جمعه ۰۸ تیرساعت ۱۳:۰۳Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر نیوز 23 آبان 1394 - titrnews.com

تیتر نیوز 31 شهریور 1394 تیتر نیوز 30 مهر 1394 تیتر نیوز 30 آذر 1394 تیتر نیوز 30 دی 1394 تیتر نیوز 30 بهمن 1394 تیتر نیوز 29 اسفند 1394 تیتر نیوز 3 آبان 1394 تیتر نیوز 4 آبان 1394 تیتر نیوز 5 آبان 1394 تیتر نیوز 6 آبان 1394 تیتر نیوز 7 آبان 1394 تیتر نیوز 8 آبان 1394 تیتر نیوز 9 آبان 1394 تیتر نیوز 10 آبان 1394 تیتر نیوز 11 آبان 1394 تیتر نیوز 12 آبان 1394 تیتر نیوز 13 آبان 1394 تیتر نیوز 14 آبان 1394 تیتر نیوز 15 آبان 1394 تیتر نیوز 16 آبان 1394 تیتر نیوز 17 آبان 1394 تیتر نیوز 18 آبان 1394 تیتر نیوز 19 آبان 1394 تیتر نیوز 20 آبان 1394 تیتر نیوز 21 آبان 1394 تیتر نیوز 22 آبان 1394 تیتر نیوز 23 آبان 1394 تیتر نیوز 24 آبان 1394 تیتر نیوز 25 آبان 1394 تیتر نیوز 26 آبان 1394 تیتر نیوز 27 آبان 1394 تیتر نیوز 28 آبان 1394 تیتر نیوز 29 آبان 1394 تیتر نیوز 30 آبان 1394 
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۱    
در جلسه صبح امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام مهلت اجرای آزمایشی قانون ارتقاء سلامت نظام اداری تا سه سال و نیم دیگر تمدید شد، همچنین حملات تروریستی اخیر در فرانسه نیز توسط رئیس و دبیر مجمع محکوم شد.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۲    
به گزارش پایگاه خبری تیتر نیوز ، بانک مرکزی با ارسال نامه ای به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده است که با توجه به اینکه مقرر شده است صرفا منابع مالی مورد نیاز برای خرید اسناد تجاری ناشی از فروش ...
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۲    
محققان یک شرکت دانش بنیان به فرمولاسیون تولید 500 نوع محیط کشت برای تولید محصولات مختلف از قبیل سموم بیولوژیک، واکسن ها و فراورده های نوترکیب دست یافتند
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۲    
یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز گذشته در سخنانی امیدها به گزارش مثبت آژانس درباره مسائل باقیمانده برنامه هسته ای ایران را زنده کرد ...
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۲    
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: جزئیات مالکیت بابک زنجانی بر ساختمان VIP و ویلای لواسان را پس از استعلام دادگاه به طور محرمانه به قاضی اعلام کردیم.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۲    
فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه در پی حملات تروریستی در پاریس سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۲    
مدیرکل سیاسی و امور بین الملل وزارت خارجه تاکید کرد: سند بازطراحی راکتور اراک نهایی شده است و فقط امضای آن باقی مانده است ...
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۲    
رییس جمهوری از ایتالیا به عنوان یکی از دوستان خوب ایران در اتحادیه اروپا نام برد و تصریح کرد: روابط تهران – رم همواره مناسب بوده و اکنون شرایط برای توسعه بیش از پیش روابط فراهم است.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۴۳    
وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که صندوق های تهیه شده برای انتخابات بسیار شفاف بوده به گونه ای که رأی افراد در آن دیده می شود، گفت: این نظر درست نیست و رأی مردم در این صندوق ها دیده نمی شود.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۴۳    
: سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از شب تلخ و وحشتناکی که در پاریس تجربه کرد، سخن به میان آورد.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۳    
در پی انجام حملات تروریستی در پاریس و کشته شدن بیش از 100 نفر از مردم این شهر، وزارت امور خارجه کره جنوبی برای بررسی آخرین تحولات مربوطه به این حادثه نشست اضطراری برگزار کرد.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۳    
: کارشناس فوتبال کشور با غم انگیز توصیف کردن بمب گذاری در فرانسه، هدف از چنین اقدامات تروریستی را اسلام هراسی در قلب اروپا و ترس از داعش عنوان کرد.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۳    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن عملیات تروریستی اخیر در فرانسه گفت که اگر دولت پاریس پیشگیری های بعدی را در این زمینه انجام ندهد اتفاقات بعدی در فرانسه و سایر ...
