شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۲:۵۶Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای زومیت 29 اردیبهشت 1396 - zoomit.ir

زومیت 29 اسفند 1394 زومیت 30 اسفند 1395 زومیت 31 فروردین 1396 زومیت 4 خرداد 1396 زومیت 1 تیر 1396 زومیت 2 مرداد 1396 زومیت 30 آبان 1396 زومیت 30 آذر 1396 زومیت 26 دی 1396 زومیت 30 بهمن 1396 زومیت 29 اسفند 1396 زومیت 1 اردیبهشت 1396 زومیت 2 اردیبهشت 1396 زومیت 3 اردیبهشت 1396 زومیت 4 اردیبهشت 1396 زومیت 5 اردیبهشت 1396 زومیت 6 اردیبهشت 1396 زومیت 7 اردیبهشت 1396 زومیت 8 اردیبهشت 1396 زومیت 9 اردیبهشت 1396 زومیت 10 اردیبهشت 1396 زومیت 11 اردیبهشت 1396 زومیت 12 اردیبهشت 1396 زومیت 13 اردیبهشت 1396 زومیت 14 اردیبهشت 1396 زومیت 15 اردیبهشت 1396 زومیت 16 اردیبهشت 1396 زومیت 17 اردیبهشت 1396 زومیت 18 اردیبهشت 1396 زومیت 19 اردیبهشت 1396 زومیت 20 اردیبهشت 1396 زومیت 21 اردیبهشت 1396 زومیت 22 اردیبهشت 1396 زومیت 23 اردیبهشت 1396 زومیت 24 اردیبهشت 1396 زومیت 25 اردیبهشت 1396 زومیت 26 اردیبهشت 1396 زومیت 27 اردیبهشت 1396 زومیت 28 اردیبهشت 1396 زومیت 29 اردیبهشت 1396 زومیت 30 اردیبهشت 1396 زومیت 31 اردیبهشت 1396 
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۳    
تلاش برای رسیدن به اهداف و مدیریت مسئولیت ها، مسیر پر پیچ و خمی است که باید در تمام مراحل آن به فکر سلامتی خودتان باشید.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۲    
در بخش دوم از مقاله گیتی و هر آنچه باید در مورد آن بدانید، به بررسی ساختار عالم می پردازیم و سفری به آینده خواهیم داشت تا از سرنوشت جهان آگاه شویم.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۲    
جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند موتورولا موتو زد 2 در بنچمارک گیک بنچ رؤیت شده است؛ گفته می شود پردازنده ی این محصول اسنپدراگون 835 خواهد بود.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۴    
والت دیزنی، نامی که افراد مختلف از گروه های سنی متفاوت آن را با بهترین انیمیشن های عمر خود به یاد می آورند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۱    
نتیجه ی نظرسنجی این هفته ی زومیت که در مورد انتخاب جذاب ترین رونمایی در کنفرانس Build 2017 مایکروسافت بود، نشان از آن دارد که زبان طراحی فلوئنت، گزینه ی محبوب کاربران زومیت است.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۰    
اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته تلاش آماده کنید، بخش پازل برای شما است.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۱    
وان پلاس با DxO برای ساخت دوربین پرچم دار جدید خودش همکاری کرده است.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۳    
در پتنت جدید ال جی می توان گوشی هوشمندی را مشاهده کرد که از طراحی سری جی و امکانات سری وی ال جی بهره می برد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۹    
پایان دنیا همواره یکی از چالش برانگیزترین موضوعات مورد بحث در فیزیک بوده و به تازگی ارتباطی میان این موضوع و سیاه چاله ها کشف شده است.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۱    
گوگل در حال توسعه ی نسخه بازطراحی شده ی لانچر گوشی پیکسل خود است و در خلال کنفرانس گوگل I/O، گوشی های پیکسل مجهز به این لانچر به نمایش گذاشته شدند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۳    
داشتن خودرویی که چندصد هزار کیلومتر کار کند، یک رؤیای دور از دسترس نیست و شما هم با مطالعه ی این مطلب، می توانید به مهم ترین نکات نگهداری صحیح از خودرو پی ببرید.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۷    
تنها چند روز مانده به کنفرانس شانگهای، تصاویر سرفیس جدید مایکروسافت به بیرون درز پیدا کرده است. نام تبلت جدید ردموندی ها به جای سرفیس پرو 5 ، به سادگی Surface Pro خواهد بود.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۲    
بسته به این که نیمکره چپ مغزتان فعال تر باشد یا نیمکره راست، علایق و شخصیت شما متفاوت خواهد بود. به عبارتی نیمکره فعال تر مغز شما شخصیتتان را تعیین می کند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۱    
در جریان نمایشگاه شانگهای، کمپانی بی ام و از سری 5 مختص بازار چین رونمایی کرد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۱    
خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی اغلب دستگاه های جدید توانایی اتصال بی سیم به اسپیکرهای بزرگ و استریو را دارا هستند؛ اما اگر اسپیکر قدیمی داشته باشیم، آیا باید آن را تعویض کنیم؟
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۳    
