چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۲۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه گل ۱۳۹۴/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۹

بیرانوند: پسرتو نی بغلم کرد گفت گریه نکن

علیرضا بیرانوند بعد از بازی گریه کرده او ماجرا را اینگونه تعریف می کند: من داشتم بی اختیار گریه می کردم و فکر می کنم گریه هم داشت. ما در این فصل لیاقت قهرمانی داشتیم و زحمات زیادی کشیدیم اما حیف شد که این جام را از دست دادیم.امیدوارم در جام حذفی جبران کنیم.وقتی داشتم گریه می کردم سرم را بالا گرفتم دیدم چمن را نمی شود دید.همان جا بود که یکی از هواداران تراکتورسازی یقه ام را گرفت و گفت دیدید گفتیم حریف ما نمی شوید.یکی دیگر گفت فصل بعد پیش خود ما هستید ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)