جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۷May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1393 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 30 دی 1393 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 2 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 3 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 4 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 5 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 6 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 7 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 10 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 11 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 13 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 19 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 22 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 24 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 25 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 26 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 27 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۸    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با عنوان اینکه استکبار جهانی تغییر راهبرد داده است گفت: دشمن با راهبرد جدید که جنگ نیابتی است با اسلام مبارزه می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۲    
فرمانده قرارگاه منطقه غرب نیروی زمینی ارتش با اشاره به آمادگی نیروی زمینی ارتش در برابر هر نوع تهدید گفت: مقابله با داعش مهمترین اولویت سال 93 این قرارگاه بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۴۹    
تیم فوتبال منچسترسیتی با قبول شکست مقابل برنلی، قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس را به چلسی تعارف زد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۱    
دختر جوان وقتی در سایت همسریابی با مرد رویاهایش آشنا شد خبر نداشت در دام مهندس قلابی افتاده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۸    
روزنامه دیلی میل روز شنبه فاش کرد؛ 'شرمینه بیگم' 15 ساله اولین دختر دانش آموز فراری انگلیسی است که در دسامبر ماه میلادی سال گذشته ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۷    
جانشین قائم مقام در وزارت کشور و رئیس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی گفت: مانکن های مروج بی حجابی از سطح شهر و مغازه ها جمع آوری می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۲    
نتایج نظرسنجی جدید در اسرائیل نشان داد انتخابات آینده می تواند حاوی رویدادهای پیش بینی نشده باشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۱    
سفیر فرانسه در آمریکا گفت ایران سیاست های معقول را دنبال می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۷    
هفته پایانی سال با سقوط قیمت دلار و سکه در بازار آغاز شد تا هر دلار آمریکا با کاهش 90 تومانی به 3 هزار و 239 تومان برسد و هر سکه تمام بهار آزادی با کاهش 29 هزار تومانی به 913 هزار تومان تنزل کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۲    
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: پروازهای عمره از اول تا دهم فروردین 94 به عربستان سعودی لغو شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۹    
بچه که بودیم در کودکستان و دبستان همه با هم دسته جمعی می خواندیم: تو حوض خونه ما؛ ماهی های رنگارنگ بالا و پایین می رن. با پولکای قشنگ کلاغه تا می بینه. کنار حوض می شینه می خواد ماهی بگیره...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۷    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه نفس دشمنان را در بیرون از مرز های ایران می شنویم، گفت: فضای ایران به اعتراف سازمان بین المللی ایکائو امن ترین فضا در خاورمیانه است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۳    
یک روزنامه آمریکایی با اشاره به پیشرفت ها در مذاکرات هسته ای با ایران نوشت که کشورهای غربی هنوز درباره چگونگی لغو تحریم های تهران تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۴    
دولت "عبدالفتاح سیسی" در ماه های اخیر فشارها را بر حامیان "اخوان المسلمین" افزایش داده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۳    
دبیرکل سازمان ملل متحد، میزان خسارات سالانه ناشی از بلایای طبیعی در جهان را 300 میلیارد دلار اعلام و تاکید کرد: با اختصاص سالیانه 6 میلیارد دلار برای مقابله با بحران ها تا سال 2030 ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۱۸    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الأنبیاء (ص) درباره سقوط شئ مشکوک در دریای مازندران گفت: لحظه به لحظه شئ را رصد کردیم و سقوطش خارج از مرزهای ایران بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۷    
گزارش مصور داخلی افتتاح خط تولید انبوه موشک کروز دریایی قدیر و تحویل آن به نیروی دریایی سپاه./ISNA مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی./ISNA ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۵    
رئیس گروه مخالفان سوری موسوم به "ائتلاف ملی سوریه" تصریح کرد ما انتظار داشتیم که کشورهای دوست ما مانند جریانات لیبی یا مصر از ما حمایت کنند اما متاسفانه این اتفاق نیافتاد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۹    
