سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۵Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 14 اسفند 1396 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1396 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1396 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1396 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1396 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1396 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1396 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1396 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1396 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1396 خبرگزاری تسنیم 1 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 2 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 3 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 4 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 5 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 6 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 7 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 8 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 9 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 10 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 11 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 12 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 13 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 14 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 15 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 16 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 17 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 18 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 19 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 20 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 21 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 22 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 23 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 24 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 25 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 26 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 27 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 28 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۱    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: مطالعات بافت فرسوده شهرهای اردبیل در راستای ساماندهی این مناطق تهیه می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۸    
جشن فراگیری الفبا و نخستین واژه یعنی آب برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی در همدان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۶    
مراسم جشن تکلیف 172 نفر از دانش آموزان دختر منطقه راوند در حرم مطهر ولی بن امام موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۳    
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه بانوانی که بخشی از زندگی خود را در زندان می گذرانند نیازمند آشنایی با یک حرفه هستند که در این راستا فضای مهارت آموزی در ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۵    
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان و پلیس شهرستان صفاشهر فارس، 99 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و پنج نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۵    
معاون مجمع خیرین تامین سلامت فارس بیش ترین مشکل نیک اندیشان سلامت را مربوط به تهیه زمین عنوان کرد و گفت: در این موضوع خواستار توجه ویژه مسئولان هستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۴    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که با انتشار تصاویر خصوصی یکی از شهروندان در فضای مجازی سبب هتک حیثیت و آبروریزی وی شده بود توسط پلیس فتا استان شناسایی و ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۲    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشان گفت: 200میلیون قطعه ماهی زینتی و تزئینی سالانه در کشور تولید می شود که نزدیک به 20درصد از این تولید متعلق به این شهرستان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۱    
نگرانی از بابت هک مودمهای بی سیم و دسترسی به وای فای خانگی از جمله دغدغه های کاربران امروزی است اما با رعایت چند راهکار ساده می توان ایمنی نسبی را به ارمغان آورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۷    
مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس استان کردستان با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پارک لاله سنندج کلنگ زنی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۸    
جلسه اضطراری شورای امنیت درباره سوریه، روز چهارشنبه برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: در حال حاضر شاهد توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه هستیم و تلاش و جدیت بر این است تا با توسعه و تداوم فرهنگسازی در این حوزه آرمان ها و ارزش ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۸    
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه در ایام نوروز 5 گشت سیار و 5 شعبه ثابت در 4 شهرستان استان آماده باش هستند گفت: از امروز گشت های نظارتی در سه حوزه بهداشت و درمان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۵    
جمهوری اسلامی ایران، روسیه و قزاقستان بر پایه یک تفاهمنامه سه جانبه، در زمینه تجارت گندم همکاری می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۴    
آکادمی پزشکان اطفال آمریکا با توجه به تازه ترین آماری که از نرخ خودکشی، افسردگی و اعتیاد دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی این کشور منتشر شده، معاینه سالانه آنها را توصیه کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۲    
نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و ژاپن سند طرح توانمندسازی روستایی را امضا کردند که به طور آزمایشی در استان خراسان رضوی اجرا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۰    
مدیرکل منابع طبیعی البرز از توزیع 250 هزار نهال برای کاشت در سطح این استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
همزمان با پخش برنامه دوست دارم مادر، دوستت دارم پدر از شبکه پنج سیما، پویش مردمی تکریم والدین برای قدرشناسی از زحمات پدران و مادران ایران زمین در فضای مجازی ایجاد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۶    
