سایر منابع:
سایر خبرها
برخلاف خیلی ها من پول حلال سر سفره زن و بچه ام می برم
جدی جدی در استقلال دیواری کوتاه تر از دیوار تو نیست که همواره مقصر ناکامی ها معرفی می شوی؟ گفته بودم که دیوار من از همه کوتاه تر است اما کسی جدی نگرفت. نمی دانم شاید این هم قسمت ما بود که بشویم سیبل برخی ها تا بر خلاف واقعیات، خودشان را متعصب جلوه بدهند. چرا در دربی بازی نکردی؟ خیلی حالم بد بود. چند روز زیر سرم بودم چون به ویروسی مبتلا شده بودم که به گفته پزشکان متخصص طول درمانش حداقل یک هفته تا 10 روز زمان می برد. حتی با این بیماری من با زدن سرم و چند آمپول جلو
11متهم اتفاقات جنجالی روز پایانی لیگ در تبریز را بشناسید
انتشار این خبر دروغین، بازیکنان تراکتورسازی دقایق پایانی بازی را تلف کردند و چون 10 نفره بودند ترجیح دادند وقت بازی را بکشند تا قهرمان لیگ شوند. به خیال خودشان این طور هم شد و حتی جشن قهرمانی هم گرفتند! اما چند دقیقه بعد فهمیدند که چه کلاه گشادی بر سرشان رفته و آن زمان بود که روی دیگر خود را نشان دادند. میزان عصبانیت و خشم تعدادی از هواداران تراکتورسازی، بازیکنان دو تیم و داوران را دو
بنگر: سر استقلال را بریدیم، ساکت شان کردیم!
دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 0 مثلاً محسن بنگر بازیکن باتجریه پرسپولیس وقتی برای شادی سمت هواداران پرسپولیس رفت، با اشاره دست، هواداران استقلال را نشان داد و خطاب به طرفداران مجموعه سرخ گفت: دیدید ساکت شان کردیم، دیگری صدایی از استقلالی ها درنمی آید! تا اینجای کار را می توان به حساب تعصب بنگر و هیجانات دربی گذاشت اما لحظاتی بعد مدافع باتجربه پرسپولیس که از او توقع بیشتری داریم، دست خود را
طالب لو: استقلال به استقلال باخت!
دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 0 اگر موافق باشی از دربی شروع کنیم. باور کنید تا 6 صبح نخوابیدم. بیشتر به خاطر مردم ناراحت بودم. شکست در دربی تحت هیچ شرایطی جالب نیست و واقعاً شب سختی را سپری کردم. روی گل پرسپولیس چقدر خودت را مقصر می دانی؟ طی یکی، دو روز گذشته برخی ها آگاهانه صحبت هایی را مطرح کردند که ماهیت شان برای من یکی رو شده است ولی شما بروید از 10 کارشناس دروازه بانی
کارد به استخوان مدافع استقلال رسید؛اوضاع این طوری باشد می روم
و مدافعان گرفته تا هافبک ها و مهاجمان و البته کادر فنی مقصر هستند. حال برخی بیشتر و برخی کمتر، باید انصاف داشت. * حالا تصمیمت برای رفتن از استقلال جدی است؟ من از مسوولان باشگاه تقاضا دارم تکلیفم را روشن کنند. من و خانواده ام در تهران مانده ایم. شرایط را مناسب نمی بینم. امیدوارم کاری کنند تا بتوانیم به ادامه کار فکر کنیم. در غیر این صورت برای استقلال در فصل آینده آرزوی موفقیت خواهم کرد. شاید برخی بتوانند یک فصل بدون پول بازی کنند اما من به عنوان یک بازیکن حرفه ای جایی می روم که به تعهدات شان پایبند باشند. /آ ...
