پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۶:۱۶Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر ۱ 2 مرداد 1395 - titre1.ir

تیتر ۱ 29 اسفند 1393 تیتر ۱ 29 اسفند 1394 تیتر ۱ 31 فروردین 1395 تیتر ۱ 31 اردیبهشت 1395 تیتر ۱ 31 خرداد 1395 تیتر ۱ 31 تیر 1395 تیتر ۱ 31 شهریور 1395 تیتر ۱ 30 مهر 1395 تیتر ۱ 30 آبان 1395 تیتر ۱ 30 آذر 1395 تیتر ۱ 30 دی 1395 تیتر ۱ 30 بهمن 1395 تیتر ۱ 1 اسفند 1395 تیتر ۱ 1 مرداد 1395 تیتر ۱ 2 مرداد 1395 تیتر ۱ 3 مرداد 1395 تیتر ۱ 4 مرداد 1395 تیتر ۱ 5 مرداد 1395 تیتر ۱ 6 مرداد 1395 تیتر ۱ 7 مرداد 1395 تیتر ۱ 8 مرداد 1395 تیتر ۱ 9 مرداد 1395 تیتر ۱ 10 مرداد 1395 تیتر ۱ 11 مرداد 1395 تیتر ۱ 12 مرداد 1395 تیتر ۱ 13 مرداد 1395 تیتر ۱ 14 مرداد 1395 تیتر ۱ 15 مرداد 1395 تیتر ۱ 16 مرداد 1395 تیتر ۱ 17 مرداد 1395 تیتر ۱ 18 مرداد 1395 تیتر ۱ 19 مرداد 1395 تیتر ۱ 20 مرداد 1395 تیتر ۱ 21 مرداد 1395 تیتر ۱ 22 مرداد 1395 تیتر ۱ 23 مرداد 1395 تیتر ۱ 24 مرداد 1395 تیتر ۱ 25 مرداد 1395 تیتر ۱ 26 مرداد 1395 تیتر ۱ 27 مرداد 1395 تیتر ۱ 28 مرداد 1395 تیتر ۱ 29 مرداد 1395 تیتر ۱ 30 مرداد 1395 تیتر ۱ 31 مرداد 1395 
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۹    
بر اساس یک پژوهش از نظر فنی در 159 مدار تلویزیونی در کل جهان در مجموع 203 ماهواره تلویزیونی فعال است که از این تعداد 80 دریافت کننده در ایران ...
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۶    
بر اساس این فراخوان و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، متقاضیان شرکت در راهپیمایی اربعین می توانند از تاریخ 16مرداد با مراجعه به سامانه سماح ثبت نام خود را انجام دهند.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۲:۳۹    
سران ریزه اسپور در این نامه پرسیده اند که طارمی تا چه زمانی با پرسپولیس قرارداد دارد و آیا پرسپولیس حاضر است طی یک توافق سه جانبه بین دو باشگاه و طارمی مقدمات حضور این بازیکن در باشگاه ریزه اسپور را ...
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۲:۳۶    
قیمت اونس در بازار جهانی طلا با 50 سنت کاهش به 1323 دلار و 10 سنت رسید.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۲:۳۳    
در حالیکه طی هفته های گذشته وزیر ورزش و جوانان و همچنین معاونش سجادی بارها اعلام کرده اند که هیأت مدیره باید مدیرعامل را مشخص کند اما هنوز تکلیف عضو پنجم هیأت مدیره باشگاه استقلال مشخص نیست.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری فرانسه نیز دیروز اعلام کرد که نخستین خودروی مونتاژی سیتروئن در سال 2018 در کارخانه سایپای کاشان تولید می شود و قرار است سالانه 150 هزار دستگاه خودروی سیتروئن طی 5 سال در ایران عرضه شود.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۲:۲۷    
از نشانه های یک لیگ پویا پرورش جوانان در بستر آن می باشد.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۲:۲۴    
منصوریان که در بازی اول برابر نفت تهران مهدی رحمتی را در اختیار ندارد و البته از حضور تماشاگرانش هم محروم است.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۲:۲۱    
الکل موجود در جسد می تواند در اثر فساد جسد ایجاد شده باشد و یا به دنبال مصرف الکل این موضوع بروز کند همچنین ممکن است برای سوزاندن جسد الکل به روی آن ریخته باشند و حتی از پوست می تواند الکل جذب بدن ...
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۷    
کارشناسان بر همین اساس به متخصصان توصیه می کنند حتماً از ماسک و عینک استفاده کنند تا مواد سمی کمتر وارد مجاری تنفسی آنها شود و نیز دستگاه تهویه هوا حتماً در آن مکان فعال باشد تا هوای آلوده در فضا ...
