پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۲:۳۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرگزاری تقریب - تقریب (taghribnews.ir)

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1403 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 1 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 2 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 3 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 4 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 5 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 6 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 7 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 8 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 9 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 10 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 11 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 12 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 13 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 14 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 15 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 16 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 17 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 18 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 19 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 20 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 21 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 22 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 23 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 24 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 25 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 26 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 27 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 28 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 29 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 30 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1403 
  ۱۵ دقیقه پیش   + ۶ سایت دیگر  
خبرنگار المیادین بامداد پنجشنبه از بمباران مجدد اهدافی در حومه شهرک الخیام در جنوب لبنان توسط جنگنده های اشغالگران خبر داد.
  ۱۶ دقیقه پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
روزنامه رای الیوم به واکاوی سخنرانی روز چهارشنبه دبیرکل حزب الله لبنان پرداخت و نوشت که میان سطرهای این سخنرانی، پیام های کدداری وجود داشت که تحلیلگران و ناظران امور را به خود مشغول کرده است.
  ۲ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
سرپرست حجاج ایرانی در جمع مسئولان حوزه حج و زیارت در مکه تاکید کرد: ضمن قدردانی از خدمات کشور میزبان خواستار رفع مشکلات آزاردهنده هستیم.
  ۲ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم جشن ازدواج 110 زوج جوان به همت موسسه خیریه غدیر در قم برگزار شد.
  ۳ ساعت پیش   + ۶۷ سایت دیگر  
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه ای به رئیس دوره ای شورای امنیت در مورد اتهامات ایالات متحده آمریکا به جمهوری اسلامی ایران درباره یمن، آن را بی اساس خواند.
  ۴ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
نمایشگاه آثار نقاشی غزه در آینه هنرمندان با عنوان "بوم مقاومت" در قم افتتاح می شود.
  ۶ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
مسابقه کشوری کتابخوانی غدیر خم ، ویژه عموم طلاب برگزار می شود.
  ۸ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
استاد حوزه علمیه خراسان ولایت فقیه را عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران در عرصه های گوناگون به پیشرفت های عظیمی دست یافته است.
  ۸ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
رهبر معظم انقلاب به استفتائی پیرامون تأخیر انداختن حج واجب پاسخ گفتند.
  ۹ ساعت پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
وزیر بهداشت، از پوشش بیمه ای 330 قلم دارو در دولت سیزدهم خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۲۲:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: همه زیرساخت ها برای این موضوع مهم در آذربایجان غربی مهیا بوده و امروز باید همگان در مشارکت حداکثری کمک کنند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۰۱:۲۹   + ۱۲ سایت دیگر  
عملیات اجرایی 52 طرح عمرانی و خدماتی با حضور رییس ستاد اربعین کشور، استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان استان در شلمچه آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۰۰:۲۲   + ۲۱ سایت دیگر  
روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از آغاز عملیات بازگشت حجاج از روز شنبه (16 تیرماه) خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۰۰:۰۸   + ۵۵ سایت دیگر  
