سایر خبرها
حاشیه های دیدار جمعی از خانواده های شهیدان مدافع حرم با رهبر معظم انقلاب +تصاویر
همه بدانند که کشور ایران در آینده به مردان خوب، مؤمن، کارآمد و مجاهد احتیاج دارد؛ نه اینکه جنگ شود؛ منظور این است که این کشور اگر بخواهد رشد کند، اگر بخواهد پیام انقلاب و امام باقی بماند و مانند کلمه طیبه رشد کند، به جوان های خوب، به مردان خوب و به زنان خوب نیاز دارد؛ ان شاءالله خدا شما را برای آن زمان حفظ کند. خانواده شهید "علی یزدانی کنزق" خانواده شهید بعدی است که آقا نامش را می برند
آیا قیمت خودروهای داخلی کاهش می یابد؟
چند برابر خوب این چه ربطی به ارز داره آقای نجفی منش شما یا خودت سواد نداری یا فکر میکنی مردم بیسوادند یه خودرو 10-12 هزار دلاری هر چقدرم ارز گرون شده باشه 80 تا 100 میلیون نمیشه میشه آنالیز هزینه های تولید رو بگی مردم هم بدونند اگه اینطور که میگی درست باشه اصن مونتاژ معنی نداره باید در اون کارخونه رو گل گرفت که از سازنده اصلی هزینه اش بیشتر میشه اونم چند برابر مگ اینکه اون هزینه ها هزینه های اضافی باشه که قراره بره تو جیب دوستان وگرنه حقوق کارگر که تغییری نمی کنه ...
فرهنگ در رسانه
. البته زمانی که منشی صحنه بودم تجربه کار با کودکان را در فیلم های مختلف داشتم اما فیلم نفس از این جهت سخت بود که در فضای جنگ هم می گذشت. چون علاوه بر بازی های کودکانه باید متوجه این مطلب بودیم که کودکان در جنگ زندگی می کنند از همین رو باید فضای کار را دوست داشتنی تر می کردیم. البته قرار است بچه ها نسبت به نقش شما دافعه داشته باشند. متاسفانه همینطور بود و آنها دافعه بسیاری با
شعر و سبک مداحی ولادت حضرت زینب(س)
کربلایی عیده عیده عیده عیده شب شب گل ابوترابه جام عاشقی پراز گلابه امشبم از اون شبای نابه ، نابه تو خونه ی علی ، گل تبسمه ، روی هر لب میخونه فاطمه ، برای کودکش ، جانم زینب زینت پدر ز ره رسیده توی بیت زهرا بازم عیده عیده عیده عیده مادری که خیلی مهربونه داره لالایی براش میخونه واسه حسین گرفته بونه ، بونه
صنم دولتشاهی خبرنگار بی بی سی و مطالبی که در مورد نیازهای جنسی اش نوشته است!!
. نکته جالب آنکه برخی نوشته های جنجالی صنم دولتشاهی در این وبلاگ سبب رسانه ای شدن آنها شد؛ به ویژه مطالبی که او در مورد نیازهای جنسی اش نوشت در این رابطه، صنم در وبلاگ خود می نویسد: "وضع مالی ام خوب نیست و آخر ماه ها پول کم میارم. خونه ام گرونه و بالاتر از توان مالی من واسه همین این طوری شده. هیچ وقت فکر نمی کردم تو زندگی برام پول مهم شه. حالا می فهمم فقط موضوع پول داشتنه که
ماجرا از وقتی شروع شد که فهمیدم بابام به من و خواهرم نظر داره
، قیافه ای داشتم واسه خودم : مواد منو از ریخت انداخت. کلی خاطرخواه داشتم. اما حالا چی؟ تا حالا با سه چهار نفر زندگی کردم اما هنوز تو شناسنامه عقد کرده نیستم. با این حال بچه م رو نگه داشتم. هفت سالشه اما مریضه؛ از بس مواد کشیدم و عصبی بودم اونم الان مشکل اعصاب داره. الانم صیغه یه مردی ام که معتاده. آدم خوبیه ولی توهم داره. خودش از موادش استفاده می کنه بعد یادش میره و فکر می کنه کسی از موادش برداشته