قطعه ی سردار مهربان اثر جدید گروه موسیقی نبض که در مورد سردار شهید قاسم میرحسینی است و به این شهید بزرگوار تقدیم شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۶    
امدادگران با بالگرد به عشایر و روستاییان گرفتار در برف منطقه تمین و لادیز شهرستان میرجاوه ، امدادرسانی کردند .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۰    
یکی از شبکه های خبری آمریکایی خبر داد که یکی از کمیته های سنا در حال بررسی مداخله دولت اوباما در فعالیت های ضد نتانیاهو است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۷    
سخنان حجت الاسلام پناهیان درباره اینکه چرا مقام معظم رهبری در برخی مسائل شخصاً وارد نمی شود و حکم حکومتی نمی دهد
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۰    
بارزانی از تعلل ائتلاف بین المللی تحت رهبری آمریکا در زمینه تجهیز پیشمرگان انتقاد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۴    
نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل متحد توافق هسته ای مد نظر دولت آمریکا با ایران را تسلیم بی سابقه آمریکا در برابر ایران خواند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۶    
دانلود
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۵    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از فراخوانده شدن رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت راه و شهرسازی به کمیسیون اصل 90 خبرداد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۲    
دانلود
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۰    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری جرائم سایبری گفت: طی بررسی های صورت گرفته مبلغی بیش از 40 میلیارد تومان از سرقت های سایبری داشتیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۹    
یک خبرگزاری آمریکایی در گزارشی به گسترش نفوذ ایران در خاورمیانه پرداخت و نوشت که جمهوری خواهان معتقدند که دولت اوباما نفوذ ایران در خاورمیانه را نادیده گرفته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۰    
معاون آموزشی بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد گفت: بسیاری از هزینه های درمان سوختگی مانند پانسمانهای مختلف، داروهای مورد نیاز و فیزیوتراپی زیر پوشش خدمات بیمه های درمانی نیست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۷    
نیروهای ارتش عراق در جریان پیشروی های خود علیه گروه تروریستی داعش در شهر تکریت، 34 داعشی را به هلاکت رساندند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۴    
ارتش عراق تعداد زیادی از نیروهای خود را در اطراف شهر بیجی مستفر کرده است و توپخانه ارتش نیز در حال کسب آمادگی برای حمله به این شهر است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۰    
خودکشی اسرارآمیز برخی همپیمانان رئیس جمهور سابق اوکراین، موجب گمانه زنی درباره احتمال انتقام دولت غربگرای این کشور از آن ها شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۸    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 94 با اشاره به جلسه عصر امروز (شنبه) این کمیسیون برای رفع ایرادات شورای نگهبان از بودجه 94 گفت که کمیسیون تلفیق در این جلسه تعریفی برای خانوارهای پردرآمد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۷    
دادستان عمومی و انقلاب استان قم گفت: کاهش مصرف مواد مخدر به خصوص نوع صنعتی آن با افزایش اطلاعات و آگاهی مردم محقق خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۵    
در شرایطی که برخی رسانه ها از جنبه های مثبت رسیدن به توافق هسته ای سخن می گویند برخی بر اهمیت مقابله با ایران به بهانه تلاش دولت جمهوری اسلامی به دستیابی به سلاح های هسته ای تاکید می ورزند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۲    
وزیر کشور انگلیس تاکید کرد که ابعاد مشکل آزار و اذیت جنسی کودکان در این کشور بسیار بزرگتر از آن چیزی است که تاکنون شناخته شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش بینی ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۶    
اگر در دولت احمدی نژاد به یک ایرانی 2. 5 میلیارد دلار دادند، اینها 5. 3 میلیارد به یک خارجی داده اند که نه وثیقه ای برای آن است و نه حتی پولی به حساب های ایران در خاج واریز شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۳    
یک روزنامه صهیونیستی ضمن اعلام اینکه واقعیت در مرزهای جنوبی سوریه با حضور نیروهای ایران و حزب الله در حال تغییر است، افزود: راهی برای خلاص شدن از دست رئیس جمهور سوریه به جز ترور وی وجود ندارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۰    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج گفت: بسیج در زمینه مفاسد اقتصادی سازمان یافته، برنامه ویژه ای دارد و اخیرا نیز توفیقات خوبی نصیب سربازان گمنام امام زمان شده است و نیروهای اطلاعاتی بسیج تا امروز موفق ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۹    
جانشین قائم مقام وزیر کشور گفت: ضروری است تولید لباس اسلامی در کشور برنامه ریزی شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۴    
جشن گروه کاروان شادی حمایت از بیماران سرطانی در بیمارستان کودکان مفید با حضور هنرمندان و بازیگران سینما برگزار شد./عکس: اکبر بدرخانی
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز شنبه در دیدار با حنانه خلفی حافظ کل قرآن کریم، با ابراز خرسندی از توانایی این دختر خردسال در قرائت قرآن کریم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۱    
