پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۹May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای تحلیل بازار 1 اردیبهشت 1403 - tahlilbazaar.com

تحلیل بازار 29 اسفند 1398 تحلیل بازار 30 اسفند 1399 تحلیل بازار 29 اسفند 1400 تحلیل بازار 29 اسفند 1401 تحلیل بازار 29 اسفند 1402 تحلیل بازار 31 فروردین 1403 تحلیل بازار 1 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 2 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 3 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 4 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 5 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 6 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 7 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 8 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 9 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 10 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 11 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 12 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 13 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 14 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 15 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 16 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 17 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 18 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 19 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 20 اردیبهشت 1403 
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۳۷    
یزد- ابوالحسینی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از پیشرفت 82 درصدی پروژه خط انتقال آب خلیج فارس به شهرستان اردکان و انجام 57 درصد از لوله گذاری خط خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۵    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: میزان گذر (ترانزیت) کالا از ایران در سال گذشته به 14 میلیون 750 هزار تن رسیده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۵    
آخرین دستاوردها و محصولات پزشکی کشورمان در نمایشگاه بین المللی مالزی مورد استقبال قرار گرفت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۵    
بر اساس آمار اتاق بازرگانی ایران، پارسال صادرات مواد شوینده و آرایشی و بهداشتی، به حدود 130 میلیون دلار رسید.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۰    
قیمت دلار در معاملات امروز یکشنبه (دوم اردیبهشت ماه 1403) با افزایش 150 تومانی به 43 هزار و 715 تومان رسید.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۷    
بانک مرکزی اعلام کرد طی فروردین ماه سال جاری، 621 میلیون دلار ارز جهت واردات کالاهای اساسی و دارو با نرخ 28 هزار و 500 تومان تأمین شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۱    
نقوی، مدیرعامل بورس انرژی ایران از آغاز فروش برق نیروگاه ها به شرکت های توزیع نیروی برق از روز اول اردیبهشت ماه خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۵    
در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موسوم به عملیات گاندو سلطان کوکائین دستگیر شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۸    
با آرام گرفتن تنش های خاورمیانه و بازگشت دامنه نوسان به حالت عادی، بورس امروز جهش قابل توجهی را تجربه کرد که شرکت پتروشیمی ارومیه (شاروم) از شاخص ترین آنها بود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور تشکیل کارگروه مشترک همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و وزارت کار را با هدف تحقق مشارکت مردم در عرصه تولید و اقتصاد کشور صادر کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۸    
گلپور، رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران درباره تغییرات مصوبه حداقل دستمزد کارگری 1403 توضیحاتی داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۷    
تبریز- معاون خدمات شهری شهرداری تبریز با اشاره به اجرای طرح جمع آوری شبانه پسماند شهری در این شهر از سوم اردیبهشت ماه جاری همزمان با روز زمین پاک ، گفت: با اجرای این طرح پدیده زباله گردی رفع می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۱۶    
زنجان- معاون منابع انسانی وزیر نیرو گفت: از حدود 10 هزار شرکت دانش بنیان فعال در کشور بیش از یک هزار شرکت در حوزه وزارت نیرو فعال هستند که زمینه ساز فعالیت 80 درصد از این شرکت ها در حوزه برق است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۳    
سنندج- با برگزاری مجمع عمومی، سید کمال حسینی از فعالان صنعت و تجارت کردستان به عنوان رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان انتخاب شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۴    