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۴    
نماینده سازمان های مردم نهاد جوانان استان البرز از راه اندازی اتاق فکر جوانان با هدف استفاده از ظرفیت های جوانان مستعد و افزایش نشاط اجتماعی در مشکین دشت خبر داد.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۱    
پیام عباسلوئی مدیر روابط عمومی موی تای استان البرز از افتخار افرینی ورزشکاران فردیس در مسابقات انتخابی جوانان و نوجوانان تیم ملی موی تای خبرداد.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۱    
اعضای قرارگاه دانش آموزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز در حمایت از مردم مظلوم کشمیر بیانیه ای صادر کردند.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۱:۴۲    
30 تیر ماه همایش دهیاران استان البرز در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در حالی برگزار شد که با حواشی خاصی همراه بود.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۱:۳۹    
تشییع شهید مدافع حرم در نظرآبادمراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم با حضور خیل عظیم جمعیت در شهرستان نظرآباد برگزار شد .
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۱:۳۶    
ممکن است عده ای نگاه مادی داشته باشند و هنر جوامع را اینگونه بنگرند اما ما که دیدگاهمان مذهبی و دینی است دنیا را تحت پوشش ولایت خدا خواهیم دید.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۶    
انتشار تصاویر رونمایی از لباس فرم کاروان ایران در مراسم افتتاحیه المپیک ریو 2016 موجی از تعجب و حیرت را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۸    
محمد جواد کولیوند،نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خصوص تصادف اتوبوس در جاده چالوس که بامداد امروز اتفاق افتاد به تشریح حادثه پرداخت. بازدید صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۴    
ادیبی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان به اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و توسعه شرکت های دانش بنیان باید این مهم نه تنها مورد توجه دولت قرارگیرد بلکه مردم نیز باید اهمیت آن را درک ...
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۲    
دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی گفت: اگر استان البرز بخواهد از نظر تعداد تختهای بیمارستانی به نرم کشوری برسد ...
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۳    
سید حسن قاضی زاده هاشمی امروز در استان البرز حضور پیدا کرد و همزمان با این حضور، 720 تخت بیمارستانی 9 پایگاه اورژانس ، 22 خانه بهداشت، 5 مرکز جامع سلامت ...
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۷    
در زندگی پلاستیکی دنیای مدرن حتی در غذا هم بیماری می خوریم ، بی آنکه بدانیم.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۲    
یکی از راه های ورود به آموزش و پرورش از طریق سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور است که 19 شهریورماه در سراسر کشور برگزار می شود.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: دولت باید از حالت انفعالی خارج شود و طلب کارانه با آمریکا برخورد کند، اگر این حالت انفعال ادامه پیدا کند ما در برجام به هیچ نتیجه ای نمی رسیم.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۸    
متخصصان دانش پزشکی، اعلام کرده اند ریه قلیان کشان، در هر وعده مصرف، دودی معادل یک پاکت سیگار دریافت می کند.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۲    
در این یک هفته پس از کنکور بارها این مسئله را به سازمان سنجش اطلاع دادم که حتی مشاور سازمان سنجش نیز اعلام کرد در 20 سال خدمتش در سازمان سنجش چنین مسئله ای رخ نداده است.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۹    
حجت الاسلام عباسی گفت : بی بندوباری های فرهنگی مردم را از نظام اسلامی دور می کند و موجب می شود روحیه انقلابی بودن کاهش پیدا کند.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۹    
اظهارات مدیر عامل شرکت بوئینگ در ماه جاری در یک نمایشگاه در انگلیس به تردیدها در این باره افزود. وی گفت که اگر بوئینگ نتواند به ایران هواپیما بفروشد، هیچ شرکت دیگری هم نباید این کار را انجام بدهد.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۰    
سرلشگر محسن رضایی گفت: متاسفانه نیروهای انقلابی و بسیجی را در چرخه اقتصاد، صنعت و کشاورزی راه نمی دهند و این درحالیست که از عدم توجه به این نیروها گله مند هستیم چراکه هر جا رهبر و نیروهای انقلابی ...
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۲    
از چندی پیش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده که پایلوت طرح رجیستری گوشی موبایل با هدف مبارزه با قاچاق از امروز اول آغاز می شود و بر خواسته خود تاکید کرده است.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۴    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، خالکوبی و حجامت را دو عامل مهم ابتلا به هپاتیت C عنوان کرد.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۸    
میوه تمر هندی غنی از پروتئین، اسیدهای آمینه، اسیدهای چرب ضروری و مواد معدنی است.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۸    
مطالعه جدید محققان نشان می دهد با خوردن کمتر می توان بروز التهاب را کاهش داد. بازدید صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۱:۵۴    
نام مهدی ترابی دربین کاندیداهای پدیده فصل پانزدهم لیگ برتر دیده می شود.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۶    
کفاش در یک فرافکنی رقم 160میلیون پاداش هیات مدیره صندوق را مطرح کرده و گفته است این رقم در دولت قبلی نیز وجود داشته است.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۷    
بامداد امروز برخورد یک دستگاه اتوبوس با تیر چراغ برق در محدوده تونل کندوان جاده کرج-چالوس 28 کشته و زخمی برجای گذاشت.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۹    
با حضور وزیر بهداشت 720 تخت بیمارستانی عادی، مراقبت های ویژه و اتاق عمل و چندین پروژه بهداشتی درمانی و آموزشی در استان البرز امروز افتتاح می شود.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۴    
عده ای از اهالی بلوار ولایت شهرستان نظرآباد از آسفالت نشدن بعضی کوچه ها و بروز مشکلات رفت و آمدی مخصوصا در فصول سرد و بارانی سال گلایه دارند و خواستار رسیدگی شورای اسلامی و شهرداری شهر نظرآباد به این ...
