چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۴۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۹

خوشحال باشیم یا ناراحت؟

مدتها بود طرف روستای مادربزرگم نرفته بودم؛ روستایی سرسبز در دامنهی کوهی پوشیده از جنگل. سر صبح که تلفنی با مادربزرگ صحبت میکردم تا به او بگویم آنروز به شمال خواهم آمد، به من خبر داد تازه جادهی روستایمان را آسفالت کرده اند. از این بابت کلی ذوق زده بود. برای من هم جالب بود، میخواستم ببینم روستا چه شکلی شده است. بنظرم یک جادهی آسفالته زیر سایه ی درختان انبوهی که دوسوی جاده را پوشاندهاند جذاب می آمد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)