به گزارش پیک نکا ،به نقل بلاغ ، این روزها که مسئولان استانی بدون حضور رسانه ها و به اذعان خودشان در جلسه ستاد تسهیل استان مازندران به فکر رفع موانع تولید در استان هستند، خبر اخراج 400 کارگر بزرگ ترین کارخانه تولید لبنی کشور رسانه ای شد. زنگ خطری که جدی گرفته شد! زنگ خطر تولیدات در استان مازندران از سال گذشته به اذعان امیر میران به صدا در آمده بود، ولی بسیاری از فعالان اقتصادی استان به احترام نامگذاری سال گذشته به نام سال وحدت و همدلی، سعی کردند که با سیلی صورت خود را سرخ نگه دارند. ... ... ادامه خبر