توشیبا در نظر دارد بخش چیپ خود را به فروش برساند؛ اما وسترن دیجیتال که از شرکای این بخش توشیبا است، نظر دیگری دارد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۲    
ترس می تواند یکی از خطرناک ترین عادات کارآفرینان باشد. برخی ترس ها با وجود عادی بودن بسیار کشنده هستند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۲    
طبق خبرهایی که در فضای مجازی منتشر شده است، پرچم دار جدید وان پلاس در دوربین اصلی از سنسور سونی IMX 398 بهره مند خواهد بود.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۴    
پس از بوگاتی ، لکسوس و چند خودروساز دیگر، حالا نوبت به پورشه رسیده است تا در ساخت یک وسیله ی دریایی همکاری کند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۱    
پاناسونیک با گسترش فعالیت های خود در عرصه خودروسازی، امید به افزایش درآمد 20 درصدی دارد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۴    
اخیرا گزارشی مبنی بر استفاده مدیرعامل اپل از یک دستگاه پایش قند خون در مقر اپل منتشر شده است که احتمال استفاده از این حسگر در نسخه بعدی اپل واچ را تقویت می کند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۴    
نرخ وفاداری در بین دارندگان گوشی های آیفون طی یک سال گذشته افزایش یافته و از 86 درصد به 92 درصد رسیده است.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۱    
آزادکاری این روزها با سرعت زیادی در حال همه گیر شدن است. شما هم می توانید با شناخت مهارت هایتان از همین امروز کار خود را آغاز کنید.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۸    
نام ایلان ماسک امروزه با تکنولوژی های آینده گره خورده است. OpenAI استارتاپ هوش مصنوعی او می تواند ربات ها را در فضای واقعیت مجازی آموزش دهد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۰    
مدل 2015 از سوپراسپرت آلفا به زودی آماده ی فروش می شود، اما قیمت این خودرو در نسخه ی استاندارد، فقط 95 هزار دلار اعلام شده است.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۲    
فرایند رأی گیری یکی از اتفاق های اجتناب ناپذیر در یک جامعه است. اما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که آیا یک سیستم رأی گیری می تواند همیشه خواست اکثریت را به درستی نشان دهد؟
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۳    
سامسونگ و ال جی قصد دارند دوباره بازار گوشی هوشمند چین را تسخیر کنند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۶    
گوگل متأسفانه سابقه ی بدی در معرفی سرویس های ناکارآمدِ نصفه نیمه و سپس رها کردن آن ها در کارنامه ی خود دارد. گوگل فوتوز اما ظاهرا از این قاعده مستثنا است.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۰    
باتوجه به اهمیت شرکت های خودروسازی در کره ی جنوبی که با جدیت بحث فناوری خودران را دنبال می کنند؛ به زودی شهرکی برای آزمودن خودروهای آن ها در سئول افتتاح خواهد شد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۳    
اگر در طول هفته فرصتی برای دنبال کردن زومیت نداشتید، در ادامه می توانید بهترین مقالات منتشرشده در طول هفته را مطالعه کنید.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۶    
در مقاله ی پیش رو شما را با چند اپلیکیشن پولی آیفون آشنا می کنیم که برای مدت محدودی رایگان شده اند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۶    
یوتیوب در حال تسهیل استفاده از امکان پخش زنده محتوا توسط گوشی های هوشمند برای کاربران خود است.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۲    
اتحادیه اروپا فیسبوک را به دلیل گمراه کردن مسئولان این اتحادیه در مورد خرید واتس اپ، 110 میلیون یورو جریمه کرد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۰۱    
آپدیت جدید تلگرام سرانجام با شماره نسخه 4 منتشر شد که در آن شاهد اضافه شدن ویژگی جذاب ویدیو مسیج، پرداخت در ربات ها، پلت فرم Instant Views و راه اندازی وب سایت تلسکوپ هستیم .
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۰۱    
کوالکام در راستای تلاش های خود برای ورود به بازار خودروهای الکتریکی، اطلاعاتی در مورد آزمایش های خود روی شارژ بی سیم خودروی الکتریکی منتشر کرد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۸:۳۸    
صندوق سرمایه گذاری ویژن سافت بانک برای سرمایه گذاری در بخش تکنولوژی تأسیس شده است و شارپ قصد دارد در این صندوق مشارکت داشته باشد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۰:۳۴    
از روزی که اولین خودروها تولید شدند، ایده ی پرواز با آن ها ذهن بشر را مشغول کرده است. این آرزوی دیرینه، به عنوان یک پروژه ی واقعی در شرکت تویوتا پیگیری می شود.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۲    
جزئیاتی از تراشه ی اسنپدراگون 660 در بنچمارک گیک بنچ رؤیت شده است.