شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 2 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 3 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 4 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 5 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 6 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 7 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 8 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 9 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 10 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 11 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 12 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 13 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 14 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 15 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 16 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 17 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 18 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 19 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 20 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 21 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 22 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 23 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 24 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 25 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 26 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 27 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 28 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۷    
جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجید رباطی را به عنوان سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران منصوب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۰    
مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) همدان با بیان اینکه هفت دوره المپیاد علمی در حوزه علمیه خواهران الزهرا همدان برگزار شد گفت: اکنون بهره مندی بانوان از معارف دینی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۰    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دهدز گفت: جاده دسترسی به سه روستای سریاس، لهبید و حاجی کمال دهدز بازگشایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۳:۱۷    
مدیرعامل اتحادیه فرش دستباف با اشاره به راه اندازی کارگزاری تخصصی بیمه اجتماعی قالیبافان گفت: با افتتاح این کارگزاری ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۴    
سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: گردهمایی گام دوم تا انقلاب جهانی چهارشنبه 8 اسفندماه در کرمانشاه برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۷    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4میلیون و 655هزار تومان کاهش یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۰    
واسپاری کودک به مهد کودک هایی که موسسان آن ها با کمترین گزینش و به راحتی دریافت مجوز می کنند و در استخدام مربیان خود سعی در به کارگیری کم هزینه ترین مربیان دارند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۶    
مصرف بیش ازحد سیگار ممکن است به بینایی آسیب بزند و به کاهش توانایی تشخیص کنتراست ها و رنگ ها یا حتی ازبین رفتن کامل بینایی رنگی منجر شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۹    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 4785 واحد رشد و به ارتفاع 164 هزار واحد صعود کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۳    
بررسی حداقل دستمزد سال98 دستور جلسه دویست و هشتادمین جلسه شورای عالی کار است . این جسله فردا 5اسفند ماه ساعت 16 با حضور شرکای اجتماعی برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۱    
همزمان با برداشت بخش زیادی از مزارع کشت و صنعت نیشکر، عملیات استحصال و تولید شکر با راه اندازی مجدد کارخانه ها آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۸    
سخنگوی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: یادواره 27 شهید قهرمان و مراسم تجلیل از 150 ایثارگر سادات امامزاده نورالدین(ع) برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۷:۱۵    
لیست حقوق معاونان شهردار تهران در حالی در سامانه شفافیت شهرداری تهران بارگذاری شده است که در این بین به حضور معاونان شهردار تهران به عنوان اعضای هیئت مدیره شرکت ها و سازمان ها و حقوق میلیونی آنها ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۷    
نمایش پرواز کبک ها نوشته داود کیانیان و کارگردان حمید کیانیان با حضور جمعی از معلولان جسمی حرکتی از پنجم اسفند ماه در تالار هنر روی صحنه می رود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به فعالیت در حوزه های قرآنی استان اردبیل گفت: اردبیل در حوزه قرآنی جزو استان های موفق کشور است و به همین منظور آزمون سراسری قرآن کریم در اردبیل ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۷    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ساعت 24 امشب آخرین فرصت دریافت کارت شرکت در آزمون دکتری 98 است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۴    
مشغله های مردان جامعه ما با توجه به ماشینی شدن زندگی ها و مشکلات قابل توجه آن ها، همواره در حال افزایش است و در این بین، خود آنها هم توجه جدی به موضوع سلامت خود نشان نمی دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۷    
سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با حضور 570 نفر از شرکت کنندگان مازندرانی در بابلسر برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۴    