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۸    
مدیرکل امور اقتصاد و دارائی استان البرز در جریان افتتاح شرکت های خارجی در شهرک صنعتی نظرآباد گفت: در چندسال اخیر البرز میزبان سرمایه گذاری های خارجی بیشتری بوده است و بزرودی توسعه صادرات و برون گرایی ...
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۹    
نمایشگاه دستاورد های آموزش مهارتی و کارگاه های گذر مهارت خدمات هدایت شغلی و مشاوره ای برای علقه مندان ارائه خواهد داد.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۹    
تصاویر زیر مربوط به حرکات نمایشی و ورزشهای زورخانه ای در رده های سنی نونهالان ،جوانان و بزرگسالان در زورخانه پوریای ولی اشتهارد می باشد.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۷    
دومین یادواره ی شهدای پایین محله (آبروی محله) با سخنرانی حمید پارسا و مداحی مداح اهل بیت، مهدی حق پرست برگزار شد.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۱۸    
رانندگان البرزی علی رغم گرمای شدید هوای روز جمعه گذشته، حضوری پر رنگ در مسابقات اتومبیل رانی سرعت در پیست آزادی تهران داشتند.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۱۲    
به مناسبت روز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای برنامه های گوناگونی در کل کشور برگزار می شود که یکی از این برنامه ها، برگزاری نمایشگاه دستاورد های همکاران و آموزش دیدگان است.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۹    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد از دستگیری یکی از متخلفین آتش سوزی مزارع و همچنین از فقر و کمبود امکانات رفاهی در شهرک مسکن مهر شهرستان نظرآباد خبر داد.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۵۷    
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه از شهدا و مبارزات مردم کشمیر غفلت شده است ، تصریح کرد: باید هجمه های علیه مردم کشمیر محکوم شود.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۹    
مسابقات انتخابی بسیج استان البرز یادواره شهدای حرم با حضور نواحی بسیج استان البرز 8 ناحیه با شرکت 85 کشتی گیر البرزی به میزبانی ناحیه شهرستان نظرآباد برگزار شد.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۹    
در این حادثه که حدود ساعت 3 بامداد امروز رخ داد 16 سرنشین این اتوبوس کشته و 13 نفر زخمی شدند که با تلاش نیروهای امدادی به مراکز درمانی استان البرز اعزام شدند.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۳    
حمله مسلحانه در یک مرکز خرید در مونیخ آلمان، حداقل10 کشته برجا گذاشت.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۱:۳۳    
خودرو سواری MVM در بلوار شهریار، با ستون پل مجتمع جواهر تبریز برخورد کرد و مصدومیت شدید راننده را به دنبال داشت. بازدید صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۱:۳۳    
یک متخصص رادیوتراپی آنکولوژی، گفت: ارتباط نزدیکی بین مقدار مصرف نمک و تعداد افراد مبتلا به سرطان معده آشکار شده؛ به طوری که کاهش مصرف نمک، خطر شیوع سرطان معده را کاهش می دهد. ...
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۱:۳۰    
گفتگوی صمیمانه با همسر خود در مورد خواسته ها و نیازهایش می تواند کمک موثری در کاهش لجبازی او باشد. بازدید صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۱:۳۰    
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بعد از دوره شیمی درمانی که پشت سر گذاشتم فردا از بیمارستان مرخص می شوم. بازدید صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۱:۲۷    
سجاد شهباز زاده وارد اردوی تیم آلانیا اسپور ترکیه شد و با این تیم قرارداد بست. بازدید صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۱:۲۷    
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که در شأن این باشگاه و هوادارانش نیست که پاسخ توهین های سرمربی استقلال را با توهین بدهد. بازدید صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۰:۱۸    
غروب سی و یکم مرداد سال گذشته بود که کریم دختر 8ساله ای را که در حال بازی با دوستانش بود، صدا زد تا همراهش برود. بازدید صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۰:۱۵    
شهردار استانبول پیشنهاد داده است که عوامل کودتا که در حین کودتای نافرجام ترکیه کشته شدند در قبرستانی جداگانه، تحت عنوان قبرستان خائنین دفن شوند. بازدید صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی