دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۴May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 22 آذر 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 آذر 1396 تابش کوثر 2 آذر 1396 تابش کوثر 3 آذر 1396 تابش کوثر 4 آذر 1396 تابش کوثر 5 آذر 1396 تابش کوثر 6 آذر 1396 تابش کوثر 7 آذر 1396 تابش کوثر 8 آذر 1396 تابش کوثر 9 آذر 1396 تابش کوثر 10 آذر 1396 تابش کوثر 11 آذر 1396 تابش کوثر 12 آذر 1396 تابش کوثر 13 آذر 1396 تابش کوثر 14 آذر 1396 تابش کوثر 15 آذر 1396 تابش کوثر 16 آذر 1396 تابش کوثر 17 آذر 1396 تابش کوثر 18 آذر 1396 تابش کوثر 19 آذر 1396 تابش کوثر 20 آذر 1396 تابش کوثر 21 آذر 1396 تابش کوثر 22 آذر 1396 تابش کوثر 23 آذر 1396 تابش کوثر 24 آذر 1396 تابش کوثر 25 آذر 1396 تابش کوثر 26 آذر 1396 تابش کوثر 27 آذر 1396 تابش کوثر 28 آذر 1396 تابش کوثر 29 آذر 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۶    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 97 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد ساعت 24 یکشنبه 26 آذر به پایان می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۰    
هنرمندان تئاتر مشهد با حضور در میان مردم کرمانشاه، با عروسک هایشان برای کودکان زلزله زده نمایش اجرا کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۹    
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: شرکت ملی گاز ایران مانند همیشه تابع قانون خواهد بود و فرآیند اجرایی شدن حکم دیوان عدالت اداری درباره آبونمان قبوض مشترکان گاز را آغاز کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۰    
یک کودک انگلیسی که در شرایطی نادر با قلبی خارج از بدنش به دنیا آمد، با تلاش یک تیم پزشکی 50 نفره به شکل معجزه آسایی زنده ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۱۴    
هنوز اندکی از مذاکرات هسته ای با آمریکا نگذشته که رهبر انقلاب در تحلیلی بیان کردند که به مذاکرات خوشبین نیستند چراکه طرف مقابل، بدعهد است و اهل خدعه.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۲:۲۳    
سخنگوی شرکت مخابرات ایران اعلام کرده که این شرکت به عنوان قدیمی ترین و گسترده ترین اپراتور حوزه ارتباطی کشور، امکان سنجش کیفیت سرعت را در پرتال این شرکت برای همه مشتریان فراهم کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۲:۱۷    
رئیس جمهور چهارشنبه شب و پس از شرکت در اجلاس فوق العاده سران و مسوولان ارشد 57 کشور عضو سازمان همکاری اسلامی در استانبول، به تهران بازگشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۲:۱۱    
رئیس سابق پژوهشکده سوانح طبیعی گفت: در طول شبانه روز بیش از 20 زمین لرزه در تهران رخ می دهد، اما این زلزله ها بزرگی بیش از 3 و نیم ریشتر نداشته و وقوع زلزله هایی با قدرت بالا در تهران پیش بینی نمی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۱:۱۷    
مدیرکل صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران گفت: اعلام زمان ثبت نام طرح ترافیک سال 97 بعد از اتمام بازنگری شورای شهر در این خصوص اعلام خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۱:۱۴    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی متفاوتی به روی آنتن خواهند رفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۳    
در آخرین روز معامله بورس تهران در این هفته فعالان بازار بار دیگر شاهد سقف شکنی دماسنج بازار سرمایه بودند. شاخص کل بورس در روندی بی سابقه طی ماه های گذشته توانست وارد کانال 93هزار واحدی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۴    
سلمان بن عبدالعزیز آل سعود یک هفته پس از معرفی قدس از سوی ترامپ به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، از این تصمیم ابراز تاسف کرد!