برانکو: تیمی که دربی را برده در بحران نیست
ترین حریف بازی داریم. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه الهلال تیم بسیار قدرتمندی است یادآور شد: لیگ عربستان به پایان رسید و الهلال در این رقابت ها سوم شد اما من اعتقاد دارم این تیم در حال حاضر بهترین و قوی ترین تیم عربستان است. وی ادامه داد: الهلال در لیگ قهرمانان آسیا به بهترین شکل کیفیتش را نشان داده و نیاز نیست که من راجع به کیفیت و سوابق این تیم بگویم. آنها با
شادی جنجالی شوکه کننده و توهین آمیز بنگر درپایان دربی
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، اتفاقی در پایان شهرآورد رخ داد که همه را شوکه کرد. سوشا مکانی و محسن بنگر به سوژه دربی هشتادم تبدیل شدند، هر چند رفتار حاشیه ای بنگر زیر سایه درگیری مکانی با حنیف عمران زاده پنهان شد. شاید خیلی ها عکسی از رفتار عجیب محسن بنگر ندیده باشند ولی شنیدیم این مدافع با تجربه پس از اتمام مسابقه سمت تماشاگران استقلالی رفته و به سبک مهدی طارمی (پس از گشودن دروازه النصر عربستان) شادی کرده است! ظاهرا بنگر در جمع همبازیان خود ضمن تعریف و تمجید از عملکرد خود عنوان داشته که درس خوبی به استقلالی ها داده است و... ...
سرپرست فولاد خوزستان: بهترین عملکرد لیگ برتر را ما داشتیم
وبسایت رسمی برنامه نود - سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: با شرایطی که داشتیم، فولاد بهترین تیم ایران در لیگ چهاردهم بود. به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، حسین ابن قاسم اظهار کرد: سال سختی پشت سر گذاشتیم و اگر مدیریت خوب باشگاه و حمایت هواداران نبود، یقینا تیم ما به مشکل برمی خورد. وی افزود: خوشحالیم که اسکوچیچ به جوانان اعتماد کرد و پای کار ماند و به نظرم کارش نیز
عالیشاه: هرگز عدد 6 و 10 را نشان نمی دهم
وبسایت رسمی برنامه نود - امید عالیشاه به گواه بعضی از کارشناسان بهترین بازیکن پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 80 بود. به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرورزشی، بازیکنی که بالاخره به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شد تا روزهای ایده آلی را سپری کند. چرا تو با صادقی و پس از آن سوشا با عمران زاده درگیر شدید؟ من در مورد صادقی همه چیز را به شما گفتم اما دقیقاً نمی دانم بین سوشا و
توفان آبی در راه است
حتم با کارنامه ای که سرمربی استقلال برجای گذاشت، رفتنش از این تیم قطعی به نظر می رسد. این اتفاق وقتی شکل جدی تری به خود می گیرد که بدانیم اعتراض و انتقاد هواداران آبی پوش از مدت ها قبل استارت خورده است و آنها برای آمدن یک مربی جدید لحظه شماری می کنند! در چند هفته پایانی لیگ برتر، اعضای هیأت مدیره استقلال قصد برکناری سرمربی شان را داشتند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد تا او تا پایان لیگ چهاردهم
برانکو: به نژادفلاح گفتم عاشق ایرانم و سه ماه اول را رایگان کار می کنم
شده خوشحال هستم. برانکو درباره دربی و اینکه بعضا درگیری پس از بازی از خود بازی برجسته تر شد تصریح کرد: همانطور که گفتم ما به هدف خودمان یعنی خوشحالی هواداران رسیدیم. آن اتفاق نیز حتی بخشی از خود بازی نبود بلکه در پایان بازی روی داد. دقیقا نمی دانم چه شد ولی تا جایی که شنیدم بازیکن استقلال به سوشا مکانی هجوم آورد و او هم دفاع کرد. خدا را شکر این ماجرا زود تمام شد و آنها را جدا کردند
