سایر منابع:
سایر خبرها
افراد معدودی تصورپذیر است. از اینجا ضرورت وحی الهی نتیجه می شود؛ زیرا انسان ها از طریق ایمان، زودتر به حقایق نجات بخشی درباره خدا می رسند. پس ایمان یقینی تر از عقل است؛ به ویژه در موضوعات الهی. آکوئیناس در تقدم و تأخر تعالیم دین و فلسفه بر آن است که آموزه مقدس مقدم بر علوم دیگر است و علوم، خادم این علم اند. بنابراین آموزه مقدس، بر علوم فلسفی مبتنی نیست؛ به این معنا که اصول خود را از آنها گرفته باشد ...
هیچ راه بازگشتی برایخود نمی بیند و در نهایت ناامیدی، به انتحار یا مواد افیونیروی آورده وخودرابدین شکل از سرخوردگی و معضلاتشمی رهاند! در ذیل، فهرستی از این دست کتب ضالّه که همهتوسط دکتر محمدرضا آل یاسین ترجمه و توسط نشرهامون در میان عموم طبقات ایران زمین، با قیمت نازل!پخش می شوند و دست به دست می گردند، می آید. در عیناینکه اذعان داریم اینها تنها گوشه ای از این تلاش مذبوحانهاست، لکن به مثابه مشت نمونه ...
، (1389) اثبات بی اعتباری کتاب اقدس: احکام بهائیت، تهران: راه نیکان، چاپ اول /ج مقالات مرتبط : بهائیت و نماز بی وضو! روزه نوزده روزه ی بهائیت تقسیمات عجیب ارث در بهائیت داغ باطله در بهائیت ناموس بهائی در برابر 9 مثقال طلا! کتاب اقدس و دیه نامعین مجازات زنده سوزاندن در بهائیت تفاوت دوشیزه شهری و دهاتی در بهائیت قرارداد بین زن و شوهر هنگام مسافرت طلا معبود حقیقی بهاءالله استحمام عجیب در بهائیت در بهائیت فقط زنان پدران حرامند! ...
مآء بکراً و المستعمل منه لا یجوز الدّخول فیه ایّاکم ان تقربوا خزآئن حمّامات العجم من قصدها وجد رآئحتها المنتنة قبل وروده فیها تجنّبوا یا قوم و لا تکوننّ من الصّاغرین. انّه یشبه بالصّدید و الغسلین ان انتم من العارفین. ترجمه: نوشته شد بر شما گرفن ناخن ها، و داخل شدن در آبی که احاطه کند (بپوشاند) هیکل های شما را در هر هفته، و پاکیزه کرده بدن های شما به آنچه به کار برده اید از پیش. مبادا ...
بهائیت ناموس بهائی در برابر 9 مثقال طلا! کتاب اقدس و دیه نامعین مجازات زنده سوزاندن در بهائیت تفاوت دوشیزه شهری و دهاتی در بهائیت قرارداد بین زن و شوهر هنگام مسافرت به زمامداران ایراد نگیرید! طلا معبود حقیقی بهاءالله استحمام عجیب در بهائیت
...، 1370، ص61)، روش الگویی (انبیاء:73؛ انعام: 90؛ ممتحنه: 4)، موعظه (مریم: 43؛ بقره: 54؛ مائده: 20؛ انعام: 135؛ نحل:125؛ سبأ:46)، محبت و مهرورزی (مریم: 45-42؛ یوسف:87،94، 96)، عبرت آموزی (روم:9؛ یونس: 101؛ آل عمران: 137)، تشویق و تنبیه (مدثر:36؛ بقره: 97، نوح: 3و4) که همه این روش ها را می توان ذیل مفهوم تذکر نام گذاری کرد؛ چراکه بیشتر آیات قرآن و بلکه کل قرآن، برای تحقق تذکر و تدبر ...