مدیرعامل بانک مسکن از ساخت 140 هزار و 442 واحد مسکونی به مبلغ 837 هزار و 832 میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن در سال 1402 خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۴    
دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 2 میلیون و 518 هزار و 281 واحد نهضت ملی مسکن در مراحل مختلف ساخت قرار دارد گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون 500 هزار واحد مسکونی تحویل شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۴    
مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران، حمایت همه جانبه از توسعه صادرات محصولات دانش بنیان را اولویت اصلی وزارت صمت و صندوق ضمانت صادرات ایران برشمرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۴    
گمرک ایران گزارش داد؛ تازه ترین نتایج پایش بخشنامه های حوزه تجارت خارجی نشان می دهد تعداد بخشنامه ها 53 درصد در سال 1402 کاهش داشته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۴    
بانک مرکزی از کاهش تورم نقطه به نقطه تولیدکننده در اسفند 1401 به 24.5 درصد خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۴    
بازیان، سرپرست سازمان خصوصی سازی از تایید صلاحیت متقاضیان خرید سهام شرکت های پرسپولیس و استقلال خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۲    
17 اکتبر 2023 بود که دولت مادورو و بایدن به یک توافق سیاسی موقت دست یافتند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۲    
دیپلمات بازنشسته آمریکایی گفت: ایرانیان حمله خود را در اوج دقت و بسیار فوق العاده انجام دادند/حمله ایران تمام قواعد بازی خاورمیانه را تغییر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۳    
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا از اظهار نظر در مورد اینکه آیا واشنگتن در مورد حمله هشدار داده است یا خیر ، خودداری اما تاکید کرد که ایالات متحده در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نداشته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۳    
شلمچه- ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند نخستین نشست خود را در سال جدید با موضوعاتی همچون بررسی نحوه فعالیت بارانداز تجاری شلمچه در این بازده زمانی را برگزار کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۳۴    
زنجان-مدیرعامل شرکت توانیر گفت: برای امسال نیز انجام 180 اقدام تامین انرژی در کشور تعریف شده است،گفت: امیدواریم سال جاری نیز سال مطلوبی برای صنعت برق کشور باشد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۸    
در طراحی داخلی منزل، نقش پنل گچی و سقف کاذب بسیار مهم است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۳۳    
کولر گازی ایوولی، با ارائه طیف گسترده ای از مدل ها با ظرفیت های مختلف مثل ظرفیت کولر گازی ایوولی 18000 و کولر گازی ایوولی 30000 که یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار در بازار ایران است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۱۵    
مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: برخی از خودروها با بن سازه های قدیمی از نظر ایمنی مسئله دارند و اگر آزمون ایمنی از آنها اخذ شود نمی توانند نمره قبولی بگیرند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۱۵    
بریکس به دنبال ایجاد پلتفرم پرداخت دیجیتالی مشترک است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۱۵    
شرکت باشنفت برای حفاظت در برابر حملات پهپادی اوکراین، توری های فلزی را در پالایشگاه های خود نصب کرده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۷    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد که عربستان سعودی برای به تعادل رساندن بودجه خود به قیمت نفت بیش از 96 دلار برای هر بشکه نیاز دارد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۷    
قزوین- ابیت، مدیرکل امور عشایر قزوین از پرداخت 24 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات تبصره 18 به طرح های عشایری استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۶    
خانه صمت در نامه ای به مجلس اعلام کرد: میزان ساعت کاری هفتگی 44 ساعت در هفته است و اگر یک روز تعطیلی به ایام کاری اضافه شود، به تبع آن مزد کارکنان و کارگران نیز 10 درصد کاهش می یابد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۳    
رئیس جمهور گفت: برخورد با عناصر توزیع محدود و خُرد لازم است، اما اساس اقدامات بر برخورد با شبکه های اصلی توزیع باشد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۷    
همزمان با درخواست آمریکا از اتحادیه اروپا برای همکاری درمقابله با چالش های چین، این اتحادیه قصد دارد به منظور آرام کردن کشاورزان معترض و مدیریت واردات غله از روسیه، تعرفه هایی برای واردات غله وضع کند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۲    
در یک ماهه ابتدایی سال جاری 2 میلیارد و 772 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۱    