حاشیه: جمشید بسم اللهِ تبریز کی بود؟
گرفت، مرغ به پرواز درآمد، گوجه فرنگی سر به آسمان سائید؟ کسی فهمید چه دستی در کار بود؟ فقط جمشید بسم الله مقصر آن همه تلاطم اقتصادی در کشور بود؟ مگر نه اینکه... این همه مثال کفایت نمی کند تا نشان بدهد بعضی اوقات نقشه و توطئه ای در کار نیست. مدیریت ایرانی است. باری به هر جهت و حالا ببینیم چی میشه! بدون فکر کردن به عواقب ماجرا! از جمعه شب مدام خودم را جای پدری می گذارم که خیلی
مقصر اتفاقات ورزشگاه تبریز معرفی شد
تنها کسی بوده که نتیجه بازی اصفهان را از تلویزیون می دیده و بحثی از اینکه با تلفن همراهش در آن دقایق با کسی تماس گرفته باشد چیزی نگفت. خبرآنلاین اخبار مرتبط مهناز افشار در میان غولهای موسیقی+تصویر فهرست بهترین باشگاه های جهان اعلام شد تیم فوتبال استقلال ایران صدر جدول گروه A را از دست داد. حملات نظامی گسترده ناتو در لیبی چالش سخت تری را پیش پای مردم منطقه قرار داده است هیئت رئیسه جدید 7 کمیسیون مجلس +اسامی توضیحات مدیرمسئول سابق روزنامه خورشید درباره تحقیق و تفحص مجلس
نظر هیات مدیره استقلال درباره قلعه نویی
گفت باشگاه پر هزینه استقلال که با 18 میلیارد تومان بسته شده بود و همین حالا 9 میلیارد تومان یعنی نزدیک به 50 درصد رقم قراردادهای شان یا حتی بیشتر دریافتی داشته اند نه سهمیه گرفته نه قهرمانی آورده است. سکوها به شدت اعتراض دارند و مدام شعار حیا کن ، رها کن سر می دهند و قرارداد قلعه نویی هم تمام شده است. اینکه در مزایده 29 اردیبهشت چه اتفاقی برای استقلال می افتد خیلی رخداد مهمی نیست چون استقلال
نامجومطلق: موافق کی روش بودم اما او به مملکت ما توهین کرد
وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن اسبق استقلال گفت:خیلی هم از کی روش حمایت کردم اما یکی دو مصاحبه اخیر او را نپسندیدم به خصوص آنجایی که به فوتبال ما با گفتن جملاتی مثل مار و عقرب و گروگان توهین کرد. به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، مجید نامجومطلق که در همایش دانش افزایی مربیان برتر فوتبال ایران شرکت کرده بود در مورد شرایط استقلال و سرمربی این تیم گفت: این هجمه ای که الان به قلعه
هاشمیان: بعد از دادکان بدترین آدم ها وارد فوتبال شدند
داشت که این تیم را قهرمان کرد؟ چرا آمار مربیان جوان را نمی گذاریم که موفقیت های آنها را نشان دهیم؟ به همین دلایل قبول ندارم که یک مربی ابتدا باید دستیار باشد و بعد سرمربی شود. در خصوص من همه چیز بستگی به شرایط دارد که شرایط چه پیش می آید. آیا اکنون همه سرمربیان فوتبال ایران تمام سلسله مراتب را پشت سر گذاشته اند؟ ما در فوتبال مان در این 35 سال سرمربی یک شبه تیم ملی داشتیم. ببینید که چقدر
نگاهی به دیدار سنتی پرسپولیس- الهلال
آسیا نسبت به نتایج بد در لیگ برتر و حمایت هواداران از بازی های آسیایی این تیم است. همچنین سرخ پوشان لیگ برتر را با برتری برابر استقلال در شهرآورد به پایان رساندند که این مساله به تنهایی می تواند شور و هیجان هواداران را برای تشویق تیم به اوج برساند. همیشه دیدارهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا رکورد حضور تماشاگران را شکسته و مایه فخر و مباهات فوتبال آسیا بوده است. پرسپولیس و الهلال به
جزئیات تازه از دعواهای دربی این بار در تونل رختکن/صادقی می خواست عالیشاه را خفه کند!
