شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۲May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1393 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 30 دی 1393 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 2 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 3 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 4 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 5 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 6 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 7 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 10 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 11 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 13 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 19 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 22 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 24 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 25 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 26 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 27 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۶    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه تاکید کرد آمریکا و اسراییل بزرگ ترین متحد یکدیگر هستند و راهی جز همکاری ندارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۰    
ملک عبدالله دوم پادشاه اردن با ارسال پیام رسمی به رهبر معظم انقلاب عید نوروز را به دولت و ملت ایران تبریک گفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۴    
11 تروریست عضو داعش هنگام بمب گذاری یک تانکر در شمال موصل به هلاکت رسیدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۴    
رییس دادگستری بهشهر با تاکید بر برخورد قاطع با زمین خواران و سوء استفاده کنندگان از بیت المال گفت : با تلاش اداره منابع طبیعی ،امسال 36 هکتار از اراضی ساحلی و ملی این شهرستان خلع ید شد .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۵    
قائم مقام سابق وزارت امور خارجه آمریکا در مصاحبه ای گفت که دانش هسته ای ایران را نمی توان بمباران کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۵    
رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران، با انتقاد از رسانه ملی در پخش یک گزارش خلاف واقع، تاکید کرد: حیثیت پزشکان عمومی کشور بازیچه زیاده خواهی سودجویان نخواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۵    
سومین نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی هنرمندان و دانشجویان شهر تهران با عنوان بوی عیدی با مشارکت بیش از 50 هنرمند کار آفرین و با شعار همه با هم سفیران مهر خدا باشیم در محل زیرگذر چهار راه ولیعصر (عج) ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۴۱    
نخست وزیر فرانسه قوانین جنجالی جدیدی را اعلام کرد که به جاسوسان اجازه می دهد تا تلفن ها و اطلاعات اینترنتی تروریست های مظنون را کنترل و نظارت کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۸    
دبیرکل اتحادیه عرب یادداشت اعتراضی را به سفیر سوئد در ریاض تسلیم کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۵    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: بنای این نیرو برافزایش خدمات انتظامی است و همه معاونت های ناجا در ایام نوروز پررنگ تر از گذشته در خدمت مردم خواهند بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۵    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا می گوید طرح نظارت کنگره بر توافق هسته ای احتمالی بین ایران و گروه 1+5 پنجشنبه هفته آینده به رأی گذاشته می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۲    
محمد جواد ظریف و جان کری وزرای خارجه ایران و آمریکا گفتگوهای خود را از سر گرفتند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۳    
سازمانهای مردم نهاد دارای مقام مشورتی در شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل که برای شرکت در بیست و هشتمین نشست شورای حقوق بشر در ژنو حضور دارند با احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر ایران دیدار کردند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۹    
در حالی که مذاکرات ایران و گروه 1+ 5 برای دستیابی به توافق نهایی هسته ای به مرحله حساسی رسیده و تلاش های دیپلماتیک در این راستا در شهر لوزان سوئیس در جریان است، برخی اخبار منتشره در منابع غربی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۳    
وزیر امور خارجه ایران طی پیامی به مناسبت سال جدید در صفحه توئیتر خود نوشت که امیدوار است نوروز طلیعه روزی نو برای جهان باشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۰    
صبح روز جمعه 29 اسفند در پی یک خورشیدگرفتگی یا کسوف کامل، انگلستان در تاریکی فرو می رود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۰    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که یک راهکار تشکیل 2 دولت برای مناقشه خاورمیانه با یک کابینه به رهبری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، غیر ممکن خواهد بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۴    
مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران درباره اعداد و ارقامی که درباره توافق هسته ای ایران در برخی محافل رسانه ای مطرح می شود گفت: هنوز هیچ چیزی توافق نشده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۴    
دانلود
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۱    
دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی به الطیب البکوش وزیر امور خارجه جمهوری تونس اقدام تروریستی انجام شده در تونس را به دولت و ملت تونس تسلیت گفت .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه ی آمریکا در گفت و گوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی سی. ان ان، با اشاره به وجود برخی اختلاف های فنی و سیاسی در مذاکرات هسته ای ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۱۷    
وزیر اطلاعات گفت: امروز با وجود ناامنی های فراوان در کشورهای همسایه به لطف پروردگار و حضور مردم و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت پایدار در کشور ما وجود دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۱۱    
ارتش سوریه توانسته با سیطره بر مناطق شمالی شهر حلب آخرین راههای وصول کمک ها به تروریست ها را قطع کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۱۱    
طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، در باند شمالی آزادراه کرج – قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا مهرویلا ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۸    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: نقشه های پیشیابی هواشناسی بیانگر ورود سامانه فعال بارشی از اواخر روز پنجشنبه (امروز)از غرب کشور است و انتظار می رود بتدریج بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۸    
مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران درباره اعداد و ارقامی که درباره توافق هسته ای ایران در برخی محافل رسانه ای مطرح می شود، گفت: هنوز هیچ چیزی توافق نشده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۵    
یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرد که در مذاکرات هسته ای هنوز پیش نویس سندی منتشر نشده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۱    
این واقعیتی است که کسبه پایتخت بر آن تأکید می کنند و نشان می دهد، حتی خرده فروشان نیز از رویه ای که در اقتصاد کلان در دستور کار قرار داده شده و عوارض چنین رویه ای ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۸    
روابط عمومی وزارت اطلاعات اظهارات منتشره در برخی رسانه های داخلی مبنی بر شکایت و پس گرفتن گزارش وزارت اطلاعات در خصوص فعالیت های متهم ' م.ه ' در کشور انگلیس نزد مرجع قضائی را تکذیب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۵    
معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا با یکدیگر دیدار کردند و قرار است نشست همزمان وزرای خارجه ایران و آمریکا و رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر انرژی آمریکا برگزار شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۵    
گروه تروریستی داعش مسئولیت حملات روز گذشته به موزه باردو در تونس را بر عهده گرفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۲    
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی هوایی امروز نقش مهمی در حفظ و ارتقای توان رزمی کشور دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۹    
دادگاهی در مصر حبیب العادلی وزیر کشور دولت حسنی مبارک رییس جمهوری مخلوع آن کشور را تمامی اتهام های وارده تبرئه کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اولین مصاحبه با رسانه های آمریکایی پس از پیروزی در انتخابات گفت که اسرائیل هیچ متحد قدرتمندتری غیر از آمریکا ندارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۰    
المنار در خبری فوری اعلام کرد که اخبار منتشر شده درباره حمله هوایی به کاخ ریاست جمهوری یمن در عدن صحت ندارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۷    
دانلود با کیفیت بالا
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۴    
دانلود با کیفیت بالا
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۲    
با برگزاری جلسه هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در 28 اسفند 93، سیامک دولتی به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره این بانک تعیین شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۲    
سخنگوی وزارت خارجه ضمن محکومیت ترور عضو کنگره ملی و دعوت به خویشتنداری گرو ه های مختلف، مشکلات بوجود آمده در یمن را در چارچوب گفت وگوهای یمنی-یمنی و با مشارکت همه احزاب ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۹    
یک مقام مذاکره کننده غربی از امکان دستیابی ایران و آمریکا به پیش نویس توافقی خبر داد که ضمن ملزم کردن ایران به کاهش 40 درصدی سانتریفیوژهای خود، تحریم ها را به یک باره لغو خواهد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۸    
یکی از مذاکره کنندگان تیم هسته ای کشورمان از تاریخ 24 مارس (4 فروردین) به عنوان یک ضرب الاجل قابل تغییر برای دستیابی به یک توافق هسته ای خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۳    
کارولین کندی سفیر آمریکا در توکیو پیام تهدید آمیزی از سوی افراد ناشناس دریافت کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۱    