انجمن خودروسازان اروپا در گزارشی اعلام کرد که فروش خودرو در اتحادیه اروپا طی ماه مارس نسبت به سال گذشته 5.2درصد کاهش یافته است که بیشترین کاهش از ژوئیه 2022 محسوب می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۱    
روسیه برای دومین سال متوالی، بزرگترین صادرکننده نفت به هند شد و سهم اوپک و صادرکنندگان خاورمیانه ای از بازار این کشور آسیایی را کمتر کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۱    
تعداد مجوزهای کاغذی که به شناسه یکتا تبدیل شده تا روز 31 فروردین به 379 هزار و 661 مجوز رسیده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۰    
صالحی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از شکسته شدن رکورد جابه جایی مسافر توسط راه آهن در سال 1402 خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۱    
اداره کل گمرک چین از افزایش قابل توجه واردات نفت این کشور از روسیه در ماه مارس خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۱    
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با راه اندازی خط تولید کارخانه کاغذسازی زاگرس، صنعت نشر کشور از کاغذ باکیفیت این کارخانه بهره مند شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۲    
تبریز- نواده اباذر، رئیس انجمن فولاد آذربایجان گفت: تصمیم گیری برای قوانین و بخشنامه ها پشت درهای بسته و بدون مشورت با تشکل های بخش خصوصی انجام می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۲    
رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به ضرورت رعایت برخی الزامات برای آنکه شعار سال به شعور تبدیل شود، گفت: انتظار ما از مجلس این است که در تعیین تعطیلات پایان هفته نظرات بخش خصوصی را مورد توجه قرار دهد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۲    
توافقنامه سازمان تاکسیرانی و شرکت مدیران خودرو برای جایگزینی 2000 دستگاه خودرو برقی با تاکسی های فرسوده شهر تهران امضا شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۲    
سرپرست دفتر راهبری و هدایت طرح های بازآفرینی شرکت بازآفرینی شهری ایران در جلسه شورای مسکن از اعمال بسته تشویقی 19 بندی نوسازی مسکن در 534 شهر خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۲    
اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته جاری در نشست مشترکی با وزیر صمت، برنامه های این وزارتخانه برای توسعه صادرات غیر نفتی و مدیریت واردات را بررسی می کنند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۲    
معاون سازمان توسعه تجارت ایران ضمن اشاره به مزیت های تجاری ایران و قاره آفریقا، از اعزام هیات معدنی ایرانی به شمال آفریقا برای بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های معدنی این قاره خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۲    
لی جون، مدیرعامل شرکت چینی شیائومی اظهار کرد که فروش اولین خودروی برقی سازنده گوشی های هوشمند چینی سه تا پنج برابر بیشتر از حد انتظار بوده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۶    
تبریز- ظفر، رئیس کمیسیون معادن و فلزات اتاق بازرگانی تبریز گفت: صنایع پایین دستی در جدال بین مرگ و زندگی هستند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۴    
شرکت نایکی آمریکا از تعدیل 740 نیروی کار خود در کارخانه مرکزی این شرکت در ایالت اورگان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۱    
اصفهان - سعیدی؛ نماینده منتخب اصفهان در مجلس گفت: سازمان گردشگری جهانی اعلام کرد که کشوری با موقعیت ژئوپلیتیک جمهوری اسلامی ایران باید سالانه 22 میلیارد دلار درآمد از گردشگری داشته باشد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۹    
در لایحه بودجه 1403، در بخش بودجه های عمرانی، اعتباری بالغ بر 2269 میلیارد و 360 میلیون تومان برای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای پیش بینی شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۹    
بررسی آمارهای وزارت راه و شهرسازی حاکی است: تعداد مسافر جابه جا شده توسط بخش ریلی در سال 1402 به میزان 32 میلیون نفر به ثبت رسید که در مقایسه با سال 1401 (30 میلیون نفر)، هفت درصد افزایش داشته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۶    
امینی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: سیل به تاسیسات آب 289 روستا و 6 شهر استان سیستان و بلوچستان آسیب وارد کرده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۶    
مدیر عامل شرکت لوله و مخابرات نفت ایران از داخلی سازی 90 درصد تجهیزات این شرکت خبر داد و گفت:10 درصد بقیه مواردی هستند که دانش آن در اختیار برخی از کشورها است و ما در تلاشیم به آن دست یابیم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۶    
اسپوتنیک نوشت: از آنجایی که اقتصاد تل آویو فاقد انعطاف بوده و در پی جنگ غزه به شدت آسیب دیده است، بنابراین ممکن است با کاهش رشد بیشتری رو به رو شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۶    
