شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۸May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 11 بهمن 1400 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 31 فروردین 1400 تجارت گردان 31 اردیبهشت 1400 تجارت گردان 31 خرداد 1400 تجارت گردان 31 تیر 1400 تجارت گردان 31 مرداد 1400 تجارت گردان 31 شهریور 1400 تجارت گردان 30 مهر 1400 تجارت گردان 30 آبان 1400 تجارت گردان 30 آذر 1400 تجارت گردان 30 دی 1400 تجارت گردان 29 اسفند 1400 تجارت گردان 1 بهمن 1400 تجارت گردان 2 بهمن 1400 تجارت گردان 3 بهمن 1400 تجارت گردان 4 بهمن 1400 تجارت گردان 5 بهمن 1400 تجارت گردان 6 بهمن 1400 تجارت گردان 7 بهمن 1400 تجارت گردان 8 بهمن 1400 تجارت گردان 9 بهمن 1400 تجارت گردان 10 بهمن 1400 تجارت گردان 11 بهمن 1400 تجارت گردان 12 بهمن 1400 تجارت گردان 13 بهمن 1400 تجارت گردان 14 بهمن 1400 تجارت گردان 15 بهمن 1400 تجارت گردان 16 بهمن 1400 تجارت گردان 17 بهمن 1400 تجارت گردان 18 بهمن 1400 تجارت گردان 19 بهمن 1400 تجارت گردان 20 بهمن 1400 تجارت گردان 21 بهمن 1400 تجارت گردان 22 بهمن 1400 تجارت گردان 23 بهمن 1400 تجارت گردان 24 بهمن 1400 تجارت گردان 25 بهمن 1400 تجارت گردان 26 بهمن 1400 تجارت گردان 27 بهمن 1400 تجارت گردان 28 بهمن 1400 تجارت گردان 29 بهمن 1400 تجارت گردان 30 بهمن 1400 
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس شورای اسلامی تقویت منابع مالی بانک توسعه تعاون را یک ضرورت دانست و گفت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۶    
گروه صنعتی ایران خودرو هشت محصول خود را با موعد تحویل دی تا اسفند 1401، از فردا به مدت سه روز عرضه می کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۴:۳۰    
رئیس شعبه بیمه آسیا استان خراسان شمالی، به عنوان رئیس شورای هماهنگی این استان انتخاب شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۳    
تسهیلات خرد موسسه اعتباری ملل برای رونق اقتصادی و حل مشکلات اصناف در شش ماهه دم سال 1400 شدت گرفته و مشکلات بسیاری از فعالان بازارهای مختلف و کاسبان اصناف را حل کرده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۳    
دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۴    
سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان با صدور پیامی، آغاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به تلاشگران شرکت و خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان تبریک گفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۹    
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت با اشاره به حذف محدودیت خرید شمش فولادی، گفت: مشکلات تولیدکنندگان القایی ناشی از قطع گاز واحدهای تولیدکننده آهن اسفنجی به دلیل افزایش بسیار زیاد مصرف خانگی است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۰    
بانک توسعه صادرات ایران در تاریخ 1400/11/10 بخشنامه داخلی عدم نیاز به ضامن در پرداخت تسهیلات خرد برای کارکنان، بازنشستگان و مستمری بگیران بخش های دولتی، عمومی و خصوصی را صادر کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۶    
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد :این بانک برای کمک به توسعه طرح های صنعتی از جمله فعالیت های حوزه سیمان آمادگی کامل دارد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۰    
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که نوگرایی در این بانک آغاز شده است، گفت: تمرکز بانک ملی ایران در دوره جدید بر بانکداری جامع است ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۰:۳۲    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در گفتگویی اختصاصی با رادیو گفت وگو، از تعامل این مجموعه خودروساز برای همکاری با شرکت های دانش بنیان خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۲    
مدیرعامل بانک صادرات ایران در گفتگو با رسانه ملی اظهار داشت: به محض مراجعه متقاضیان دریافت تسهیلات به شرط واجد شرایط بودن، شعب ملزم به تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات زیر صد میلیون بدون ضامن هستند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۹    
استاندار مازندران در بازدید از غرفه بانک توسعه تعاون در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، نقش بانک توسعه تعاون در توسعه اقتصاد روستایی و تعاونی را مهم و مؤثر ارزیابی کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۰۹:۴۷    
تجارت گردان – دبیر کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با اشاره به شیوع گسترده اُمیکرون در کشور، گفت: توصیه و مصوبه مورد اجماع اعضای کمیته علمی کرونا در جلسه روز گذشته این بود که محدودیت های اجتماعی تا ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۴    
