دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۵۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۴/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۳

تلاش اسنوکربازان خوزستانی برای پوشیدن پیراهن آسیایی تیم ملی

ورزشکاران خوزستانی در رقابت های انتخابی تیم ملی اسنوکر شرکت می کنند. محمدعلی چابک، رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان اظهار کرد: این مسابقات از فردا (یکشنبه) به مدت دو روز به میزبانی تهران برگزار می شود. وی بیان کرد: احسان حیدری نژاد و آرمین خداپرست از خوزستان در این مسابقات شرکت می کنند. نفرات برتر انتخابی تیم ملی نیز در رقابت های شش توپ آسیا که سوم تا دهم خردادماه به میزبانی ایران برگزار می شود، حضور خواهند یافت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)