در راستای همکاری مشترک و به منظور استفاده بهینه از پتانسیل های موجود، ظرفیت ها و توانایی های علمی و پژوهشی، تفاهم نامه همکاری مشترکی بین پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو و دانشکده صنعت هواپیمایی منعقدشد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۶    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام ضمن اشاره به ادامه روند حمایت از جامعه بهره برداران دام و طیور گفت که خرید بیش بود یا مازاد مرغ تولید داخل از مرغداران و فعالان صنعت طیور کشور را با قدرت ادامه می دهیم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۶    
به گفته مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها پروازهای عمره از 11 فرودگاه کشور انجام می شود، این عملیات از سوم اردیبهشت با اعزام زائران از فرودگاه شهید هاشمی نژادمشهد آغاز می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۶    
مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) از جذب 30 هزار میلیارد تومان اسناد خزانه از محل مابه التفاوت قیمتهای تکلیفی و تمام شده برق خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۶    
مدیرکل دفتر امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران با اشاره به صید 20 هزار و 360 تن کیلکا ماهی در استان های مازندران و گیلان، از رشد 12 درصدی صید این گونه ماهیان دریای خزر خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۰    
هوندا 808 میلیون دلار تا سال 2030 در برزیل سرمایه گذاری می کند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۰    
مجمع کشورهای صادرات گاز اعلام کرد که صادرات گاز روسیه به اروپا 23 درصد افزایش یافته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۷    
رسانه های منطقه نوشتند ترور آخوندزاده در منطقه پشتون آباد، شهر کویته اتفاق افتاده است. وی متولد استان زابل افغانستان بوده و از اعتبار ویژه ای نزد مقامات طالبان برخوردار بوده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶    
ساری- حسینی، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: پیشنهاد افزایش میانگین مصرف برق به 550 مگاوات در ماه ارائه شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶    
فروش سینمای ایران در فروردین امسال به بیش از 146 میلیارد و 851 میلیون تومان رسید.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶    
در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران 4 میلیون و 187 هزار و 29 تن انواع محصول به ارزش 52 هزار میلیارد تومان دادوستد شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۹    
مدیرکل دفتر امور گلخانه ها، گیاهان زینتی و قارچ خوراکی گفت: 532 هکتار واحد گلخانه ای در کشور در سال 1402 اصلاح و نوسازی شد که نشان دهنده 117 درصد تحقق برنامه است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۹    
با اعلام سازمان خصوصی سازی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به همراه چهار شرکت تابعه خواستار خرید باشگاه استقلال شده اند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۶    
پیمان پاک، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: با افزایش عرضه نهاده های دامی در بازار نرخ این محصولات به زیر نرخ مصوب خود رسیده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۸    
دبیرکل اتاق تهران با بیان اینکه ظرفیت حدود 2.5 میلیارد دلاری برای صادرات خدمات تجاری به ارمنستان داریم، گفت: طی سال های 1402-1399، 91 درصد از صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران به ارمنستان بود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۲    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سال گذشته 1.5 میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز معاف شدند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۵    
مجری طرح توسعه گندم و برنج کشور گفت: برای افزایش تولید برنج در واحد سطح و جایگزینی ارقام پرمحصول به جای ارقام محلی با مشارکت جامعه 700 هزار نفری برنجکاران برنامه ریزی کرده ایم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۲    
احمدی، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز 31 هزار و 391 میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته عضو صندوق در سال 1402 خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نشست فعالان بازار سرمایه و مدیران تشکل ها و نهادهای این حوزه با رئیس مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۴    
سید نظام الدین موسوی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره التهاب و نوسان در بازار ارز گفت: عده ای در پی هم زدن نظم اقتصادی کشور هستند ولی برای دلار زدایی از اقتصاد تصمیم بزرگ خواهیم گرفت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۵    
مرکز پژوهش های مجلس پیشنهاد داد به منظور توسعه گردشگری به خانوارهای کم برخوردار وام کم بهره گردشگری اعطا و تعطیلات کشور نیز تجمیع شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۲    