دولت فدرال کانادا در اقدامی خصمانه و مغایر با قوانین بین المللی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های به اصطلاح تروریستی قرار داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۲۲:۳۳   + ۳ سایت دیگر  
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بی تردید عید غدیر، عید وحدت و اتحاد امت اسلامی و نه اختلاف و تفرقه است و از سوی نبی مکرم اسلام(ص) نیز تأکید شده که جزو اعیاد بزرگ به ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۲۳:۲۸   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی از افتتاح نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی و اسلامی به نام گوهرشاد به مدت یک هفته در ارومیه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۲۲:۴۴   + ۱۰ سایت دیگر  
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: رؤسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و هواداران آنها طبق قانون عمل کنند و از ایجاد تفرقه قومی و مذهبی و هر اقدامی که امنیت روانی و سلامت انتخابات را خدشه ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۲۰:۳۲   + ۱۷ سایت دیگر  
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: چهره نظامی، امنیتی و بازدارندگی دشمن در میان مردم، جامعه و جهان در حال فروپاشی است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۹:۵۶   + ۱ سایت دیگر  
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات پیش رو می تواند یک ضربه محکم به استکبار جهانی به ویژه آمریکایی ها و غربی ها باشد زیرا آنان اینگونه القا می ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۵:۴۹   + ۹ سایت دیگر  
نمازجمعه این هفته تهران، اول تیرماه، به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۸:۵۶   + ۴ سایت دیگر  
سرپرست وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد که نشست وزرای خارجه کشورهای مجمع گفت پگوی آسیایی هفته آینده در تهران برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۸:۳۱   + ۲ سایت دیگر  
امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین گفت: انتخابات ریاست جمهوری هم در بُعد داخلی و هم در بُعد منطقه ای و بین المللی بسیار با اهمیت و استراتژیک است به نحوی که امروز بسیاری از کشورهای غربی و اروپایی و ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۶:۵۲   + ۳۳ سایت دیگر  
دبیر شورای نگهبان گفت: نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان بنای خود را بر صداقت و اخلاق بگذارند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۷:۴۷   + ۱ سایت دیگر  
همایش ائمه جمعه و جماعات جوانرود در فرمانداری این شهرستان با سخنرانی ماموستا سیدمحمد محممدی؛ امام جمعه جوانرود و همچنین حجت الاسلام میرعباس سالمیان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۷:۲۵   + ۱۰ سایت دیگر  
نخستین جلسه شورای سیاست گذاری سی و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با معرفی اعضای شورای سیاست گذاری این رویداد همراه بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۵:۵۴   + ۱ سایت دیگر  
تولیت آستان مقدس حسینی(ع) از آماده ساختن 40 هزرا پرچم "یا حسین(ع)" برای اهتزاز در خیابان های لندن همزمان با فرارسیدن عاشورای حسینی(ع) خبرداد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۶:۴۹   + ۱ سایت دیگر  
در آخرین گزارش هفتگی دیده بان رسانه ای سازمان همکاری اسلامی در خصوص جنایات رژیم اسرائیل، آمده است که حملات اسرائیل، غزه را به قبرستان زنده ای تبدیل کرده که به آهستگی می نالد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۵:۳۵   + ۸ سایت دیگر  
وزیر کشور درباره نحوه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: قانون مجوز داده و از ما خواسته با هماهنگی شورای نگهبان انتخابات را برگزار کنیم. آنها ترجیح دادند که انتخابات الکترونیک برگزار نشود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۶:۲۲   + ۶۴ سایت دیگر  
سرپرست ریاست جمهوری تلاش برای رفع مشکلات مردم را تکلیفی قانونی و شرعی برای همه مدیران دستگاه های اجرایی کشور و همچنین انتظار به حق رهبری دانست و از مسئولان دستگاه های مختلف خواست ضمن تبیین دستاوردها ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۶:۰۰   + ۲۰ سایت دیگر  
رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم بزرگداشت شهیدچمران گفت: شهیدچمران گونه متفاوتی از مجاهدت را جلوی چشم ما قرار داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۵:۵۴   + ۱۶ سایت دیگر  
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: نقش زنان خانه دار در اقتصاد کشور نقش پررنگی است و با توجه به فرهنگ کشورهای مختلف خانه داری باید به عنوان شغل در شاخص های جهانی درنظر گرفته شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۴:۴۸   + ۳۳ سایت دیگر  
