سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۳۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پیک نکا ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۹:۳۰

وقتی اعراب با اسرائیل همدردی می کنند!

به گزارش پیک نکا ، معلوم نیست که چرا "اعراب" در اقدامی شتابزده عملیات تل آویو را محکوم کردند، وچرا فتواهایی مطرح شد که کشتن یهودیان "بیگناه" را حرام می داند، همچنین نمی دانیم که آیا ریختن خون مردم فلسطین که روزانه به دست نظامیان ارتش اسرائیل غاصب ریخته می شود، نیز حرام است؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)