یک شرکت مهندسی مشاور در پاسخ به خبر منتشر شده در خبرگزاری مهر جوابیه ای را به شرح زیر منتشر کرده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۰۵:۴۷    
محمدرضا آزادی با توافق مدیران باشگاه استقلال از جمع آبی پوشان پایتخت جدا شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۰۵:۴۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که پس از استعفا چند روزی در تمرینات تیم غایب بود، حال با حل شدن مشکلات به تمرینات باز خواهد گشت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۷    
سرمربی تیم ملی ایران می گوید بازیکنانش باید در بازی فردا برابر امارات و بازی های آینده هم با تمام توان کار کنند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۷    
ظاهرا حتی پنجره نقل وانتقالاتی هم در فوتبال ایران به فرصتی برای کل کل و کری خوانی بین باشگاه ها تبدیل شده است. عجیب است که باشگاه های ما از هر ظرفیتی برای این قبیل جدل ها استفاده می کنند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۹:۲۳    
معاون وزیر نفت گفت: از ابتدای آذرماه تاکنون در مقایسه با پارسال، حدود یک میلیارد مترمکعب گاز بیشتر به بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده اختصاص یافته که نشان دهنده تاب آوری بیشتر شبکه است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۸:۵۶    
سید محمد حسینی در مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بانک مسکن گفت: مسئله پشتیبانی از ساخت 4 میلیون مسکن یک رکورد در تاریخ این کشور است و پیش از این تابحال چنین موضوعی سابقه ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۸:۵۶    
مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن از راه اندازی سیستم نوبت دهی در راستای صیانت از حقوق شهروندی مشتریان خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۸:۵۳    
رئیس دانشگاه آزاد ضمن تاکید بر آموزش و فرهنگ سازی استفاده از شبکه های اجتماعی، از اقدامات همراه اول در تولید محتوا و راه اندازی پلتفرم های دیجیتال تشکر کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۷:۴۷    
کارگردان فیلم سینمایی “بیرو” که درباره زندگی علیرضا بیرانوند (دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران) است، معتقد است: فیلمش پیشنهاد امید است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۷:۴۷    
ایسنا/خراسان رضوی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم های اسکوچیچ فوتبال خوبی بازی می کنند و تصور می کنم با نتایج درخشانی که در تیم ملی گرفته، حقش است که با او در جام جهانی قطر حضور یابیم.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۷:۴۷    
تهران-ایرنا- کارگردان فیلم بیرو گفت: علیرضا بیرانوند را گزینه مناسبی برای موضوع این فیلم دیدم، چون قهرمان امروز جامعه محسوب می شود که متعلق به نسل حاضر بود و با پول و پارتی به این موقعیت نرسیده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۷:۴۴    
مدیرکل دفتر توسعه نظام فنی، بهره برداری و دیسپاچینگ برق آبی از ضرورت تصویب لایحه حفاظت رودخانه ها و کاهش خطرات سیلاب در کشور خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۷:۰۵    
سخنگوی صنعت برق از تامین روزانه 40 میلیون لیتر سوخت نیروگاه ها در شبانه روز خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۷:۰۲    
معاون برنامه ریزی وزیر نفت گفت: اجرای یک میلیون و 460 هزار بشکه ظرفیت پالایشگاهی جدید و ارتقای کیفیت و کمیت پالایشگاه های موجود به بیش از 50 میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۶:۵۳    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به اینکه متوسط مازاد قیمت هزینه توزیع کالاها 40 درصد است ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۶:۵۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 از لغو و حذف شدن مصوبه خرید خدمت سربازی خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۶:۴۱    
شرکت پرداخت الکترونیک سامان با سهم 21٫15 درصدی از تعداد کل تراکنش ها، همچنان بالاترین سهم را در بین شرکت های PSP به خود اختصاص داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۶:۳۵    
دکتر حسین مهری، مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و در آستانه فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۶:۲۰    
در جلسه ای با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان و تعدادی از مدیران از نمایندگان برتر جشنواره فروش بیمه های زندگی با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۶:۲۰    
اعضای شورای فنی بیمه سرمد، احکام خود را از یعقوب رشنوادی، مدیرعامل این شرکت دریافت کردند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۶:۱۷    
