(از وسط شهر ها تا دور ترین روستا ها) هر حرکتی و اقدامی و اصلاحاتی وانقلابی فاقد ارزش است؛ زیرا در جهت حرکت و تعالیم پیامبران و امامان قرار ندارد و به طبع، مورد رضای خداوند متعال نیست.علی(ع) می فرماید: الذّلیلُ عندی عزیزٌ، حتّی آخُذ الحقّ لهُ، والقویُّ عندی ضعیفٌ، حتّی آخُذ الحقّ منه. (فیض الاسلام، خطبه 37) یعنی، مردم ثروتمند را که با قدرت مال، بر شئون جامعه تسلط یافته اند، پایمال می کنم و حق انسان
انتخاب کرده چون مردم زیاد چیزی از آنها نمی دانند. آنها قیافه با مزه ای دارند و خنده دار هم هستند چون بدون هیچ دلیلی ممکن است روی صورت شما تف کنند! ترفندی جالب برای ایجاد حس امنیت و اعتماد به پلیس، در کودکان! در یک تبلیغ جالب در کشور کره جنوبی، تاب مخصوص کودکان طراحی شده است که طناب های آن به بازوی یک پلیس متصل شده است. بزرگ ترین شهر خشتی جهان سایت
این مهم دست پیدا کنیم. من در مصاحبه های مختلف گفته ام که میدان ها مکان های مهمی هستند و می توان به جای مجسمه هایی که خیلی ها با آن ارتباط برقرار نمی کنند در این میدان ها از آناتومی خط ایرانی استفاده کرد. خط هنر ملی ماست. می توان خطوط را با متریال برنز که ماندگار است تهیه کرد و در سطح میدان ها نصب کرد. ترکیب زیبای خط فارسی با آیات و احادیث می تواند جلوه شهر را معنوی کند. ضمن اینکه این آثار اگر
می کنیم. چه کسی که یک پوستر تخلف میکنه چه 100 تا – اینو می دیم دست هیئت ئنظارت یا دستگاه قضایی که برخورد بشه. از صندوقها رأی پاک در آمد بنابراین ما از صندوق رای پاک و سالم مردم را درآوردیم و اعلام کردیم پس از شمارش. اما قبل از آن ، بعد از آن، فضای سیاسی فضای بومی شهر تاثیراتیه که در انتخابات بوده است، اما انتخابات ما سالم و بی طرفانه و با حفظ امانت برگزار شده و رای قانونی مردم خوانده
در مجلس شورای اسلامی افزود: رأی مردم سرمایه گرانسنگی است که ایجاب می کند در خانه ملت صادقانه خدمت کنم؛ از این رو دست همکاری به سوی تمامی عزیزانی که دل در گرو ایرانی سربلند تحت لوای نظام دینی از هر گروه سیاسی دارند دراز می کنم. نادری گفت: بیانات مقام معظم رهبری را در طلیعه مجلس دهم نقشه راه و نصب العین خود می دانم و کلام گهربار ایشان مبنی بر اینکه خجلت و شرمندگی این حقیر و نظام در برابر یک جوان
... با سکوت مرگبار نیروی انتظامی و اتمام اولتیماتوم اهالی مغرض شهر، جمعی از مهاجران بی پناه افغانی که با خانواده هایشان در این شهر زندگی میکنند نگران جان و مال خود شده اند. چون انسان نماهای این شهر سابقه اتش زدن خانه مهاجران را دارند. لطفا این پست را به صورت گسترده اشتراک گذاری کنید تا صدای مظلومیت مهاجران این شهر به گوش مسئولان برسد و از تکرار یک فاجعه جلوگیری شود. ناگفته نماند که تعدادی از صاحب خانه ها با دیدن این وضعیت از پس دادن پولیکه مهاجران بابت رهن پرداخت کرده اند امتناع می کنند و فقط 4 روز تا پایان این اولتیماتوم غیر انسانی زمان باقی مانده است. ...