منابع آگاه خبردادند که تکفیری ها داعش از بیم انجام حمله زمینی نیروهای ارتش و داوطلب عراق در حال حفر خندق در اطراف شهر موصل هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۷    
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش کرد که پیش نویس توافق هسته ای، تعداد سانتریفیوژهای ایران را برای یک دهه یا بیشتر به 6 هزار سانتریفیوژ کاهش خواهد داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۹    
دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز جهانی نوروز 21 مارس 2015 برابر با اولین فروردین 1394، گفت: گرامیداشت سالانه نوروز فرصتی استثنایی برای مردم است تا با ملحق شدن به یکدیگر تنوع فرهنگی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۸    
درگیری ها میان نیروهای داعش با دیگر گروه های شبه نظامی افراطی از یک سو و ارتش لیبی از سوی دیگر، در شمال این کشور بار دیگر بالا گرفته و داعش تهدید کرد که از لیبی "یک عراق" دیگر برای خود خواهد ساخت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۸    
یک مذاکره کننده اروپایی با بیان این که ایران و کشورهای 1+5 هم اکنون بعید است که به چارچوب مورد توافق دو طرف دست یابند ، گفت: هنوز اختلافات زیادی میان دو طرف باقی مانده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۵    
همزمان با زمینگیر شدن پیش مرگ ها در محور داقوق در جنوب کرکوک، منابع امنیتی عراق از کشته و زخمی شدن ده ها داعشی در غرب تکریت و شهر موصل خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۵    
وزیر خارجه آمریکا در عین حال که از پیشرفت هایی در مذاکرات خبر داد اما گفت که به موضوعات جدیدی برخورد کردیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۳    
صدراعظم آلمان تاکید کرد که اروپا تحریم های روسیه را تا زمانیکه تمامی مفاد توافقنامه آتش بس مینسک اجرا نشود، لغو نخواهد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۲    
جان بوئنر نماینده بلندپایه جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا از هیلاری کلینتون خواست ایمیل شخصی خود را واگذار کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۱    
اردوغان می گوید وی به باراک اوباما پیشنهاد اجرای اصلاحات بهداشتی معروف به "اوباما کر" را در راستای درخواست یک گردشگر آمریکایی داده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۱    
یکی از مشاوران سابق وزیر خارجه انگلیس می گوید که محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران این را می داند که نباید به آمریکا اعتماد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۷    
در پی برکناری دو تن از فرماندهان ارشد نیروهای نظامی و امنیتی سوریه، بشار اسد طی حکمی دو تن دیگر از فرماندهان نظامی این کشور را بجای آن ها برگزید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۱    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه مذاکرات اخیر هسته ای را ' سخت و در مراحل نهایی' ارزیابی کرد و گفت: تا زمانی که لازم باشد در لوزان می مانیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۸    
دانلود
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۱    
منابع نظامی آمریکا تایید کردند که در حمله یک پهپاد این کشور در سومالی یکی از رهبران گروه تروریستی الشباب کشته شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۵    
مدیرگروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با توصیه به مصرف آجیل بی نمک، مصرف آجیل شور را به ویژه برای کودکان خطرناک دانست و گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۲    
پنجمین روز مذاکرات ایران و 1+5 همراه با تمهیدات شدید امنیتی و ممانعت از ورود خبرنگاران ایرانی به هتل محل مذاکرات آغاز شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۰    
حمله افراد مسلح و گروگان گیری در پایتخت تونس با 22 کشته به پایان رسید. این حمله که مسئولیت آن را داعش بر عهده گرفته با محکومیت های جهانی روبه رو شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۷    
مخبر پارلمان عراق از آمادگی 250 هزار نیرو برای شرکت در عملیات آزادسازی شهر موصل خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۷    
بر اثر انفجار تله انفجاری صبح امروز (پنجشنبه)، در نزدیکی پلی در منطقه پیردان شهرستان سرباز، سه نفر از ماموران انتظامی به شهادت رسیدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون، 16روز پاک داشتیم که درمقایسه با چند سال اخیر بی سابقه است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۱    
شبه نظامیان تروریست داعش از ژوئن 2014 تا کنون بیش از دو هزار اسیر را در سوریه کشته اند. به گفته سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه، بیش از نیمی از اسیران به قتل رسیده غیرنظامی بوده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۱    
ششمین دور از دیدارهای وزیران خارجه ایران و آمریکا با حضور معاونان شان آغاز شد. به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف و جان کری در پنجمین روز مذاکرات در حالی دیدار می کنند که گمانه زنی های رسانه ای درباره ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۶    
