سایر منابع:
سایر خبرها
، و نمل: 54 بر اقبال به مردان از روی هوی و هوس است، خواه با رضایت و خواه به عنف . کسانی که معتقدند دگرباشی جنسی در اسلام پذیرفته شده است، عموماً به دوگان رضایت/عنف در تفسیر آیات استناد می کنند. استدلال آنان بر این فهم قرآن بسنده استوار شده است که گناه قوم سدوم در واقع لواط با پسران نابالغ، تجاوز به عنف یا در مواردی راهزنی بود و این عالمان مسلمان بودند که بعدها تحت تأثیر تعصبات برآمده از فرهنگ غالب ...
نمی کرد، بلکه در این باره به ایشان آزادی داده بود. پیرو همین مسأله بود که او شروع به ابطال رسوم شرع و قواعد اسلام نمود. حسن در هفدهم ماه رمضان سال پانصد و پنجاه و نه هجری، دستور داد تا همه ی اسماعیلیان در الموت حاضر شوند. وی در میان جمعیت، منبری نصب نمود و چهار علم بزرگ به چهار رنگ سفید و سرخ و زرد و سبز بر چهار کنج منبر برپا کرد و خود به بالای منبر رفت و به سمت قبله ایستاد و چنان والنمود کرد که ...
هسته اصلی اعتقادات و انقلابات شیعی، به لحاظ ماهیت تهاجمی و چالش برانگیز برای ایدئولوژی های مخالف و ترسیم چشم انداز آرمانی اسلام، همواره مورد توجه اندیشمندان و سیاسیون غربی بوده است. این آموزه با به مخاطره انداختن نگاه موعود گرایی غربی- صهیونیستی، هدف آماج تخریب ها و ترفندهای همه جانبه از سوی جهان غرب قرار گرفته است. این مقاله روایت تیپ شناسی و تحلیل تکنیک سازی های غرب علیه مهدی گرایی اسلامی را بر ...
بتوانید اشک تان را نگه دارید. این شخصیت هندو، تحت تاثیر قوالی مسلمان ها، مشغول ذکر گفتن و شور گرفتن می شود. یکی از حاضران به این مرد هندو می گوید چه کار می کنی؟ او هم می گوید نمی دانم. فقط می دانم که خوب است. همه فیلم های هندی بد نیستند. خیلی از این فیلم ها، قصه دارند. چند فیلم بوده که در هالیوود کپی نسخه های هندی بوده است؟ * عکس این روند هم صادق بوده است. یعنی خیلی از فیلم ها را هندی ها ...
قرمطیان را تا رمله واپس نشاندند و یافا را در محاصره گرفتند. معز نامه ای به رئیس قرمطیان نوشت و در آن از فضائل خود و اهل بیتش یاد کرد و گفت که قرمطیان پیش از این از داعیان او و پدران او بوده اند. سپس ایشان را اندرز داد و سخن به وعده وعید و در نهایت به تهدید کشانید. رئیس قرمطیان، پاسخی نکوهیده داد و گفت: نامه ی بی ارزش تو، با همه ی زیاده گویی هایش به ما رسید و ما اینک به جانب تو در حرکت آمده ایم ...
دستگاه عدالت علی(ع) مردم بزرگ ترین شأن و منزلت را داشتند و عوامل حکومت باید همه چیز خود را برای خدمت به مردم مسلمان در کف اخلاص می نهادند. در دستگاه عدالت علی(ع) همگان فرصت هایی مساوی برای رشد داشتند و تنها ملاک ترقی و پیشرفت افراد علم و توانایی و تقوا و عدالت بود. بهره همگان از بیت المال مسلمانان برابر بود و هیچ کس از هیچ خانواده ای حق بهره برداری سوو از ذخایر مالی مسلمانان را نداشتند ...
گروه ها را تهدید به مواجهه سخت و اضطراب آلود در صورت تخطی از مفاد فرمان ملوکانه کرد: کسانی که از شرایط حالیه تخطی نمایند گرفتار کیفر سخت خواهند شد و هر کس که معلوم شود بدون اجازه کمپانی توتون و سایر دخانیات فروخته است، مورد تنبیه سخت خواهد گردید و جریمه خواهد شد. (4) در همین فصل هشتم دقیقاً پس از آنکه شاه با لحنی تلخ و عتاب آلود علیه شهروندان ایران فرمان می دهد بلافاصله از وعده دولت برای ...