دنبال نیمه گمشدم نگشتم ، بعضی موقع ها هم جعبه رشته آش اشتباه میگرفتم اس ام اس های لاین و وایبر مشکلات اقتصادی تو خونه ی خیلیا موج میزنه لامصب تو خونه ی ما قر میده اس ام اس های لاین و وایبر یه شب کل خونواده دور هم جمع شده بودیم داشتیم تلویزیون میدیدیم که یهو یه بچه رو نشون داد که پستونک دهنش بود، بابام یهو زد زیر خنده! گفتم چرا میخندی؟
کنم توی آسانسورم 21- زندگی رو زیاد جدی نگیرید. کسی تا حالا زنده ازش بیرون نیومده 22- وقتی قیمت شمع های روی کیکت از خود کیک بیشتر می شه، می فهمی دیگه پیر شدی 23- چالش جدید منو بابام: زمون ما بچه حق نداشت دست به کنترل بزنه الان سه روز دارم قانعش می کنم بابا زمان شما کنترل نبود میگه خفه شو احترام که بود 24- آقا ما یه سری با
درست کردم این چه وضعیه آخه!!! ◊◊◊◊◊◊◊◊ الکی مثلا من ◊◊◊◊◊◊◊◊ الکی مثلا و کوووووووفت بازشما یه چیزی افتاد سرزبونتون ول کن نیستین دیگه الکی مثلا من خیلی متفاوتم ◊◊◊◊◊◊◊◊ الکی مثلا من ◊◊◊◊◊◊◊◊ وای چه باد سردی میاد یخ زدیم!!! وایسا این سقف لعنتی رو ببندم . . . . الکی مثلن منم پورشه دارم
/> بچه ها صبح بخیر ..... الکی ... مثلا من خارج زندگی میکنم طنز مثلا الکی, اس ام اس جدید الکی مثلا اس ام اس الکی مثلا من بچه ها من دارم میرم از اینجا .الکی مثلا شما بیاید بگید نرو تورو خدا،اگه تو بری ما رگمونو میزنیم،ما به عشق تو میایم اینجا و... ضایم نکنیدا ببینم چیکار میکنید..این وسط جنازه جمع کنمااا طنز مثلا الکی, اس
دهن کثیفشو اب بکشه در مورد ایران و ایرانی حرف بزنه. گله دارم ازت وقتی قدر مجتبی جباریتو نمیدونی و میفرستیش قطر واسه اونها بازی کنه حالا باید بشینی و ببینی این بچه پررو جلوی چشمات به ارزشهات توهین کنه. منتظرم ببینم اون امیر قله که من میشناسم همونجور مونده و باج نمیده یا گذر زمان و حب دنیا و نتیجه گیری تو این فوتبال کثیف یال و کوپالشو ریخته. به اون پسر بی تربیتم فقط میگم شات اپ بابا ع.وض.ی ا.ز.گ.ل