یک منبع نزدیک به مذاکرات هسته ای به شبکه بی بی سی گفت حتی مسائل فنی نیز قابل حل است اما بدون قطعنامه فصل هفتم توافقی در کار نخواهد بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۰    
یک متخصص پوست و مو تاکید کرد: با رعایت نکاتی لازم می توان سلامت پوست و مو را در ایام نوروز و دید و بازدیدها تضمین کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۰    
با تدبیر پلیس راهور تهران بزرگ دوربین های ثبت تخلف محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد از ساعت 13 امروز خاموش شدند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۷    
شاهزاده ترکی الفیصل رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان تاکید کرد که به احتمال زیاد ایران و غرب در مذاکرات هسته ای به توافق می رسند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۸    
معاون امنیتی وزارت کشور با بیان این که تاکنون پانزده نفر از عوامل حادثه شیراز شناسایی شده اند ، گفت که از سوی دادستانی شیراز دستورات اولیه قضایی مبنی بر احضار و جلب این افراد صادر شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۵    
اوباما گفت که اگر برای بار دیگر رئیس جمهور شود اولین دستورش بستن گوانتانامو است و از این که دستور تعطیلی زندان گونتانامو را صادر نکرده است، پیشمان است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۹    
شب گذشته در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم بارسلونا در ورزشگاه نئو کمپ توانست با گل دقیقه 31 ایوان راکیتیچ و برد 3-0 در مجموع دو بازی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۱    
این روزهای آخر سال در حالی می گذرد که شاید برخی از عزیز ترین نزدیکان ما، در ایام گذشته سال دار فانی را وداع کرده باشند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۹    
رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت:بررسی نقشه ها و آمار نشان دهنده خشکسالی بسیار شدید در 4 استان دربلند مدت و خشکسالی خفیف تا شدید در 6 ماه گذشته در مناطق غربی و مرکزی کشور است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۰    
پس از مخالفت های فراوان و اعمال فشار غرب و کشورهای عضو ناتو به ترکیه برای نخریدن سامانه موشکی چین، فروش این سامانه به ترکیه تایید شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۴    
یک مقام سیاسی در وین اتریش خبر داد که ایران و آمریکا چارچوب کلی را تا پایان ماه مارس اعلام می کنند و مسائل توافق شده طی مدتی از 10 تا 15 سال اجرایی می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۸    
نخست وزیر عراق ضمن قدردانی از سفارشات مرجعیت دینی درخصوص دعوت به مبارزه با تروریسم اعلام کرد : آزادسازی تکریت نزدیک است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۶    
نیروهای وابسته به علی عبدالله صالح که مدتی است در اطراف عدن موضع گرفته اند، از نخستین ساعات امروز (پنجشنبه) به فرودگاه عدن حمله کردند و با ارتش و کمیته های مردمی حامی عبدربه منصور هادی درگیر شدند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۵    
علائم اگزما تنها توسط زخم با خارش شدید نیست بلکه در اثر شیوه زندگی نیز بوجود می آید. به گزارش فارس، تیمی از دانشگاه نورث وسترن در شیکاگو مطالعه ای در رابطه با اگزما انجام داده اند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۸    
یک جراح و متخصص زنان تاکید کرد که زنان در هنگام سفر باید حتی الامکان از لباس های راحت استفاده کرده و از پوشیدن شلوارهای تنگ و چسبان پرهیز کنند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۵    
نگهداری از راه های روستایی جایگاه مناسبی در برنامه راه های روستایی کشور پیدا نکرده است به طوری که هم اکنون 54 هزار کیلومتر از راه های روستایی با رویه آسفالت، طول عمری بالای 10 سال دارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۰    
کارگران قرارداد موقت خدماتی در سال 94 برای هر ماه کارکرد حداقل 813 هزار و 355 تومان و حداکثر یک میلیون و 23 هزار تومان دریافت می کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۱    
مشاور معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه تاسیس بانک تولید را رونق نمی دهد، گفت: کارت شهروندی از مهاجرت جلوگیری می کند، ضمن اینکه ویژه خوارها مالیات نمی دهند!
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۱    
سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک سنگین در خروجی های شهر تهران خبر داد و گفت: متأسفانه در تصادفات روز گذشته 30 نفر جان خود را از دست داده اند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۸    
اعتراف استاد دانشگاه به ارتکاب جنایت/ گزارش عینی خراسان از تلخ ترین چهارشنبه سال/ راز سرقت میلیونی در پیام وایبری/ از مخالفت های شوهرم خسته شدم/ سرقت خودروهای تولید داخل در صدر ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۶    
گاهی هواداران، مربیان را هو می کنند یا حیا کن رها کن سر می دهند؛ اما مربیان ما در بسیاری مواقع به جای پذیرفتن واقعیت ها به جاده خاکی می زنند و سعی در فرافکنی دارند. نمونه ها هم زیاد هستند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۵    
سرویس امنیتی سوئد(SAPO ) روسیه را متهم به جاسوسی از این کشور کرده و اعلام داشت که بیش از یک سوم کارمندان دیپلماتیک روسیه در این کشور اسکاندیناوی به جمع آوری اطلاعات می پردازند.