سایر منابع:
سایر خبرها
در دادگاه خانواده (طنز)
گرفتیمش!!! - زن: حاج آقا می بینین چه بی چشمو روئه! حاج آقا تازه سابقه دارم هست! - شوهر: حاجی چرت میگه! من فقط دو سال اوفتادم زندان اونم با بی گناهیه کامل! – حاج آقا : جرمت چی بود؟ – شوهر : حاجی جرم که نمی شه بهش گفت! داش کوچیکم حرف گوش نمیکرد ... مختوع النسلش کردم ! - زن : حاج آقا می بینین چقد بی احساسه ! - حاج آقا : خواهر من
اثر سوء فیس بوک بر روابط خانوادگی
می رم تو فیس بوک، اونجا آدم در جریان اخبار ایران قرار می گیره و کلی مطلب و فیلم جالبه که می شه نگاه کرد. می توانم از احوال و اعضای خانواده، خبر بگیرم. خانم عزتی می گوید: سه ماه لامپ اتاق سوخته تو بلد نبودی عوضش کنی، هر کاری داشته باشیم باید دست به دامن این و اون بشیم. حالا عاشق تکنولوژی شدی؟ آقای عزتی با صدای آهسته می گوید: تو چه کار می کنی؟ غیر از اینه که صبح تا شب پشت سر مردم حرف می
تنبیه دونی
نوازششون رو از دانش آموزان دریغ نکردن... مثلا یه سری رو مجبور کردن دست کنن تو چاه ... بقیه داستان هم گلاب به روتون... یا معلم دیگه ای هم زده دماغ یه دانش آموز رو شکونده... ناگفته نمونه، درسته معلمامون دست بزن خوبی دارن، ولی بالاخره ما هم ذاتا کتک خورای خوبی بار اومدیم... تازه وقتی دانش آموز باشی بی کتک و تنبیه که نمی شه سر کرد! پس اگه در خبر بعدی، معلمی دانش آموزی رو مجبور کرد مداد بکنه تو دماغش طوری که
گروگان گیری در تاکسی
مهرناز اعظمی مقد م: متنی راجع به نشست پاشایی و اباذری با تیتر اباذری یا اباطلایی؟ می نوشتم که رادیو تاکسی گفت: فلانی فلانیا رو گروگان گرفته تا شنیدم موضوع رو عوض کردم و تیتر زدم گروگان گیری منطقی در استرالیا... بغل دستیم هم بی صبرانه به صفحه گوشی زل زده بود تا ببینه بالاخره چی می نویسم. گاهی موقع نوشتن بعضی کلمه ها می گفت: نچ... نچ... و گاهی هم برای تایید می گفت: هووووم! وسط نوشتن بودم که
بسیار حق دارم!
مهرناز اعظمی مقد م: اصولا می گن حق گرفتنیه، دادنی نیست! به خاطر همین از همون بچگی این در ما نهادینه شده: باید در نهایت فروتنی و با همه وجود حتی چنگ و دندون هم جزوش می شه حقمون رو بگیریم... ما هم که منتظر! پس اگه دیدی بعضی ها با ماشیناشون میلی متر به میلی متر خیابونای ورود ممنوع رو هی میررررن، هی میااااان... چیزی نیست! فقط دارن حقشون رو از عوارض و مالیاتی که به شهرداری می
غضب عامل تباهی قلب/1
بود؟ این سؤالات از جمله پرسش هایی است که نوشتار پیش روی درصدد پاسخ گویی به آنهاست. حقیقت و مراتب غضب غضب در لغت به معنای شدت در برابر شیء دیگر است؛ ازاین رو، به صخره محکم و سخت غضبه گویند. (فراهیدی، 1409: 4 / 369) با توجه به روایات (1) غضب ضد رحمت، و رحمت به معنای نرمی در برابر دیگری است؛ (راغب اصفهانی، 1412: 347) ازاین رو، به قرینة مقابله، معنای مزبور (شدت در برابر شیء دیگر
پیش نیش
توی گردنم صدای ناهنجار بوق می پیچه توی بدنم سر به سر پیاز نذار اشکتو در می آره بس که لهیده بدنم، کباب کوبیده منم تریلی کمرشکن رد شده از رو بدنم سر به سر پیاز نذار اشکتو در می آره یادت باشه، بچه ی بد، هر چیزی یک حدی داره سر به سر پیاز نذار اشکتو در می آره سر به سر پیاز نذار اشکتو در می آره نیش گلی خان
امیر تتلو بعد از یاغی پرسپولیس سراغ مهاجم سابق استقلال رفت// تصویر
” تمرین کنم ، اونم چون الآن تو هیچ تیمی نیست و قول میدم به محضِ اینکه ایشون هم وارد هر تیمی شد ارتباطم رو باهاش قطع کنم !! اونم به خاطر اینکه به هوادارام و به پدرِ مرحومَم قول دادم و باید فوتبالیست شَم و میخوام واقعاً این کار رو برای اولین بار تو تاریخ انجام بدم !! سعی میکنم که برسم به یه تیم حرفه ایِ خارجی تا رو حرفم مونده باشم !! چند تا تیمِ خارجی هم صحبت کردم گفتن چون طرفدارِ بالای یک میلیون داره
پایان زودهنگام درحاشیه با فشار پزشکان!