زن ایرانی قهرمان بد نسازی +عکس
بابا راستی همسرتم زنگ زد گفت نهار نداریم چرا در یک سایت اقتصادی این خبر باید پر بیننده ترین تیتر باشه!؟! خدا قوت انشاالله که افتخار ایران و ایرانی باشی خدا یارت عکسش که کاپشن وکلاهه ما چی رو ببینیم که زیبایی داره و ورزیدست موفق باشی بانو افرین همین اندام ورزشکاری و باورهای غلط که تو جامعه ما هست رو شکوندی کار بزرگی کردی ورزشکار بودن خیای بهتره از زن من
خودروهای داخلی ارزان نمی شود
نداریم عمل میکنیم یه بار جوابتو دادم بازم میگم شما به همون قیمت به نرخ ارز روز بدین با یه سود معقول ربطی نداره که ارز گرون شده سه برابر به مردم بفروشید اگه قرار باشه یه ماشین رو با قیمت 12 هزار دلار که میشه 40 میلیون رو بیارید تولید کنید 90 میلیون بفروشید همه آپشن هاشم بردارین جداگونه بفروشید که دیگه تولید معنی نداره باید دراون کارخونه رو گل گرفت والا ما کارگر
لبخند سینمای 95به مردم
تا ما با وجوه مختلف یک قهرمان سینمایی برای مخاطب ترسیم نشود. ایستاده در غبار را به هر حال نمی توان فیلم مستند دانست، بلکه فیلمی است که تلاش کرده مستندنگاری کند، بنابراین شاید بد نباشد، بیشتر از این رنگ و بوی سینما بگیرد. با همه این توصیفات ایستاده در غبار راهی تازه در سینمای جنگ گشوده که مبارک است و می تواند روایت های تازه ای از دورانی مهم در تاریخ معاصر ما داشته باشد که هنوز ناگفته های فراوان
تا حالا مرغ تندوری خوردی؟
قیافش خیلی خوشگل و قرمزه، همه فکر می کنن واویلا چه خبره از فلفل؛ اما فقط ریخت و قیافشه که قرمزه وگرنه اصلا جیگرت رو نمی سوزونه. تازه خیلی هم خوشمزه است. پختنش هم خیلی سخت نیست. واسه من و تو که اوستای این کار هستیم که مشکلی نیست. هیچ دشواری هم نداره. به راحتی می تونیم یه غذای مجلسی درست کنیم. بزن بریم داداش. مرغ تندوری مردونه مواد لازم 6 عدد ران مرغ 1 پیمانه
استیضاح مردمی وزیر ورزش پیش چشم روحانی/بی پولی،تورم ،کی روش و تحریم
لطفا تا دیرنشده اقدام کنید این وزیر را ما نمی خواهیم. تا امین که وزیر را در حد جیبوتی دانست و البته افراد دیگری که به محمود گودرزی فحاشی کردند. فربد هم اصل اعتراضات را زیر سوال برده بود و نوشت:نمیدونم چرا مردم از روحانی میخوام کیروشو نگر داره؟؟؟!!! بابا روحانی واسه هر قسمتی مسئول اجرایی قرار داده! هر چیزی میشه میان از اقای رییس جمهور میخوان,خوب ایشون درسته مردمی هستن ولی ما
اس ام اس پ ن پ - سری 12
اس ام اس پ ن پ جدید رفتم دکتر از منشیه می پرسم دکتر هست؟ میگه بله می خوایید برید پیششون؟ پ نه پ اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند، تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم قرار بدم و برم! چک رو دادم به کارمندمون میگم برو این چک رو بخوابون. میگه تو بانک؟!!! پَ نَ پَ چک بخوابون تو گوش رئیس بانک رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر یارو گفت : راحت
به خدا عاشقدونم...