گویا دیگر عصر و دوره ساعت های هوشمند به تدریج خود را جا می اندازد و شاید به مرور شاهد آن باشیم که این گجت های پوششی، جای گوشی های هوشمند و تبلت ها را بگیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه بعد از صحبت های مقام معظم رهبری و تلاش کمیسیون سلامت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۶    
یکی از اعضای هیئت رئیسه هیئت گلف استان تهران بازداشت شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از اعضای هیئت گلف استان تهران امروز از سوی شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه (شعبه ورزشی) بازداشت شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۰    
پیش از ظهر امروز جمعی از معلمان استان چهار محال و بختیاری در اعتراض به شرایط صنفی و حقوقی خود در مقابل استانداری این استان در شهرکرد تجمع و در پایان تجمع شان نیز با استاندار دیدار کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۷    
یکی از مخالفان دولت ونزوئلا در زندان خودکشی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۵    
وزارت خارجه ایران تاکید کرد سیاست جمهوری اسلامی همواره مبتنی بر احترام به حاکمیت، تمامیت ارضی، ثبات، امنیت و انسجام ملی همه کشورها به ویژه کشورهای همسایه است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۵    
حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهور در "امور اقوام و اقلیت های مذهبی" در گفتگو با خبرنگار نسیم در خصوص مصاحبه اخیرش با "الشرق الاوسط" و واکنش های مسئولان عراقی گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۰    
یکی فوق تخصص مغز و اعصاب گفت: ناهنجاری هایی مانند شکاف کام یا لب شکری، مشکلاتی در ستون فقرات و کم شدن قوای ذهنی جنین نتیجه صرع مقاوم به درمان مادر است و مصرف داروهای آن است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۰    
یک فوق تخصص روماتولوژی با هشدار درباره مصرف خودسرانه کورتون ها، فشار خون، آب مروارید و پوکی استخوان را از مهمترین عوارض استفاده از کورتون ها بدون تجویز پزشک دانست. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۱    
وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات گفت: در دیدار با وزیر توسعه ترکیه درباره 12 سند همکاری میان دو کشور تبادل نظر شد و این اسناد در سفر رئیس جمهور ترکیه به کشورمان امضا خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۵    
بانک مرکزی متوسط قیمت فروش سکه و ارز در بازار آزاد شهر تهران در 10 ماهه اول سال جاری را اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۳    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: تحولات اخیر بحران عراق نشان می دهد که گروه تروریستی داعش پس از شکست های متوالی با همراه کردن گروه تروریستی بوکوحرام به نوعی به دنبال انتقال ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۲    
نشست خبری مدیران شبکه های سیما برای معرفی برنامه های ایام نوروز برگزار و در آن با توجه به همزمانی ایام فاطمیه و ایام نوروز ویژه برنامه های این ایام معرفی شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۱    
حادثه حمله افراد ناشناس به علی مطهری پس از 7 روز به دفتر رییس جمهوری کشید و سرانجام با دستور رییس جمهوری و وزیرکشور مقرر شد هیاتی عازم شیراز شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۱    
عباس کریمی در این میان، بیش از همه تلاش می کرد تا شرایط را به گونه ای تغییر دهد. این در حالی بود که جو روانی حاکم بر نیروهای خودی به شدت بحرانی و غیر قابل کنترل بود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۹    
ارکستر سمفونیک تهران صبح امروز ( شنبه) پس از مدت ها تعطیلی و بلاتکلیفی با مدیریت علی رهبری و حضور اصحاب رسانه بار دیگر آغاز به کار کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۸    
احمد وخشیته*
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۸    
تونی بلر بر ضرورت اقدام نظامی علیه جریانات افراطی نظیر داعش تأکید دارد و با وجود اشاره اش به اینکه ایدئولوژی این گروه، قدرتمند است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۸    
فرمانده بسیج و امور ایثارگران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از حضور هشت تبعه آلمانی، سوئدی، اسپانیایی و ایتالیایی در اردوی بین المللی راهیان نور خبرداد و گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۶    
مومیایی Chinchorro مربوط به پنج تا سه هزار سال قبل از میلاد که در منطقه پرو امروزی و شیلی زندگی می کرده با توجه به تغییرات آب و هوایی دچار تغییر شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۵    
محمد یزدی زاده
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۵    
یکی از سناتورهای آمریکایی که نامه ارسالی به مقامات ایران را امضا کرده بود، گفت: نامه هشدار به باراک اوباما در مورد مذاکرات هسته ای 47 سناتور کنگره نباید خطاب به مقامات ایرانی ارسال می شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۵    
فیلم های تلویزیونی و سینمایی تبدیل شوندگان 4، اژدهای دریا، جنون سرعت، فرشته ها با هم می آیند، الیما، گهواره ای برای مادر، سه ماهی، پمپی، کریش 3، سگ های پوشالی، بازی مرگبار، هابیت: نابودی اسماگ 1&2 ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی گفت: بخشنامه حل مشکل بدهی شش دسته از صنایع و واحدهای تولیدی بدهکار به شبکه بانکی صادر شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۲    