تهیه کننده مستند-مسابقه ضدگلوله گفت 70 نفر در پشت صحنه و مقابل صحنه تولید این برنامه تلویزیونی مشارکت داشتند. 30 فرد نظامی هم برای ساخت این برنامه همکاری کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۵    
نخستین سرای محله استان فارس با رویکردی اجتماعی فرهنگی در شهر شیراز آغاز به کار کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۳    
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور توسعه فاز سوم پارک فناوری پردیس، تفاهم نامه همکاری با کشور چین امضاء کرد که بر اساس آن 125 میلیون یورو در مدت 10 سال و دو سال تنفس برای ساخت و تجهیزات فاز ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۶    
یک روزنامه آلمانی با توجه به موفقیت چشم گیر احزاب پوپولیستی با مواضع ضد اروپایی در انتخابات پارلمانی اخیر ایتالیا، این کشور را مسئله و کابوسی جدید برای اتحادیه اروپا ارزیابی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۸    
یحیی گل محمدی می گوید حرف برخی منتقدان پرسپولیس را نمی فهمم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۲    
موضوع عدم تبدیل محتوا به محصول؛ مهم ترین معضل علوم و معارف اسلامی،از جمله مواردی بود که در نشست خبری نخستین رویداد نوآوری علوم و معارف اسلامی مطرح شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۸    
رئیس اداره محیط زیست شهرستان فردوس از رهاسازی 10 رأس جبیر در سایت حیات وحش منطقه حفاظت شده مظفری فردوس خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۶    
سامانه مطالبه گری با حضور احمد توکلی در خبرگزاری تسنیم رونمایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۵    
نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: 30 روستای پلدختر با جمعیتی بیش از 10 هزار نفر از مزیت کاهش تعرفه برق گرمسیری با ضریب یک در تابستان 97 بهره مند می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۱    
صهیونیست ها دریافته اند پدافند موشکی نمی تواند امنیت آنان را تأمین کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۸    
فیملسازانی که حاضر نبودند فیلم شان را به جشنواره ملی فجر بدهند، برای حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر در صف ایستاده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۳    
آیین غبارروبی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) با حضور جمعی از جانبازان اعصاب و روان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۴    
رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به دستگیری یک جاعل حرفه ای توسط مأموران پلیس آگاهی استان قم گفت: متهم از 56 نفر در کشور، 20 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۴    
نماینده مردم تبریز به تبیین ویژگی های قانون خوب، گفت: یک قانون خوب باید از پشتوانۀ تحقیقی و کارشناسی دقیق برخوردار باشد پرداخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۱    
به 8 مارس و روز جهانی زن که نزدیک می شویم یک سؤال تاریخی، بزرگ و اثرگذار در ذهن ما نقش می بندد زن بودن چیست؟ و شخصیت اصلی و واقعی زن کدام است؟ آیا زنان امروز دنیا خوشبختند یا فاصله عمیقی تا خوشبختی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۳    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند از برگزاری آئین اعتکاف در 16 مسجد این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۰    
تولید ثروت با انجام سرمایه گذاری اتفاق می افتد و سرمایه نقدی با پس انداز، قرض گرفتن و مشارکت صاحبان سرمایه در امر تولید تحقق می یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۲    
بنیاد سعدی به منظور بهره مندی از توانمندی های موجود در دانشگاه های کشور برای هم افزایی و انسجام در فعالیت های مرتبط با آموزش و گسترش زبان فارسی، تفاهم نامه همکاری با دانشگاه شهید بهشتی امضا کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۸    
صنعت تایر در ایران یکی از صنایع دارای مزیت نسبی است که در صورت حل برخی مسائل و مشکلات آن می تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال و تولید صادرات محور ایفا کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۱    
حضرت فاطمه(س) به عنوان سرور زنان دو جهان، با تاکید بر این سه گانه از مردم می خواهد همچون او در زندگی و رفتار نیک خویش این امور را مد نظر قرار دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۷    
به رغم پیشرفت های متعدد و متنوع طی 40سال گذشته، اما در بعد برقراری عدالت اجتماعی دچار نقصان هایی در جامعه هستیم که طرح اعاده اموال و دارایی های نامشروع مسئولان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۳    
براساس آموزه های وحیانی مصائب و سختی هایی که در حیات فردی و اجتماعی انسان ها وجود دارد چه آثار و فوایدی دارد؟
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۷    
آموزش پیشگیری از ایدز در مدارس به جای تلاش برای تربیت جوانان مومن و معتقد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۴    
معترضان به سیاستهای حمایتی آمریکا از رژیم صهیونیستی در محل برگزاری نشست آیپک در واشنگتن تظاهرات کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۵    
واکنش دور از نزاکت به سخنان یک مادر شهید مدافع حرم از زبان یک سینماگر بی سابقه به نظر می رسد چرا که شهدا و خانواده های آنها در کشور همواره قشری مورد احترام بوده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۰    
امام فرمودند نه، من داخل یک چنین منزلی که سطحش بالا باشد نمی روم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۷    
دستورالعمل آزمون ورودی مدارس دوره دوم متوسطه استعدادهای درخشان (تیزهوشان) و نمونه دولتی سال 98-97 توسط مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش به استان ها ابلاغ شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۶    
رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: با حمایت اعضای مجمع فدراسیون والیبال نخستین تورنمنت بین المللی والیبال بانوان به میزبانی اردبیل برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۴    
انسان موجودی اخلاقی است و همین ویژگی اخلاقی است که انسان را از دیگر آفریده های الهی متمایزمی کند. در روایات بسیاری به جلوه های اساسی اخلاق یعنی دینداری، حیا و عفت اشاره شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۶    
میلانی فیلمسازی است که تحمل و آستانه نقد پذیری اش بسیار پایین است اگر به اثرش نقدی داشته باشید ناگهان واکنشی از خودش نشان می دهد که غیر قابل جبران است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۳    
هر جا سر بر می گردانی، رنگین کمان اجناس و پوشاک است. رنگین کمانی که هر چشمی را غرق جذابیت های بازار شب عید می کند؛ آن قدر که گاهی سحر می شوی و تا به خودت بیایی کارت بانکی شما خالی شده است!