/> بی جنبه های ... گربه دزد چوبو بر نداشته فرار میکنه دیگه.....ترسیدن بیشتر از این ضایع بشن و دیگه نتونن برا مریضای بیچاره و دربه در خدایی کنن...... من درعجبم چرا این هنرمندهای عزیز چرا اول از خودشون شروع نمی کنن تا ظرفیتهارو بالا ببرن.روابط مالی و عاطفی و خانوادگی و... اونها نکات جالبی داره که صدها سریال میشه ساخت .فقط می تونن تو وایبر و لاین و...واسه هم خط و نشون بکشن .خوب
رو در رو با شهرام جزایری (4)
توهین مواجه بشی. یعنی معتقدید هنوز مجازات می شوید؟ پیش رویم نه اما پشت سرم شاید. به فکر رفتن از ایران نیستید؟ اولا اینکه من جنوبی هستم و توی این کشور دنیا اومدم و ساخته شدم و از تک تک احساسات هفتاد میلیون جمعیت بهره بردم و رسیده به اینجا. اما مگر اینجا برخی برخوردها با شما تلخ نیست؟ آدم باید حتی از دشمنش هم تشکر کنه. دشمن تو رو می
معرفی 100 قطعه هیت چهار دهه اخیر موسیقی ایران - 2
دارم، نمی تونم از تو چشم بردارم... بهار 1388 و در شرایطی که کشور روزهای چندان دلچسبی را سپری نمی کرد، قطعه ی شش و هشت بهنام صفوی -که آن زمان با کلیپ تمنا شناخته می شد- در مدت کمی پس از انتشار فراگیر شد و در هر مهمانی و خیابانی به گوش می رسید. عشق من باش که بعدها به الگویی برای ساخت آهنگ های پاپ شش وهشت تبدیل شد، باعث شد بهنام صفوی به خواننده ای شناخته شده تبدیل شود و هنوز هم خیلی ها او
فرهنگ 2500 ساله با رسم شکل /طنز
! این وضعیت اعصاب زیبنده یک شهروند ایرانی که خون پاک آریایی توی رگ هاشه نیست. البته این جور مسایل همش به اعصاب ربط نداره. یه مقداریش هم به پیچیدگی DNA ایرانی مربوط می شه. مثلا ایرانی ها چون دارای فرهنگ 2500 ساله هستن موقع وارد شدن از در، یک ساعت تعارف می کنن ولی اگه با ماشین همزمان بخوان بپیچن تو یه خیابون، با هم شاخ به شاخ می شن و با فحش ماجرا رو شروع و با قفل فرمون ختم قائله اعلام میشه
رهبری فرد: بابا خجالت بکشید از این تیم برید
اینقدر بی شخصیتیو دوگانگیه شخصیتی داری که کلا باهات حال نمیکنم نقل قول 2015-04-17 13:52 +52 [23] موسی بابا ایول حرف دله هوادار و زدی مخصوصا اون کشتی گیره ..... نقل قول 2015-04-17 13:47 -46 [22] سامان تو خودتم دست از سر پرسپولیس برداری عالی میشه ، فقط بلدی مصاحبه کنی ، آخه خودت چه گلی به سر پرسپولیس زدی ، آره قبول میخوان پرسپولیس رو نابود کنن اما تو هم
شوخی های جالب شبکه های اجتماعی (41)
خانمش مثل یک پرنسس رفتار می کنه، معلومه که تو دست های یک ملکه بزرگ شده. لامصب ولی هرکی به تور ما می خوره، ننه ش جادوگر شهر اوز بوده! 4- مهران مدیری با این سریالی که ساخته باید واسه یه سرماخوردگی ساده بره ترکیه، اینجا فکر نکنم هیچ دکتری تحویلش بگیره. 5- فقط یه ایرانی میتونه با ضربه های مکرر به کنترل، باتری ها رو مجبور به ادامه حیات کنه. نگو تاحالا نکردم 6- بابام
نوشته های زیبا در رابطه با روز پدر
همه مردان سرزمینم تبریک میگم...! . . . سیزده ماه رجب آمد به دنیا مرتضی / مژده ای اهل ولا ، او هست وصی مصطفی بهر زهرا همسر و باب حسین و حسن است / فاتح خیبر، شفیع مومنین روز جزا میلاد امام علی (ع) بر شما مبارک . . . شک ندارم که بهشت در دستان تو هم جاریست ای پدر ... . ... . . پدر جان ، با یک دنیا شور و
فرار سالانه 150 هزار مغز از ایران
. ایران از نظر دارا بودن ذخایر نفت و گاز اثبات شده، در بین کشورهای جهان، به ترتیب در رده های چهارم و دوم قرار دارد. تولید ناخالص داخلی و درآمدهای دولتی ایران همچنان تا حد زیادی به درآمدهای نفتی وابسته است و بنابراین ذاتا شکننده است. *اقتصاد ایران از رکود خارج شده است مقامات ایرانی یک استراتژی جامع در بردارنده اصلاحات بازار محور را در پیش گرفته اند که در سند چشم انداز 20 ساله
زنگ خطر مسکن به صدا در آمد
متحد آمریکا هم هست و همیشه کمکهای نجومی هم دریافت میکنه.ولی ملک در هر دو قیمتش سرسام آوره.اینها همش خوش خیاله.خودمون رو فریب ندیم.از وقتی ملک در دنیا شناخته شد هیچوقت پایین نیومده.فقط بالا رفته. دوست عزیز مجرد بالای 30 سال دیگه تو خوونه پدری دوام نمیاره چون ازادی عمل نداره چه دختر و چه پسر . کمی به دور رو بر نگاه کن پس یک مشکل حالا شد دو تا یعنی اگه ازدواج میکردن یه خونه لازم داشتن ولی