امروز قیمت انواع لوله فلزی در بازار نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۲    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از افزایش دو میلیون تومانیِ حقوق سرایداران علاوه بر افزایش حقوق سالانه خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۲    
آمریکا سه شرکت مستقر در چین و یک شرکت از بلاروس را به دلیل تامین اقلام قابل استفاده موشکی برای برنامه موشکی بالستیک پاکستان، از جمله برنامه موشکی دوربرد این کشور، تحریم کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۲    
آژانس بین المللی رتبه بندی اس اند پی گلوبال رتبه اعتباری بلندمدت رژیم صهیونیستی را به دلیل تنش با ایران کاهش داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۲    
معاون ستاد نوسازی ناوگان نوسازی گفت: برای اولین بار شماره گذاری وسایل نقلیه اعم از وارداتی و تولید داخل طبق قانون ساماندهی خودرو منوط به پرداخت عوارض شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۲    
مهارت افزایی برای دانشجویان به میزان 50 هزار نفر/دوره، برای فارغ التحصیلان دانشگاه ها به میزان 17 هزار نفر/دوره و مهارت افزایی برای 150 هزار دانش آموز جزو مهم ترین طرح های توسعه مهارت آموزی است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۲    
با توجه به اعلام سازمان امور مالیاتی، با الکترونیکی شدن پرداخت مالیات بر ارث، زمینه بهره مندی از سپرده های متوفیان نزد بانک ها و مؤسسات اعتباری تسهیل شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۳    
نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران عامل هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری برای کمک به رشد تولید با استفاده از ظرفیت های بورس برگزار شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۳    
در نخستین روز معاملاتی اردیبهشت ماه 1403، بازار سهام موفق شد بزرگ ترین رشد بورس در 13 ماه اخیر را به ثبت برساند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۰    
پیام رسان تلگرام با انتشار بیانیه ای رسمی از پذیرش رمزارز تتر به عنوان ابزار پرداخت درون برنامه ای خود خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۰    
مدیرعامل تتر در گفتگو با نشریه کوین تلگراف از هدفگذاری خود برای اشاعه فرهنگ استفاده از این استیبل کوین در کشورهای تحت فشار شدید تورم اقتصادی خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۴    
فرابورس ایران در اطلاعیه های جداگانه ای جزئیات عرضه عمده سهام کنترلی سرخابی ها را منتشر کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۹    
نیسان موتور روز جمعه (19 آوریل) برآورد سود عملیاتی سالانه خود را 14.5 درصد کاهش داد و دلیل آن فروش خودروهای کمتر از حد انتظار و سایر عوامل بود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۰    
اکبری، رئیس مرکز بین الملل وزارت نیرو گفت: پروژه اتصال برقی ایران، روسیه و آذربایجان در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی عملیاتی خواهد شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۱    
بلاتکلیفی در تامین ارز و شائبه عدم تامین کسری برنج کشور از محل واردات تنظیم بازار برنج را تهدید می کند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۸    
خیام نکویی، رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: ایران غنی ترین بانک ژن ذخایر ژنتیکی گندم را با بیش از 18 هزار نمونه در جهان در اختیار دارد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۲    
بنا بر اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، در سال 1402 بالغ بر 805 هزار و 922 میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شد که با تحقق 108 درصدی نسبت به بودجه مصوب همراه شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۲    
ساری- باقری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: پیشنهاد دادیم تا اقلام مشمول کالابرگ الکترونیک از 11 قلم بیشتر تا اقبال مردم برای خرید بیشتر شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۰    
نمایندگی استاندارد فروش لاماری در قزوین رسما آغاز به کار کرد و به این ترتیب تعداد نمایندگی های استاندارد لاماری در کشور به عدد هفده رسید.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۷    
گرگان- ضیائی، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان از کلنگ زنی اولین سوله با کاربری هایپر مارکت نهاده های کشاورزی در شهرستان آق قلا خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۸    
جزئیات واگذاری باشگاه پرسپولیس مشخص شد و بر این اساس سرخپوشان به 6 بانک با درصدهای مختلف واگذار خواهد شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۷    
بوشهر- بنافی فرماندار دشتستان، جزییات طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاهای دشتستان را تشریح کرد.
  • ۱