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۸    
دبیر شورای نگهبان انتخاب بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را عامل تحریک افکار عمومی دنیا علیه این رژیم جنایتکار دانست و گفت: این اقدام عامل نابودی این رژیم خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۲    
مدیر کل مدیریت بحران لرستان گفت: زلزله های صبح امروز در استان خسارتی برجای نگذاشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۹    
با موافقت نمایندگان حمل ادواتی مانند حمل قمه، شمشیر، قداره و پنجه بوکس به منظور درگیری فیزیکی و ضرب و جرح جرم محسوب می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۶    
رییس شورای تامین کنندگان دام زنده گفت: اکنون قیمت هر کیلو لاشه داخلی با کاهش 4 هزار و 500 تومانی به نرخ 34 هزار و 500 تا 35 هزار تومان در بازار عرضه می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۳    
در مبتلایان به رفلاکس معده مصرف "به" و رب "به" بعد از غذا می تواند کمک کننده باشد, فالوده "به" و سیب در کنار عناب علاوه بر تسکین درد معده و کاهش استرس به تقویت رحم نیز کمک می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۰    
یکی از مراجع عظام تقلید گفت: صهیونیست ها باید به ذلت کشانده شوند؛ قدس برای مسلمانان است نباید اجازه داد آنها با پررویی قدس را بگیرند زیرا به عزت ما لطمه می خورد، بنابراین باید زنده باشید و حرکت کنید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۷    
مشاور وزیر نفت گفت:تا این لحظه خبری مبنی بر افزایش قیمت حامل های انرژی در دولت وجود ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می ترسم اتفاقاتی که برای تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 رخ داد، در روسیه هم برای تیم کی روش تکرار شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی در پارلمان اروپا ادعا کرد رازی را درباره مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 افشا کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۵    
رئیس جمهور گفت: باید از همه راه های ممکن، مانع اجرای اقدام غیرقانونی دولت آمریکا به انتقال سفارت این کشور به قدس شریف شویم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۹    
مهاجم محروم تیم ملی فوتبال و پرسپولیس باز هم سوژه تذکرات برانکو شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۶    
سرمربی سرخپوشان در جمع بازیکنان رئال مادرید در امارات حضور پیدا کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: براساس اخطاریه دیوان عدالت اداری فرایند حذف آبونمان از قبوض گاز آغاز شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۴    
محل کارتان شما را چاق نمی کند بلکه عوامل مختلفی در محیط کار دست به دست هم می دهند تا روز به روز دچار اضافه وزن شوید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۱    
از سوی اداره آمار و ارقام فوتبال، ابرستاره آرژانتینی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا به عنوان برترین بازی ساز سال 2017 شناخته شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۲    
بودجه قرآنی نسبت به سال گذشته 60 درصد و نسبت به سال های 90 تا 95 کاهشی 80 درصدی داشته است. به نظر می رسد دولت در یک روند چند ساله تصمیم به حذف بودجه قرآنی گرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۴    
اشتباه نصب کردن پرچم ایران در میان پرچم کشورهای 1+5 و اتحادیه اروپا با واکنش رییس هیات ایرانی مذاکره کننده در وین مواجه شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۱    
ملی پوش کشتی آزاد گفت: وقتی رهبری انگشترشان را از انگشت بیرون آوردند تا به من هدیه کنند غافلگیر شدم و نمی دانستم چه بگویم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۳    
سخنگوی اسبق وزارت خارجه آمریکا در یک برنامه تلویزیونی با انتقاد از توئیت های دونالد ترامپ علیه یک سناتور زن، رئیس جمهور این کشور را آدم احمق و قلدر خواند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۸    
دلار و سکه که روز گذشته اندکی کاهش یافته بودند در بازار امروز - چهارشنبه - سکه به روند کاهشی خودادامه دارد اما دلار به سمت افزایش قیمت حرکت کرد و رکود بالترین قیمت امسال را 4217 تومان بود شکست و به ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۵    
پلیس آرژانتین برای جداسازی هواداران و بازیکنان تیم اسپورتیوو لاس پارخاس تیراندازی کرد که موجب آسیب دیدگی شدید چند بازیکن شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۲    
روابط عمومی وزارت دفاع اعلام کرد: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در هیچ یک از شبکه های اجتماعی فعالیت ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۹    
نشست اضطراری سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با موضوع بررسی تصمیم آمریکا علیه قدس، در استانبول آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۳    
سربازان گمنام امام زمان (عج) در عملیاتی یکی از بزرگترین باندهای جعل اسکناس در کرمانشاه را متلاشی کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۳    
پاول دوروف مدیر عامل تلگرام که به دوبی سفر کرده می گوید قصد ندارد این کسب و کار را که ارزش آن به 5 میلیارد دلار افزایش یافته به کسی واگذار کند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، گفت: حدود یک میلیون و 400 هزار نفر بدون پرداخت حق بیمه از سوی کارفرما تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند و ماهانه 220 میلیارد تومان برای این افراد هزینه می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:تنش بزرگی که ترامپ در جهان اسلام درباره پایتختی قدس به وجود آورده نمی تواند کشورهای منطقه را ساکت نگه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۱    
نماز جمعه 24 آذر به امامت حجت الاسلام صدیقی در مصلی تهران اقامه می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۸    
نمایندگان مجلس نحوه پرداخت حقوق جانبازان بسیجی و سربازان سپاهی بر اساس قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را تعیین کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۸    
لیونل مسی واقعی بدل ایران اش را به دردسر انداخت تا کمی از شباهت آن ها کم شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۵    
فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه مشخص شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۰۶    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: چنانچه تدبیر دولت باشد، قرارگاه خاتم به عنوان یک مجموعه پیشگام در بازسازی سوریه مشارکت خواهد کرد و ما آمادگی این کار را داریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۷    
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در ساعات اولیه معاملات امروز (22 آذر ماه) 478 واحد رشد کرد و به ارتفاع 93 هزار و 107 واحدی رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۴    
مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغ تخمگذار با بیان اینکه قیمت نهاده ها در سه ماه اخیر 20 درصد افزایش داشته است،گفت: بخشی از قیمت تخم مرغ حباب است که با عرضه تنظیم بازاری این حباب از بین می رود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۱    
معاون امدادو نجات هلال احمر لرستان گفت: اگر در روزهای آینده برف ببارد عملیات جستجوی تنها مفقود حادثه اشترانکوه تا مردادماه متوقف می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۸    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: اواخر هفته شاهد بارش شدید و رگباری باران در جنوب کشور هستیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۲    
هشتاد و دومین مرحله یارانه نقدی بامداد یکشنبه 26 آذر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۲    
فروش بلیت قطارهای رجا حدفاصل تاریخ های اول دی لغایت 24 اسفند ماه 96، از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 23 آذر ماه آغاز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۶    
شهرهای استان الانبار واقع در مجاورت مرزهای سوریه شاهد حملات پراکنده داعشی هاست. این در حالی است که بغداد پیشتر از آزادسازی صحرای واقع در این استان خبر داده بود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۳    
فرستاده سازمان ملل به سوریه با هیئت های نظام و مخالفان به صورت جداگانه در ژنو دیدار کرد و این درحالی است که مخالفان خواهان برگزاری مذاکرات جدی مستقیم با هیئت دمشق هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۷    
مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش گفت: فعالیت مشاوران تحصیلی در مدارس دولتی و غیر انتفاعی تصمیم خودسرانه مدیران است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۱    
مطالعات اخیر در دانشگاه کلمبیا نشان داده است که از هر پنج بسکتبالیست NBA یک بسکتبالیست اختلالات قلبی دارد که توسط دستگاه ECG قابل تشخیص است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۱۸    
رئیس پلیس راهور پایتخت گفت:7 هزار موتور سوار متخلف در کلاس های آموزشی برای بهبود فرهنگ تردد موتورسواران شرکت کرده و گواهی آموزشی دریافت کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۶    
تیم های تنیس روی میز پسران و دختران ایران به سه مدال در سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان در امارات دست یافتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۳    
در شرایطی که اعلام شده برخی از کسبه پلاسکو به واحد های تخریب نشده ساختمان بازگشته اند، صاحبان مغازه ها از این اتفاق ابراز بی اطلاعی می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۸    
فدراسیون تاریخ و آمار برترین مربیان ملی فوتبال جهان در سال 2017 را اعلام کرد که در آن کارلوس کی روش در رده هفتم جهان قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۲    
ارتش در بیانیه ای، چند نکته درباره آزمون استخدامی ارتش اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۶    
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در روز های گذشته شرطی را برای بخشیدن قسمتی از طلبش برای پرسپولیس مشخص کرده بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امروز، آخرین مهلت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 97 است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد که علی رغم صدور روادید برای دو هیأت فنی ایران و عربستان به منظور بازدید از اماکن دیپلماتیک دو کشور، ولی هنوز هیچ سفری در این زمینه انجام نشده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۵    
نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی درباره قدس، در سطح وزیران خارجه در استانبول آغاز به کار کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۲    
وزیر امور خارجه آمریکا پیشنهاد مذاکرات مستقیم بدون پیش شرط با کره شمالی را مطرح کرد. در واقع او از اصلی ترین درخواست آمریکا مبنی بر اینکه پیونگ یانگ باید برای شروع گفت وگوها از برنامه اتمی خود دست ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۱۹    
خودروهای سایپا 131، سایپا 132، تیبا، تیبا هاچ بک، ساینا (محصولات سایپا)، پژو 405 خراسان (ایران خودرو خراسان) و لیفان ایکس 60 (کرمان موتور) همچنان در پایین ترین سطح کیفی تولید می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۱۰    
وزارت خارجه آمریکا در عقب نشینی آشکار از مواضع سابق خود تاکید کرد، این مردم سوریه هستند که باید درمورد آینده بشار اسد، رئیس جمهور فعلی سوریه تصمیم گیری کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می کنیم بودجه دفاعی در سال آینده افزایش یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۶    
عضو کمیته فنی استقلال تأکید کرد که وینفرد شفر نمی خواهد خدای ناکرده اشتباهی در لیست تیمش کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۳۴    
تحقق بودجه عمرانی را می توان یکی از ابعاد توسعه کشور دانست، امری که در شش ماهه نخست امسال، تنها 10 درصد از آن محقق شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۲۸    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از تمدید نشدن زمان ثبت نام کسر خدمت ایثارگری خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۲۸    
یک پایگاه خبری آمریکایی در گزارشی به نقل از منابع آگاه نوشت که ولیعهد عربستان قصد دارد کنترل کرانه باختری را نیز به اسرائیلی ها تقدیم کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۱۳    
عضو فراکسیون گردشگری مجلس با بیان اینکه افزایش عوارض خروج از کشور بسیار آسیب زا است، گفت: این افزایش قیمت صرف حوزه گردشگری نمی شود و برای تأمین هزینه های جاری دولت است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۷    
سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه هیچ ضرب الاجلی برای کنگره در زمینه برجام تعیین نشده بود تاکید کرد که اگر توافق در کنگره و توسط متحدان آمریکا اصلاح نشود خاتمه خواهد یافت.