جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۵May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 22 خرداد 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 2 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 3 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 4 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 5 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 6 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 7 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 8 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 9 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 10 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 11 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 12 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 13 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 14 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 15 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 16 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 17 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 18 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 19 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 20 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 21 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 22 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 23 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 24 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 25 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 26 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 27 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 28 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 29 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 30 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۴    
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس با انتقاد از رها شدن بازار اقتصادی از سوی دولت، گفت: طی 6 ماه قدرت خرید مردم 50 درصد کاهش پیدا کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۵:۰۶    
مولای متقیان، حضرت علی علیه السلام درباره عید سعید فطر فرموده اند: این عید، عید کسی است که خداوند روزه او را پذیرفته و عبادتش را قبول کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۳۱    
مرحله نخست مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو مردان کشورمان برای حضور در بازی های آسیایی صبح امروز (پنجشنبه) در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار و 15 هوگوپوش در اردو باقی ماندند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۵۸    
صداوسیمای فارس با ویژه برنامه های خاص و مخاطب پسند روزهای پرفیض و با برکت ماه مبارک رمضان را پشت سر می گذارد و به استقبال عید سعید فطر می رود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۸:۳۷    
معاون اداره کل آموزش و پرورش گلستان از برگزاری جشنواره "گلدسته سرو" با موضوع دعوت به نماز در استان گلستان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۱۱    
شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی با تاکید به اینکه برای محافظت از جایگاه و منزلت والا وحریم مقدس معلمی از آموزش وپرورش می خواهیم به دور از فضاسازی های غیرواقعی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۰۹    
فراخوان شرکت در دومین جشنواره عکس عید نیایش به مناسب عید سعید فطر از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منتشر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: مردم اصفهان در ماه رمضان امسال تا کنون بیش از 4 میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۱    
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آخرین وضعیت واگذاری بنگاه های اقتصادی این وزارت خانه را تشریح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۴    
شبکه های سیما در ایام عید سعید فطر ویژه برنامه های متعدد و جذابی را برای پخش درنظر گرفته اند که از مهمترین آن ها می توان به "کلاه قرمزی"، "ماه عسل"، "جشن رمضان" و "همین امشب"، اشاره کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۴    
شورای عالی اکران با نمایش شش مسابقه جام جهانی در سینماها موافقت کرد. قیمت بلیط نیز بسته به کیفیت سینماها از 15 هزار تومان به بالا در نظر گرفته شد. سینماهای تک سالنه سرگروه نیز اجازه پخش فوتبال ندارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۹    
مدیرعامل پست بانک ایران از تأمین مالی پنج هزار و 445 طرح با اعتباری بیش از 467.6 میلیارد تومان به منظور ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و مناطق غیربرخوردار خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۶    
دبیر اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: کنترل و نظارت بر فعالیت سرشاخه های عرضه کننده خودرو و جلوگیری از احتکار این کالا، راهکار ایجاد آرامش در بازار خودرو است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۵    
دادستان عمومی و انقلاب تهران با انتقاد شدید از مسئولان گفت: استاندارد، تعزیرات، اتحادیه ها و وزارت صنعت و ده ها دستگاه دیگر وجود دارند اما چرا باید شاهد این همه گرانی باشیم؟آیا مردم واقعا مستحق این ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۲    
دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور از تشکیل کارگروه هایی برای پیگیری مطالبات رهبر انقلاب از دانشگاه ها در این ستاد خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۳۸    
رئیس کل بانک مرکزی خبر داد، از مجموع 6 هزار میلیارد تومانی که قرار بود از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستایی پرداخت شود، تاکنون 3 هزار میلیارد تومان در اختیار بانک های عامل قرار گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۳۰    
برخی با ایجاد شبهه، خطاب به کسی که عزم سفر حج دارد می گویند "چرا می خواهید جیب آل سعود را پر کنید؟!" در حالی که روایت است اگر ترکِ خانه خدا کردید، بدانید ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۶    
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۲    
رئیس جمهور در پیامی انتخاب نخست وزیر جدید ایتالیا را تبریک گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۴۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی با 200 امضا برای ساماندهی بازار خودرو به مجلس ارائه شده که بر اساس بخشی از این طرح، نرخ خودروهای زیر 45میلیون تومان باید به سال 96 بازگردد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۳۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان "قبول می کنیم در اقتصاد کشور کاستی هایی وجود دارد که باید برای رفع آنها تلاش کرد" گفت: مردم باید بدانند ما افزایش 50 تا 60 درصدی نرخ برخی کالاها را تکذیب نمی کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۲۸    
اردوگاه دروغ پس از آشکار شدن خسارت های اعتماد یکطرفه به غرب، به هر دستاویزی چنگ می اندازد تا واقعیت ملموس در زندگی مردم را پنهان سازد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۲۲    
شاه بیت مذاکراتی ترامپ با رئیس جمهور کره شمالی که سواحل کره شمالی را برای هتل سازی بسیار مناسب دانست، یک مدل مذاکراتی املاکی بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۶:۱۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از کاهش 20 درصدی تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در محورهای برون شهری آذربایجان غربی در دو ماهه نخست سال 97 خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۲:۳۷    
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران با تشریح شیوع بیماریهای مدرنیته به تعریف درمان شخصی نگر پرداخت و گفت: در این درمان؛ نسخه برای بیماری نوشته نمی شود، بلکه نسخه برای بیمار نوشته می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۳:۴۲    
رئیس جریان صدر امشب از ائتلاف فهرست سائرون با الفتح به رهبری هادی العامری با هدف تشکیل فراکسیون اکثریت پارلمانی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۳:۰۵    
گروگانگیری در پایتخت فرانسه با دستگیری فرد گروگانگیر پایان یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۲:۵۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به حادثه گروگانگیری در پاریس واکنش نشان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۲:۵۴    
کاپیتان تیم ملی کاراته با ارسال متنی برای خبرگزاری تسنیم به ارائه توضیحاتی در خصوص مصاحبه خود پرداخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۲:۵۱    
رئال مادرید بابت فسخ قرارداد سرمربی تیم ملی اسپانیا 2 میلیون یورو به فدراسیون این کشور پرداخت کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۲:۵۰    
تیم های ملی لهستان و ژاپن در بازی های دوستانه به برتری دست یافتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۲:۴۸    
رسانه های یمنی از حمله موشکی نیروهای یمنی به مراکز تجمع ارتش سعودی و مزدوران سودانی خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۲:۴۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دیدار سران آمریکا و کره شمالی واکنش نشان داده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۲۸    
وزیر امور خارجه کشورمان ساعتی پیش در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی وارد آفریقای جنوبی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۲۸    
یک مقام ارشد سفارت روسیه در سوریه با بیان "سطح روابط روسیه و سوریه بسیار نادر است"، بر ضرورت آزادسازی کامل سوریه از لوث اشغالگران و گروه های تروریستی تاکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۲۲    
در حالی که درگیری بین نیروهای خلیفه حفتر فرمانده کل ارتش لیبی و شبه نظامیان مسلح در شهر درنه ادامه دارد، سازمان عفو بین الملل درباره وقوع فاجعه انسانی در این شهر هشدار داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۱۶    
داور بازی افتتاحیه جام جهانی 2018 میان تیم های ملی روسیه و عربستان در ورزشگاه لوژنیکی مسکو معرفی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۱۵    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان از کمبود آب شرب در بزرگ ترین شهرهای این استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۱۲    
رقابت های مرحله مقدماتی قهرمانی جوانان دختر آسیا با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۱۰    
رئیس مجلس با بیان اینکه با خروج آمریکا از برجام و عناد برخی کشورها، چالش های جدیدی برای ایران خلق کرده اند، گفت: باید موقعیت شناسی عمیقی از مصاف جدید کشور داشته باشیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۰۷    
موضع اتحادیه اروپا در باره برجام به رغم تصمیم امریکا برای خروج از آن، تغییری نکرده و این بلوک هنوز به اجرای کامل این توافق متعهد باقی مانده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۰۰    
خبرنگار و کارشناس مسائل بین الملل در برنامه در عمق خبرگزاری تسنیم به تشریح ابعاد دیدار رئیس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی می پردازد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۰۰    
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه زبان هنر بهترین زبان تاثیرگذار برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر است، گفت: باید ما به سراغ هنرمندان برویم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۵۹    
سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از جام جهانی هدایت کهکشانی ها را برعهده می گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۴۹    
مدیر اسبق سازمان جاسوسی آمریکا از تصمیم ترامپ مبنی بر تعلیق مانورهای مشترک در شبه جزیره کره انتقاد کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۴۶    
اظهار نظر ترامپ مبنی بر تعلیق مانورهای نظامی مشترک در شبه جزیره کره واکنش سئول و فرماندهی نیروهای آمریکا در کره جنوبی را بر انگیخته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۴۶    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی گلستان گفت: با ورود سامانه بارشی به استان گلستان شاهد ناپایداری هوای و بارش های رگباری خطرناک خواهیم بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۴۶    
هیوا نسیمی مربی قایقران مریوانی، با دعوت به سومین مرحله اردوی تیم ملی اسلالوم زیر 23 سال و جوانان کشور نظارت بر تمرینات فنی ملی پوشان را بر عهده خواهد گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۴۰    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی با بیان اینکه از ابتدای امسال 6 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شده و شاهد افزایش 13درصدی کشفیات هستیم گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۳۸    
همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست تیمور قیاسی، احمدرضا محمودی، حدیثه جمال، سهیل واحدی، سعید فراهانی نجف آبادی و نگین دادخواه در احکامی جداگانه به عنوان سفیران محیط زیست انتخاب شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۳۶    
تمرین امروز تیم ملی در حالی برگزار شد که سفیر ایران در روسیه در کنار ملی پوشان حضور داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۳۶    
واگذاری 70 درصد از سهام باشگاه ملوان مورد موافقت اعضای هیئت مدیره این باشگاه قرار گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۳۶    
امام جمعه قزوین گفت: آگاهی بخشی در جامعه را می توان یکی از رسالت های اصلی روحانیت برشمرد که مصادیق آن باید در سطح جامعه مشهود و عملیاتی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۳۵    
استاندار تهران با اشاره به اینکه 6750 انشعاب برق بازار تهران در شرایط اضطرار فرسودگی قرار دارد گفت: کارگروهی شامل نماینده اوقاف و امور خیریه، دادستانی، شهرداری ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۳۲    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های آزادشهر و رامیان گفت: بزرگترین باغ موقوفه یکپارچه کشور به وسعت 365 هکتار در سال جاری به باردهی رسید و پیش بینی می شود 2300 تن محصول باغی تولید شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۳۲    
معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: برخلاف برخی شایعات منتشرشده جو آرامی در بازارهای آبادان و خرمشهر حاکم است و تمهیدات لازم برای خرید عید در بازار اندیشیده شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۲۹    
بسیاری سیاستمداران و مقامات آلمانی درباره نتایج دیدار رهبر کره شمالی و رئیس جمهور آمریکا در سنگاپور ابراز شک و تردید کرده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۸    
محرومیت از دیدن خورشید و برخورداری از هوای آزاد، محرومیت از دارو و درمان، بخشی از روایت یک آزاده سوری از دوران اسارتش نزد گروه های تروریستی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۳    
رئیس جمهور در پیامی انتصاب رئیس دولت پادشاهی اسپانیا را تبریک گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۲    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به اینکه نان در جامعه ما سهم بسزایی در قوت غالب مردم دارد و فعالیت در این حوزه بسیار پر ارزش است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۲    
رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به همت گلستانی ها برای آزادی زندانیان غیرعمد گفت: حدود 400 زندانی جرائم غیرعمد در گلستان وجود دارد که چشم انتظار کمک خیران هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۰    
دبیر کل کمیته ملی المپیک از پرداخت 20 درصد دیگر از بودجه فدراسیون های ورزشی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۰    
جشن تولد کوتینیو در تمرین تیم ملی فوتبال برزیل با رسم سنتی مردم این کشور که شامل شکستن تخم مرغ و پاشیدن آرد است در شهر سوچی روسیه برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۰    
باشگاه استقلال پیرامون عملکرد نقل و انتقالاتی خود توضیحاتی را ارائه کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۰    
تعدادی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای خطاب به وزیر دفاع این کشور خواهان متوقف کردن حملات نظامی تحت رهبری عربستان به بندر الحدیده در یمن شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۰    
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: تاکنون 568 پرونده به منظور ارائه تسهیلات اشتغالزایی روستایی به بانک های ارسال شده که مبلغ آنها یک هزار و 260 میلیارد ریال است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۰    
یادواره شهدای بمباران هوایی خرداد 64 "ایوان" با حضور جمعی از مسئولان و خانواده شهدا برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۰    
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار با مراکش بازی بسیار سختی است چرا که اکثر مهره های شان در تیم های معتبر اروپایی بازی می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۰    
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی استان سمنان گفت: افزایش میزان ارزش افزوده محصولات کشاورزی در راستای توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی محقق می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۰    
