چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۱۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۴/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۸

فکری: سوشا زشت ترین رفتارها را از خودش نشان داد

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، تنها مربیان و بازیکنان مقصر نتایج بد این تیم نیستند. به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم ، درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در هفته سی ام مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: فوتبال برد و باخت دارد و اتفاقاتی زیادی در آن می افتد. اینکه بخواهیم تنها بازیکنان را مقصر بدانیم که کم کاری کردند یا مربیان به وظایف شان عمل نکردند، درست نیست. به اعتقاد من تمام عوامل باشگاه در ناکامی تیم مقصر هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)