فرمانده کل سپاه گفت: توانسته ایم اقتدار با شکوه یک ملت را بر یک جهان دشمن آرایش یافته، تحمیل کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۴:۱۸   + ۱۷ سایت دیگر  
علی همزه، مدیر ارشد عملیات حج هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما)، جزئیات بازگشت حجاج ایرانی از فرودگاه های مدینه منوره و جده به کشور را تشریح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۴:۵۴   + ۱ سایت دیگر  
خبرنگاری که اخبار اعتراضات شهروندان فرانسوی به فروش اسلحه به رژیم صهیونیستی را پوشش می داد، بازداشت شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۴:۲۹   + ۲۲ سایت دیگر  
سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب پکن امروز، 30 خرداد آغاز به کار کرد، جمهوری اسلامی ایران نیز با بیش از 500 عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۳:۵۴   + ۷ سایت دیگر  
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتخابات و مشارکت در آن به ظاهر ختم به یک روز می شود اما آثار بزرگ و برکات فراوانی بدنبال دارد که افزایش اقتدار کشور ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۳:۴۶   + ۱ سایت دیگر  
سیاستمدار لبنانی با اشاره به پرواز پهپاد مقاومت در برفراز پایگاه های استراتژیک رژیم صهیونیستی و سفر نماینده آمریکا به لبنان اظهار داشت: هدهد مقاومت، عقاب آمریکایی را به وحشت انداخت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۱:۲۵   + ۱ سایت دیگر  
رأی دهندگان مسلمان در فرانسه نگران این مسئله هستند که نخستین قربانیان پیروزی احزاب راست افراطی در انتخابات زودهنگام پارلمانی باشند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۲:۵۴   + ۶ سایت دیگر  
وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گفت: فردا سومین دوره تجلیل و نکوداشت چهره های ماندگار میراث فرهنگی برگزار می شود که ابتکار خوبی در وزارتخانه است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۱:۳۹   + ۴ سایت دیگر  
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۱:۳۴   + ۱ سایت دیگر  
مدیر مرکز اسلامی آذربایجان غربی گفت: بی تردید در انتخاب رئیس جمهور باید دقت کرد که کدام یک از نامزدهای انتخاباتی و جریان سیاسی بیش از دیگران از اسلام تمدنی صحبت به میان می آورند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۲:۲۹   + ۱ سایت دیگر  
سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، عصر امروز (چهارشنبه) سخنرانی می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۲:۱۹   + ۲۵ سایت دیگر  
رئیس صدا و سیما گفت: قرعه کشی چهار مناظره باقی مانده امروز برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۲:۱۰   + ۱ سایت دیگر  
شورای حکمای مسلمان خواستار تلاش همگانی برای تدوین استراتژی جهانی به منظور مقابله با نفرت پراکنی و تبعیض شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۶   + ۷۹ سایت دیگر  
وزیر نفت با بیان این که شاهد جهش در صادرات نفت و وصول مطالبات خود هستیم، گفت: با اقدامات صورت گرفته در دولت مردمی اعلام می کنم هر دولتی که در آمریکا روی کار بیاید نمی تواند مانع صادرات نفت جمهوری ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۲:۰۰   + ۴۶ سایت دیگر  
نماینده ایران در سازمان ملل گفت که تهران بر تعهد خود به اجرای کامل برنامه اقدام سازمان ملل برای تجارت غیرقانونی سلاح های کوچک و سبک در سطوح ملی، منطقه ای و بین المللی را مجدداً تاکید می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۱:۲۶   + ۴ سایت دیگر  
نشست تخصصی بررسی متون پروژه های مطالعاتی دفاع مقدس با موضوع عملیات والفجر 10 ، با حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۹:۲۵   + ۶۲ سایت دیگر  
معاون سازمان حج و زیارت از آغاز بازگشت حجاج ایرانی به کشور از جمعه (اول تیرماه) خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۲   + ۱۰ سایت دیگر  
جشن خانوادگی"غدیر" از سوی مجموعه تفریحی ورزشی توچال با هدف معرفی سیره علوی و گسترش نشاط اجتماعی در جامعه برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۹:۱۱   + ۲۲ سایت دیگر  
برنامه های دهمین روز تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۹:۴۴   + ۱ سایت دیگر  
با تصویب پارلمان عراق، برای نخستین بار روز سه شنبه، مصادف با 18 ماه ذی الحجه به مناسبت روز عید سعید غدیرخم در این کشور تعطیل رسمی اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۷:۵۰   + ۸ سایت دیگر  
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اذعان به شکست دردناک این رژیم در جنگ با نیروهای مقاومت فلسطین و لبنان، اعتراف کرد که این جنگ هزینه های زیادی برای آنان به همراه داشته است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۶:۱۵   + ۳ سایت دیگر  
جانشین مدیر حج و زیارت گلستان گفت: در مراسم حج تمتع امسال دومین زائر گلستانی دعوت حق را لبیک گفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۵:۳۵   + ۷ سایت دیگر  
سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در دویست و نهمین برنامه سه شنبه های علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۴:۵۰   + ۲ سایت دیگر  
نشست هم اندیشی شرایط اصلح در وضعیت مطلوب و وضعیت موجود برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۳:۱۵   + ۴ سایت دیگر  
برنامه زیست محیطی سازمان ملل از ویرانی گسترده غزه طی نزدیک به 9 ماه بمباران این باریکه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۲:۱۷   + ۲ سایت دیگر  
مرحله اول آزمون ورودی مجتمع فقه، حقوق و قضای اسلامی برای سال تحصیلی 1404-1403 در دو مقطع سطح 2 و 3 روز پنجشنبه 31 خرداد با رقابت حدود 1500 داوطلب برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۲۳:۵۰   + ۴ سایت دیگر  
رئیس پلیس راهور استان گلستان، گفت: جریمه تخلفات راهنمایی و رانندگی 2 یا 3 برابر افزایش می یابد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۱:۲۹   + ۵ سایت دیگر  
حجت الاسلام پولادی گفت: در عرصه انتخابات انسان مکلف به تکلیف می شود و باید آن تکلیف را انجام دهد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۹:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
مدیر مرکز اسلامی آذربایجان غربی گفت: باید اندیشمندان شیعه و سنی در کنار یکدیگر قرار گیرند و با نگاه اسلامی مشکلات جامعه اسلامی را برطرف کرده تا به تمدن نوین اسلامی برسند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۰:۱۵   + ۶ سایت دیگر  
حزب الله لبنان اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در موضع صهیونیستی المناره هدف قرار داده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۲۰:۵۴   + ۸۵ سایت دیگر  
اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیات سند ملی هوش مصنوعی و همچنین تأسیس سازمان ملی و تشکیل شورای راهبری هوش مصنوعی را تصویب کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۲۳:۲۸   + ۶ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی شهرستان کلاله استان گلستان از شناسایی و دستگیری فردی که در فضای مجازی به اقوام ساکن استان و اهل تسنن توهین کرده بود، خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۲۳:۰۶   + ۴ سایت دیگر  
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با جشن بزرگ عید غدیر، همایش جشن های یک کیلومتری غدیر در اردبیل برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۲۲:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
شهردار شهرستان کاشمر واقع در جنوب غربی مشهد گفت: بر اساس برآورد اولیه زلزله ظهر روز سه شنبه به 300 واحد مسکونی و تجاری خسارت زده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۲۲:۰۰   + ۳ سایت دیگر  
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: دمای هوای هفت شهرستان خوزستان امروز به بالای 50 درجه سانتیگراد رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۲۱:۳۱   + ۲۲ سایت دیگر  
نشست برخط ستاد انتخابات خارج از کشور با روسای هیئت های اجرایی و نمایندگی های خارج از کشور در وزارت امور خارجه برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۹:۴۱   + ۲۷ سایت دیگر  
فراخوان نخستین سوگواره نقالی و پرده خوانی پیراهن عتیق (پیراهن سیدالشهدا) در سه بخش بزرگسالان، نوجوانان و کودکان منتشر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۸:۵۷   + ۲۴ سایت دیگر  
جمعی از اعضای فراکسیون زنان مجلس و بانوان کشور برای وحدت، همدلی و دعوت برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیدای ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۸:۳۵   + ۵ سایت دیگر  
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان گفت: سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری، حجاج ایرانی را به خوبی ساماندهی کردند و طرف عربستانی نیز تلاش های خوبی برای پیشبرد و تسهیل امور حجاج انجام داده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۷:۲۹   + ۶ سایت دیگر  
هلال احمر فلسطین به شدت درباره اوضاع نوار غزه و مصائب ساکنان آن هشدار داد و خواستار بازگشایی گذرگاه رفح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۶:۱۲   + ۲۰ سایت دیگر  
نشست خبری ششمین جشنواره سراسری نقالان علوی با حضور حجت الله ناظری معاون مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۸:۰۲   + ۴۹ سایت دیگر  
در پی زلزله 5 ریشتری در شهر کاشمر، سرپرست ریاست جمهوری در گفتگو با استاندار خراسان رضوی آخرین وضعیت حادثه مذکور را جویا شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۶:۵۳   + ۳ سایت دیگر  
آخرین مرحله حمل و نقل ترددی آغاز شد و اتوبوس های حمل و نقل ترددی در حال ورود به سرزمین منا هستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۷:۴۸   + ۲ سایت دیگر  