نزدیک به 881 میلیون برگه سهم و حق تقدم، امروز شنبه در بورس اوراق بهادار تهران داد و ستد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۲    
وزیر امور خارجه آمریکا در حاشیه کنفرانس اقتصادی شرم الشیخ به بیان دیدگاه های آمریکا در خصوص تحولات منطقه به ویژه عراق، فلسطین، پرونده هسته ای ایران و اوضاع جاری در مصر پرداخت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۹    
یک روزنامه انگلیسی اعلام کرد، داعش آثار تاریخی را که عناصر آن به تاراج برده اند، از طریق سایت اینترنتی خرید و فروش ای بی (ebay) به فروش می گذارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۹    
در سفر هیأتی از بانک مرکزی ایران به روسیه، تفاهمنامه نظارتی بانک های مرکزی دو کشور بر مکانیسم های مالی بین بانکی به امضاء معاونان ذیربط رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۶    
حجت الاسلام والمسلمین سید یاسر خمینی درباره حمله به مطهری در شیراز می گوید : این اقدام ناشایست باید توسط تمامی جریان های داخل نظام محکوم شود، این روش و منش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۶    
جلسه هیئت امنای صندوق توسعه ملی به ریاست رئیس جمهور تشکیل و مهمترین برنامه ها و اولویت های این صندوق در سال آینده به تصویب رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۳    
دانشمندان در آخرین تحقیقات خود دریافتند افرادی که به اوتیسم مبتلا هستند از مزیت هوش بیشتر برخوردار هستند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۵    
طبق تصمیم گیری های اخیر مدیران تلویزیون، سیروس مقدم سریال پایتخت 4 را برای ماه مبارک رمضان می سازد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۳    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: موشک کروز قدیر همانطور که در سواحل جمهوری اسلامی ایران حضور دارد، روی بالگردهای سپاه نیز نصب است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۱    
سال 93 برای محمدجواد ظریف سال انتقادهای تند و تیز و توضیح دادن های بی شمار بود. روزنامه اعتماد با این مقدمه در ادامه می نویسد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۰    
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق از الازهر خواست هیاتی را برای تهیه گزارش میدانی از وقایع استان صلاح الدین به این کشور اعزام کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۰    
رییس جمهوری با تأکید بر اینکه عمل به قرآن موجب سعادت دنیا و آخرت است، بر ضرورت نشر و گسترش بیش از پیش فرهنگ قرآنی در کشور تاکید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۵    
نماینده مردم زرند و کوهبنان در خانه ملت گفت: نباید از ارزش ها و جایگاه افرادِ ارزشی که روزی در دفاع از کشور قیام کرده اند، استفاده ابزاری شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: سال آینده شورای نگهبان، مطبوعات و رسانه ها در آزمونی دیگر در جهت حفظ امنیت و ثبات و قدرت ایران اسلامی نقش آفرینی خواهند کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۴    
رییس جمهوری با تأکید بر اینکه ملت ایران برای دفاع از اهداف و آرمان های خود همواره بهای زیادی پرداخت کرده است، گفت: ملت ایران، استقلال، آزادی، انقلاب ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۱    
وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده هسته ای ایران صبح فردا(یکشنبه) به منظور حضور در دور جدید رایزنی های هسته ای راهی لوزان سوئیس می شوند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۰    
پایتخت جدید مصر، قرار است در اراضی شرق قاهره بنا شود و بیش از 5 میلیون شهروند را در خود جای دهد. معماری اواخر قرن نوزدهم و آغاز قرن بیستم پایتخت قدیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۱    
گروه تروریستی داعش 4 تن از عناصر خود را در موصل سربرید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۹    
معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران گفت: به دلیل بالا بودن غلظت ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون امروز نیز هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۳    
دانلود
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۸    
دانلود
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۶    
فعالان اقتصادی با تاکید بر این که ذهنیت مردم نسبت به کالاهای ایرانی باید پاک شود، تصریح می کنند: شعار ایرانی کالای ایرانی بخر را باید رواج دهیم و به مردم باید گفت تا ملت ما کالای چینی را به نام کالای ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۴    
هرچند دهه های گذشته تعداد افراد دارای مدرک دانشگاهی افزایش یافته است اما بررسی ها نشان می دهد اغلب فارغ التحصیلان در مشاغلی غیر از رشته تحصیلی خود مشغول فعالیت هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۱    
اگرچه مدتها است پرونده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر سر زبان ها افتاده و تاکنون دو مزایده هم برای واگذاری این باشگاه تدارک دیده شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۸    
امید تازه برای نجات از چوبه دار/ قتل به خاطر سرقت و جنایت در بازار خروس بازها / ریاضی داماد ضعیف بود عروسی به هم خورد/ دستگیری قاتل فراری هنگام زورگیری/ پرتاب کنسرو به طرف سارقان مسلح ...