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۳    
ژان کلود یونکر رئیس کمیسیون اروپا و ینس استولنبرگ رئیس سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در واکنش به حملات جمعه شب درپاریس اعلام کردند که این حملات آنها را عمیقا شوکه کرده است.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۱۳    
پس از حملات مرگبار پاریس، تدابیر امنیتی جمعه شب در نیویورک، بوستون و دیگر شهرهای آمریکا افزایش یافت.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۱۳    
رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: امروز (شنبه) نامه ای از طرف وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ملی به فدراسیون بین المللی وزنه برداری برای رفع مشکل سهراب مرادی ارسال می شود.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۱۳    
معاونت پارلمانی دولت قبل اظهار داشت: معتقدیم باید جبهه اصولگرا را تقویت کنیم و به سمت همگرایی برویم. خود من هم از طرف آقای احمدی نژاد یا فرد خاص دیگری وارد انتخابات نمی شوم بلکه از سوی جریان اصولگرا ...
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۱۳    
: پیش بینی های بانک مرکزی حاکی از این است که با توجه به روند تحولات اقتصادی در کشور و اتفاقاتی که در خصوص عوامل عرضه در کشور خواهد افتاد شاهد ثبات بیشتری در بازار ارز کشور خواهیم بود.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۳    
رئیس کانون بانک های خصوصی از تشکیل حساب مشترک بانک های دولتی و خصوصی از آذرماه امسال خبر داد و گفت: این حساب با هدف کاهش نرخ سود بین بانکی از طریق بهره گیری از منابع مازاد بانک ها در بانک ملی افتتاح ...
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۳    
مدیرعامل بانک صنعت و معدن با بیان اینکه پس از عملیاتی شدن برجام و رفع تحریم ها، هزینه اجرای طرح ها کاهش پیدا می کند، گفت: با کاهش هزینه اجرای طرح ها ...
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۵۳    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: سیدمحمد خاتمی هیچ گاه در پی موقعیت و منفعت شخصی خود نبوده است تا نگران برخوردهایی باشد که موقعیت و منفعت شخصی شان را به خطر اندازد.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۳    
مردم به هر دلیل در انتخابات شرکت کرده و از حق خودشان استفاده می کنند، نظرم این است زنان و مردان ایرانی برای کاندیداتوری ثبت نام کنند، یعنی کاری که به نفع مملکت است انجام دهند.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: در شش ماهه نخست سالجاری، 240 هکتار از مناطق حفاظت شده این استان رفع تصرف شده است که رکوردی بی سابقه است.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۳    
دیابت یک بیماری جدی و خطرناکی است که به مرور زمان و گاهی بدون هیچ علامتی، بیمار را به کام مرگ می کشاند ...
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۳    
در مراسم اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات وخبرگزاری ها، برگزیدگان این دوره از نمایشگاه معرفی شدند .
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۱۳    
مسابقات هندبال انتخابی المپیک ریو 2016 از امروز با حضور تیم ملی ایران در دوحه قطر آغاز می شود.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۱۳    
نرخ اجاره آپارتمان های 60 متری که در مناطق مختلف تهران به دفاتر املاک سپرده شده اند بین حدود 900 هزار تا حدود 3 میلیون تومان است.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۴    
ا: تیم خوزستان به عنوان قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان کشور دست یافت.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۴۴    
در پی حملات تروریستی در پاریس، تدابیر شدید امنیتی در ایتالیا افزایش یافت.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حملات تروریستی خونین جمعه شب در پاریس پایتخت فرانسه را محکوم کرد
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۳۴    
سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به اروپا منتفی شد.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۳۴    
کرملین اعلام کرد که رئیس جمهوری روسیه در حاشیه کنفرانس گروه اقتصادی 20 در ترکیه با پادشاه عربستان دیدار و با وی درباره پرونده سوریه گفت وگو خواهد کرد.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۲۴    
تعداد تلفات حملات تروریستی هماهنگ شده در پاریس به 150 کشته و بیش از 200 مجروح رسیده که حال 80 تن از آنها وخیم گزارش شده است.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۲۴    
گزارش ها حاکی از آن است که به دنبال وقوع حملات تروریستی در پاریس، نیویورک هم به حالت آماده باش درآمده است.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۱۴    
رییس جمهور فرانسه گفت: فرانسه امشب با بی سابقه ترین حادثه تروریستی مواجه بوده است.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۱۴    
مقام های کشورهای مختلف همدردی و نگرانی خود را نسبت به حادثه های مرگبار در پاریس اعلام کردند.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۱۴    
رئیس جمهور در پیامی به فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه حوادث تروریستی و کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم بیگناه در پاریس را تسلیت گفت و بر ضرورت تلاش همگانی برای مبارزه با تروریزم تاکید کرد.