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان بر لزوم نقش آفرینی مراکز علمی و دانشگاه ها در ترغیب مردم به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۴   + ۱ سایت دیگر  
رئیس اتاق بازرگانی مالزی از آمادگی شرکت های چینی برای بهره مندی از صنعت حلال در این کشور خبرداد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۳:۲۷   + ۳۵ سایت دیگر  
محمد ترکمانه مدیر عامل بنیاد برکت گفت: در راستای رفع مشکل کمبود پابندهای الکترونیکی بنیاد برکت اقدام به تولید 10 هزار پابند الکترونیک به ارزش 30 میلیارد تومان در طول 4 ماه کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۷:۰۷   + ۱۴ سایت دیگر  
پلیس راه کشور با صدور اطلاعیه ای از محدودیت های ترافیکی از روز یکشنبه 27 خرداد تا شنبه 04 تیر ماه در جاده های کشور خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۱   + ۱۵ سایت دیگر  
قطعه موسیقی و ناگهان که به همت مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی تهیه شده است همزمان با دهه امامت و ولایت منتشر می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۶:۱۲   + ۸ سایت دیگر  
نخستین همایش بین المللی شعر خدمت تا شهادت فردا چهارشنبه 30 خرداد ساعت 10:30 در سالن صفارزاده حوزه هنری برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۷   + ۴ سایت دیگر  
در سی و چهارمین جلسه از سلسله نشست های تخصصی "امت همدل" مطرح شد که حج بهترین مکان برای تجمع متفکران اسلامی است که موقف سیاسی و دفاعی خود را به بحث بگذارند و از نیروهای پراکنده صف واحدی تشکیل دهند و ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۶   + ۲ سایت دیگر  
نویسنده تونسی، حج را فراتر از یک عبادت و نماد وحدت اسلامی در برابر حمایت غرب از اسرائیل خواند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۰   + ۱۲ سایت دیگر  
سازمان اوقاف و امور خیریه در چند سال اخیر، طرح شمیم خدمت را تدوین و به بقاع متبرکه ابلاغ کرده که نتایج خوبی نیز در ارتقای کارکرد اجتماعی و نقش خدمت رسانی بقاع متبرکه درپی داشته است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۱:۲۴   + ۱ سایت دیگر  
شیخ صلاح الکربلایی، خطیب نماز عید قربان در کربلا اظهار داشت که نماز، سلاح ما در برابر دشمنانی است که به بهانه آزادی و جهانی سازی، ذائقه، آداب، عرصه ها، عبادات ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۵۴   + ۱ سایت دیگر  
کمیته های مقاومت در فلسطین تاکیدکردند که حمله رژیم اشغالگر به کاروان های امدادرسانی در رفح، بیانگر هدف این رژیم در تشدید جنگ گرسنگی برضد اهالی غزه است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۶   + ۱ سایت دیگر  
در میان تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در بحبوحه هشدارها درخصوص فروپاشی اقتصادی کرانه باختری، نروژ 10 میلیون دلار به آنروا کمک خواهد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۱۸   + ۱ سایت دیگر  
رئیس جمعیت احیای میراث فرهنگی جنوب لبنان با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به اماکن تاریخی و باستانی در جنوب این کشور تاکیدکرد که رژیم صهیونیستی به دنبال محو این آثار است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۱:۴۵   + ۱ سایت دیگر  
جک های پارکینگ به عنوان یکی از اجزای کلیدی در پارکینگ ها، نقش بسیار مهمی در افزایش ایمنی و سهولت دسترسی به پارکینگ ها دارند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۱:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
دانشجویان مسلمان یک کالج خصوصی در بمبئی در جدیدترین طومار خود خواستار لغو ممنوعیت حجاب از دادگاه عالی شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۵۴   + ۲ سایت دیگر  
مقام معظم رهبری در پیام خود به کنگره عظیم حج چندین پیام معنوی و سیاسی را درکلید واژه های قدرت نرم بصورت مختصر و مفید و البته پرمغز و پرمعنا برای مسلمانان جهان و دشمنان اسلام و بویژه شیطان مجسم و روبه ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۰۸:۴۲   + ۲ سایت دیگر  
مدیر بخش مدینه وزارت امور اسلامی عربستان سعودی گفت که بیش از 900 هزار جلد قرآن کریم در میان زائران حج در فرودگاه های مدینه توزیع شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۰۹:۳۵   + ۳۰ سایت دیگر  
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد که تدوین آیین نامه اجرایی همسان سازی حقوق بازنشستگان در مراحل پایانی قرار دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۱۱   + ۲ سایت دیگر  
مسلمانان و هندوها برای نشان اتحاد میان خود و جلوگیری از تفرقه، عید قربان را در کنار یکدیگر جشن گرفتند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۰۹:۱۵   + ۱۲ سایت دیگر  
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به انتقال زائران معذور از منا، اعلام کرد: بامداد امروز 12 ذی الحجه حدود 6 هزار نفر از زائران ایرانی ، منا را به سمت مکه ترک می کنند.
مشاهده نتایج بیشتر...