کمیته انضباطی رأی خود درباره اتفاقات بازی تیم های دهدشت و زاگرس اسلام آباد غرب را اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۹    
یادواره شهدای تروریستی استان سیستان و بلوچستان امروز با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان در قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 گرگان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از ورود مدعی العموم به موضوع مبالغ اخذ شده از مردم به عنوان عوارض در آزاد راه تهران شمال خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۳    
مسعود مصدق پور استاد بزرگ شطرنج ایران در رقابت های بین المللی شطرنج جام کاسپین منطقه آزاد انزلی با ریتینگ 2531 به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۱    
نشست علمی ارزیابی و بررسی موسوعه مؤلفی الامامیه با حضور مدیر و اعضای هیئت علمی این پروژه و همچنین محققان و پژوهشگران در قم برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۵    
اثر دیده نشده ای از میرزا غلامرضا اصفهانی؛ خوشنویس نامدار دوره قاجار، برای نخستین بار در نمایشگاه یک اثر یک نمایشگاه رونمایی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۶    
سرپرست هیئت باستان شناسی تون از کشف سکه تقلیدی متأخر از مسکوکات اسکندر در کاوش های باستان شناسی شرق ایران خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۵    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رصد توطئه های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۰    
رئیس جمهور طی حکمی محمد حاتمی را به ریاست سازمان نظام روان شناسی منصوب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۲    
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری یزد به شرح جزئیاتی درباره درآمد متکدیان پرداخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۶    
حجت الاسلام صدیقی رئیس و حجت الاسلام جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۳    
سفیر اتریش در سفر به شهرستان شوش گفت: ظرفیت های گردشگری فراوانی در شهر شوش وجود دارد که می تواند در جذب گردشگران خارجی تاثیر به سزایی داشته باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
تکیه اصلی ارتجاع شبه مدرن در مواجهه با افکار عمومی جامعه روی ایدئولوژی ناسیونالیسم باستان گرا و پروژه اصلی آن فعلاً تطهیر رژیم پهلوی است منتها اگر بتوانیم با جریان ارتجاع شبه مدرن نئولیبرال ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۴    
سرپرست شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران گفت: در کشورهای اروپایی سالانه 10 تا 20درصد در آمد ناخالص ملی از محل برگزاری نمایشگاه ها و رویدادهای تجاری تامین می شود که ما در ایران باید با ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۴    
در تاریخ 3 اسفند 1397 دومین همایش لست سکند برگزار می شود. در این همایش 400 نفر از علاقه مندان سفر در هتل اوین دور هم جمع می شوند و برندگان مسابقه سفرنامه نویسی سال 97 لست سکند معرفی و اهدا جوایز ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۸    
رئیس شورای انجمن های علمی ضمن انتقاد از وضع مالیات برای انجمن های علمی گفت: انجمن های علمی خود را موظف می دانند علم ناب و خالص خود را عرضه کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۰    
داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از سوی کمیته داوران مشخص و اعلام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۶    
سازمان هواشناسی از کاهش 8 تا 10 درجه ای دما در برخی نقاط کشور خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۵    
شب شعر یاران خرازی برای پاسداشت شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۵    
عضو کارگری شورای عالی کار با اشاره به اولین جلسه شورای عالی کار که یکشنبه ساعت 5اسفند ماه ساعت4عصر برگزار می شود گفت:سقف زمانی برای مذاکرات مزدی امسال تعیین نمی کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۱    
جدیدترین دیوارنگاره میدان ولی عصر(عج) با عنوان بر دامان بهشت سحرگاه امروز رونمایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۹    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است، نحله اقتصادی-رسانه ای نئولیبرال در دور جدید افزایش نرخ ارز فعال شده و تلاشهایی را در جهت استمرار افزایش نرخ ارز در دستور کار قرار داده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۴    
وزیر کار با اشاره به سهم 7.9درصدی دستمزد در تولید، این عدد را ناچیز دانست و گفت: لازم است دستمزد کارگران به صورت معقولی افزایش پیدا کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۲    
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه محرومیت و تبعیض از ویژگی های به ارث رسیده از دوران طاغوت است، گفت: باید دست ویژه خواران را کوتاه و کسانی را مشغول کار کرد که به منافع خود فکر نکنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۲    
پژوهشگران استرالیایی در بررسی جدیدی دریافتند افراد مبتلا به نوع خاصی از فراموشی، نمی توانند برخی از افکار را داشته باشند و همیشه در یک لحظه به سر می برند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۱    
جعفر قناد باشی گفت: از نکته های جالب نشست "ورشو" عنوان آن به نام" نشست صلح، امنیت، آزادی و مباررزه با افراط گرایی" بود! اجلاسی که توسط حامیان تروریسم جهانی برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۹    
شب گذشته از 10 هنرمند حوزه تئاتر به مناسبت چهل سالگی انقلاب تقدیر شد. در این مراسم از کتاب چهل سال نمایش منوچهر اکبرلو نیز رونمایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۸    
مدیرعامل بانک سپه گفت: این بانک در راستای اجرای تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت مبنی بر خروج از بنگاه داری تمامی سهام خود در شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید را از طریق مزایده در بورس اوراق ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۱    
نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرکنندگان نساجی و پوشاک با اشاره به افزایش نرخ ارز و بی رونق شدن قاچاق گفت: این اتفاق، اتفاقی مبارک است و فرصتی را برای صنعت پوشاک به وجود آورده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۸    
مستند روایت رهبری روایتی از وقایع مربوط به انتخاب امام خامنه ای به رهبر جمهوری اسلامی ایران است که از امشب در دو شبکه سیما پخش خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۳    
سیزدهمین یادواره سادات شهید استان قم در شام وفات حضرت ام البنین(س) با حضور خانواده های معظم شهدا در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۷    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: حادثه رانندگی در مسیر چابهار- راسک 6 کشته و 7 مجروح بر جای گذاشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۰    
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه احتمال ریزش کوه در محورهای کوهستانی استان وجود دارد گفت: رانندگان جهت تردد در جاده های مازندران زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۷:۲۱    
بر اساس گزارش مجلس نمایندگان آمریکا، دولت ترامپ تلاش کرده تا به صورت مخفیانه عربستان سعودی را به فناوری بسیار حساس و پیشرفته هسته ای مجهز کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۰:۱۵    
علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا بی تجربگی را عامل شکست تیمش مقابل الریان قطر دانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۶    
نامزد خاشقجی از پارلمان اروپا خواست که عربستان را تحریم کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۵    
فوتبال جهان- دیه گو سیمئونه از یوونتوس به عنوان رقیبی قابل احترام نام برد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۹    
یک عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) درباره پیامدهای خطرناک ادامه محاصره ظالمانه نوار غزه هشدار داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۲    
گروه استان ها فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه ادعای نفوذ آمریکائی ها به سیستم موشکی ایرا ن بالاتر از دروغ و یک افتضاح بزرگ است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۲    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد تحرکات ناوشکن آمریکایی را که وارد دریای سرخ شده است زیر نظر دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۲    
بارش برف امشب مشهدمقدس، حرم منور رضوی را سپیدپوش کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۵    
فرماندار دشتی با اشاره به برگزاری جشنواره قهرمان کتاب در دشتی گفت: در دومین جشنواره قهرمان کتاب دشتی 700 نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی شرکت کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۹    
ولیعهد سعودی در ادامه سفر منطقه ای خود به کشورهای آسیایی از پاکستان به هند رقیب دیرینه این کشور رفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۹    
براساس اعلام آموزش و پرورش، برخی مدارس خراسان رضوی در پی بارش برف و برودت هوا فردا تعطیل است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۷    
رئیس دانشگاه تبریز به نقش آموزش و پرورش در توسعه اجتماعی پرداخت و گفت: آموزش و پروش باید دانش آموزان را از دروس حفظی به تدبیر و عقلانیت جهت دهی کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۶    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: خداوند متعال از طریق بیان واقعیات و مطالب مختلف در قرآن کریم در حقیقت می خواهد انسان را در راستای معرفت، شناخت پروردگار خویش سوق داده و به کمال برساند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۴    
مراسم افتتاحیه و تقدیر از برگزیدگان هفتمین جشنواره هنر جوان عصر امروز در حوزه هنری برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۲    
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تا زمان برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان (نیمه اول اردیبهشت ماه سال آینده) 8 اجلاسیه شهدای دیگر در استان برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۱    
رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس با بیان اینکه در تامین کالاهای اساسی شب عید استان کمبودی نداریم،گفت: نظارت بر قیمت ها در شب عید دوچندان می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۰    
روزهای پایانی این هفته در همدان به عطر جهاد و شهادت معطر شده و یادواره شهدا در شهرهای فامنین، لالجین و همدان و روستای حسام آباد برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۸    
مراسم رونمایی از تندیس شهید منوچهر سعیدی نخستین شهید مدافع حرم استان کردستان با حضور مسئولان کشوری و استانی در قروه برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۹    
استاندار خراسان رضوی گفت: قرار نیست استاندار جاریه خراسان رضوی باشم و دنبال سبک جدید اداره استان هستم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۸    
پیکر مطهر شهید وحید یوسفی مورد استقبال مردم در فرودگاه سیرجان قرار گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۷    
شکوفه های بادام های کوهی در سطوح شیبدار شهرستان کهگیلویه در فصل زمستان و بهار طراوت و زیبایی خاصی به چهره طبیعت بخشیده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۲    
رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با اشاره به همکاری بسیج اصناف گفت: این قشر از بسیج در کنترل بازار شب عید، اتاق اصناف شیراز را همراهی می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۷    