در مراسمی با حضور محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن، شاهین فرشاد به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی بانک مسکن معرفی شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۶:۰۵    
در آستانه دهه فجر، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در تداوم حمایتهای مادی و معنوی و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقشار آسیب پذیر اقدام به تهیه و توزیع سبد معیشتی ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۳    
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل از پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته بازدید کردند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۵:۰۲    
ایرانسل به مناسبت دهۀ فجر انقلاب اسلامی، هدایای ویژه ای، شامل بستۀ اینترنت هدیۀ 43 گیگابایتی و بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی را برای مشترکان خود در نظر گرفته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۵:۰۲    
با حضور عضو هیأت مدیره و معاون اعتباری، جمعی از معاونان، مدیران و همکاران، بانک آینده به عنوان یکی از نخستین بانک های ارائه دهنده خدمت نوین برات و سفته الکترونیکی ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۴:۲۳    
حسن بقائی مدیرعامل پاکسان در گفتگو با خبرنگار پاکسان نیوز گفت: این مجموعه با بازبینی در خطوط تولید خود در جهت بهبود فرایند تولید اقدامات اصلاحی موثری را پی ریزی و اجرائی می کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۴:۲۰    
تأکید اخیر رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید و حفظ ارزش پول ملی، یکی از اولویت های رئیس کل بانک مرکزی در دوره جدید است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۴:۲۰    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 مجلس گفت: نمایندگان در راستای حمایت و استحکام کانون خانواده و تشویق به فرزندآوری در نشست امروز تلفیق مصوب کردند ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۷    
شاخص کل بازار بورس امروز (دوشنبه، 11 بهمن ماه) با 10 هزار و 22 واحد افزایش، در جایگاه یک میلیون و 294 هزار واحدی قرار گرفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۴    
معاون اجرایی رییس جمهور گفت: باید تمامی تصرفات و همچنین نشانه های آن تا موعد مقرر 20 روز که رییس جمهور تعیین کرده اند از ساحل گیلان جمع آوری شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۴    
تجارت گردان – نائب رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه تولیدکننده باید به همه تقاضای عمده فروشی پاسخ برابری دهد ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: طرف های مذاکره به ویژه آمریکا وقتی به وین باز می گردند تصمیم های خود را گرفته باشند و بر مطالبات ایران صحه بگذارند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۴:۰۵    
پتروشیمی بندرامام به مناسبت روز مهندس، هفتمین کنفرانس تخصصی روز مهندسی را برگزار می کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۴:۰۵    
محمدیاسر طیب نیا در جلسه کمیته مدیریت شرکت فولاد مبارکه گفت: برای تسریع در روند پروژه های جاری فولاد مبارکه باید از پیمانکاران حمایت کنیم تا این پروژه ها به درستی و به موقع انجام شوند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۹    
آیین تودیع و معارفه مدیر بیمه های درمان بیمه آرمان با حضور مدیر عامل برگزار گردید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۶    
پس از اعمال تحریم ها علیه ایران روند صادرات و واردات کشور دچار اختلال شد و این اتفاق تاثیر خود را بر همه وجوه اقتصادی گذاشت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۳    
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون: توسعه کسب وکارهای محلی منجر به رونق اقتصادی و کاهش بیکاری خواهد شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۳    
دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی از همکاران شعبه کاشانی که تلاش های آن ها منجر به انتخاب این شعبه به عنوان شعبه برتر بیمه رازی شد، تقدیر کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۷    
علی بابایی کارنامی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی توسعه تعاون ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۷    
بانک مسکن شرایط پذیرش ضمانت پرداخت تسهیلات خرد تا سقف 100 میلیون تومان را اعلام کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۴    
سخنگوی صنعت برق گفت: براساس نظام جدید تعرفه گذاری برق که از ابتدای بهمن اجرایی شده، ملاک عمل برای تعیین نرخ پاداش هزینه های تمام شده برق است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۱    
آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک تجارت با مجتمع صنایع و معادن احیای سپاهان با موضوع گسترش همکاری های بانک با این مجموعه برگزار شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۱    
