سایر منابع:
سایر خبرها
تلویزیونی گرفتن یا ضرباهنگ ملایم دادن و وراجی بیش از حد کردن و ...همه کار را از ماندگاری می اندازد به حد آثار یک بار مصرف تلویزیونی سقوط می دهد . وقتی ضعف کار پر رنگ تر می شود که چنین فیلمی حتی فرم و ساختارش را براساس کارهای پر مخاطب تلویزیونی پیاده کند، مثلا پایتخت . استفاده از رویکردهای دستمالی شده تلویزیونی آفت جدی سینما است . تماشاگر سینما باید تازگی و طراوت ببیند تا به دیگران توصیه دیدن فیلم را بکنند ...
ی فریدون جیرانی صحنه های دادگاه باز هم گل درشت و طولانی اند، ولی گره گشایی های روایت در همین صحنه ها شکل می گیرد و خامی و کلیشه گی صحنه های دادگاه در فیلم های قدیمی تر را ندارد. فیلم درباره ی زندگی دو خانواده مرفه است که در حال فروپاشی است. در این میان حوادثی که برای دختر یکی از خانواده ها که نوزده سال دارد (باران کوثری) پدید می آید، سبب برملا شدن بسیاری از رازهای زندگی آدم های قصه می شود. ...
فروش فیلم زاپاس چقدر بود با توجه به این مهم که پیش از این فیلم سینمایی من سالوادور نیستم را روی پرده داشتید؟ پروین حسینی: آنچه از ابتدا اعلام کردیم بین 5 تا 7 میلیارد تومان بود. همه کارشناسان سینما درباره زاپاس گفتند 2 میلیارد تومان فروش خواهد داشت. من معتقدم هر هفته دو برابر هفته بعد فیلم فروش خواهد داشت. من سالوادور نیستم موج جدیدی در سینما راه انداخت که مخاطب به سینما بیاید، برخی ...
ارائه نداده بود، در این لحظه خوب حس انزجار و ترس از اجرای حکم را به مخاطب منتقل می کند و نفس تماشاگر را می گیرد؛ اما فیلم دارد به دقایق پایانی اش می رسد و کارگردان فرصت ندارد شیرینی بخشش مریم را به مخاطب بچشاند و از تاثیرات مثبت این بخشش در جامعه حرف بزند. برای همین مجبور می شود همچنان مثل بقیه فیلم، وظیفه تصویر را به کلام بدهد و به جای نشان دادن نتیجه تصمیم زیبا و قرآنی بخشش ، به بیان این جمله ...
خود تبدیل به رقص در غبار شد. بخش عمده فیلم اول فرهادی در فضایی کم پرسوناژ و در بیابان می گذرد. برای کسی که با سریالی شهری شناخته شد و در سینما به عنوان استاد درام های شهری و اجتماعی و روانشناختی مشهور است، ساخت فیلمی که در بخش عمده آن تنها دو کاراکتر در بیابان داریم که تازه یکی از آن ها هم دائما ساکت است یک استثنا به نظر می رسد. رقص در غبار داستان نظر جوان/نوجوانی است که در مینی بوس با ...