چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۲۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۲۳

گینه کوناکری سالیانه چهار میلیون تن بوکسیت به ایران صادر می کند

تهران- ایرنا- معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: براساس طرح پیش بینی شده برای همکاری معدنی ایران و گینه کوناکری، این کشور قرار است سالیانه چهار میلیون تن بوکسیت مورد نیاز طرح های آلومینیوم کشورمان را تامین کند. ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)