پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۲۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۵

هند به دنبال مأموریت فضایی سرنشین دار است

پس از موفقیت در پرتاب مدارگرد MOM و رسیدن به سیاره سرخ به عنوان نخستین کشور آسیایی، سازمان تحقیقات فضایی هند در حال توسعه فناوری مأموریت سرنشین دار به فضا است. به گزارش سرویس فناوری ایسنا، رئیس سازمان تحقیقات فضایی هند (ISRO) تأکید کرد، این کشور درحال حاضر قادر به ارسال ربات به فضا است و فناوری های موجود، به چند گام اساسی برای آماده شدن جهت ارسال فضانورد به فضا نیاز دارد. یه حداقل رساندن درصد خطا هنگام انجام مأموریت های فضایی و توسعه سیستم فرار، بخشی از این نیازها محسوب می شوند. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)