یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 30 بهمن 1400 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 31 فروردین 1400 تجارت گردان 31 اردیبهشت 1400 تجارت گردان 31 خرداد 1400 تجارت گردان 31 تیر 1400 تجارت گردان 31 مرداد 1400 تجارت گردان 31 شهریور 1400 تجارت گردان 30 مهر 1400 تجارت گردان 30 آبان 1400 تجارت گردان 30 آذر 1400 تجارت گردان 30 دی 1400 تجارت گردان 29 اسفند 1400 تجارت گردان 1 بهمن 1400 تجارت گردان 2 بهمن 1400 تجارت گردان 3 بهمن 1400 تجارت گردان 4 بهمن 1400 تجارت گردان 5 بهمن 1400 تجارت گردان 6 بهمن 1400 تجارت گردان 7 بهمن 1400 تجارت گردان 8 بهمن 1400 تجارت گردان 9 بهمن 1400 تجارت گردان 10 بهمن 1400 تجارت گردان 11 بهمن 1400 تجارت گردان 12 بهمن 1400 تجارت گردان 13 بهمن 1400 تجارت گردان 14 بهمن 1400 تجارت گردان 15 بهمن 1400 تجارت گردان 16 بهمن 1400 تجارت گردان 17 بهمن 1400 تجارت گردان 18 بهمن 1400 تجارت گردان 19 بهمن 1400 تجارت گردان 20 بهمن 1400 تجارت گردان 21 بهمن 1400 تجارت گردان 22 بهمن 1400 تجارت گردان 23 بهمن 1400 تجارت گردان 24 بهمن 1400 تجارت گردان 25 بهمن 1400 تجارت گردان 26 بهمن 1400 تجارت گردان 27 بهمن 1400 تجارت گردان 28 بهمن 1400 تجارت گردان 29 بهمن 1400 تجارت گردان 30 بهمن 1400 
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۲    
واتساپ در حال ارائه ی به روز رسانی جدیدی است که پیش نمایش فایل های تصویری و ویدیوئی را که در قالب داکیومنت به اشتراک گذاشته شده اند، بهبود می بخشد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۲    
نایب رییس هیئت مدیره شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه گفت: مقایسه هفت تپه،ماشین سازی تبریز و امثالهم در مقابل رفاه قیاس مع الفارق است ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۳    
شرکت بیمه دی یکی از سودساز ترین شرکت های بیمه ای و در عین حال از دید بنیادی پایین ترین نسبت پی بر ای را داشته و که پتانسیل های سهم برای بازار مغفول مانده است .
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۸    
ابراهیم کاردگر به عنوان مدیرعامل جدید بیمه “ما” منصوب شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۰    
محسن زمانی رئیس تعمیرات نسوز سایر نواحی فولاد مبارکه از کسب بالاترین رکورد عمر نسوز کوره های دوار (روتاری) و فراتر از استانداردهای جهانی با آجرهای نسوز بومی سازی و بهینه سازی شده و بهره برداری فنی و ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۹    
برگزارکننده سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با اشاره به ثبت بالاترین رکورد مشارکت در تاریخ برگزاری نمایشگاه های حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی و پتروپالایشگاهی کشور ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۵:۴۷    
باشگاه پرسپولیس از تمدید قرارداد دروازه بان تیمش خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۵:۴۷    
رئیس سازمان خصوصی سازی از ثبت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نزد سازمان بورس خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۷    
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از مدیرعاملی باشگاه سایپا استعفا کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۷    
مربی استقلال به جمع آبی پوشان پایتخت بازگشت
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از درج قیمت تولیدکننده برای حدود 7 هزار قلم کالا خبر داد و اعلام کرد: استمرار بازرسی ها در ایام پایانی سال با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و مبارک رمضان تشدید می یابد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۵    
با امضای تفاهم نامه همکاری، خدمات بیمه ای سازمان تامین اجتماعی به بیمه سرمد سپرده شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۷    
هم بازی سابق میرشاد ماجدی می گوید او از ابتدا هم به حوزه مدیریتی گرایش داشت و می تواند به فوتبال ایران کمک کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۷    
بازیکن پیشین پرسپولیس می گوید آلومینیوم به تجربه پرسپولیس باخت و تعویض های بسیار هوشمندانه کادر فنی و یحیی گل محمدی تاثیرگذار بود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۷    
تهران- تجارت گردان- بازیگر فیلم یوسف پیامبر معتقد است اگر حاشیه هایی در چهلمین جشنواره فیلم فجر وجود داشت، نباید این حاشیه ها باعث خدشه دار شدن جشنواره شود و تمام آن را زیر سوال ببرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۵    
شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش 279 واحدی معادل 0.02 درصد، به یک میلیون و 282 هزار و 131 واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با افت 11 واحدی به 17 هزار و 515 واحد رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۲    
مراسم تودیع و معارفه معاون سابق و جدید حقوقی و فروش اموال غیرمنقول با حضور سید عبدالمجید اجتهادی رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۹    
در جدیدترین نسخۀ اپلیکیشن پیشواز ایرانسل، امکان انتخاب آهنگ پیشواز اختصاصی برای هر مخاطب، فراهم شده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۸    
شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف در سالن استاد جباری دانشگاه صنعتی شریف میزبان مخاطبان است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۴    
معاون کیفیت شرکت زامیاد گفت: با اجرای برنامه ها و بهبود مکانیزم های استقرار یافته در حوزه کیفیت، شاهد بهبود کیفی تمامی خودروهای شرکت زامیاد در ماه های آتی خواهیم بود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۱    
بیمه نامه درمان انفرادی(طرح ارمغان) در جشنواره عمرو پس انداز بیمه آسیا به متقاضیان ارائه می شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۳    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دیدار با وزیر کشاورزی کشور برزیل، تأکید کرد: با وجود ظرفیت های قوی صنعت پتروشیمی ایران و فارغ از نتیجه مذاکرات وین، همکاری خارجی بزرگی پیش روست.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۵    
مدیر اجرایی سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با بیان اینکه با حضور مدیران کارفرمائی، حاکمیت، سازندگان، شرکت های دانش بنیان ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۲    
مدیرکل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی از عدم نیاز به مراجعه و ارائه درخواست مطالبات ماهیانه از سوی داروخانه ها و مؤسسات پاراکلینیک طرف قراردادی که صرفا نسبت به ارائه دارو و خدمات بر اساس نسخ ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: برای متعادل سازی بازار اجاره بها به دنبال اجاره داری حرفه ای بودیم و مصوبات مورد نیاز اخذ شده است ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۳    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه سیاست های دولت قبل به بحران مسکن دامن زد، گفت: خرداد سال 99 بانک مرکزی از افزایش 48 درصدی قیمت مسکن خبر داد که اما این خبر منجر به افزایش 99 درصدی قیمت مسکن ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۳    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه عمده صادرات ایران به برزیل کود اوره است گفت: طی توافقی جدید ایران و برزیل 400 هزارتن کود اوره با نهاده های دامی تهاتر می کنند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۰    
رئیس جمهور بر ضرورت اجرای دقیق تر شیوه نامه های بهداشتی و اعمال کنترل های هوشمند برای مقابله با روند افزایشی همه گیری کرونا، تاکید کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۰    
معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: مطالبی که تحت عنوان اینمادفروشی مطرح شده، صرفاً با قصد تخریب و فضاسازی رسانه ای توسط جریانی خاص القا می شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۴    
فروشگاه نوین خاتم در استان قم آغاز به خدمت رسانی کرد .
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۶    
شرکت بیمه نوین در راستای خلق ارزش برای مشتریان و توسعه فرهنگ بیمه، بیمه های عمر و سرمایه گذاری خود را با شرایط ویژه در اسفند ماه به فروش می رساند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۶    
سفر رئیس جمهور و تیم همراه به قطر در شرایطی شکل می گیرد که اتفاقات مهمی در زمینه مبادلات گازی در دنیا شکل گرفته است و از همین رو ایده سوآپ گازی با اهداف مختلفی روی میز طرف قطری قرار می گیرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۶    
سهمیه بنزین اسفند ماه امشب بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته در کارت های سوخت شارژ می شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۰    
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مکانیزم تعاون به عنوان راهکاری برای احیای ظرفیت های مغفول اقتصاد کشور یاد کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۳    
عملکرد 10 ماهه امسال ایمیدرو حاکی است، 25 قرارداد راهسازی و برق رسانی با هدف توسعه زیرساخت ها به امضا رسیده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۴    
بانک کارآفرین در راستای حمایت از توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار با مشارکت در طرح توسعه معدن مس سیاستراگی نسبت به اختصاص تسهیلات ریالی به مبلغ هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
میزان صدور مجوزهای معدنی (پروانه اکتشاف، گواهی کشف و پروانه بهره برداری) در فصل پاییز نسبت به فصل تابستان افزایش یافت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۲    
بانک توسعه صادرات ایران با صدور بخشنامه ای در خصوص پرداخت تسهیلات خرد به کارکنان، بازنشستگان و مستمری بگیران بخش های دولتی، عمومی و خصوصی بدون نیاز به ضامن، چگونگی شرایط دریافت آن را تشریح کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۹    
جشنواره بزرگ نهال فین تک از سوی مرکز نوآوری فینوداد و به میزبانی بانک ملی ایران برگزار می شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۶    
شعبه سرداران (کد 1101) ارومیه بانک اقتصادنوین پس از اتمام عملیات بازسازی و تجهیز بر اساس هویت بصری جدید این بانک، افتتاح شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۳    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دستورالعمل تعیین تکلیف دارایی های واحد تولیدی در جریان تملیک یا تملیک شده توسط موسسات اعتباری را ابلاغ کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۰    
بانک ملت در اطلاعیه ای اعلام کرد که حامی مالی یا غیرمالی اپلیکیشن آرتان لایف نیست و این اپلیکیشن تحت حمایت این بانک قرار ندارد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۳    
پیرو فضاسازی های رسانه ای مبنی بر تعطیل شدن تولید در روزهای پنج شنبه و جمعه در گروه خودروسازی سایپا، مرکز ارتباطات و امور بین الملل این گروه اعلام کرد این تعطیلات به صورت مدیریت شده و با هدف تمرکز ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۰    
با توجه به شیوع موج جدید کرونا و همه گیری شدید آن، مشتریان محترم بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانند تا حد ممکن از مراجعه به شعبه های بانک پرهیز کرده و با استفاده از ابزارهای غیرحضوری همچون اینترنت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۷    
یک کارشناس فوتبال اعتقاد دارد اسکوچیچ فقط یک مربی با نژاد خارجی است اما مربیگری را در ایران یاد گرفته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۷    
با غیرقانونی اعلام شدن حضور بهاروند در جلسه اخیر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، این سوال به وجود آمده که آیا او می تواند به کارش در سازمان لیگ فوتبال ادامه دهد یا نه.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: آینده اقتصاد کشور با توجه به اینکه تغییرات خوبی در بودجه نویسی صورت گرفت و مباحث مربوط به اصلاحات مالیاتی و بورس مورد توجه قرار گرفت، مثبت به نظر می رسد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۲    
علی آزادی رییس اداره اموال تملیکی استان چهارمحال و بختیاری از انهدام بالغ بر 30 میلیارد ریال کالا تاریخ مصرف گذشته در این استان خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۶    
مدیر عامل شرکت کسب و کار رضوی گفت: بیمه درمان تکمیلی کارکنان تحت پوشش بیمه تجارت نو مجموعه بنیاد بهره وری موقوفات از 18 هزار نفر در سال گذشته، به 60 هزار نفر در سال جاری رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۳    
معاون دفتر خدمات مشترکان توانیر از نزدیک شدن نرخ برق به قیمت واقعی خبرداد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۳    
با پذیرش انبار شرکت سیمان منددشتی در بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالا، مشتریان خرد از دوشنبه هفته جاری (2 اسفند ماه 1400) امکان خرید سیمان با کد سهامداری و به صورت آنلاین را برای موجودی انبار 35 ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۱    
حدود 6 ماه از انتشار ویندوز 11 می گذرد، این نسخه از زمان عرضه به نسخه خانگی (Home) نیاز اتصال به اینترنت داشت اما مایکروسافت گزینه آفلاین را برای نسخه ویندوز 11 پرو ( Windows 11 Pro) فعال کرد ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۶    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت محصولات، خروج از زیان دهی نماد خودرو و حفظ حقوق سهامداران را از اولویت های این خودروساز دانست.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۳    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو از باز شدن فهرست دارویی و بیمه ای کشور خبر داد و گفت: یک نوع داروی بیماران SMA به عنوان اولین دارو پس از سه سال وارد این فهرست شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۰    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از آمادگی این شرکت برای تأمین بنزین مورد نیاز مردم در نوروز 1401 خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۸    
رئیس اتحادیه قالیشویان تهران گفت: نرخ های قالیشویی در مقایسه با نرخ های اعلام شده در اسفند سال گذشته متفاوت بوده و افزایش 20 الی 25 درصدی داشته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۲    
شعب جدید بانک آینده، پس از برگزاری آیین افتتاح، به بهره برداری رسیدند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۹    
مدیرعامل بانک مسکن گفت: در طرح نهضت ملی مسکن 6 هزار و 743 میلیاردتومان از محل آورده متقاضیان و یکهزار و 310 میلیاردتومان از محل تسهیلات به حساب سازندگان پرداخت شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۳    
جشنواره استقبال از قرن جدید با بیمه نامه زندگی تعاون از ابتدای اسفندماه آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۷    
مدیرعامل بانک دی گفت: بسیاری از خدمات قابل ارائه به مشتریان بانک دی در آینده نزدیک به صورت غیرحضوری صورت خواهد گرفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۹    
سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با مشارکت بانک صادرات ایران و پنج شرکت ابزاری این بانک، دوم تا چهارم اسفندماه سال جاری در کیش برگزار می شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۳    
فروشگاه رفاه شعبه برلیان در منطقه زعفرانیه واقع در شمال پایتخت افتتاح شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۰    
نهمین همایش پیشرفت و توسعه علمی کشور روز شنبه 23 بهمن ماه 1400 توسط شورای انجمن های علمی ایران و با حمایت دانشگاه خاتم در محل سالن کنفرانس آن دانشگاه با حضور دکتر پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۰    
یک پژوهشگر اقتصادی گفت: برای تحقق بهبود شرایط اقتصادی و تداوم خوش بینی که شکل گرفته دولت باید در اصلاحات ساختاری اقتصادی ثابت قدم باشد و سعی کند همراهی مجلس را هم جلب کند.