چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۲۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
وارش ۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۵

ضرب و شتم بازیکنان نوجوان نساجی مازندران توسط بندرترکمنی ها!

در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور که با حضور چهار تیم نساجی مازندران، شهرداری انزلی، فولاد مشهد و عقاب بندرترکمن در استادیوم قاندومی بندرترکمن برگزار شد، اتفاقاتی افتاد که باور آن برای فوتبال دوستانی که در هزاره سوم زندگی می کنند کمی سخت است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)