با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) و امام جمعه قم از حجت الاسلام والمسلمین ربانی خراسانی تجلیل شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۰    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: استان قم تنها استانی است که در کشور به 16 هزار و 671 خانواده کمک هزینه معیشت پرداخت و در کنار آن 3 هزار و 853 بسته غذایی توزیع کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۰    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس گفت: در طرح ملی همای رحمت ,در ماه مبارک رمضان, 761 بسته غذایی به ارزش 761 میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۰    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس از تشکیل کارگروهی برای ساماندهی تجمعات مقابل ساختمان مجلس خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۰    
یک روزنامه لبنانی نوشت که کمک های وعده داده شده در نشست مکه به اردن به صورت سپرده گذاری در بانک مرکزی است و نمی تواند مشکل کسری بودجه اردن یا بدهی های این کشور را حل کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۰    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس از مسکوت ماندن طرح ساماندهی بازار خودرو در این کمیسیون خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۰    
همزمان با هفته جهاد کشاورزی، چندین پروژه کشاورزی و آبخیزداری در شهرستان بانه افتتاح شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۰    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گنبدکاووس گفت: در سال گذشته 11 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه خط اعتباری مکانیزاسیون به کشاورزان پرداخت شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تشکیل کمیته 7 نفره برای بررسی پیشنهادات طرح تعیین تکلیف حق التدریسی ها در این کمیسیون خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۸:۵۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما می توانیم ضمانت دهیم و آن هم این است که ما در زمین با تمام وجودمان خواهیم جنگید تا بتوانیم به هدف مان برسیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۸:۵۳    
مهمترین چیزی که درباره دیدار کیم جونگ اون و دونالد ترامپ می توان گفت این است که بیانیه پایانی آنها نابرابر و بدون تضمین های واقعی است و فعلا و تنها براساس این بیانیه کلی نمی توان درباره موفقیت آمیز ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۸:۳۰    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر بتوانیم مراکش را شکست بدهیم پتانسیل این را داریم که به مرحله بعد صعود کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۸:۰۰    
استاندار مرکزی گفت: اقدامات تشویقی در راستای ارتقای نرخ زاد و ولد در استان مرکزی اجرا شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۵۷    
رئیس جمهوری روسیه در شصت هشتمین کنگره سالانه فیفا شرکت می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۵۶    
نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل توضیحاتی درباره حضور یا عدم حضور پله در مراسم افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو ارائه داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۵۴    
نایب رئیس کمیسیون امور بین الملل و جذب سرمایه گذاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی گفت: بسترهای توسعه صادرات و جذب سرمایه در استان تسهیل می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۵۱    
نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادعایی عجیب نسبت به مسائل داخلی ایران اظهارنظر کرده تا بار دیگر تعجب و تمسخر از سخنان وی بر سر زبان ها بیفتد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۵۱    
مراسم ضیافت افطاری به همت دفتر آستان قدس رضوی استان تهران برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۴۹    
مشاور استاندار لرستان با انتقاد از شکایت مدیران از رسانه ها گفت: شکایت از رسانه ها کار پسندیده ای نیست و مدیران بایستی آستانه تحملشان را بالا ببرند
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۴۴    
امام جمعه قم با اشاره به آثار و برکات قرآن کریم، گفت: فعالیت های قرآنی باید با اهتمام ویژه ای صورت گیرد، حجت الاسلام والمسلمین ربانی نیز از اهتمام خاصی در ترویج معارف قرآنی برخوردار بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۴۴    
معاونت نظارت مجلس میزان سفرهای داخلی و خارجی و همچنین بازدیدهای نمایندگان در یکسال اخیر را اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۴۳    
در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی و با هدف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، بانک شهر یک میلیارد و 100 میلیون ریال به این موضوع اختصاص داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۴۲    
سرپرست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز از برگزاری جشن های ویژه عید سعید فطر خبر داد و گفت: ایجاد نشاط معنوی و اجتماعی در سطح شهر، از ضرورت های مهم شهر است و سازمان با تدارک ویژه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۴۰    
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سایپا به استقلال پیوست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۴۰    
خیابان عطایی ارومیه وضعیت ظاهری خوبی ندارد و به سبب وجود دست فروشان و تردد اتوبوس ها در این خیابان مردم با مشکلات ترافیکی و رفت وآمد در پیاده روها مواجه هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۳۹    
مدیرکل دفتر موزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان محیط زیست از کشف دو قطعه فسیل دندان ماموت و قطعاتی از عاج و فک فیلم ماموت در شهرستان بیله سوار اردبیل خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۳۸    
دروازه بان فصل گذشته ملوان به تیم نساجی ملحق شد.