان بیشتر در نظر گرفته شده که بیشترین میزان افزایش را مالیات بر ثروت با 68 درصد به خود اختصاص داده و مالیات بر واردات هم 39 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۳:۳۱    
طبق اعلام بانک مرکزی، از بیستم آذر ماه، تراکنش های کلیه سامانه های بین بانکی به ازای هر شخص در 24 ساعت از درگاه های غیر حضوری به 1 میلیارد ریال محدود می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۳:۳۱    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به تاثیرگذاری سهم های بزرگ بر شاخص کل و تاثیر مستقیم اینگونه سهم ها از نرخ دلار، اگر قیمت دلار به هر دلیلی کاهش پیدا کند شاهد افت شاخص بورس در بازار خواهیم بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۳:۱۶    
یک کارشناس اقتصادی با تأکید براینکه افزایش قیمت دلار ریشه ی سیاسی دارد، گفت: تورم افزایش قیمت بنزین، اثر خود را در بخش های مختلف گذاشته و رشد قیمت دلار نیز بخاطر افزایش 3 برابری قیمت بنزین است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۳:۱۶    
وزیر بهداشت، به تشریح وضعیت طرح تحول سلامت در سال آینده پرداخت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۳:۱۶    
بانک آمریکایی مریل لینچ در یادداشتی نوشت: تبعیت قوی از قرارداد کاهش تولید اوپک به همراه سایر پیشرفتهای مثبت اقتصادی مثل قرارداد تجاری چین و آمریکا می تواند قیمت نفت برنت را به 70 دلار در هر بشکه ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۳:۰۱    
زلزله ای به بزرگی 4.6 ریشتر دقایقی پیش شهر لیکک در شهرستان بهمئی را لرزاند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۳:۰۱    
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی که سرمایه گذاران منتظر روشن شدن وضعیت تعرفه های آمریکا روی واردات کالاهای چینی و نشست سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا بودند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۲:۴۶    
کاهش امیدواری ها به حل و فصل مناقشات تجاری بین آمریکا و چین باعث ریزش سنگین شاخص های بورسی جهان به ویژه در اروپا شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۲:۴۶    
اکنون در اجرای جهش دوم توسعه صنعت پتروشیمی طی شش سال گذشته میزان تولید محصول نهایی به 31 میلیون تن و ارزش صادرات به 17.8 میلیارد دلار (برپایه قیمت های ثابت سال 1390) رسیده است که توسعه فوق با 5 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۲    
اتوبوس مسیر قم به خوی در جاده مرند- تبریز واژگون شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی می گوید نوسانات بازار ارز کوتاه مدت و زودگذر است زیرا براساس متغیرهای بنیادی اقتصاد نرخ دلار 8 هزار و 500 تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: پروژه اتوبان همت امسال به پایان رسیده و برای بهره برداری آماده خواهد شد، چرا که هم اکنون در مراحل پایانی خود قرار دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۲:۱۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از مه گرفتگی همراه با کاهش دید برای راننده در هشت جاده کشور خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۲:۰۳    
یک منبع آگاه دولتی جزئیات خسارت به 454 شعبه بانک دولتی در حوادث بنزینی اخیر را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۲:۰۳    
مدیر کل توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی گفت: بر اساس اعلام وزارت کشاورزی عراق این کشور در تولید 17 محصول زراعی و باغی به خودکفایی رسیده و برای حمایت از تولید داخل واردات این محصولات را ممنوع کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۲:۰۳    
رییس سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به مشکلاتی که تحریم ها بر سر راه واردات دارو از سوی هلال احمر ایجاد کرده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۸    
معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت، ضمن تکذیب اظهاراتی مبنی بر عدم تمدید دفترچه بیمه شدگان رایگان این سازمان، در عین حال درباره چگونگی اجرای بیمه اجباری سلامت توضیح داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۸    
دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از بلاتکلیفی 30 تا 40 درصد تلفن های همراه وارد شده با ارز دولتی در گمرک خبر داد و علت آن را نبود تقاضا برای مدل هایی که قدیمی شده، عنوان کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۸    
در جلسه شورای عالی هلال احمر در شب گذشته با استعفای پیوندی از ریاست جمعیت هلال موافقت و قرار بر این شد رئیس جدید شنبه هفته آینده از بین دو نفر از افراد واجد شرایط و حائز اکثریت آراء انتخاب و برابر ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۸    
مدیرکل دفتر امور محصولات علوفه ای و جالیزی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه اوج برداشت محصول گوجه فرنگی در فصول سرد سال در بهمن ماه است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۳    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است اگر مالیاتی مشابه آنچه در اغلب کشورهای مالیاتی اخذ می شود در ایران هم اخذ شود سالانه درآمد دولت بالغ بر 60 میلیارد دلار خواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۱:۱۸    
آزمونهای کشوری شامل کنکور سراسری، کنکور کارشناسی ارشد، کنکور دکتری وزارت علوم و وزارت بهداشت شامل سهمیه های متعددی هستند. دو وزارتخانه علوم و بهداشت در لایحه ای خواستار تغییر سهمیه ها شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۴۸    
هر گونه حرکت هماهنگ شده ای میان معامله گران برای خرید سهام مصداق دستکاری قیمت بوده و جرم محسوب می شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۳۳    
وزیر اقتصاد گفت: این وزارتخانه به هر فردی که فساد را افشا کند و منجر به صدور حکم علیه فساد کننده شود، جایزه خواهد داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۳۳    
شورای عالی فضای مجازی خبر رفع فیلتر تلگرام را تکذیب کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۱۸    
با راه اندازی سامانه املاک و اسکان بازار نه تنها از خانه های خالی رها می شود بلکه زمینه برای افزایش سرمایه گذاری در این حوزه هم افزایش می یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۸    
بر اساس اعلام سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی، 20 آذر آخرین فرصت ثبت نام جاماندگان از دریافت یارانه حمایتی است که این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۹    
بودجه پیشنهادی دولت برای وزارت آموزش و پرورش در سال 99 معادل 57 هزار و 122 میلیارد و 777 میلیون و 700 هزار تومان است ...