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۸    
حجت الاسلام گواهی گفت: دنیا فی نفسه بد نیست، بلکه این انسان ها هستند که نگاهشان به دنیا، قدر و منزلت آن را مشخص می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۲    
وزیرخارجه فرانسه در حالی به نمایندگی از آمریکا برای طرح ادعاهای موشکی و منطقه ای به ایران سفر کرده است که آقای روحانی مدتی پیش با اشاره به بدعهدی های آمریکا گفته بود مگر کسی دیوانه است که با آمریکا ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۰    
با تصمیم هیأت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران، محمدرضا بنی اسدی راد به عنوان نوزدهمین مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران انتخاب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۷    
آشور مرادیان که از نوازندگان درامز در ایران است، آرتیست کمپانی پایستی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۸    
وزیر نیرو با صدور 4 حکم، معاونان و مشاوران جدید خود را منصوب کرد. همچنین معاون سابق وزیر در امور آب و ابفا و قائم مقام وزیر در امور بین الملل به افتخار بازنشستگی نائل شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: طرح تشدید نظارت بر واحدهای صنفی استان اردبیل در آستانه عید نوروز 97 از همین واپسین روزهای سال آغاز شده و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۷    
وزیر ورزش و جوانان گفت: خادم خود را قائل به حفظ ارزش های نظام و کشور و کمک به موفقیت کشتی می داند و ان شاءالله فدراسیون کشتی با حضور رسول خادم راه پرمسئولیت خود را ادامه می دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۷:۳۵    
تأسف آور است ولی واقعیت دارد که برخی از مواضع رئیس جمهور کشورمان این تصور را پدید می آورد که گویی وادادگی و انفعال در مقابل دشمنان بیرونی و اهانت و ناسزا به منتقدان داخلی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۷:۳۰    
خواندن برخی صحبت ها از زبان آقایان مسئول باورش سخت است، خصوصاً اگر این صحبت ها از زبان وزیر باشد، آن هم با مضمون دست درازی به بیت المال و جیب ملت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۷:۲۸    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل 44 در مجلس نشست این کمیسیون را تشریح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۷:۱۵    
رئیس جمهور می گوید؛ "کسانی که با دولت مخالفت می کنند بیشتر بر مبنای کمبود عقل است. مبارزه با دولت معنی ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۵    
بازی های خانگی تیم ملوان بندر انزلی تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۶    
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه 21 هزار و 500 فقره تخلف رانندگی به مدت دو هفته توسط دوربین های ثبت تخلفات در شهر رشت ثبت شد گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۳    
شهردار مشهد مقدس با بیان اینکه مشهد آماده میزبانی هیئت های تجاری کشور انگلستان است، گفت: مشهدمقدس ظرفیت راه اندازی یک خط هوایی مستقیم با انگلستان را دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۲    
هفدهمین دوره انتخاب کتاب سال شهید حبیب غنی پور با معرفی آثار برگزیده و شایسته تقدیر در بخش های سه گانه به کار خود پایان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۱    
مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل رسیدن به پرتگاه و یخچال روز به روز عملیات جست وجوی پیکر جانباخگان ای.تی.آر72 سخت تر می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۷    
پلیس شهرستان بردسکن در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه 6 تن از عاملان حفاری های غیرمجاز آثار باستانی را دستگیر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۳    
سفیر رومانی گفت: زمینه های خوبی برای ارتقای روابط تجاری بین ایران و رومانی وجود دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: تنوع موجود در خوزستان یک فرصت مناسب برای گردشگری است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۲    
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: تردد خودروهای پلاک دولتی خارج از ساعات اداری در نوروز ممنوع و برای این امر به نیروی انتظامی دستور برخورد جدی با متخلفین داده شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۰    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 35.3 درصد از مردم استان دارای فشارخون بالا هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۰    