با توجه به شرایط خاص دریافت خدمات حضوری در دوران شیوع کرونا، فرایند انجام این نوع خدمات نیز در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی متحول شده است ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۲۶    
در راستای دستور رئیس جمهوری و تأکید وزیر امور اقتصادی و دارایی، پرداخت تسهیلات بدون ضامن به مشتریان خوش حساب در بانک قرض الحسنه مهر ایران آغاز شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۲۶    
در راستای تسهیل فرآیند اعطای تسهیلات خرد و حصول رضایتمندی مشتریان و جامعه ایثارگران و تحقق دستورات ریاست محترم جمهور در جلسه تیم اقتصادی دولت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۲۳    
با هدف جذب سپرده های موثر، اهداف کمی سپرده ای سال 1401 پست بانک ایران در چارچوب سند راهبردی پنج ساله بانک به واحدهای ستادی و اجرایی ابلاغ شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۷    
مرتضی خامی مدیرعامل بانک گردشگری به همراه حسین رحمتی قائم مقام و چند تن از معاونان و مدیران بانک، روز دوشنبه در سومین روز از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۴    
عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران با اشاره به ابلاغ دستور پرداخت تسهیلات بدون ضامن به شعب بانک ملی ایران گفت: شیرینی برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۱:۴۷    
ایسنا/فارس مربی تیم ایمان سبز شیراز اعتقاد دارد که رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، بسیار فرسایشی است و پیشنهاد داد که با منطقه ای کردن رقابت ها و توجه بیشتر ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۱:۴۷    
پیشکسوت فوتسال ایران معتقد است انتخاب شمسایی و کنار گذاشتن ناظم الشریعه درست و به موقع بود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۱:۳۲    
سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه طبق بررسی ها قیمت ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن 4 میلیون و 700 هزار تومان در هر متر مربع تعیین شده است گفت: اولویت ما در اجرای پروژه ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۱:۲۰    
پدیده ارتباط با مشتری یا خدمت به مشتری (CRM) تا پنج سال پیش شاید در پایین ترین رتبه بندی سازمانی هر نهاد مالی قرار می گرفت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۱:۱۷    
در پی بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری پیرامون شرایط صنعت خودرو کشور و نارضایتی به حق مردم از کیفیت خودروهای داخلی، هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا صبح امروز با تشکیل جلسه فوق العاده ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۳    
رهبر انقلاب اسلامی سحرگاه امروز و در آستانه ایام الله دهه ی فجر، در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی حضور یافتند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۰:۲۰    
برای بهبود فرآیندها با رویکرد کاهش مراجعات و افزایش رضایتمندی و ارائه خدمات غیرحضوری به مخاطبان، سامانه درخواست غیرحضوری و سیستم جامع کمیسیون های پزشکی از ابتدای بهمن ماه سال جاری در سراسر کشور راه ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۹:۳۸    
تجارت گردان – بازرس اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران خاطر نشان کرد: سیاست های ایران برای واردات از اوکراین یکسان نبوده است و در مقطعی بیشتر و زمانی دیگر نهاده کمتری از این کشور وارد می ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۹:۲۹    
بر اساس گزارش های آماری که به تازگی منتشر شده ویندوز 11 در مقابل نسخه قبلی ویندوز با سرعت بیشتری در میان کاربران محبوبیت پیدا کرده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۹:۲۰    
یک کارشناس اقتصادی گفت: تامین مالی زنجیره ای بر رونق تولید و اشتغال تاثیرگذار خواهد بود و چنانچه همه چیز به درستی پیش رود بخشی از مشکلات کشور در این خصوص برطرف خواهد شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۸:۵۰    
عضو سابق شورای پول و اعتبار گفت: درباره تسهیلات دهی براساس اعتبارسنجی باید مطرح کرد که دولت باید تکلیف خود را با بانک ها روشن سازد زیرا این احتمال وجود دارد که مسائل سیاسی بر مسائل اقتصادی اثر بگذارد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۸:۳۸    
مزایده عمومی خودروهای کارکرده سایپا از 12 تا 16 بهمن ماه به صورت شبانه روزی و آنلاین در پورتال رسمی این گروه خودروسازی برگزار می شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۸:۳۵    
رضا داوطلب، مدیر سرپرستی بیمه کوثر در نشست اعضای شورای هماهنگی بیمه گران استان خراسان شمالی، با رای اعضا، به نایب رئیسی این شورا برگزیده شد.