به گزارش خبرآنلاین ته فصل ناکام دو تیم استقلال و پرسپولیس با بزن بزن بازیکنان شان سر 3 امتیاز به پایان رسید. کری های مسخره بین هواداران دو تیم حالا دیگر بهانه ای برای جنگ میان بازیکنان توی زمین شده است. دعواهایی که از واکنش عجیب سوشا مکانی برای استقلالی ها آغاز شد. او رو به جمعیت عدد 6 را نشان داد و این جرقه ای بود برای دعوایی بزرگ . حنیف عمران زاده و سوشا همان وسط زمین به جان هم افتادند و هر
مکانی: خوشحالم که کی روش و برانکو به من اعتماد دارند/ با پرسپولیس قرارداد دارم
مقاله ها پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم پرسپولیس خوشحال است از اینکه دو مربی بزرگ چون کی روش و برانکو به او اعتماد دارند. سوشا مکانی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در هشتادمین داربی پایتخت اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم سه امتیاز شیرین را برای هواداران مان به ارمغان بیاوریم. این سه امتیاز نوش جان هواداران مان. البته می دانم در لیگ نمایش ناامید کننده ای داشته ایم ولی
لقب پرسپولیسی ها برای قلعه نویی
/> * یک هوادار نابینا و یک هوادار معلول در تمرین امروز حضور داشتند. * تعداد زیادی از لیدرهای پرسپولیس به درفشی فر آمده بودند تا جشن پیروزی مقابل استقلال را در این ورزشگاه برپا کنند. * پیش از آغاز تمرین و هنگامی که بازیکنان در جلسه بودند تعدادی از عوامل تیم پرسپولیس مشغول پنالتی زدن شدند. * رضا نوروزی و مایکل اومانیا بازیکنانی بودند که بیشتر دور زمین دویدند. مهرداد
مسیر قلعه نویی- استقلال جدا می شود/ امیر در راه تبریز!
، نتوانست انتظار هواداران استقلال را از تیم شان برآورده کند. در کسب این نتایج اما فقط کادر فنی و بازیکنان را نمی توان مقصر قلمداد کرد. انواع نابسامانی ها دست به دست هم داد تا استقلال در لیگ چهاردهم نه قهرمان شود و نه سهمیه آسیا دشت کند. دست استقلال از جام و موفقیت در لیگ خالی ماند، آن هم در حالی که امیر قلعه نویی را روی نیمکت داشت. مردی که او را با جام می شناسند و با قهرمانی. پرافتخارترین
گره های کور یک قهرمانی
پرونده خبر می دهد. به گزارش خبرگزاری برنا، پزشکیان می گوید: قرار است در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس این مساله مورد بررسی قرار گیرد و به احتمال زیاد شخص رئیس جمهوری نیز به آن ورود پیدا کند. در ضمن نباید در مورد این مساله وزارت ورزش و شخص وزیر را مقصر بدانیم و تنها او را مسوول بپنداریم بلکه باید سازمان هایی همچون نیروی انتظامی و فدراسیون فوتبال در کنار وزارت ورزش این مساله را بررسی کنند و مشکل آن را
تیرگی! تنها سهم فوتبال مسجدسلیمان از طلای سیاه
هم با چنین مشکلاتی برخورد کرد اما مدیریت این باشگاه خیلی سریع مشکلات را ترمیم کرد، ضمن اینکه این تیم از نظر مالی نیز خیلی خوب حمایت شد در حالی که اگر مشکل مالی نفت مسجدسلیمان که خیلی جدی بود و حتی باعث اعتصاب بازیکنان آن هم شد، اگر زود برطرف می شد شرایط را بهتر می کرد. ضعف در کادر فنی این کارشناس فوتبال گفت: اعتقاد دارم این تیم از نظر بازیکن تیم خیلی خوبی بود و در نیم فصل نیز
محرومیت در یک قدمی بازیکنانی است که در پایان دربی دعوا کردند
گوید از توهین های هواداران استقلال به خود ناراحت نیست و چیزی از آنها به دل نمی گیرد. سوشا مکانی که در طول دربی با شعارهای تند هواداران حریف روبرو شد، در واکنش به این رفتارها می گوید: چکار کنم؟ از دست شان دلگیر نمی شوم. او ادامه می دهد: فحش هایی که دادند نوش جانم. دیگر چه چیز می توانم بگویم؟ فحش نوش جان من و سه امتیاز هم نوش جان پرسپولیسی ها. مکانی در دربی یکی از سوژه های اصلی بازی بود. او در طول بازی بارها شعار شنید و پس از مسابقه به شکل خاصی خوشحالی کرد. خوشحالی او بی ربط به رفتار استقلالی ها نبود. البته درگیری او و حنیف عمران زاده هم در پایان مسابقه تبدیل به سوژه رسانه ها شد. ...
