چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۸:۳۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 30 دی 1393 - taghribnews.ir

تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۷    
نایب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در پی عملیات تروریستی اخیر که تعدادی از اعضای حزب الله لبنان را هدف قرار داد همبستگی کامل خود را با حزب الله اعلام کرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۲    
رییس جمهوری با اشاره به حوادث اخیر پاریس گفت: جمهوری اسلامی ایران هم ترور، خشونت و افراطی گری به بهانه دفاع از دین و هم توهین، فحاشی و تحریک احساسات پیروان ادیان را به نام دفاع از آزادی محکوم می کند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله دخالت رژیم صهیونیستی در سوریه علامت مهمی است که نشان می دهد آنها قصد دارند با دسیسه کشورهای اسلامی را تحت فشار قرار دهند ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۵    
وزیر امور خارجه روابط با همسایگان را اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و از تشکیل دولت وحدت ملی در افغانستان ابراز خرسندی کرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۵    
دارالافتای اردن هتاکی به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد و خواستار معرفی اسلام حقیقی شد .
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۵    
درپی کاهش قیمت نفت شرکت نیمه دولتی صنایع پایه عربستان در سه ماه پایانی 2014 با افت 29 درصدی درآمد مواجه شد .
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۰    
توافق صنعا پس از درگیری های خونین پس از درگیری های خونین در صنعا پایتخت یمن و برخی از مناطق این کشور بین نیروهای دولتی و جنبش انصار الله، از عصر دیروز در این کشور آتش بس برقرار شده است ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۰    
منابع عراقی اعلام کردند که تروریستهای داعش در سامراء در پی حمله نیروهای عراقی و نیروهای بسیج مردمی ضربه سنگینی دریافت کردند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۰    
امام جمعه سنندج بر تقویت مباحثات و ارتباطات بین علما، اندیشمندان و پیروان مذاهب مختلف اسلامی در راستای مقابله با توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان تأکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۰    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان نسبت به توطئه های گسترده دشمنان در بزرگ نمایی اختلافات بین مذاهب اسلامی هشدار داد و خوستار روشنگری و نقش آفرینی نخبگان و علمای جهان اسلام در این خصوص شد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۰    
نشست بین المللی گفتگوی ادیان با شعار "گفتگوی ادیان در پرتو تمدن انسانی و فرهنگ ملت ها" به همت مرکز مطالعات و پژوهش های آستان مقدس حسینی در کربلا برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۰    
رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان از برگزاری نخستین جشنواره بین المللی تقریب مذاهب اسلامی با عنوان" الفت، اخوت و وحدت اسلامی" در اردیبهشت 94 در سنندج خبرداد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۰    
گروه تروریستی داعش، ژاپن را تهدید کرد در صورتی که 200 میلیون دلار به این گروه تروریستی باج ندهد، تا 72 ساعت دیگر، دو گروگان ژاپنی را خواهد کشت.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۰    
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، شهادت جمعی از نیروهای این حزب در تجاوز رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و آن را دلیل دیگری بر ضعف این رژیم در برابر نیروهای مقاومت دانست.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۰    
پیکر شهید جهاد مغنیه فرزند فرمانده شهید حزب الله لبنان حاج عماد مغنیه روز دوشنبه در ضاحیه جنوبی بیروت با حضور هزاران تن تشییع شد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۰    
قرآن کریم، بدون شک کلام خداوند و وحی الهی است که توسط پیامبر اکرم (ص)، برای هدایت مردم و قرار دادن انسانها و جوامع بشری در مسیر وحدت و یگانگی و انسجام اسلامی ، به جهانیان عرضه و هدیه شده است.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۰    
مردم بحرین در بیست و سومین روز از بازداشت دبیرکل جمعیت وفاق، تظاهرات گسترده ای را در مناطق مختلف این کشور برگزار کردند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۰    
یکی از مفتی های وهابی عربستان در سخنانی اهانت آمیز، از شهادت نیروهای حزب الله به خصوص جهاد مغنیه به دست رژیم صهیونیستی ابراز شادمانی کرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۱    
نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، حمله رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه که به شهادت 7 تن از فرماندهان عملیاتی حزب الله لبنان انجامید را محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راس هیأتی وارد کابل شد و در فرودگاه مورد استقبال "عتیق الله عاطف مل" سرپرست وزارت خارجه افغانستان قرار گرفت.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۱    
جنبش التوحید الاسلامی گفت: مقاومت بهترین فرزندان خود را در مسیر آزادی و عزت و سربلندی میهن از دست داده است.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۱    
تجمع های اعتراض آمیز مردم پاکستان در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" در بازنشر کاریکاتورهای موهن به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در شهرهای مختلف این کشور از جمله کویته ادامه دارد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۱    
دبیرکل سازمان همکاری اسلامی بر لزوم بهره گیری از گفتگوی سیاسی برای حل بحران در لیبی تاکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۱    
شورای امنیت سازمان ملل متحد روز گذشته در بیانیه ای حملات و جنایات رو به افزایش گروه تروریستی بوکوحرام در نیجریه و کشورهای هم جوار را محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۱    
بشار اسد، رییس جمهوری سوریه، بر پایبندی دولت به حل بحران از طریق گفت وگوها تاکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۱    
مخالفان سخنرانی لوپن می گویند این زن، به خاطر دیدگاه های راست افراطی اش، به فاشیستی اروپایی شهره است که می خواهد جامعه را از هم بگسلد ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به بیست و سومین اجلاس سراسری نماز، با اشاره به تلاشهای ارزشمند در زمینه ترویج این فریضه بی همتای اسلامی ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۱    
نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان با اشاره به تجاوز احیر رژیم صهیونیستی به سوریه، تاکید کرد: این تجاوز ثابت کرد اسرائیل مصدر و منبع شرارت در جهان است.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۱    
رأی به خروج حماس از فهرست گروه های تروریستی، اخیرا در دومین دادگاه عمومی رده بالای اروپا صادر شده بود ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۱    
جبهه عمل اسلامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به رزمندگان حزب الله این اقدام را اعلان جنگ بر ضد تمامی محورهای مقاومت برشمرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۱    
دبیرکل اتحادیه عرب بر ضرورت توجه به ابعاد فکری، فرهنگی و اقتصادی در مبارزه با تروریسم تاکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی خطاب به "سید حسن نصرالله"،دبیرکل حزب الله لبنان شهادت جمعی از مبارزان حزب الله را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۱    
نایب رئیس شورای سیاسی حزب الله تاکید کرد، پاسخ این حزب به حماقت صهیونیست ها کوبنده و دردناک خواهد بود.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۱    
مجمع جهانی صلح اسلامی با صدور بیانیه ای به مناسبت روز غزه، خواستار تشکیل "کمیته جهانی پایان اشغال فلسطین" شد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۱    
دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا در اظهاراتی عجیب، توهین به ادیان را مطابق با اصول آزادی بیان دانست و گفت با اظهارات پاپ رهبر کاتولیکهای جهان مخالف است .
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۱    
نباید فراموش نمود رسانه های غربی به عنوان اهرم اجرایی قدرت های استکباری برای مقابله با اسلام واقعی از همۀ توطئه ها علیه امت اسلامی بهره می گیرند که در روزهای اخیر این امر با استفادۀ سیاسی دولت فرانسه ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۱    
مقامات بحرین اعلام کردند دبیرکل جمعیت الوفاق 28 ژانویه ( هشتم بهمن ) به اتهام توطئه علیه نظام حاکم در این کشور محاکمه خواهد شد.