در چهارمین روز از برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس کرمان در کرمان نشست تخصصی شعر و شعرخوانی برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۶    
علیرضا منصوریان، سرمربی تیم ذوب آهن ایران معتقد است که بازگشت تیمش مقابل الغرافه و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، جزو زیبایی های فوتبال است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۱    
نشست نخبگانی با موضوع بررسی بسترها، ریشه ها و علل شکل گیری تصوف در ایران در قم برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۹    
استاندار قم گفت: متأسفانه پیش بینی و عملکرد مسئولان استان در زمینه جلوگیری از خروج و قاچاق دام زنده وضعیت مطلوبی نداشته و پیش بینی های صورت گرفته فقط در حد حرف باقی مانده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۴    
اجلاسیه شهدای قروه با حضور پیکر مطهر شهید گمنام، مسئولان کشوری، استانی و شرکت پرشکوه مردم در قروه برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۶    
سفارت آمریکا در بغداد اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست و نظامیان آمریکایی هرگز از خاک عراق به عنوان پایگاهی برای حمله به هیچ کشوری استفاده نخواهند کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۹    
وزیر امور خارجه انگلیس در نامه تهدیدآمیزی به همتای آلمانی خود از این کشور خواست به تحریم های تسلیحاتی خود علیه عربستان پایان دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۷    
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به تصویب قیمت گوشت مرغ به کیلوگرم 11هزار و 500 تومان گفت: در این راستا 45 تن گوشت مرغ با قیمت مصوب وارد بازار استان بوشهر شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۳    
اویگون بولنت، سرمربی ترکیه ای الریان قطر از شاگردانش برای شکست دادن سایپا و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قدردانی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۴    
رسانه های فلسطینی از زخمی شدن چندین نفر به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی در بیست و چهارمین راهپیمایی دریایی خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۳    
رسانه های یمنی از حملات راکتی و توپخانه ای نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور به مواضع مزدوران عربستان خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۰    
رشید مظاهری، دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به برتری این تیم مقابل الغرافه تأکید کرد که تیمش پس از دریافت دو گل بازگشت خوبی به بازی داشته و توانسته از سد حریف قطری عبور کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۱    
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی کربلایی استاد حوزه و دانشگاه ادیان گفت: تصوف در دوران معاصر در حالت اغما بوده و بلکه مرده است و نیاز به پالایش و اصلاح دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۱    
معاون اول رئیس جمهور با مفتضح خواندن نتایج نشست ورشو گفت: این افراد می خواستند دنیا را از ایران بترسانند ولی به فضل الهی مفتضح شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۱    
رشید مظاهری، دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیمش مقابل الغرافه قطر انتخاب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۴    
تیم الغرافه قطر در شب شکست مقابل ذوب آهن و صعود نماینده ایران به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به لحاظ آماری برتری نسبی داشت، هرچند این برتری چندان چشمگیر نبود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۵    
تیم الریان قطر در شب پیروزی اش مقابل سایپای ایران به لحاظ آماری هم تیم برتر میدان بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۴    
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: رمز پیروزی و موفقیت ایران اسلامی، امنیت و آسایش کنونی در کشور به برکت خون شهداست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۱    
استاندار لرستان گفت: مشکل آب شرب روستای صاحب الزمان(عج) خرم آباد برطرف می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۰    
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: اجرای طرح افزایش سواد رسانه ای موجب کاهش آسیب های، مخاطرات فضای مجازی و توانمندسازی آحاد جامعه به خصوص خانواده ها می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۷    
فوتبال جهان - ماسیمیلیانو آلگری از اتلتیکومادرید به عنوان یک رقیب خطرناک برای تیمش نام برد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۷    
وزیر نیرو در مراسم معارفه رئیس سازمان و برق خوزستان گفت: اعتقاد دارم انتقال آب از یک نقطه به نقطه دیگر مسائل را حل نمی کند بلکه مسائل متعددی وجود دارد که باید در پیوستگی هم باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۶    
رسانه های فرانسوی امشب از تیراندازی در شهر مارسی در جنوب فرانسه خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۴    
رئیس پلیس دشتستان با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با سارقان گفت: با اجرای این طرح و متلاشی شدن باندهای سارقان، در 5 روز گذشته 14 سارق دستگیر و 19 فقره سرقت کشف شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۳    
تیم پاختاکور ازبکستان با شکست میزبان اماراتی خود حریف پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۲    
مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باویلچر قهرمانی کشور با قهرمانی تیم اصفهان به پایان رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۸    
گروه استان ها- مرجع تقلید شیعیان گفت: متأسفانه امروز وضعیت کشور به نحوی شده که قیمت ها به صورت لحظه ای بالاتر می رود، قیمت یک کالا در شب تا فردای آن چند برابر افزایش پیدا می کند.