دروغ را مسئولان ورزشی استان گفتند
رسیدگی به مسائل رخ داده در مسابقه پایانی لیگ برتر و مشکلات به وجود آمده در مسابقه تیم تراکتور سازی، تأکید کردند. در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران در اواخر دیدار تراکتورسازی و نفت تهران اعلام شد دیدار تیم های سایپا و سپاهان با نتیجه مساوی تمام شده است و هواداران تراکتورسازی آماده جشن قهرمانی باشند که این مسئله موجب شد بازیکنان تراکتورسازی در دقایق پایانی با این تصور که تیم شان قهرمان شده است
سوشا مکانی: از این به بعد همه جا 6 را نمایش می دهم / همین حنیف رکورددار نشان دادن عدد خیالی 4 است
پرسپولیس نیوز : سوشا مکانی بعد از پایان دربی روز جمعه که با برتری یک بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید به سمت تماشاگران استقلال عدد 6 را نشان داد تا به درگیری با حنیف عمران زاده منجر شود. در همین ارتباط با سوشا مکانی یکی از بهترین های دربی 80 پایتخت دقایقی گپ زدیم که به اعتقاد خودمان مصاحبه بدی نشد البته تا نظر شما خواننده گرامی چه باشد! از عملکرد خودت در دربی اخیر راضی هستی
عالیشاه: کی روش من را به بزرگترین آرزویم رساند
هافبک پرسپولیس که از دعوت شدن به تیم ملی خوشحال است می گوید می خواهد جواب اعتماد کی روش را به بهترین نحو بدهد. امید عالیشاه عقیده دارد با شکست استقلال فصل را به بهترین نحو به پایان بردند و بهترین هدیه را به هواداران دادند. بازی را چطور دیدی داربی آنقدرها هم یخ نبود؟ بازی خیلی خوبی بود، بچه ها سنگ تمام گذاشتند در روزی که همه فکر می کردند یک بازی سرد و یخ را خواهند دید به همه
بیانی: اگر می ماندیم 10 بازیکن را کنار می گذاشتیم
از هواداران اس ام اس آمده است که متوجه شدم آنها همه چیز را می دانند.هواداران خیلی قشنگ اسم شان را گفته اند.دلیل این کارشان هم واضح است چون اگر قلعه نویی می ماند برای فصل بعد 10 تا از آنها را نمی خواست. وی درباره اینکه رفتار سرمربی استقلال در پایان بازی در رختکن چطور بود، گفت: قلعه نویی در رختکن گفت که همه تان را به خدا واگذار می کنم.من هم آنها را به خدا واگذار کردم.هر موقع با پرسپولیس بازی داشتیم
علی عسگر: به جای پاداش، قراردادمان را بدهند
داربی است. البته با توجه به اینکه استقلالی ها مانند بازی رفت مقابل ما شکست خورده بودند این کارهای آنها طبیعی بود. مهم این است که ما توانستیم در دیدارهای رفت و برگشت استقلال را ببریم تا به خوبی فصل را تمام کنیم. مدافع تیم پرسپولیس معتقد است که پس از گل علیپور سوت ها به سمت استقلال نواخته شد: اگر کارشناسان داوری بخواهند در خصوص بازی داربی کارشناسی کنند مطمئنم که اعلام می کنند که داور باید در
حاضرم ماشینم را بدهم، داربی گل بزنم!
هشتاد است. هرچند که در هفته های اخیر کمتر به تو میدان می دادند ولی با توجه به شرایط داربی و این که تو تجربه خوبی برای این بازی داری، خیلی از هواداران استقلال به تو امیدوار هستند. این نظر لطف شماست ولی من بازیکن استقلال هستم و تحت هر شرایطی تابع نظر کادر فنی ام من همیشه تلاش کرده ام تا در خدمت تیم باشم و به همین دلیل هیچ وقت هیچ حرکت و صحبتی که مخالف با این قضیه باشد را انجام