گزارش موسیقی فارس- حامد عابدی: اواخر سال 1391 بود و من در تاکسی مشغول رفتن به محل کارم که ضبط صوت خودرو، آهنگی را پخش می کرد: جز تو/ کی میتو.نه عزیز من باشه/ کی میتونه تو قلب من باشه مگه میشه مثل تو پیدا شه/ همه چیزم/ وای عزیزم نواهنگی که در همان ابتدای کار گوش و حس مرا به خود جلب کرد، به گونه ای که خواستم دوباره و دوباره بشنوم اما آهنگ به پایان رسید و من در خماری
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (6)
سرویس سرگرمی جوان ایرانی ؛ بخش طنز و لطیفه: جوکهای خنده دار تلگرام مادرم روزی 10 تا میسکال داره . . 8 تاش از خونه خودش به گوشیش زده که پیداش کنه 2 تاش هم بابام زده اونم واسه اینکه گوشی مامانم رو پیدا کنه تازه میگه یه آیفون باید بخرم • • • • • • • • • جوکهای جدید و خنده دار تلگرام • • • • • • • • • عینک آفتابی
تصویری از نیمکت طلایی پرسپولیس در سال های نه چندان دور
کارو کرده بود. مثل اینکه این حرکت واسه استقلالیا عادی بوده نقل قول 2016-02-12 14:40 +11 [4] طیبی دوستان فکر کنم این عکس مال زمان استانکو هست.بله نامجو از 75تا 77در پرسپولیس بود و در نقش هافبک وسط خوب هم بازی میکرد.تو دربی سه هیچ سال 76 یه پاس گل هم داد.بخاطر عابدینی اومد پرسپولیس. نقل قول 2016-02-12 14:11 -16 [3] مرد همیشه سرخ اول کیسه بود بعد اومد
خبر عجیب الیوم:بازی الجزیره و تراکتورسازی در تهران برگزار می شود
/> همین عربارو بیشتر از شما فارسا دوس دارم والا آپلود عکس آذربایجان 4 + 2 - پاسخ شما قرمزهای پایتخت برید دیگه آبرویی واسه شما نیست با یک لشگر دوپینگی و زندانی امسال هم که به حکم فدراسیون عزیز شما قهرمانید حالا جشن قهرمانی رو کجا برگزار میکنید تو کمپ یا اوین البته اشتباه نکنید منظورم کمپ ترک اعتیاده همراه داداش محسن بنگر در ضمن هاشم جون لقب شما سوراختقلال از بیمارستان
ملحدین مقلد!
!!!” ما هم کلام ایشون رو کامل می کنیم و میگیم که : اگر در خانواده ملحدی (خداناباور) متولد شوید، شما به احتمال قوی ملحد خواهید بود؛ واگرهم در یک خانواده اگنوستیک متولد شوید، به احتمال قوی اگنوستیک خواهید بود؛ پس موضوع اعتقاد شما جبرخانوادگی است !!! ایشون از کلام خودشون اینگونه بهره برداری میکند ؛ پس حالا که دین با جغرافیای شخص رابطه دارد ، منشا اون نمی تونه یک منشا روحانی باشه
چشم مردم به نظر منتقدان از برج میلاد است، پس سالن "مالاریا" خالی مانده.../ گزارش های مردمی رسیده به ...
آید به میان جمعیت. من به هیچ کس قول سانس فوق العاده ندادم، الانم به احترام کسایی که توصف وایسادن،... . ناگهان رو به یکی از حاضرین فریاد می زند: بذار حرفم تموم شه! . می رود تا به سمت خروج اضطراری تا به تمام صف توضیحاتش را بدهد. اینجا هرروز یک داستانی درست می شود و این، خیلی خوب است! دیگر می رویم تا وارد سالن شویم. خوشبختانه این بار قبل از آمدن غذا خورده ام و دیگر نیاز نیست دست به دامن
اژدها وارد می شود با هیچکدام از فیلم های جشنواره قابل مقایسه نیست
که داره تصویر پروازه. آخرین تصویری که من می بینم چی می تونه باشه؟ . اژدها وارد می شود پر است از چنین جمله های جذابی که کمک زیادی به شکل گرفتن فضای وهم انگیز فیلم می کنند. همینطور غافلگیری هایی مثل صدای خاطره انگیز منوچهر انور یا صدای دلنشین علی مصفا یا حضور کنجاوی برانگیز چهره هایی مثل سعید زیباکلام و سعید حجاریان که ظاهرا به دلیل ممیزی جایگزین چهره و صدای مسعود بهنود شده اند. ایده های دیوانه
ریگی: برخی مسئولان نمی خواهند فجر به لیگ برتر صعود کند
*بازی با داماش رو چطور دیدین ؟ بازی رو با شکست پشت سر گذاشتید در این مورد توضیح بدین نیمه اول خیلی خوب بودیم و 2 تا موقعیت بسیار خوب داشتیم که متاسفانه نتونستیم تبدیل به گلشون کنیم.10 دقیقه ابتدای نیمه دوم داماش فشار زیادی آورد و روی یه اشتباه ما به گل رسید.بعد از گل هم خیلی فشار آوردیم ولی نتونستیم گل بزنیم و بازی رو واگذار کردیم *شما در بازی هفته آینده با گیتی پسند بازی دارین