پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۰:۰۱Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مجله یک نت 11 مهر 1394 - yeknet.ir

مجله یک نت 29 اسفند 1393 مجله یک نت 31 فروردین 1394 مجله یک نت 30 اردیبهشت 1394 مجله یک نت 31 خرداد 1394 مجله یک نت 30 تیر 1394 مجله یک نت 29 مرداد 1394 مجله یک نت 30 شهریور 1394 مجله یک نت 30 آبان 1394 مجله یک نت 28 آذر 1394 مجله یک نت 28 دی 1394 مجله یک نت 27 بهمن 1394 مجله یک نت 6 مهر 1394 مجله یک نت 7 مهر 1394 مجله یک نت 8 مهر 1394 مجله یک نت 9 مهر 1394 مجله یک نت 10 مهر 1394 مجله یک نت 11 مهر 1394 مجله یک نت 12 مهر 1394 مجله یک نت 13 مهر 1394 مجله یک نت 14 مهر 1394 مجله یک نت 15 مهر 1394 مجله یک نت 19 مهر 1394 مجله یک نت 21 مهر 1394 مجله یک نت 25 مهر 1394 مجله یک نت 26 مهر 1394 مجله یک نت 29 مهر 1394 مجله یک نت 30 مهر 1394 
مجله یک نت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۳:۱۱    
یک نت در حادثه عاشورا گفته می شود مواردی وجود داشت که از یک خانواده یک نفر در کنار امام حسین (علیه السلام) بوده و یکنفر دیگر در لشکر دشمن.در صورت امکان این موارد را معرفی نمایید؟
مجله یک نت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۳:۱۱    
یک نت در مدارک معتبر میان فرزندان امام حسین نامی از حضرت رقیه برده نشده است،ولی اصل وجود دختری چهار ساله برای امام حسین علیه السلام در منابع شیعی آمده است در کتاب کامل بهائی نوشته علاء الدین طبری ...
مجله یک نت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۳:۱۱    
یک نت اکثر محدثان دو دختر به نامهای سکینه و فاطمه برای امام حسین ( علیه السلام ) ذکر کرده اند اما علامه ابن شهر آشوب و محمد بن جریر طبری، سه دختر به نامهای سکینه ...
مجله یک نت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۳:۱۱    
یک نت علامه سید محسن امین: ابراهیم، مردی شجاع، سلحشور و با شهامت بود. او رئیس و مدافع قبیله اش بوده او طبعی والا و همتی بلند داشت و حامی حق و حقیقت بود ...
مجله یک نت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۳:۱۱    
یک نت هیچگونه نسبت فامیلی بین این دو وجود نداشته است،فقط شمر و بانو ام البنین(س) مادر حضرت ابوالفضل( علیه السلام) از یک قبیله یعنی قبیله بنی کلاب بودند.
مجله یک نت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۲:۱۱    
یک نت می خواستم بدانم سرنوشت همسران امام حسین (ع) بعد از واقعه کربلا چه شد؟کدام یک از همسران ایشان در کربلا حضور داشتند ؟
مجله یک نت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۷    
یک نت مادر وهب بن عبداللّه کلبی ، وقتی وهب که تازه داماد روز عاشورا به میدان رفت و پس از مدتی جنگ و نبرد ...
مجله یک نت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۸    
یک نت یزید می خواست با کشتن مردان و به اسارت کشیدن خاندان اهل بیت (علیهم السلام )، همه حرکت ها را در نطفه خفه کند؛ به طوری که همگان از چنین سرنوشتی ترسان و بیمناک باشند و خود بر اریکه قدرت تکیه بزند.
مجله یک نت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۸    
یک نت برخی معتقدند بعد از ورود کاروان اهل بیت علیهم السلام به مدینه، دلیل روشنی نداریم که حضرت زینب از مدینه بیرون رفته باشد، بنابر این در مدینه درگذشت و در قبرستان بقیع دفن شد ...
مجله یک نت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۸    
یک نت فرزندان امام حسین (علیه السلام) که حضورشان در کربلا مشهور است عبارتند از: - علی بن الحسین زین العابدین(علیه السلام) - علی اکبر(علیه السلام) - علی اصغر(علیه السلام) - سکینه بنت الحسین(سلام الله ...
مجله یک نت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۸    
یک نت این فرمانده با این موقعیت ، ناگهان منقلب می گردد و به سوی امام حسین ( علیه السلام ) می آید و در این راه جان خود را فدا می کند.
مجله یک نت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۸    
یک نت عصمت از چیزهایی است که نمی توانیم تشخیص بدهیم چه کسی معصوم است؛ فقط خدا یا پیامبر و امام که دارای علم لدنی هستند، از آن آگاهی داشته و می توانند از آن خبر دهند.
مجله یک نت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۸    
یک نت گفته می شود امام حسین (علیه السلام) در چندین نوبت همراهان خود را آزمایش کردند تا افراد خالص در کنارشان بمانند،در صورت امکان موارد این امتحان و آزمایش را بفرمایید؟
مجله یک نت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۸    
یک نت اینکه گفته می شود پس از شهادت امام حسین علیه السلام، بانوان حرم با سر برهنه از خیمه ها بیرون آمدند؛ منظور از برهنگی سر چیست؟
مجله یک نت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۸    
یک نت آیا نحوه شهادت حضرت عباس با این جزئیات قطع دست و گرفتن مشک به دندان و ... قضیه کنار آب فرات و نیاشامیدن و .... در کتب تاریخی قابل استناد و معتبری ذکر شده است ؟
مجله یک نت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۸    
یک نت با توجه به کمبود آب در خیمه های امام حسین (علیه السلام) و تشنگی آنها،آیا موضوع نوره کشیدن آن حضرت در شب عاشورا صحت دارد؟
مجله یک نت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۸    
یک نت برخی از محققین بیان کرده اند که بازگشت اهل حرم علیهم السلام به کربلا در روز اربعین یک انحراف تاریخی در واقعه عاشورا است. لطفا در این مورد توضیح دهید.
مجله یک نت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۸    
یک نت ابن ادریس در رد کسانی که می گویند علی اکبر کوچک تر بوده مینویسد: در این باب باید به خبر این فن که علماء نسب و تاریخ و اخبارند، مانند زبیر بن بکار رجوع نمود ...
مجله یک نت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۸    
یک نت آیا صحت دارد که حضرت زینب سلام الله علیها در وداع با امام حسین علیه السلام زیر گلوی امام را بوسیدند؟
مجله یک نت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۰۸:۴۸    
یک نت چرا از ابتدای محرم همه لباس سیاه می پوشند و عزاداری می کنند اما از بعدازظهر عاشورا در حالی که تازه مصیبت شروع شده است مجالس تعطیل می شود؟