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری قاتل دو خانم جوان ظرف مدت 30دقیقه پس از وقوع حادثه خبر داد و گفت:علت و انگیزه اصلی قتل ،اختلافات خانوادگی بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۹    
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ پیکر سالم و کاملی تحویل پزشکی قانونی نشده است, گفت: دلیل مرگ هیچ کدام از پیکرهای تحویل شده سرمازدگی نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۶    
با حضور معاون استاندار خراسان رضوی، مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی خراسان رضوی معارفه شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۵    
عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انتظار ما این است که اتحادیه اروپا استقلال خود را حفظ کند تا چهره اروپا در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی مخدوش نشود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۱    
سرپرست حوزه امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از ورود 5 هزار تن میوه به سردخانه های خراسان رضوی در قالب تنظیم بازار خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۰    
در پایان هفته نهم از دور برگشت لیگ برتر تکواندو، تیم شهرداری ورامین همچنان در صدر جدول باقی ماند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۰    
معاون وزیر آموزش و پرورش با گرامیداشت یاد و خاطره سیدمحمدحسن نبوی گفت: الگو پذیری از علمای فرهنگی و دینی در عرصه های مختلف جامعه باید مورد توجه فرهنگیان و نمایندگان مجلس باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۹    
رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران از ارسال 36 هزار اثر به دومین همایش ملی بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: وضعیت اقلام خوراکی و مواد غذایی ایام عید بسیار متعادل است و هیچ کمبودی وجود ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۶    
دولت وفاق ملی فلسطین، تصمیم رئیس جمهور گواتمالا مبنی بر انتقال سفارت کشورش به قدس در ماه مه آینده را به شدت محکوم کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۴    
سفیر رومانی گفت: تفاهم نامه محیط زیستی بین مقامات عالی رمانی و ایران امضا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۲    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در 11 ماهه امسال 1400 حامی در اردبیل به جمع حامیان طرح اکرام ایتام پیوستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۱    
سفیر رومانی گفت: در سفر وزیر کشاورزی رومانی در سال 2016 به ایران پیشنهاد ارسال محصولات شیلات ایران به رومانی و ارسال گوشت قرمز رومانی به ایران مطرح شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: 45 تا 50 درصد تولید گوشت مرغ استان مازاد است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۹    
شهردار اراک با بیان اینکه اراک بهترین کارخانجات خاورمیانه را دارد گفت: استان مرکزی در زمینه صنعت رتبه چهارم را در کشور دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۸    
نخست وزیر عراق و دبیرکل ناتو در بغداد دیدار کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۶    
محمد دهقان طراح طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، جزئیات این طرح را به طور کامل تشریح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۶    
معاون عمرانی استاندار مرکزی با بیان اینکه زمینه حضور گردشگران رومانی در استان مرکزی فراهم شود گفت: 2700 واحد تولیدی و صنعتی در استان مرکزی فعال است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۲    
سخنگوی شورای شهر قم گفت: راه اندازی و افتتاح استودیو خبری شورای شهر قم مصداقی از اقتصاد مقاومتی است
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۱    
رئیس پلیس شهرستان دشتستان با تاکید بر مبارزه قاطع با کالای قاچاق گفت: در 11 ماه امسال تلاش در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی افزایش یافت به گونه ای که یک هزار دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در دشتستان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۰    
فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: قاتل دستگیر شده در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل برادرش انگیزه را اختلاف عنوان کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۹    
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام کردستان گفت: هیچ گونه محدودیتی در توزیع مرغ منجمد و گوشت قرمز در استان نداریم.